Ohja mijn deurbel werkt dan ook niet meer.quote:Op maandag 17 november 2025 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ouderwets aankloppen bij de voordeur.
Spannend! Hopelijk is de saus een beetje sappig.quote:Op maandag 17 november 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Ga ergens pasta eten waar k nog ben geweest. Ben erg benieuwd. Gehoord dat het een goede pasta is
Nou volgens mij ben jij wel zo voorbereid als er nu iets gebeurt dat je het ook wel red.quote:Op maandag 17 november 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat boekje afwachten.
Vroeger waren huisvrouwen daar echt uren per dag mee bezig.quote:Op maandag 17 november 2025 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
God. Geen stroom en dan de was moeten doen.
We weten waar we aan moeten kloppen voor wc-papier.quote:Op maandag 17 november 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben jij wel zo voorbereid als er nu iets gebeurt dat je het ook wel red.
Ik doe toch niet open.quote:Op maandag 17 november 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja mijn deurbel werkt dan ook niet meer.En die eigenlijk op de deur zat en dus geen stroom verbruikt heeft mijn vader er een tijdje geleden afgehaald.
Hier ontbreekt een woordje volgens mijquote:Op maandag 17 november 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Ga ergens pasta eten waar k nog ben geweest. Ben erg benieuwd. Gehoord dat het een goede pasta is
Knap!quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb in september 6 uur zonder stroom overleeft.
Vraag is hoe lang. Langer dan de meesten van jullie wel denk ik jaquote:Op maandag 17 november 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben jij wel zo voorbereid als er nu iets gebeurt dat je het ook wel red.
Idd. Moet nog niet zijn idd.quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier ontbreekt een woordje volgens mij
35 euro vergoeding voor gekregenquote:
Dan sterft iedereen van de honger en zit jij nog lekker op het balkon biertjes te klappen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag is hoe lang. Langer dan de meesten van jullie wel denk ik ja
Ik denk als er nu iets zou gebeuren dat jij het beste voorbereid bent van ons allemaal.quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag is hoe lang. Langer dan de meesten van jullie wel denk ik ja
Mogen wij erbij?quote:Op maandag 17 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga gewoon in bed liggen denk ik.
Ohw.quote:
Kunnen we elkaar warm houden.quote:
Ja, dit.quote:
Die kans zit er wel in ja.quote:Op maandag 17 november 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als er nu iets zou gebeuren dat jij het beste voorbereid bent van ons allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |