Toch maar meer vreten, dan is m'n massa m'n redding.quote:
Nee precies, en ik kan me ook geen pyjamadagen herinneren.quote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hadden een leren bank. Er was 1 deken (met tijgerprint) en die was alleen om op de bank te leggen. We mochten er niet onder liggen, alleen erop zitten!
Nu standaard een deken op de bank.
Een joggingpak ofzo hadden we ook niet. Alleen op zaterdag mochten we na het douchen de pyama en badjas aan. De rest van de week had je gewoon de hele dag je gewone kleren aan.
immer vretenquote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar meer vreten, dan is m'n massa m'n redding.
alleen als we ziek warenquote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, en ik kan me ook geen pyjamadagen herinneren.
HEMAquote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
sinds ik katten heb worden er meer dekentjes ingepikt. dus heb ik meer dekentjes nodig.
[..]
ga naar de action en haal een dekentje
zijn die beter dan die van de action?quote:
We wachten nog op de affiliate code.quote:Op maandag 17 november 2025 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn die beter dan die van de action?
Ja iddquote:
oh jawel, vroeger toen ik nog pyjama's droeg had ik ook wel eens pyjama dagen. of badjas dagenquote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat draakje zat me ineens weer in de weg.quote:
Dekentjes kopen met korting!quote:Op maandag 17 november 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We wachten nog op de affiliate code.
quote:Op maandag 17 november 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat draakje zat me ineens weer in de weg.
[..]
Dekentjes kopen met korting!
Ja precies dat!quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso stomme regels. Maar misschien zijn we gewoon meer huispakken/joggingbroeken gaan dragen door die skinny jeans en stijve spijkerbroeken waarin je amper kon zitten.quote:
Dat denk ik niet maar ik moet het soms even roepen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn die beter dan die van de action?
Dat is wel plausibel.quote:Op maandag 17 november 2025 11:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies dat!
[..]
[..]
Sowieso stomme regels. Maar misschien zijn we gewoon meer huispakken/joggingbroeken gaan dragen door die skinny jeans en stijve spijkerbroeken waarin je amper kon zitten.
anders verlies je je HEMAinfluencer statusquote:Op maandag 17 november 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar ik moet het soms even roepen.
ik heb geen pyjama dus ik heb ook nooit dat soort dagen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds zelden pyjamadagen want dan heb ik aan het eind van de dag het gevoel alsof er geen dag is verstreken.
bij twijfel niet doorrijdenquote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216883/la-maison-reve-bedsprei/
Ik stond laatst hierbij te twijfelen
bedprei is wel echt voor bejaarden hoor CLquote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216883/la-maison-reve-bedsprei/
Ik stond laatst hierbij te twijfelen
Ik heb er al een paarquote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
bedprei is wel echt voor bejaarden hoor CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |