nee. ben overdag niet zoveel thuisquote:Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nooit aan het cocoonen op de bank voor de tv?
Het is weer dat seizoen dat het er twee dagen over doet om te drogen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Over was gesproken, daar moet ik me echt weer eens mee bezig gaan houden.
Meh.
Ja, daar moet ik me ook weer eens in verdiepen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Over was gesproken, daar moet ik me echt weer eens mee bezig gaan houden.
Meh.
heb je al die grillplaat voor op het bureau?quote:Op maandag 17 november 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Oeh de stoelverwarming is weer aan, wat lekker is dit.
Ja, dom gekloot. Of een volle draai en je kan het na een week weer eens aan of een halve en je blijft bezig.quote:Op maandag 17 november 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is weer dat seizoen dat het er twee dagen over doet om te drogen.
Nee nog steeds niet, ik zie door de bomen het bos niet. En die knop zit steeds rechtsbovenin maar daar ligt m'n muis al.quote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al die grillplaat voor op het bureau?
Dat vond ik op Cyprus ook altijd, zo'n warm klimaat is gewoon geen goed pyjamadagklimaatquote:Op maandag 17 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kon echt uitkijken naar pyjamadagen. dat je daarvoor al boodschappen ook had gedaan
hier zijn ze niet hetzelfde
Oh ik ben blij als het na twee dagen droog is.quote:Op maandag 17 november 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is weer dat seizoen dat het er twee dagen over doet om te drogen.
Vooral die dikke truien die ik nu heb, die doen er serieus vier dagen over ofzo.quote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dom gekloot. Of een volle draai en je kan het na een week weer eens aan of een halve en je blijft bezig.
Lindt heeft er ettelijke. Tot manshoge met 24 fullsize repen erin.quote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ik in Duitsland voor mezelf een adventskalender kan vinden met chocola.
Ja dat vind ik een beetje overdreven en ook qua prijs.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lindt heeft er ettelijke. Tot manshoge met 24 fullsize repen erin.
Ja, doe ik ook. Gaat prima.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik was deze truien ook niet meer na elke keer dragenIk hang ze binnenstebuiten te luchten voor het raam.
zie dat de mijne niet meer beschikbaar is maar ze zijn er dus ook met knoppen linksquote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, ik zie door de bomen het bos niet. En die knop zit steeds rechtsbovenin maar daar ligt m'n muis al.
Dat klinkt vrij duur.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lindt heeft er ettelijke. Tot manshoge met 24 fullsize repen erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |