ik heb het al snel te warm in bed.quote:Op maandag 17 november 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er al een paarIs lekker joh.
nou mag ook wel voor mij hoorquote:Op maandag 17 november 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bal heeft op yoga gedaan. Dus dan hoef je alleen voor mij te lopen.
Nice. Wij werden rond 12uur (smiddags) toch wel naar boven gestuurd om kleren aan te trekken.quote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel.
Al draagt dino de hele dag niks hier in het weekend. zolang hij het net koud heeft of we naar buiten moeten, moet hij het helemaal zelf weten.
[..]
Is een pyjamadag dat je na het douchen weer je pyjama aantrekt of stap je dan zo uit bed en blijf je de hele dag in die pyjama?quote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds zelden pyjamadagen want dan heb ik aan het eind van de dag het gevoel alsof er geen dag is verstreken.
gewoon chill kleding zijn ook toegestaan op pyjama dagenquote:Op maandag 17 november 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan geen pyjamadagen doen, ik draag geen pyjama's.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
gaan jullie lekker in je geboortekleding zittenquote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen pyjama dus ik heb ook nooit dat soort dagen.
Maar was het wel fijn op één of andere manier? Of voel je je nu vooral op allerlei manieren verrekt?quote:Op maandag 17 november 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja net aan. vond het niet makkelijk. Maar misschien ga ik woensdag ochtend weer
ja voelde mij er na wel heel zen maar vond het confronterend hoe stijf ik benquote:Op maandag 17 november 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar was het wel fijn op één of andere manier? Of voel je je nu vooral op allerlei manieren verrekt?
Ja, same. Ik heb één pyjama, geloof ik. Normaal is het dekbed warm genoeg.quote:Op maandag 17 november 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb je ieder dag pyjamadagenquote:Op maandag 17 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kon echt uitkijken naar pyjamadagen. dat je daarvoor al boodschappen ook had gedaan
hier zijn ze niet hetzelfde
Oh, zen voelen is wel goed.quote:Op maandag 17 november 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voelde mij er na wel heel zen maar vond het confronterend hoe stijf ik ben
Het is gewoon niet knus daar, met slonskleding en dekentjes.quote:Op maandag 17 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kon echt uitkijken naar pyjamadagen. dat je daarvoor al boodschappen ook had gedaan
hier zijn ze niet hetzelfde
nou dat niet. ga elke dag naar buitenquote:Op maandag 17 november 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu heb je ieder dag pyjamadagen
nopes. voelt hier heel raarquote:Op maandag 17 november 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is gewoon niet knus daar, met slonskleding en dekentjes.
Daar ligt de was toch?quote:Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nooit aan het cocoonen op de bank voor de tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |