Ja, dat zal wel niet.quote:Op maandag 17 november 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan moet je het ook allemaal maar lekker vinden.
Ja dat is voor mij dus ook al een reden om zoiets niet te kopen.quote:
Ja dat helptquote:Op maandag 17 november 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral die dikke truien die ik nu heb, die doen er serieus vier dagen over ofzo.
Zou het helpen als ik er een ventilator op richt?
Ja, helpt.quote:Op maandag 17 november 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral die dikke truien die ik nu heb, die doen er serieus vier dagen over ofzo.
En dit.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik was deze truien ook niet meer na elke keer dragenIk hang ze binnenstebuiten te luchten voor het raam.
Als ik kibbeling heb gehaald bij de viszaak (dus niet de kraam die op woensdag hier staat) dan ruikt mijn kleding echt alsof ik daar zelf de hele dag vis heb gebakken.quote:Op maandag 17 november 2025 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit.
Nogmaals, ik zit de hele dag op m'n reet, kookluchtjes zijn het ergste.
Maar die gaan er vaak ook wel uit door ze bij het raam te hangen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit.
En ik draag er nog een shirtje of hemdje onder.quote:Op maandag 17 november 2025 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit.
Ja 149 pond in Engeland geloof ik. Weet niet wat ze hier kosten.quote:
In de zomer loop ik het grootste gedeelte van de dag zo rond in huis ja.quote:Op maandag 17 november 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
gaan jullie lekker in je geboortekleding zitten
quote:
100% zeker ja.quote:Op maandag 17 november 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op maandag 17 november 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die gaan er vaak ook wel uit door ze bij het raam te hangen.
Als je die nou ook nog op verwarmen kan zettenquote:Op maandag 17 november 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik de Dyson weer tevoorschijn halen
Misschien toch maar eens mee bezig.quote:Volgens experts is het niet de vraag of, maar wanneer er iets gaat gebeuren waardoor ons land dagenlang ontwricht is. Langdurige stroomuitval, zoals afgelopen jaar in Spanje, is niet onrealistisch. De overheid stuurt daarom binnenkort álle Nederlanders een informatieboekje. Want we moeten ons er echt op voorbereiden, is de boodschap.
Die was twee keer zo duurquote:Op maandag 17 november 2025 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die nou ook nog op verwarmen kan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |