SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hou rekening met een 2013 scenario zodat het alleen maar mee kan vallen.quote:Op maandag 17 november 2025 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee joh, eerder al. maand of 4. Dan breekt de lente weer aan.
Zon, bloempjes die opkomen, bomen die weer blaadjes krijgen, alle diertjes die keiharde neuqsexcks hebben om babies te creeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Een eigen interprehaaktie kan zeker ja.quote:Op maandag 17 november 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar gewoon een beetje ongeveer moet wel lukken
Net als Sherma en Sinterklaas
Nee, ik ga niet.quote:Op maandag 17 november 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga jij ? ik ben niet geweest. vond de yoga al genoeg
Dat is zo lang geleden dat ik niet meer weet wat er toen was.quote:Op maandag 17 november 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou rekening met een 2013 scenario zodat het alleen maar mee kan vallen.
Jaquote:
i see what you did there.quote:Op maandag 17 november 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een eigen interprehaaktie kan zeker ja.
Bal heeft op yoga gedaan. Dus dan hoef je alleen voor mij te lopen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe moet dat dan? Ik ga straks wel een stukje lopen, maar niet ook nog voor jullie allebei.
Hmm, hoeveel stapjes moeten het worden?quote:Op maandag 17 november 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bal heeft op yoga gedaan. Dus dan hoef je alleen voor mij te lopen.
quote:Mooi nieuws: u krijgt geld terug.
De kosten van uw energieverbruik ¤ 1.419,22
Het totaal van uw termijnbedragen ¤ 1.716,00
U ontvangt ¤ 296,78
Ik weet het ook niet meer. Weet alleen nog dat het tot eind juni duurde voor de winter cq herfst eindelijk door had dat ie niet meer welkom is.quote:Op maandag 17 november 2025 11:10 schreef dud0r het volgende:
Dat is zo lang geleden dat ik niet meer weet wat er toen was.
Ja moest van essiequote:Op maandag 17 november 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel onder een dekentje gezeten vorige winter?
Die is volgens mij een heel aanvalsplan aan het voorbereiden om mij ook zo ver te krijgen nu ik gezegd heb dat ik geen dekentjes heb.quote:
Dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 17 november 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hoeveel stapjes moeten het worden?
Geef het een maand of 3 en je ligt onder zoveel dekentjes dat je niet meer kunt opstaanquote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is volgens mij een heel aanvalsplan aan het voorbereiden om mij ook zo ver te krijgen nu ik gezegd heb dat ik geen dekentjes heb.
Uw maandbedrag gaat trouwens wel omhoog naar duizend miljoen miljardquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 17 november 2025 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef het een maand of 3 en je ligt onder zoveel dekentjes dat je niet meer kunt opstaan
quote:Op maandag 17 november 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Weet alleen nog dat het tot eind juni duurde voor de winter cq herfst eindelijk door had dat ie niet meer welkom is.
Dat klinkt wel als een vervelend jaar inderdaad.quote:Het KNMI heeft geen gedetailleerde maandelijkse temperatuurgegevens voor 2013 online gepubliceerd, maar geeft wel aan dat het een relatief koud jaar was met een gemiddelde jaartemperatuur van \(9,8\) °C. De eerste helft van het jaar was kouder, en de zomer van 2013 kende een langdurige hittegolf in juli, waarbij het kwik regelmatig boven de \(30\) °C uitkwam. Jaarlijkse temperatuur: 2013 was gemiddeld warmer dan normaal, met een jaartemperatuur van \(9,8\) °C vergeleken met het normale gemiddelde van \(10,1\) °C.Winter: De eerste helft van 2013 was koud.Zomer: De zomer was droger dan normaal, met een langdurige hittegolf in juli.Hittegolf: Tijdens de hittegolf in juli 2013 kwamen temperaturen regelmatig boven de \(30\) °C uit.
Haal dekentjes, dekentjes zijn fijn.quote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is volgens mij een heel aanvalsplan aan het voorbereiden om mij ook zo ver te krijgen nu ik gezegd heb dat ik geen dekentjes heb.
een dubbele?quote:
Ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren.quote:Op maandag 17 november 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger thuis ook nooit dekentjes op de bank. Er ging een wereld open toen ik eens bij vriendinnen thuis kwam.
Ik heb een tijdje een dekbed op de bank gehad.quote:Op maandag 17 november 2025 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren.
maar tegenwoordig ligt die standaard op de bank zodra het kouder wordt.
Nee, een enkele en is alweer weg, dus pot goud zal al wel opgehaald zijn door iemand.quote:Op maandag 17 november 2025 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt wel als een vervelend jaar inderdaad.
[..]
Haal dekentjes, dekentjes zijn fijn.
[..]
een dubbele?
oh jammer zegquote:Op maandag 17 november 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, een enkele en is alweer weg, dus pot goud zal al wel opgehaald zijn door iemand.
en dan daar in slaap vallenquote:Op maandag 17 november 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een dekbed op de bank gehad.
ik heb dit weekend mn nieuwe dekbed in gebruik genomen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een dekbed op de bank gehad.
quote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend mijn nieuwe dekbed uit de verpakking gehaald, eerst even een paar dagen luchten zodat die weer goed zijn vorm vak krijgenquote:Op maandag 17 november 2025 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dit weekend mn nieuwe dekbed in gebruik genomen.
het is heerlijk
En je hebt er eigenlijk nooit genoeg.quote:Op maandag 17 november 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar er zijn ook zoveel leuke dekentjes.
Gewoon allemaal over elkaar heen gebruiken.quote:Op maandag 17 november 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je hebt er eigenlijk nooit genoeg.
Als een fort!quote:Op maandag 17 november 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon allemaal over elkaar heen gebruiken.
Helpquote:Op maandag 17 november 2025 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef het een maand of 3 en je ligt onder zoveel dekentjes dat je niet meer kunt opstaan
Verkeerde account essiequote:Op maandag 17 november 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon allllle dekentjesquote:Op maandag 17 november 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon allemaal over elkaar heen gebruiken.
Vastsmelten aan je bank.quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon als een rups een cocon maken.
Inclusief het tot gore brij smelten.
We hadden een leren bank. Er was 1 deken (met tijgerprintquote:Op maandag 17 november 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger thuis ook nooit dekentjes op de bank. Er ging een wereld open toen ik eens bij vriendinnen thuis kwam.
sinds ik katten heb worden er meer dekentjes ingepikt. dus heb ik meer dekentjes nodig.quote:
ga naar de action en haal een dekentjequote:
yeetquote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, nee. Doe eigenlijk maar niet, de huidige bank is aan vervanging toe. Zul je net zien dat ik lekker vastgesmolten zit en dat dat ding dan naar buiten gekiept wordt.
Stomme regels eigenlijk he.quote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hadden een leren bank. Er was 1 deken (met tijgerprint) en die was alleen om op de bank te leggen. We mochten er niet onder liggen, alleen erop zitten!
Nu standaard een deken op de bank.
Een joggingpak ofzo hadden we ook niet. Alleen op zaterdag mochten we na het douchen de pyama en badjas aan. De rest van de week had je gewoon de hele dag je gewone kleren aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |