Ik had er 67. Dus is vergelijkbaar.quote:Op maandag 17 november 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar 60 mails bij terugkomst. Dat valt best mee.
Italiaanse tomatensoep met mascarpone en pasta.quote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het eens testen wanneer ik weer ongesteld ben, lekker zompig.
Lasagne van vorige week.quote:Op maandag 17 november 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse tomatensoep met mascarpone en pasta.
Daar heb ik geen last vanquote:
Daarom scan ik meestal mijn emails even op uitnodigingen zodat ik weet waar ik aan toe ben, helemaal nu met Âmbar erbijquote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er 67. Dus is vergelijkbaar.
Inclusief een uitnodiging voor een overleg vanmorgen om 8:30. Toen was ik alleen nog niet op kantoor en die de uitnodiging nu pas.
Daar staat dat Ziggo ook storingen heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geheel Nederland
https://allestoringen.nl/
quote:Op maandag 17 november 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geheel Nederland
https://allestoringen.nl/
quote:
Ja, dat heb ik niet gedaan. Ik ben gewoon onderaan begonnen.quote:Op maandag 17 november 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom scan ik meestal mijn emails even op uitnodigingen zodat ik weet waar ik aan toe ben, helemaal nu met Âmbar erbij
quote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het eens testen wanneer ik weer ongesteld ben, lekker zompig.
Het is nog geen 10.00 uur hequote:Op maandag 17 november 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse tomatensoep met mascarpone en pasta.
Ik scan altijd even mijn mailbox, meestal in mijn vakantie gaan er mensen weg in "goed overleg", krijg ik een andere teamleider, gebeurt er iets anders leuks of is er een vergadering die echt heel belangrijk is omdat ze mij eigenlijk niet kunnen missen.quote:Op maandag 17 november 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik niet gedaan. Ik ben gewoon onderaan begonnen.
quote:Vrijdagnacht lijkt de koudste te worden, met in het binnenland mogelijk temperaturen rond min 5 graden.
Neequote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iedereen netjes zijn of haar noodpakket op orde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |