abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219258740
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219258744
En door...
pi_219258773
Kijk Roy eens glunderen met zijn tijdschrift, het is bijna aandoenlijk 🫣
pi_219258779
Ow no je hebt influencers #105 weggebonjoeried
pi_219258785
Ik mis bij de topictitel het kopje 'influencers'.
Kan dat worden aangepast?
  Moderator / Colorchick donderdag 13 november 2025 @ 19:16:45 #6
382129 crew  Donna
pi_219258787
Ja niet alleen dat, de hele koppeling is weg. Ik ga dit topic sluiten. Niks doen aub nu!
  Moderator / Colorchick donderdag 13 november 2025 @ 19:20:06 #7
382129 crew  Donna
pi_219258829
Yes en door!
pi_219258838
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:20 schreef Donna het volgende:
Yes en door!
Top!
pi_219258849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kijk Roy eens glunderen met zijn tijdschrift, het is bijna aandoenlijk 🫣
Bijna.... een ander gevoel overheerst 😂
pi_219258912
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bijna.... een ander gevoel overheerst 😂
Dat hij zich daarvoor leent, hoop niet dat het loopje op een zaterdag is , dan moet hij naar zwemles
pi_219258962
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:20 schreef Donna het volgende:
Yes en door!
Dankjewel!!!!!!
pi_219259040
Schiphollen met bollen hoort eigenlijk WALK of shame te zijn 😜
Vind het zoiets raars dat deze vrouw die achternaam nog steeds als handelsmerk blijft uitbuiten.
pi_219259068
Hoe weet je hoeveel kinderen Tim heeft en hoe oud?
pi_219259091
Als mb echt affaire heeft met Tim en de poly daardoor stuk is, neem aan dat koen en jvp hem niet (zo lang) blijven volgen op ig?
pi_219259099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:35 schreef AppelsEieren het volgende:
Schiphollen met bollen hoort eigenlijk WALK of shame te zijn 😜
Vind het zoiets raars dat deze vrouw die achternaam nog steeds als handelsmerk blijft uitbuiten.
Misschien houdt ze die naam wel.
pi_219259133
Ik kwam voor de reacties, wauw onze Roy toch! Beter een shirt aan kunnen doen een andere stichting
pi_219259344
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:40 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik kwam voor de reacties, wauw onze Roy toch! Beter een shirt aan kunnen doen een andere stichting
Misschien mag Debbie hem na de finish opwachten en een medaille om z’n nek hangen. Dit alles natuurlijk scheefgezakt in haar bolide. Moet ie voor haar op z’n knie. Eindelijk!
En dan hangt ze hem per ongeluk haar eigen zonnebloemkoord om. Brain fog.
pi_219259508
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien mag Debbie hem na de finish opwachten en een medaille om z’n nek hangen. Dit alles natuurlijk scheefgezakt in haar bolide. Moet ie voor haar op z’n knie. Eindelijk!
Als ze haar armen maar omhoog krijgt om die medaille om te hangen 🙈
pi_219259557
DBM regelmatig overal op social media ‘mijn jongste kind eet niks’. DBM op threads: ‘leuk, kcal tellen, tot je kinderen je bord plunderen’. Daar ging ze weer even hoor😂
pi_219259567
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:37 schreef slowie het volgende:
Als mb echt affaire heeft met Tim en de poly daardoor stuk is, neem aan dat koen en jvp hem niet (zo lang) blijven volgen op ig?
Of misschien juist wel?
pi_219259586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 20:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, dat wordt een uitdaging. Twee weken PEM daarna!
pi_219259763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😂
pi_219259775
Ik vind het knap van Judith dat ze zelf die trampoline in elkaar zette.
Dat medicijn schijnt toch echt wel te helpen, fijn!
pi_219259818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 20:26 schreef Earring het volgende:
Ik vind het knap van Judith dat ze zelf die trampoline in elkaar zette.
Dat medicijn schijnt toch echt wel te helpen, fijn!
Eens!
pi_219259937
Wat een sneue vertoning Roy in dat boekje. Die zit echt vet onder de plak. Dat is toch het lachertje op de zaterdag tijdens de derde helft.
pi_219259968
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 20:48 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat een sneue vertoning Roy in dat boekje. Die zit echt vet onder de plak. Dat is toch het lachertje op de zaterdag tijdens de derde helft.
Ik vind hem ook altijd beetje sullig overkomen, zo'n knaapje
pi_219260024
Deze titel ik ga stuk 😂
Ben oprecht benieuwd of ze er zelf voor uitkomt of dat ze een wolf in schaapskleren is.
pi_219260178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 20:48 schreef Kaatjepuk het volgende:
Heeft Barneveld weer wat om over te praten 🫣
pi_219260235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef Danielle_ het volgende:
DBM regelmatig overal op social media ‘mijn jongste kind eet niks’. DBM op threads: ‘leuk, kcal tellen, tot je kinderen je bord plunderen’. Daar ging ze weer even hoor😂
Voor het 4 jarige kind dat bijna nooit iets eet koopt ze een pyama in maat 116. :?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219260295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heeft Barneveld weer wat om over te praten 🫣
Dit is weer een hoogtepuntje voor in de buurtapp
pi_219260299
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:31 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Voor het 4 jarige kind dat bijna nooit iets eet koopt ze een pyama in maat 116. :?
C&A valt volgens mij altijd wel wat klein (lang geleden dat ik er iets kocht voor de kinderen, maar dat meen ik me te herinneren), maar dan nog zou ze in 110 zitten en dat is voor een 4jarige gewoon prima.
pi_219260399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 20:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie het ook wel voor me dat Roy hem bij haar omdoet omdat ze zo'n ontzettende strijder is. :')
Heeft ze toch als eens eerder gedaan en is ze bekend mee, medailles krijgen die ze niet behoord te krijgen.( en nog veel meer. )
pi_219260606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
C&A valt volgens mij altijd wel wat klein (lang geleden dat ik er iets kocht voor de kinderen, maar dat meen ik me te herinneren), maar dan nog zou ze in 110 zitten en dat is voor een 4jarige gewoon prima.
Vind haar kind ook totaal niet klein of ondervoed ogen 🧐 Mogen niks over kinderen zeggen en bedoel dit ook niet negatief maar zag laatst bij Kyra een foto met haar middelste en toen dacht ik aan de boze mama. Daar is die van dbm mollig naast.
pi_219260618
Poeh Maaike KD. Die enorme bovenlip en enorme getatoeëerde wenkbrauwen. Niks beweegt meer in haar gezicht.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219260703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Poeh Maaike KD. Die enorme bovenlip en enorme getatoeëerde wenkbrauwen. Niks beweegt meer in haar gezicht.
En dan haar nek die wel ouder lijkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisjeruisje op 13-11-2025 23:31:36 ]
pi_219260804
Pascal had eerder vanavond een compleet debiele rant over iemand die iets zei over haar eetgedrag. Met naam en screenshot en al. Nu uiteraard weer weg. Ze lijkt ook een door beheersingsprobleem te hebben met emoties. Mijn hemel
pi_219260951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:47 schreef Xmuis het volgende:
Pascal had eerder vanavond een compleet debiele rant over iemand die iets zei over haar eetgedrag. Met naam en screenshot en al. Nu uiteraard weer weg. Ze lijkt ook een door beheersingsprobleem te hebben met emoties. Mijn hemel
Ja zij kan heel agressief vijandig reageren.
Dat zegt mij genoeg.
Zij spreekt de waarheid echt niet over wat ze eet.
Ik volg haar niet meer, zij helpt zichzelf de vernieling in.
Vreselijk
pi_219261012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Blijkbaar vind zij het zelf erg mooi, ze had het niet nodig, vind haar altijd een knappe vrouw.
pi_219261019
Jemig krijgen die twee meiden van LiekeVM nog steeds een papfles? 😱 De jongste bijt de spenen kapot, lekker veilig dan.. Beetje apart excuus ook dat ze sloom eet, maar een krentenbol krijgt ze wel op op weg naar school 🤷‍♀️
pi_219261363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 23:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Blijkbaar vind zij het zelf erg mooi, ze had het niet nodig, vind haar altijd een knappe vrouw.
Nog steeds? Geen oordeel verder hoor, smaken verschillen. Ik vind het jammer dat ze door de ingrepen zo’n hard, mannelijk gezicht heeft gekregen.
pi_219261409
AM snapt geen zak van dat technische speelgoed.
‘Dus ik zou er in ieder geval 2 kopen’

Ik snap de logica niet?

En ze had er een hard hoofd in ‘want ze heeft vooral meisjes rondlopen (..) en ook omdat dit soort speelgoed (..) vaak (..) al snel in de kast blijft liggen na het eerste gebruik’

Maar vooral wel de refill case van die deo kopen, goed voor het miljeu.
pi_219261413
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 01:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM snapt geen zak van dat technische speelgoed.
‘Dus ik zou er in ieder geval 2 kopen’

Ik snap de logica niet?

En ze had er een hard hoofd in ‘want ze heeft vooral meisjes rondlopen (..) en ook omdat dit soort speelgoed (..) vaak (..) al snel in de kast blijft liggen na het eerste gebruik’

Maar vooral wel de refill case van die deo kopen, goed voor het miljeu.
Vooral dat dom doen steeds. Ook over dit speelgoed. "Je hebt wel echt iemand met technische kennis nodig". Nee vrouw, ook jij snapt gewoon wat serie geschakeld betekent maar doe vooral alsof dat niet zo is voor je volgertjes.
pi_219261466
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 01:23 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Vooral dat dom doen steeds. Ook over dit speelgoed. "Je hebt wel echt iemand met technische kennis nodig". Nee vrouw, ook jij snapt gewoon wat serie geschakeld betekent maar doe vooral alsof dat niet zo is voor je volgertjes.
En het gaat toch (met name met dit speelgoed) om het ontdekken? Wat gebeurt er als ik dit doe? Of dat? Het hoeft toch niet door iemand anders aangesloten te worden zodat je op een knopje kan drukken en er gaat een lichtje branden, klaar?
pi_219261583
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:47 schreef Xmuis het volgende:
Klopt. Wat Pascal zei was ook niet oké. Maar die ander zo mogelijk nog erger. Dat Pascal toch wel snel eindigt in de kist, hond erbij. Etc. Echt, wat bezielt je..
pi_219261633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 03:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het gaat toch (met name met dit speelgoed) om het ontdekken? Wat gebeurt er als ik dit doe? Of dat? Het hoeft toch niet door iemand anders aangesloten te worden zodat je op een knopje kan drukken en er gaat een lichtje branden, klaar?
Voor AM is in de schuur aan brommers sleutelen of in de keuken aan een koffiemachine natuurlijk ook al een technisch hoogstandje😉
pi_219261687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vraag mij overigens af hóeveel pyjama 's flip en flap inmiddels hebben...
pi_219261715
Volgt iemand soesvangrondelle? Ze kwam toevallig voorbij. Vooropgesteld dat het vreselijk is wanneer je iemand verliest, was ik na een paar filmpjes alweer klaar met haar account. In alle filmpjes begint ze met 'sinds mijn broer sam overleed' zelfs met een sjaal om met foto van haar broer. In Amsterdam worden overal stickertjes geplakt met Samenzijn hoofd. En haar intonatie krijg ik ook kriebels van.

Zo dat moest er even uit.
pi_219261735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 07:38 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik vraag mij overigens af hóeveel pyjama 's flip en flap inmiddels hebben...
Volgens DBM zijn ze iedere 2 dagen ziek, dus dan weer lekker in pyjama op de bank met een filmpje. Daar heb je veel pyjama's voor nodig.
pi_219261738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 03:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Voor AM telt alleen het eindresultaat en een kind zou nog wel eens gefrustreerd kunnen raken van het feit dat het niet lukt en daar zit ze al helemaal niet op te wachten natuurlijk. Dus een oudere broer of zus moet het in elkaar zetten, zodat een jonger kind op het knopje kan drukken.
pi_219261756
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 23:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig krijgen die twee meiden van LiekeVM nog steeds een papfles? 😱 De jongste bijt de spenen kapot, lekker veilig dan.. Beetje apart excuus ook dat ze sloom eet, maar een krentenbol krijgt ze wel op op weg naar school 🤷‍♀️
Dat een kind de speen steeds kapot bijt is wel een teken om ermee te stoppen toch? 😅
Wij hebben ook trage eters (heel frustrerend vind ik dat), wij staan gewoon wat eerder op (geen idee hoe laat zij op staan) en ja ben je te traag dan heb je mogelijk honger op school.
pi_219261771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Vind haar kind ook totaal niet klein of ondervoed ogen 🧐 Mogen niks over kinderen zeggen en bedoel dit ook niet negatief maar zag laatst bij Kyra een foto met haar middelste en toen dacht ik aan de boze mama. Daar is die van dbm mollig naast.
Kinderen met arfid zien er ook niet altijd mager uit. Dat is een misverstand. Het ontbreken van voedingsstoffen kan er ook voor zorgen dat iemand juist chubby wordt. Vooral als het safe food de verkeerde dingen zijn.

Nu denk ik niet dat zij dat heeft hoor. DBM houdt wel van een leugentje of 2 en dikt graag aa .
pi_219261773
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En dan haar nek die wel ouder lijkt
Die is wss ook ouder 😋
pi_219261782
Wendy zou toch gisteren ook langskomen bij AM? Daar had ze zo’n zin in zei ze. Heeft ze dat dan buiten beeld gelaten?
pi_219261820
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wendy zou toch gisteren ook langskomen bij AM? Daar had ze zo’n zin in zei ze. Heeft ze dat dan buiten beeld gelaten?
Dat was toch degene die de foto’s maakte? Niet de tuin-Wendy.
pi_219261853
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Nee, die komt volgende week
pi_219261854
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
TuinWendy is verdwenen. Denk dat het daar niet helemaal goed gaat. Zo plotseling.
pi_219261868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat een kind de speen steeds kapot bijt is wel een teken om ermee te stoppen toch? 😅
Wij hebben ook trage eters (heel frustrerend vind ik dat), wij staan gewoon wat eerder op (geen idee hoe laat zij op staan) en ja ben je te traag dan heb je mogelijk honger op school.
Ach ik vind het niet zo raar. Deden wij ook. Gaat vanzelf voorbij. Lekker groot gat in de speen. Vonden ze heerlijk.
pi_219261870
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
TuinWendy is verdwenen. Denk dat het daar niet helemaal goed gaat. Zo plotseling.
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.
pi_219261883
Ik snap nog niets van Annemarie en het minderen met samenwerkingen die om de kinderen draaien. Ik zie alleen al de afgelopen dagen Ot en Sien-kleding voorbij komen en de plastic spullen van de Drukke dames. Twee samenwerkingen die vrijwel louter op kinderen draaien. Ik vraag mij ook af of die doos met spullen van de Drukke m. weer teruggestuurd wordt of weggegeven wordt aan de voedselbank? Het is teveel om in huis te houden, zeker voor Annemarie die altijd zo vasthoudt aan haar tweedehands speelgoed (het lijkt mij naar om elke maand zo'n doos met promotiemateriaal toegestuurd te krijgen).
pi_219261891
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:32 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ach ik vind het niet zo raar. Deden wij ook. Gaat vanzelf voorbij. Lekker groot gat in de speen. Vonden ze heerlijk.
Ik zou het alleen om het feit dat spenen slijten en je ze moet vervangen al niet willen. Dat staat mij enorm tegen (glas, beker, borden gaan daarentegen jaren mee).
pi_219261927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:40 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zou het alleen om het feit dat spenen slijten en je ze moet vervangen al niet willen. Dat staat mij enorm tegen (glas, beker, borden gaan daarentegen jaren mee).
Van Lieke kunnen we wel stellen dat ze geen problemen heeft met (over) consumptie 🙈.

Voor mij zou dat ook echt een grens zijn, wij zijn in de avond veel langer doorgegaan met de papfles waar dat allang werd afgeraden, maar als het kapot gemaakt wordt dan houdt t gauw op.
pi_219261962
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
pi_219261966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 06:33 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Klopt. Wat Pascal zei was ook niet oké. Maar die ander zo mogelijk nog erger. Dat Pascal toch wel snel eindigt in de kist, hond erbij. Etc. Echt, wat bezielt je..
O echt? Nee dan ben je niet goed wijs om dat te schrijven.
pi_219262003
Ik schrik weer een beetje van Minibelle: kind heeft een paar onvoldoendes gehaald (niet ongewoon voor een brugklasser) en meteen wordt er een hele santenkraam opgestart met begeleiding/verplicht huiswerk thuis e.d. Natuurlijk heeft een brugklasser soms begeleiding nodig, maar het is hier meteen zo veel en dat na 1 toetsronde. Waarom niet een beetje begeleiden in de planning en kind zelf een kans geven het op te lossen?
pi_219262005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De fotograaf heet Sabine. Welke Wendy het ook is, er was geen Wendy in beeld 🤪
pi_219262020
En Judith heeft zich lekker autonoom verslapen. Fijn voor de juf en klas dat ze zo enorm sch**t heeft aan normale waarden en normen. Koop een wekker!
pi_219262052
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:59 schreef Maremare het volgende:
En Judith heeft zich lekker autonoom verslapen. Fijn voor de juf en klas dat ze zo enorm sch**t heeft aan normale waarden en normen. Koop een wekker!
Ik las het alsof ze nog net op tijd waren?
pi_219262160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.
Nou ja het was wel een beetje "plots" ze was een cursus aan het opzetten en een zaadjes handel en ineens poef.. weg..
Wat en of er iets mis is daar 🤷 geen idee! Maar vind het wel raar zo ineens en echt jammer (ik vond haar wel leuk)
pi_219262283
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja het was wel een beetje "plots" ze was een cursus aan het opzetten en een zaadjes handel en ineens poef.. weg..
Wat en of er iets mis is daar 🤷 geen idee! Maar vind het wel raar zo ineens en echt jammer (ik vond haar wel leuk)
Ja, dat kan natuurlijk. Ik volgde haar niet meer actief de laatste tijd. Maar ze is nogal van de impulsieve beslissingen. Ik hoop voor haar dat het een weloverwogen beslissing wat en dat ze lekker geniet in het nieuwe huis.
pi_219262374
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Marianka het volgende:
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
Wat een ontzettend verdrietig verhaal. Ook de financiële ellende die hij schetst, inleveren van je eigen geld, zorg dragen voor de jongere kids etc. Heel sneu.

Ik vind wel dat dit duidelijk zichtbaar is in meerdere grote gezinnen. Bij AM zorgen ze uiteraard prima voor de kids, maar een podoloog orthodontist fysiotherapeut of oefentherapeut voor kids wordt (zo lijkt het) allemaal niet bezocht.
Bij dat gezin met de Shevaugn namen uit Duitsland/België vond ik ook altijd zo zichtbaar dat 'ze zich maar moesten vermaken' en alles dus kapot werd geramd of er altijd onderling gevochten werd.
Ik denk dat je in een groot gezin heel snel mee moet lopen in de pas omdat er geen tijd is voor deze zorg doordat er altijd andere kids zijn die meer zorg of door jongere leeftijd verzorging nodig hebben.
pi_219262524
quote:
Oef. Ze zijn zelfs op tv nu toch? Een Huis Vol Herinneringen oid?
pi_219262590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Van Lieke kunnen we wel stellen dat ze geen problemen heeft met (over) consumptie 🙈.

Voor mij zou dat ook echt een grens zijn, wij zijn in de avond veel langer doorgegaan met de papfles waar dat allang werd afgeraden, maar als het kapot gemaakt wordt dan houdt t gauw op.
Ik vind een papfles voor het slapen gaan ook nog anders dan als vervanging voor ontbijt. Een tijdje geleden deelde ze ook dat die meiden het in bed opdrinken.
pi_219262694
quote:
Wat een heftig verhaal. Niets is wat het lijkt, blijkt maar weer.
pi_219262780
Am laat zich kennen zeg.

Ze blijft heel hard roepen dat haar boek slecht ter verkrijgen is.

Meid, het verkoopt gewoon niet zo goed. Get over it.
pi_219262792
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
oh ik dacht al dat ik haar verwijdert had
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219262825
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:08 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik vind een papfles voor het slapen gaan ook nog anders dan als vervanging voor ontbijt. Een tijdje geleden deelde ze ook dat die meiden het in bed opdrinken.
Ik deed het wel smorgens , toen de kinderen nog klein waren omdat ik toen nog een lichtelijk gevoel had van een ochtendhumeur en ik zo makkelijker wakker kon worden zonder zeuren 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219262846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:25 schreef Lodelie het volgende:
Am laat zich kennen zeg.

Ik ben ook heel benieuwd naar de animo voor al die signeersessies. Ze is hier een weekend in de buurt, als ik dat programma zie dan vraag ik me echt af wie dat zo inplant. Halfuurtje hier, driekwartier daar, en weer door naar de volgende. Wat een drukdoenerij, blijf gewoon langer op 1 plek, je echte fans stappen echt wel een kwartiertje voor je in de auto. Of is dit ook met het idee dat op hoe meer locaties je bent, mensen denken dat je een belangrijk persoon bent ofzo.
pi_219262867
Sanneke weer brabbelen over de Yfood reclame die ze maakt en het voor hen extra inkomen is. Dion neemt kennelijk 2 van die flesjes mee naar zijn werk. Heel gezond inderdaad.
pi_219262900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:06 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik las het alsof ze nog net op tijd waren?
Ja misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Zag 08.46 uur en lichtelijk verslapen. Dus ging er eigenlijk dat dat het tijdstip was waarop ze wakker werden of dat B zo laat op school was. Kan ook zijn zoals jij zegt. Hoop het voor de juf en klas.
pi_219262974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:52 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]. Bij AM zorgen ze uiteraard prima voor de kids, maar een podoloog orthodontist fysiotherapeut of oefentherapeut voor kids wordt (zo lijkt het) allemaal niet bezocht.

Is dat dan nodig?
pi_219262989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:40 schreef papierentas het volgende:
Sanneke weer brabbelen over de Yfood reclame die ze maakt en het voor hen extra inkomen is. Dion neemt kennelijk 2 van die flesjes mee naar zijn werk. Heel gezond inderdaad.
En of we wel snappen dat we op die linkjes moeten klikken en waarom 🙄
pi_219263019
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze denkt dat al haar volgers zo simpel zijn als zij 🫣
pi_219263021
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Zag 08.46 uur en lichtelijk verslapen. Dus ging er eigenlijk dat dat het tijdstip was waarop ze wakker werden of dat B zo laat op school was. Kan ook zijn zoals jij zegt. Hoop het voor de juf en klas.
Ik las het ook alsof ze om 8.45 wakker werden
pi_219263042
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:59 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Is dat dan nodig?
ja, om meerdere redenen. Ik zal er niet over uitweiden want het gaat over de kinderen maar als je goed kijkt dan zul je zien dat er echt wel wat zorg nodig is op diverse fronten.
pi_219263116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat snappen wij heel goed, doordat wij op linkjes klikken (op open tikkies betalen) kunnen zij lekker samen lunchen en op vakantie. (En daarom klink ik beslist nooit op dat sport linkjes, bij niemand!)
pi_219263183
Snapt AM nou echt niet hoe dom zij klinkt met haar "hoe minder speelgoed hoe beter ze spelen".. Elke f*cking week komt daar een shitload aan speelgoedmeuk binnen!! Maar waarschijnlijk beland dat in de container want als ze het naar de kringloop of goed doel zou brengen zou dat breed uitgemeten worden.
pi_219263287
Ik heb echt te doen met Roemillo Baumgard. Wat een schrijnend in verdrietig verhaal.

En zorgwekkend ook dat je de dynamiek die hij treffend beschrijft terug ziet bij meerdere gezinnen, die zich in de media profileren. Een zeer controlerende moeder die haar gezin als haar bezit/verdienste beschouwt in plaats van als individuele mensen met hun eigen persoonlijkheid/mening. Een moeder die in haar pogingen om naar de buitenwereld een gewenst plaatje te schetsen regelmatig veel te ver gaat en over de grenzen van het gezin gaat.

Ik heb met deze jongen te doen. Opgegroeid in een gezin, waar hij nooit zichzelf heeft kunnen zijn. Dat gemis compenseren met overeten en veel goede dingen doen voor het gezin. Op zijn 26ste nog steeds bezig zijn zich los te maken van het gezin en te ontdekken wie hij is en wat hij wil.

Ik hoop dat hij goede hulp krijgt. Het geeft eigenlijk wel de gevaren weer en waarom gezinnen niet in of op (massa)media zichtbaar zouden moeten zijn. Ik vermoed dat we hier over 10 jaar totaal anders naar kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 14-11-2025 12:22:59 ]
pi_219263335
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dat snappen wij heel goed, doordat wij op linkjes klikken (op open tikkies betalen) kunnen zij lekker samen lunchen en op vakantie. (En daarom klink ik beslist nooit op dat sport linkjes, bij niemand!)
Iemand had tegen haar gezegt dat ze blij was met betaalde linkjes .
Wie zegt zoiets? Kan mij niet voorstellen dat die personen er zijn
pi_219263345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Snapt AM nou echt niet hoe dom zij klinkt met haar "hoe minder speelgoed hoe beter ze spelen".. Elke f*cking week komt daar een shitload aan speelgoedmeuk binnen!! Maar waarschijnlijk beland dat in de container want als ze het naar de kringloop of goed doel zou brengen zou dat breed uitgemeten worden.
Ze lult maar een eind raak
pi_219263503
quote:
Zat dit net te luisteren en toen las ik je reactie. Mijn hart breekt. En eerlijk, het verbaasd me niets dat die eenzaamheid er is in zulke grote gezinnen. Dat ‘holladiejee gezellig samen’ is zo vaak schijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door KeurigeKakatoe op 14-11-2025 12:12:53 (Typfouten fixen) ]
pi_219263528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Zeker waar. Maar Wendy is wel vaker opeens verdwenen en weer terug gekomen. Ze vertelde jaren terug zelf dat ze het (dus online zijn, een groot account hebben) allemaal niet meer trok. Ze is toen een nieuws account gestart en daarmee veel minder volgers. Dus snap de aanname van Beppie wel.
pi_219263580
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:53 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Zat dit net te luisteren en toen las ik je reactie. Mijn hart breekt. En eerlijk, het vervaasd me niets dat die eenzaam er is in zulke grote gezinnen. Dat ‘holladiejee gezellig samen’ is zo vaak schijn.
Dat kan toch ook niet anders. We maken toch allemaal in grote lijnen het zelfde mee. Net als die schoolruns, kinderen gepikt en gedreven in de auto. Hier is het strijd met schoenen aan doen. Snot, huilen.
Gezeik met avondeten, tandpoetsen.. niet luisteren.

En .... dat is overal t zelfde. En dat is normaal. Op insta js alles perfect. Ligt een vent niet lui te ademen op een bank en luisteren alle kinderen braaf. En dat is gevaarlijk... een kind die altijd braaf luistert. Dit las ik weer bij een opvoed influ.
pi_219263627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar de animo voor al die signeersessies. Ze is hier een weekend in de buurt, als ik dat programma zie dan vraag ik me echt af wie dat zo inplant. Halfuurtje hier, driekwartier daar, en weer door naar de volgende. Wat een drukdoenerij, blijf gewoon langer op 1 plek, je echte fans stappen echt wel een kwartiertje voor je in de auto. Of is dit ook met het idee dat op hoe meer locaties je bent, mensen denken dat je een belangrijk persoon bent ofzo.
Ik moest lachen dat Annemarie bang was dat de boekhandels in het noorden niet goed te bezoeken zouden zijn als de signeersessies tegelijk met de plaatselijke intocht waren geweest. Hoe belangrijk vindt zij zichzelf?!
pi_219263666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:02 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Dat kan toch ook niet anders. We maken toch allemaal in grote lijnen het zelfde mee. Net als die schoolruns, kinderen gepikt en gedreven in de auto. Hier is het strijd met schoenen aan doen. Snot, huilen.
Gezeik met avondeten, tandpoetsen.. niet luisteren.

En .... dat is overal t zelfde. En dat is normaal. Op insta js alles perfect. Ligt een vent niet lui te ademen op een bank en luisteren alle kinderen braaf. En dat is gevaarlijk... een kind die altijd braaf luistert. Dit las ik weer bij een opvoed influ.
Ik ken wel grote gezinnen waar het geen schijn is gelukkig. Maar vaak is het ieder voorzich en te weinig persoonlijke aandacht, en dus volgt er eenzaamheid.

Zelf ben ik een kind (uit klein gezin) dat vroeger onwijs braaf luisterde. Het perfecte kind was ik. Maar werd eigenlijk emotioneel verwaarloosd. Nu zegt mijn psycholoog: ‘we weten nu dat dat een grote alarmbel is. Kinderen horen niet altijd braaf te luisteren.’

[ Bericht 6% gewijzigd door KeurigeKakatoe op 14-11-2025 12:16:45 (Aanvulling) ]
pi_219263678
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:25 schreef Lodelie het volgende:
Am laat zich kennen zeg.

Het is ook alleen een soort van interessant voor haar volgers. De rest van Nederland is niet haar doelgroep.
pi_219263694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:59 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Is dat dan nodig?
Ja nogal.
pi_219263695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Precies dat. Ik klik nergens op🫠
pi_219263885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik moest lachen dat Annemarie bang was dat de boekhandels in het noorden niet goed te bezoeken zouden zijn als de signeersessies tegelijk met de plaatselijke intocht waren geweest. Hoe belangrijk vindt zij zichzelf?!
Grootheidswaanzin
pi_219263889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:20 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Precies dat. Ik klik nergens op🫠
Ja de vakantie naar de Lommerbergen zal er wel aankomen, iemand moet daar alle etentjes, shopsessies en uitjes betalen.
pi_219263906
De blije mama gaat het nu op TikTok proberen maar had ruzie met de app.

Haar posts van de laatste week op threads. Veel kut, fuck en wtf.
En dan zeggen dat er veel mensen met gedragsproblematiek op threads zitten. :+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219264104
Linda Kraan weer zwanger 🫣 Sorry maar ik denk dat haar drang naar baby's gewoon nooit gestild kan worden. Ik ben benieuwd hoe ze het straks gaat doen met een newborn vol in het camping seizoen. Ik zie wel dat ze het verder financieel en qua liefde/verzorging prima op de rit hebben. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap heeft!
pi_219264151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Linda Kraan weer zwanger 🫣 Sorry maar ik denk dat haar drang naar baby's gewoon nooit gestild kan worden. Ik ben benieuwd hoe ze het straks gaat doen met een newborn vol in het camping seizoen. Ik zie wel dat ze het verder financieel en qua liefde/verzorging prima op de rit hebben. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap heeft!
Nou hoeveel aandacht zal dat nieuwe kind krijgen ? Niet veel denk ik , Ik snap het ook niet , waarom je nog een kind wil nu .
pi_219264165
quote:
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Ik dacht eerst ze worden opa en oma.

Rijnekerrebels had laatst ook zo'n vraagstelling in een post. Of meer mensen last hadden van blijvende rammelende eierstokken. Ik heb daar geen last van gehad. Baby's zijn erg leuk maar ik krijg er geen baby kriebels meer van. Eerder dat ik blij ben dat we geen gebroken nachten etc meer hebben😅
pi_219264195
Aah ik vind het wel leuk, weer een klein Kraantje erbij 😊
pi_219264210
Linda Kraan is nu 45 jaar , dat je jezelf daar ook op een gegeven ogenblik niet te oud voor voelt
pi_219264216
ik snap er echt niks van dat mensen zoveel kinderen willen, ik zie het als een vorm van egoïsme, net zoals mensen met 20 katten en 15 honden. Dat doe je niet voor het welzijn van anderen, dat doe je alleen om je eigen ego te strelen of zo.
pi_219264248
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:35 schreef Jannetje91 het volgende:
Aah ik vind het wel leuk, weer een klein Kraantje erbij 😊
Eens... geen oordeel over verder.. het is een leuk liefdevol gezin dus denk dat ze het prima bedacht hebben 🤷 dat ik er echt niet meer aan moet denken op mijn leeftijd heeft niets met linda te maken 👌 dus hoop dat alles voorspoedig loopt
pi_219264260
Ik schrok mij kapot van het nieuws van Linda Kraan (waar lezen jullie dat trouwens?). Nou ja, hun leven, hun keuze, maar ik zou er niet aan moeten denken om op je 60e nog een puber te hebben. Op mijn 45e had ik best nog een baby gewild, maar nu zo blij dat verstand won, en het nooit een reële overweging was (en ik al in de overgang bleek te zitten).

[ Bericht 38% gewijzigd door Tarantelle op 14-11-2025 13:52:30 ]
pi_219264264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:37 schreef poohenzo het volgende:
ik snap er echt niks van dat mensen zoveel kinderen willen, ik zie het als een vorm van egoïsme, net zoals mensen met 20 katten en 15 honden. Dat doe je niet voor het welzijn van anderen, dat doe je alleen om je eigen ego te strelen of zo.
Waarom ze nu nog zo nodig nog een kind wil snap ik ook echt niet , ik zou op die leeftijd ook bang zijn dat het kindje niet goed is , en dan ?
Zij zal het ind wel geweldig vinden en Ivan ook die al 50 is
pi_219264297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Waarom ze nu nog zo nodig nog een kind wil snap ik ook echt niet , ik zou op die leeftijd ook bang zijn dat het kindje niet goed is , en dan ?
Zij zal het ind wel geweldig vinden en Ivan ook die al 50 is
precies, zij stappen daar overheen want egoïsme, schattig een baby etc. Kijk maar naar Wildeman, niet levensvatbaar kindje, ontzettend triest natuurlijk maar ook niet heel raar als midden /eind 40-er dat het niet goed gaat.
pi_219264324
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Ik dacht eerst ze worden opa en oma.

Rijnekerrebels had laatst ook zo'n vraagstelling in een post. Of meer mensen last hadden van blijvende rammelende eierstokken. Ik heb daar geen last van gehad. Baby's zijn erg leuk maar ik krijg er geen baby kriebels meer van. Eerder dat ik blij ben dat we geen gebroken nachten etc meer hebben😅
Haha dat was ook mijn eerste gedachte, dat Marlynn zwanger zou zijn. Hier ook geen rammelende eierstokken mee gelukkig. Ieder kind heeft een eigen slaapkamer, alles past in onze auto, we hebben het financieel goed dus niks meer aan doen haha!
  vrijdag 14 november 2025 @ 13:52:50 #112
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219264340
quote:
Oh verschrikkelijk!!!
pi_219264346
Dag 5 van Judith’s krokante trui. Echt, waarom?!
pi_219264354
quote:
😱
Hoe oud is zij eigenlijk?
pi_219264366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Linda Kraan is nu 45 jaar , dat je jezelf daar ook op een gegeven ogenblik niet te oud voor voelt
Dan ben je 60 en heb je nog een puber in huis
pi_219264427
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:48 schreef poohenzo het volgende:

[..]
precies, zij stappen daar overheen want egoïsme, schattig een baby etc. Kijk maar naar Wildeman, niet levensvatbaar kindje, ontzettend triest natuurlijk maar ook niet heel raar als midden /eind 40-er dat het niet goed gaat.
Egoistisch ind , denkt linda dat het kind dat leuk gaat vinden dat als ze 15 is bv dan zijn de ouders al 60 en 65.
pi_219264500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dag 5 van Judith’s krokante trui. Echt, waarom?!
En de hele trampoline erin gedaan. Hou vooral dat ook even in gedachten 🤣
pi_219264725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
🤢
Zou ze deze week al gedouched hebben?
pi_219264729
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
🫣🤢🤮
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:31:43 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219264806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤢
Zou ze deze week al gedouched hebben?
Ik denk het niet, die vrouw is echt viezig!!
pi_219264852
Bij AM zie je dat ook. Ze is nu ergens wel klaar met het kleine grut. En dan moet zwemles nog beginnen voor Lot. Ze trekt nu meer richting de oudte kinderen qua hobby's en vakanties. Denk niet dat ze er bij stil heeft gestaan dat je op een gegeven moment ook een stukje overgang krijgt en dan weinig/ geen zin meer hebt in zorgen voor kleine kinderen die ook hun behoeften hebben
pi_219264936
Ik dacht ook serieus inderdaad dat er een kleinkind op weg was. Lijkt me persoonlijk vreselijk om op die leeftijd weer een baby te krijgen. Ik wens haar een fijne zwangerschap toe en ben heel benieuwd hoe ze het gaan combineren met voorseizoen/hoogseizoen van de camping.
pi_219265000
quote:
Omg!!
Ze is 45 jaar en heeft al tig kinderen. Waarom dan? En ook, waar laten ze het?
Ze hebben het goed in Luxemburg maar leven in een vrij kleine ruimte. Met kinderen die slaapkamers moeten delen ondanks dat ze ouder worden.
pi_219265119
Ik denk soms dat het gewoon moeite is met afscheid nemen van een bepaalde periode in het leven. Het gevoel dat je een zwangerschap voor het laatst meemaakt, laatste keer een baby, bevalling, borstvoeding enzovoorts. En natuurlijk is dat ook wel een dingetje. Maar ja, een kind heb je, hopelijk, voor de rest van je leven en kan enorm veel zorgen met zich meebrengen. Collega van mij heeeft nu enorm veel zorgen over een kleinkind (kennis van mij heeft dagelijks zorgen over zijn dochter van 50+). De wens voor nog een keer een baby kan ook mogelijk ook enorm veel zorgen met zich meebrengen. Ik kan mij lastig inleven in dit soort keuzes en kan mij niet anders voorstellen dan dat het een verslaving is (vroeger lag dat anders uiteraard).
pi_219265131
Ik dacht dat ze opa en oma werden. Zij is 45 en hij 50. Dit moet je toch niet meer willen.
pi_219265150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:04 schreef Tarantelle het volgende:
Ik denk soms dat het gewoon moeite is met afscheid nemen van een bepaalde periode in het leven. Het gevoel dat je een zwangerschap voor het laatst meemaakt, laatste keer een baby, bevalling, borstvoeding enzovoorts. En natuurlijk is dat ook wel een dingetje. Maar ja, een kind heb je, hopelijk, voor de rest van je leven en kan enorm veel zorgen met zich meebrengen. Collega van mij heeeft nu enorm veel zorgen over een kleinkind (kennis van mij heeft dagelijks zorgen over zijn dochter van 50+). De wens voor nog een keer een baby kan ook mogelijk ook enorm veel zorgen met zich meebrengen. Ik kan mij lastig inleven in dit soort keuzes en kan mij niet anders voorstellen dan dat het een verslaving is (vroeger lag dat anders uiteraard).
Maar dit is toch een natuurlijke proces. Althans zo werkt het in mijn brein. Op een gegeven moment weet je dat het genoeg is. Dan ben je blij dat ze ouder en zelfstandiger worden. Ik kan mij er serieus niks bij voorstellen dat de eeuwige drang naar baby’s blijft.

Ik vind kleine baby’s van bekende ook heel snoezig maar eenmaal thuis zeggen mijn man en ik standaard tegen elkaar: blij dat ze bij ons al groot zijn hè.

Zo benieuwd hoe dit dan bij een Linda gaat. Continu het gevoel te hebben dat het niet klaar is?
pi_219265176
Ja hoor, Roy wordt genoemd op die long covid pagina (staat in Debbie's stories). Het moet en zal ook constant om the queen draaien. Als ze een man was geweest was er nu een lichaamsdeel wat uitstak..
pi_219265178
AM heeft van Sinterklaas een bingo gemaakt? Gisteren stond op haar stories dat alle kinderen 3 kados krijgen, een groot kado, een nuttig kado en nog iets.
pi_219265197
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik dacht dat ze opa en oma werden. Zij is 45 en hij 50. Dit moet je toch niet meer willen.
Ik dacht serieus dat Marylin of vriendin Quinten zwanger was. Was ook echt flabbergasted dat het Linda is
pi_219265218
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef sunny_8953 het volgende:
AM heeft van Sinterklaas een bingo gemaakt? Gisteren stond op haar stories dat alle kinderen 3 kados krijgen, een groot kado, een nuttig kado en nog iets.
Bingo voor iedereen en nog drie cadeaus voor de nog gelovende kinderen. Al begreep ik vandaag dat Jet niet meer gelooft maar ik neem aan dat er ook voor haar nog iets uit de zak is.
pi_219265232
Saar mag van AM na school niet afspreken in the mall omdat ze verwacht dat iedereen na school thuiskomt 🤦🏼‍♀️
pi_219265277
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:21 schreef Kaascroissantje het volgende:
Saar mag van AM na school niet afspreken in the mall omdat ze verwacht dat iedereen na school thuiskomt 🤦🏼‍♀️
Daar was ik ook een beetje verbaasd over. Er is nog geen enkel kind geweest dat na school even in de stad afsprak of wat ging hangen met anderen? Alle kinderen die puberden op professioneel niveau?
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:30:48 #133
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219265295
Vandaag in de boekenhandel even gezocht naar het boek van AM om door te bladeren, maar hier ligt het niet.
Graag verwijderen
pi_219265336
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:21 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik ben geen AM fan maar dit is niet wat ze schrijft en daarmee frame je het anders.

Haar conclusie was dat S had geen doel om naar de mall te gaan en hangen IN een grote mall wilt ze niet hebben. Het is geen klein winkelcentrumpje. Het is een wonder want ik ben het hier eens met haar eens hahaha!

Ze zegt ook niet dat ze verwacht dat iedereen thuiskomst. Maar dat dat is wat gebeurd en dit (een puber die ergens wilt gaan hangen) niet gewend is.
pi_219265400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:30 schreef NineMilka het volgende:
Vandaag in de boekenhandel even gezocht naar het boek van AM om door te bladeren, maar hier ligt het niet.
Dat komt natuurlijk omdat het zo goed loopt en overal uitverkocht is
pi_219265450
Annemarie trekt de conclusie dat S. 'dus' gaat hangen in de mall, want ze heeft geen doel. NOU EN?

Ik ben het pertinent ineens met Annemarie. Ik zie geen enkel probleem dat een beginnende puber met wat vriendinnen naar de mall wil om te chillen (dat is ook een doel op die leeftijd, een heel mooi doel).

Go S. zou ik zeggen! Annemarie met haar zogenaamde onhandelbare pubers heeft geen ervaring met een kind dat met vriendinnen wil chillen op een plek dat niet thuis, de manege of de scouting is! Wauw!
pi_219265480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef sunny_8953 het volgende:
Vorig jaar ook al.
pi_219265493
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Ik ben geen AM fan maar dit is niet wat ze schrijft en daarmee frame je het anders.

Haar conclusie was dat S had geen doel om naar de mall te gaan en hangen IN een grote mall wilt ze niet hebben. Het is geen klein winkelcentrumpje. Het is een wonder want ik ben het hier eens met haar eens hahaha!

Ze zegt ook niet dat ze verwacht dat iedereen thuiskomst. Maar dat dat is wat gebeurd en dit (een puber die ergens wilt gaan hangen) niet gewend is.
Ik vind het wel een beetje raar. Ze mag naar een vriendin, ze mag naar de stad, maar niet naar een winkelcentrum zonder doel?
Dat is nou net wat pubers doen. Ze willen afspreken maar niet persé in iemands huis.
En als ze de volgende keer zegt dat ze een milkshake met vriendinnen gaat eten/een nieuwe pen gaat kopen, dan mag het wel?

Zolang ze met "hangen" geen overlast veroorzaken zie ik geen probleem.
pi_219265566
En Saar was toch diegene die ‘gepest’ werd en dit zelf moest oplossen of met haar broers en zussen?
Nou dan is zo’n uitstapje met vriendinnen juist iets leuks voor haar
pi_219265630
Bob heeft geen tennis meer op Vrijdag, zou hij vroegtijdig gestopt zijn met tennissen?
pi_219265645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het wel een beetje raar. Ze mag naar een vriendin, ze mag naar de stad, maar niet naar een winkelcentrum zonder doel?
Dat is nou net wat pubers doen. Ze willen afspreken maar niet persé in iemands huis.
En als ze de volgende keer zegt dat ze een milkshake met vriendinnen gaat eten/een nieuwe pen gaat kopen, dan mag het wel?

Dat mag natuurlijk . Maar niet elke puber hangt. En niet elke ouder vind het goed als kinderen ergens hangen. Dat is prima, ieder zijn ouderschap toch!
pi_219265665
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bob heeft geen tennis meer op Vrijdag, zou hij vroegtijdig gestopt zijn met tennissen?
Misschien toch naar een andere club? Ze was zoveel aan het klagen 🤷
pi_219265713
Gatver die pluchen wc bril bij drielingmama tatiana
Why??
pi_219265739
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien is er geen les in de wintermaanden? Bij mij stopte de tennislessen vroeger eind oktober.
pi_219265745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:18 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Dat mag natuurlijk . Maar niet elke puber hangt. En niet elke ouder vind het goed als kinderen ergens hangen. Dat is prima, ieder zijn ouderschap toch!
Zeker ieder zijn ouderschap. Ik sta er wel van te kijken dat pas puber nr 5 bij AM ergens wil hangen.
pi_219265771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klagen is haar hobby
pi_219265775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:35 schreef Missinglink24 het volgende:
Gatver die pluchen wc bril bij drielingmama tatiana
Why??
🤮
  vrijdag 14 november 2025 @ 16:47:10 #148
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219265779
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat komt natuurlijk omdat het zo goed loopt en overal uitverkocht is
Haha ojaaaa natuurlijk. En Dan Brown, de ultieme bestseller van het moment, waar ik voor kwam lag er gelukkig volop!
Graag verwijderen
pi_219265859
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Misschien is er geen les in de wintermaanden? Bij mij stopte de tennislessen vroeger eind oktober.
Ook optie.. ik heb 0 verstand van tennis lessen
pi_219266039
quote:

[..]

Eens, pubers willen afspreken, maar liever niet bij iemand thuis. Ik zie het probleem niet zo, zolang ze geen overlast veroorzaken (en die kans moet je ze wel geven).

En als kinderen weten dat ze niet doelloos mogen hangen, dan verzinnen ze toch gewoon een reden (ik ga mee met Pietje de hond uitlaten, ik ga mee want Noes moet schriften kopen, etc).
pi_219266186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker ieder zijn ouderschap. Ik sta er wel van te kijken dat pas puber nr 5 bij AM ergens wil hangen.
Hahahaha ja of de andere kids waren slimmer en zeiden het gewoon niet. Maargoed, ik vond daar ook geen reet aan, ik hing liever thuis. Mijn zus was altijd kwijt haha!
pi_219266360
quote:

[..]

Ze wilt het niet hebben. Wat een onzin, wat kan daar nou gebeuren. Ze kan zich beter zorgen maken over alle klasgenoten en vreemde mensen die allerlei inside info van de kinderen hebben.
pi_219266369
Ik loop twee topics achter, maar deze titel is weer 'spot on' hoor. Heel benieuwd waar die 'Walk off shame' eindigt. Oh nee zonder dollen, we noemen haar uiteraard mevrouw Bollen (want zo wil hare Majesteit nog steeds genoemd worden)

Weten we al waar Wendy is gebleven? Meende ik te lezen dat AM naar haar toeging?

En oh...ik heb vanavond een feestje in Barneveld. Ik vermoed dat het extra feest wordt gezien de laatste stories van Debbie 8-)

[ Bericht 14% gewijzigd door SterreKaatje op 14-11-2025 18:49:50 ]
pi_219266375
quote:

[..]

Zo schrijft ze het wel:
Ik vind dit niet goed
Ik ben dit niet gewend.
Na school komt iedereen normaal naar huis.
Als ze dit niet bedoeld moet ze het fatsoenlijk opschrijven.
En de hele actie vind ik bezopen, ze mag wel een bril zoeken, maar niet doelloos.
Als ik haar kind was had ik gewoon gezegd dat ik een bril ging zoeken en dat het niet gelukt is.
Ik blijf me verbazen over de idioterie daar thuis.
pi_219266494
Ach het was allemaal weer een voortgezet plan om een boek te promoten 🙄
pi_219266521
MB in ieder geval in Barcelona 😅
pi_219266547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Zo schrijft ze het wel:
Ik vind dit niet goed
Ik ben dit niet gewend.
Na school komt iedereen normaal naar huis.
Als ze dit niet bedoeld moet ze het fatsoenlijk opschrijven.
En de hele actie vind ik bezopen, ze mag wel een bril zoeken, maar niet doelloos.
Als ik haar kind was had ik gewoon gezegd dat ik een bril ging zoeken en dat het niet gelukt is.
Ik blijf me verbazen over de idioterie daar thuis.
Dat bril verhaal zag ik pas na eerdere reactie. Die vond ik ook heel raar.

Ik vind zelf ook ongeveer 80% idioot in haar huishouden. Maar dit soort dingen, ach als zij als ouder niet wilt dat haar eerste klasser ergens buiten hangt, en ze wilt dat ze eerst gewoon thuis komen, succes ermee dan. Veel dingen beschadigingen haar kids, maar ik denk dat ze het niet mogen hangen in die mega mall of the netherlands wel overleven.

En kunnen we hierin toch accepteren dat we het anders zien.
pi_219266576
Sanneke kan het woord influencer niet goed uitspreken. Toch raar als dat je beroep is...
En zit ze niet bij een agentschap? Dat maakt ik op uit hoe ze nu praat over babyvoeding die iedereen krijgt en zei niet terwijl zei een baby heeft. Dit is was een verkapte hint naar dat ze het ook wil hebben.
pi_219266601
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach het was allemaal weer een voortgezet plan om een boek te promoten 🙄
Zodat ze ook haar ‘vriendin’ marina vd wal weer even kon noemen
pi_219266605
Milou is ook wel geloofwaardig met haar content. 14 oktober werkte ze samen met Picnic en nu is de Albert Heijn alweer geweest.
pi_219266607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke kan het woord influencer niet goed uitspreken. Toch raar als dat je beroep is...
En zit ze niet bij een agentschap? Dat maakt ik op uit hoe ze nu praat over babyvoeding die iedereen krijgt en zei niet terwijl zei een baby heeft. Dit is was een verkapte hint naar dat ze het ook wil hebben.
Gek he dat niemand haar vraagt. Het filmen van haar kruis is over gegaan in haar neusgaten.
En maar klagen
pi_219266608
Zeg Debby L ?
Ga eens op tijd naar bed met je Pem aanvallen en LC. Ipv gisteren om 22:42 uur je mysteryzak te laten unboxen in mysterybox op TT. 😉
En dan nog ouwehoeren dat je panterprint niks vind.
Snap je het woord mysterybox niet?
Daar ging Roy zijn poen.
Het is trouwens wel een leuk tasje waar je je ozempicpennen in kan stoppen en nog wat losse pilletjes en je thermometer past er vast ook wel in. 🤣
pi_219266609
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Iemand reageert: geniet ervan, de liefde.😉

Ben benieuwd of meneer Wolf in beeld komt en of dit blijft staan.
pi_219266669
KC die haar ‘sexy’ moves thuis nog even oefent, en haar dochtertje die dat dan na gaat doen 🤦♀
pi_219266717
Ik begrijp vooral niet dat AM altijd doet alsof ze alles heeft meegemaakt wat er maar mogelijk is met haar “professionele pubers”. Volgens mij heeft ze echt schatten van kinderen die juist heel gemakkelijk en braaf zijn en héééél veel slikken wat betreft de nukken, de routines, de regels, de eigenaardigheden en de camera van AM.

Een puber die naar de stad of een winkelcentrum wil met vrienden, “doelloos” (als in: zonder boodschappenlijstje), daar kan ik me echt geen seconde druk om maken. En ik zou mezelf daarna ook geen veren in m’n reet steken omdat ik zo goed heb losgelaten, zoals zij nu doet omdat ze zo goed “grenzen en veilige keuzes” biedt, ze maakt dingen zo vaak onnodig groot en ingewikkeld. Pffff.
pi_219266723
Jemig wat schaamteloos hoe Sanneke zit te bedelen om een samenwerking, het komt echt zo jaloers over🫣
pi_219266735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Zeg Debby L ?
Ga eens op tijd naar bed met je Pem aanvallen en LC. Ipv gisteren om 22:42 uur je mysteryzak te laten unboxen in mysterybox op TT. 😉
Daar ging Roy zijn poen.
Het is trouwens wel een leuk tasje waar je je ozempicpennen in kan stoppen en nog wat losse pilletjes en je thermometer past er vast ook wel in. 🤣
Waar zie je dit?

Daar heeft ze geen tasje voor nodig, die zit permanent op een plek waar de zon niet schijnt
pi_219266746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:18 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Natuurlijk, ieder zijn/haar eigen ouderschap! In dit geval maakt moeder Annemarie er hangen van 😉. S. wil gewoon naar de mall, zonder bijzonder doel. Misschien lopen ze winkels bij langs, spuiten wat parfum, proberen een lipstickje, eten een donut.

Een uitstekende manier voor een brugklasser om je klas-/leeftijdgenootjes te leren kennen, misschien een vriendschap te vormen buiten je eigen gezin. In het geval van de familie Geerts ontzettend nodig.
pi_219266755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jemig wat schaamteloos hoe Sanneke zit te bedelen om een samenwerking, het komt echt zo jaloers over🫣
Ik vind haar dus hierin juist wel verfrissend. In tegenstelling tot menig influencers bedelt zij blijkbaar niet achter de schermen om samenwerkingen (AM die menig bedrijf aanschrijft voor een samenwerking ivm de reis met Jim)
Reken maar dat fluflu zoals Milou, AM, Bijzonder, HVK enz actief bedrijven benaderen.

Zonder dat ze het doorheeft stelt ze dingen aan de kaak wat mij betreft en dat vind ik hilarisch.
pi_219266857
Ik vind het leuk voor Linda en Ivan! Ze zullen er zelf vast goed over nagedacht hebben of het was een soort bonus/cadeautje. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap hebben!
pi_219266868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]

Had ook al iemand gereageerd met "groetjes aan Tim" die reactie is alweer weg 🤣
pi_219266928
Ik kom regelmatig in the Mall maar tot nu toe nooit wat vervelends meegemaakt.
pi_219267003
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Maar 'nee hoor, er is niemand, ben niet aan het daten', zei ze in de podcast.

Haar neus wordt steeds langer #Pinokkio
pi_219267016
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef Shuri het volgende:

[..]
Natuurlijk, ieder zijn/haar eigen ouderschap! In dit geval maakt moeder Annemarie er hangen van 😉. S. wil gewoon naar de mall, zonder bijzonder doel. Misschien lopen ze winkels bij langs, spuiten wat parfum, proberen een lipstickje, eten een donut.

Een uitstekende manier voor een brugklasser om je klas-/leeftijdgenootjes te leren kennen, misschien een vriendschap te vormen buiten je eigen gezin. In het geval van de familie Geerts ontzettend nodig.
En daarom wil AM het niet hebben. In haar hechte kluwen gezin mag niemand de vleugels uitslaan, tenzij het in het plaatje van moe past.
pi_219267027
MB is nog meer oranje dan anders op die foto' s. Tim is nog niet goed in fotograferen, want foto' s zijn wazig.
pi_219267082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:44 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het leuk voor Linda en Ivan! Ze zullen er zelf vast goed over nagedacht hebben of het was een soort bonus/cadeautje. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap hebben!
Mooi bericht.... ik heb mijn jongste met 46 gekregen en herken zeer weinig in de (voor)oordelen....
pi_219267088
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:03 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En daarom wil AM het niet hebben. In haar hechte kluwen gezin mag niemand de vleugels uitslaan, tenzij het in het plaatje van moe past.
Yep!
pi_219267105
De Kraantjes:Ik vind er wat van als je als ouders besluit te emigreren en dat daardoor kinderen in hun tienerjaren hun hele leven weer moeten opbouwen, geen familie in de buurt maar alleen het gezin, etc. Dat hebben de Kraantjes gedaan. Ook denk ik: waarom nog een kind, voor wie is dit nou leuk? Zoveel kinderen, ik denk dat er voor niemand echt aandacht is, een gezin wordt zo meer een bedrijf.
En gelukkig kan ik dit anoniem zeggen, want ik vind ook dat iedereen moet weten wat hij zelf doet, als hij daar anderen geen schade mee berokkent. Ik hoop dat alles goed met ze gaat maar zelf snap ik niks van dit soort beslissingen.
AM:
Hoezo mag je dochter niet met vriendinnen afspreken in de Mall? Die snap ik ook niet. Ze zegt nota bene dat ze vroeger ook op straat rondhing...
pi_219267133
AM kan gewoon niet loslaten.
pi_219267144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef Vingerkeautje het volgende:
De Kraantjes:Ik vind er wat van als je als ouders besluit te emigreren en dat daardoor kinderen in hun tienerjaren hun hele leven weer moeten opbouwen, geen familie in de buurt maar alleen het gezin, etc. Dat hebben de Kraantjes gedaan. Ook denk ik: waarom nog een kind, voor wie is dit nou leuk? Zoveel kinderen, ik denk dat er voor niemand echt aandacht is, een gezin wordt zo meer een bedrijf.
En gelukkig kan ik dit anoniem zeggen, want ik vind ook dat iedereen moet weten wat hij zelf doet, als hij daar anderen geen schade mee berokkent. Ik hoop dat alles goed met ze gaat maar zelf snap ik niks van dit soort beslissingen.
AM:
Hoezo mag je dochter niet met vriendinnen afspreken in de Mall? Die snap ik ook niet. Ze zegt nota bene dat ze vroeger ook op straat rondhing...
Ik vind juist dat er heel veel aandacht is in dit gezin.
En wanneer zij vinden dat daar nog een kindje bij kan dan zal dag zeker ook weer goed komen. Heel stabiel en liefdevol gezin !!
pi_219267149
AM heeft weer eens een boek (‘Laat je kind niet los’) nodig voor haar kaders en regels, kan blijkbaar niet zelf dingen bedenken c.q. beslissen.
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:25:37 #182
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219267279
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Mooi bericht.... ik heb mijn jongste met 46 gekregen en herken zeer weinig in de (voor)oordelen....
Ik vind haar leeftijd niet zozeer een ding maar wel het aantal kinderen.
pi_219267290
Zie nu of op fb weer de Wellis Health reclame met Debbie. Ze zit aan tafel achter de laptop. Die foto is me toch slecht bewerkt!! Dr rechterarm is tekort gemaakt, waardoor het lijkt of ze echt een te korte atm heeft. Heel slordig
pi_219267296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
Begrijp ik goed dat jij vindt dat mensen met jonge kinderen niet kuntemigreren want nooit goed voor kinderen?
pi_219267298
@byjolienoe hebben ze het over een engelenspel. Had daar nog nooit van gehoord, maar klinkt heel leuk!
pi_219267418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:04 schreef lila01 het volgende:
MB is nog meer oranje dan anders op die foto' s. Tim is nog niet goed in fotograferen, want foto' s zijn wazig.
😅
pi_219267449
Ah ik moet wel zeggen, ik heb Tim gegoogled want ik wist niet wie het was, ik heb totaal geen interesse in voetbal. Maar leuke man, vind hem wel passen bij MB.
pi_219267476
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Zie nu of op fb weer de Wellis Health reclame met Debbie. Ze zit aan tafel achter de laptop. Die foto is me toch slecht bewerkt!! Dr rechterarm is tekort gemaakt, waardoor het lijkt of ze echt een te korte atm heeft. Heel slordig
Misschien is dit niet bewerkt maar een nieuwe diagnose
pi_219267522
Debbie mag haar lade in de keuken (en de eettafel) wel weer eens opruimen
pi_219267585
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat dacht ik ook, tijd om weer te ontspullen!
pi_219267596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:27 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Begrijp ik goed dat jij vindt dat mensen met jonge kinderen niet kuntemigreren want nooit goed voor kinderen?
Hele jonge kinderen zullen zich wel voegen, juist kinderen in hun tienerjaren moeten veel bewuster afscheid nemen van hun vrienden en familie, en een nieuw leven opbouwen. Je zag aan de tieners daar dat die daar echt moeite mee hadden. En de oudste zoon van Ivan leeft zonder het gezin op, want is in NL gebleven, en de oudste zoon van Linda is na Luxemburg ook weer naar NL vertrokken, dus het gezin is zo incompleet. En de grootouders moeten de opgroeiende kinderen missen..vind ik ook sneu. (Ondanks kunnen beeldbellen).
pi_219267666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vind haar dus hierin juist wel verfrissend. In tegenstelling tot menig influencers bedelt zij blijkbaar niet achter de schermen om samenwerkingen (AM die menig bedrijf aanschrijft voor een samenwerking ivm de reis met Jim)
Reken maar dat fluflu zoals Milou, AM, Bijzonder, HVK enz actief bedrijven benaderen.

Zonder dat ze het doorheeft stelt ze dingen aan de kaak wat mij betreft en dat vind ik hilarisch.
Oh grappig, zo kun je er idd ook naar kijken. Ik vind alleen dat ze er teveel een klaagzang van maakt. Ik zou het oprecht leuk vinden als zij zelf op zoiets inhaakt met een leuk en positief filmpje en daarna een samenwerking krijgt. Dat had ze een tijdje terug ook met een of andere webshop; zelf kleding gekocht om te testen of die site plussize friendly was. En daar echt een leuk filmpje van gemaakt, dat deed het goed en daarna kreeg ze daar een samenwerking door. Maar op de bank zitten en klagen dat anderen allemaal iets krijgen en jij niet, tja… het is zeker anders dan anderen, maar ik vind het jaloersig ipv verfrissend overkomen.
pi_219267687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien is dit niet bewerkt maar een nieuwe diagnose
😂
pi_219267728
Jvp heeft de liefde uit haat bio gehaald..
pi_219267750
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:49 schreef Vingerkeautje het volgende:

[..]
Hele jonge kinderen zullen zich wel voegen, juist kinderen in hun tienerjaren moeten veel bewuster afscheid nemen van hun vrienden en familie, en een nieuw leven opbouwen. Je zag aan de tieners daar dat die daar echt moeite mee hadden. En de oudste zoon van Ivan leeft zonder het gezin op, want is in NL gebleven, en de oudste zoon van Linda is na Luxemburg ook weer naar NL vertrokken, dus het gezin is zo incompleet. En de grootouders moeten de opgroeiende kinderen missen..vind ik ook sneu. (Ondanks kunnen beeldbellen).
Maar als de oudste kinderen volwassen zijn (en je woont bovendien op drie 3-4 uur rijden van je oude huis), dan is dat toch niet het einde van de wereld? Voor hetzelfde geld vertrekken die kinderen zelf naar het buitenland of de andere kant van Nederland. Wel eens dat zo’n emigratie voor tieners/schoolgaande kinderen het moeilijkst kan zijn.
pi_219267763
Is CreatodaPris met insta gestopt?
pi_219267790
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ah ik moet wel zeggen, ik heb Tim gegoogled want ik wist niet wie het was, ik heb totaal geen interesse in voetbal. Maar leuke man, vind hem wel passen bij MB.
Eens. 2e Koen 🫠
pi_219267846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp heeft de liefde uit haat bio gehaald..
En de 4 bonuskinderen ook. Vraag me af waarom ze daar zo lang mee heeft gewacht.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219267901
Bleghh die Minibelle weer met een overduidelijke boodschap dat ze voor Lotus naar havo/vwo scholen kijken. Terwijl uit alles blijkt dat het meisje veel beter af is op een practische opleiding.
pi_219267909
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:04 schreef lila01 het volgende:
😆 Hij moet waarschijnlijk nog even oefenen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219267922
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:12 schreef Ballerina888 het volgende:
Bleghh die Minibelle weer met een overduidelijke boodschap dat ze voor Lotus naar havo/vwo scholen kijken. Terwijl uit alles blijkt dat het meisje veel beter af is op een practische opleiding.
Echt hoor, waarom word dat meisje zo gedwongen, die word straks doodongelukkig
pi_219267945
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:54 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Oh grappig, zo kun je er idd ook naar kijken. Ik vind alleen dat ze er teveel een klaagzang van maakt. Ik zou het oprecht leuk vinden als zij zelf op zoiets inhaakt met een leuk en positief filmpje en daarna een samenwerking krijgt. Dat had ze een tijdje terug ook met een of andere webshop; zelf kleding gekocht om te testen of die site plussize friendly was. En daar echt een leuk filmpje van gemaakt, dat deed het goed en daarna kreeg ze daar een samenwerking door. Maar op de bank zitten en klagen dat anderen allemaal iets krijgen en jij niet, tja… het is zeker anders dan anderen, maar ik vind het jaloersig ipv verfrissend overkomen.
Ze wil ook nog dat het haar komt aanwaaien. Ja, zo werkt het niet in de wereld! Zij moet inderdaad gaan mailen met bedrijven waar ze wel een samenwerking mee ziet zitten. En dat kan gewoon vanuit het huisje, op de bank, zonder last te hebben van de wind.
pi_219267952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
nee
pi_219267956
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
Volgens mij haar gisteren of vanochtend nog voorbij zien komen.
pi_219267994
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die opruim coach lijkt ook alweer verleden tijd 🙃 Ze moet flink zoeken in ieder geval
pi_219268087
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]

Vraag me ook af hoe mevrouw Wolf dit vindt.
pi_219268129
Waarom kijken we naar een Debbie die een halve minuut graaft in haar rommel la? Noemen ze dat content tegenwoordig?
pi_219268217
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Waarom kijken we naar een Debbie die een halve minuut graaft in haar rommel la? Noemen ze dat content tegenwoordig?
En dan zo'n idyllisch muziekje eronder terwijl ze in haar veel te volle huis in een rommelige la graaft :')
pi_219268241
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze heeft iig geplaatst dat ze in het vliegtuig zit naar Barca. Aan de alcohol. Maar nog geen Wolf in beeld.
pi_219268281
En over Roemillio: ik vind het een triest filmpje. Wat er van waar is, weet je niet. Het is in elk geval zijn ervaring en dat is verdrietig. Ik gun hem dat het op alle vlakken goed met hem gaat.
pi_219268300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze heeft iig geplaatst dat ze in het vliegtuig zit naar Barca. Aan de alcohol. Maar nog geen Wolf in beeld.
Reacties onder haar post:
"Veel plezier samen"
"Veel plezier saampjes"
"Geniet van de liefde"

Lijkt erop dat Tim officieel gelaunched is.

Zal hij binnenkort op de boerderie wonen?
pi_219268328
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef Shuri het volgende:

[..]

Ik denk dat AM zelf nog een hele hoop traumatherapie nodig heeft om haar dochters vrij te laten. Jammer dat ze daar geen echte hulp voor zoekt maar weer zo een zelfhulpboek pakt 🤦🏼♀

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Graaiend in haar rommellade potjes kruiden pakken. Echt verbazingwekkend hoe veel energie zij opeens ‘s avonds heeft. De headspace om een recept te kunnen volgen, een nieuw apparaat uit te zoeken, en nog een gerecht te bereiden. Waar is de brainfog opeens.
pi_219268336

[ Bericht 100% gewijzigd door KeurigeKakatoe op 14-11-2025 21:41:17 (Dubbel excuus) ]
pi_219268349
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Reacties onder haar post:
"Veel plezier samen"
"Veel plezier saampjes"
"Geniet van de liefde"

Lijkt erop dat Tim officieel gelaunched is.

Zal hij binnenkort op de boerderie wonen?
In haar stories laat ze zien dat ze alleen een glaasje drinkt in het vliegtuig. Nope die wordt nog niet gelanceerd.
pi_219268456
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Zeg Debby L ?
Daar ging Roy zijn poen.
Ze heeft gewoon een WIA hoor. Ook in de groep gezegd waar al duizend dingen eruit zijn gekomen en gezegd hier. Dus waarschijnlijker geld van de belastingbetaler.
pi_219268494
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:15 schreef proud_mami het volgende:
AM heeft weer eens een boek (‘Laat je kind niet los’) nodig voor haar kaders en regels, kan blijkbaar niet zelf dingen bedenken c.q. beslissen.
..en dan één die haar straatje past. Lang genoeg gewacht om een voorbeeld te pakken waarbij haar pedagogische kwaliteiten worden bevestigd door een boek. De kinderen zullen maar eens hun eigen pad volgen..

Stille meelezer normaal ;)
pi_219268569
MB die door Barcelona loopt, naar het hotel gaat en naar een restaurant, allemaal gefilmd door Tim, wiens naam niet genoemd mag worden en die niet in beeld mag.

O, en Jacq heeft eindelijk ' liefdes Koen en Michelle' uit haar bio gehaald
pi_219268605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
In haar stories laat ze zien dat ze alleen een glaasje drinkt in het vliegtuig. Nope die wordt nog niet gelanceerd.
Ze doet weer eens alsof haar volgers debiel zijn.
Er wordt volgens mij flink geswifferd in de reacties.
pi_219268675
quote:

[..]
Wat is 't verhaal van familie Wolf? Waar is dat voorbij gekomen?
pi_219268693
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik bedoel dat veel mensen op de hoogte lijken te zijn, aan de reacties te zien.
pi_219268707
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:01 schreef slowie het volgende:

[..]
Wat is 't verhaal van familie Wolf? Waar is dat voorbij gekomen?
Tim en MB zouden (al heel lang?) een affaire hebben, hij heeft een gezin met jonge kinderen en zij natuurlijk ook.

Maar ik neem aan dat hij en zijn vrouw/vriendin ondertussen wel uitelkaar zijn als hij met MB op vakantie is.
pi_219268721
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef lila01 het volgende:
MB die door Barcelona loopt, naar het hotel gaat en naar een restaurant, allemaal gefilmd door Tim, wiens naam niet genoemd mag worden en die niet in beeld mag.

O, en Jacq heeft eindelijk ' liefdes Koen en Michelle' uit haar bio gehaald
Waarschijnlijk ook omdat Mies en Tim allebei nog niet (officieel) gescheiden zijn?
pi_219269016
Even hypothetisch: MB en Wolf zijn pas gaan daten nadat alles uit elkaar ging bij de poly. Dat was begin september. Vervolgens heeft MB co ouderschap en heeft ze aardig wat weekenden in Amsterdam doorgebracht. Dan is het toch ook wel snel om nu al een city trip te doen?
pi_219269056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:26 schreef Lostit het volgende:
Even hypothetisch: MB en Wolf zijn pas gaan daten nadat alles uit elkaar ging bij de poly. Dat was begin september. Vervolgens heeft MB co ouderschap en heeft ze aardig wat weekenden in Amsterdam doorgebracht. Dan is het toch ook wel snel om nu al een city trip te doen?
Alles moet in maximaal tempo
pi_219269108
quote:
Jawel, maar aangezien iedereen die Michelle gisteren ontmoet heeft een nieuwe liefste BFF is, sta ik wat dat betreft nergens meer van te kijken🙈
pi_219269445
quote:
Dit speelt al veel langer. De Wolf is nu waarschijnlijk pas vrij.
Is vast en zeker een heel gedoe geweest.

En ja, je kunt online lezen dat hij een vrouw/ vriendin heeft/ had en twee kinderen ( meisjes van wie de oudste nog maar 4 is)

Hij was bij club Brugge aangenomen als hoofdtrainer deze zomer en na 8 weken weer ontslag gekregen vanwege tegenvallende prestaties.
pi_219269476
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 23:18 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dit speelt al veel langer. De Wolf is nu waarschijnlijk pas vrij.
Is vast en zeker een heel gedoe geweest.

En ja, je kunt online lezen dat hij een vrouw/ vriendin heeft/ had en twee kinderen ( meisjes van wie de oudste nog maar 4 is)
Zal niet van een leien dakje zijn gegaan bij de Wolfjes (met twee kleintjes), vandaar denk ik de stress (afvallen) bij Mies.
pi_219269495
quote:
Ze kent hem al net zo lang als ze Koen kent en volgens de juice gaat ze al twee jaar vreemd met hem. Dus hij is niet bepaald nieuw.
pi_219269509
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 23:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze kent hem al net zo lang als ze Koen kent en volgens de juice gaat ze al twee jaar vreemd met hem. Dus hij is niet bepaald nieuw.
Ze stond destijds al stiekem met hem te zoenen bij PSV.
pi_219269574
Maar ze kunnen niet in Nederland daten, want overal spionnen 😆
pi_219269621
Nu claimt AM ook de zin “voor haar” (naast “komt goed” natuurlijk).
Meid. Dat is geen zin. Dat zijn gewoon twee hele dagelijkse woorden. Ik vind het echt een beetje raar en naar hoe ze de dood van de paardrij-juf ineens helemaal uitmelkt in de promotie van haar boek.
pi_219269668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:00 schreef Louuuu_lou het volgende:
Meid. Dat is geen zin. Dat zijn gewoon twee hele dagelijkse woorden. Ik vind het echt een beetje raar en naar hoe ze de dood van de paardrij-juf ineens helemaal uitmelkt in de promotie van haar boek.
En wat omschrijft ze dit weer ontzettend moeilijk lezend. Snapte echt weinig van die story.
pi_219269843
Even terugkomend op Sanneke ( je moet iets als je niet kunt slapen... 🤣 )

Ik vind het echt triest om zo te schooien voor gratis spullen en geld.

Sorry maar als ik een bedrijf zou zijn zou ik liever bijvoorbeeld samenwerken met bijvoorbeeld DoorDemi ( hiervoor Budgetmeid ) als een Sanneke. Filmt alles netjes en leuk en soms klik ik bij haar wel eens op een linkje omdat zij altijd ook lief en vriendelijk reageert op DM's, nooit zeurt of zeikt en leuke content heeft in vergelijking met een Sanneke. En overigens ook veel meer volgers en veel minder reclame en advertenties en betaalde sponsors.
Kijk liever naar haar als in het kruis van Sanneke of haar neus in en dat eeuwige: Ik ben zo zielig, ik kan niet elke week op vakantie, ik kan niet elke week ergens eten, en Dion kan niet de hele week bij mij thuis zitten, mijn persoonlijke chauffeur zijn en met mij samen op de bank zitten omdat jullie niet genoeg op mijn linkjes klikken!

Sorry maar ik verafschuw die instelling. Er zijn maar een paar influencers zo lui als zij.

Als ik een bedrijf zou hebben zou ik een Sanneke mijden als de pest. Dat is echt antireclame. Vind het nog steeds bizar dat zij gewoon een gratis loopband heeft gekregen en misschien nog een extra bedrag, 1x heeft laten zien en deze nu stof ligt te happen bij de rest van haar zooi.

Enige reclame die ik passend bij haar vond was die reclame waarvan ze dus eenmalig zelf kleding had besteld om te kijken of het plussize was en daarna spullen opgestuurd kreeg. Dat vond ik nog passend en leuk maar dit gedrag vind ik zo verwend overkomen en absoluut overschat ook. Ze laat nooit leuke content zien, niet dat ze bijvoorbeeld lekker aan het wandelen is, aan het fietsen, lekker eten aan het maken is ( heeft ze blijkbaar de flesjes voor... 🤡 ) of andere leuke dingen. Ga lekker op de woensdagen die je samen hebt wandelen in het bos. Gratis en je hebt een heerlijke, frisse neus gehaald, ze heeft vast ook een kinderboerderij ergens in de buurt, ook hartstikke leuk met zo'n kleintje en helemaal als hij straks groter is.
Ze woont dichtbij het strand, ga daar lekker uitwaaien. Ik denk dat Mijan nog nooit het strand heeft gezien en dan woon je er zó dichtbij. Dat is toch triest voor zo'n jochie. Die ziet alleen de hele dag zijn moeder en indirect is dat toch een belemmering van de ontwikkeling van zo'n kleintje denk ik en heel eerlijk gezegd vind ik dat kwalijk. Prima dat je jezelf dingen ontneemt, maar ik vind niet dat je dit je kind mag ontnemen.
pi_219270072
quote:

[..]

Ik denk ook niet dat er veel vriendinnen mee naar huis zullen/mogen komen.
pi_219270075
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:28 schreef SterreKaatje het volgende:
En oh...ik heb vanavond een feestje in Barneveld. Ik vermoed dat het extra feest wordt gezien de laatste stories van Debbie 8-)
Was het een gezellig feestje? 😇
pi_219270078
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Een aantal van hen zit ook bij een agency, ik denk dat die dat (ook) voor hen regelen.
pi_219270393
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:48 schreef Beertjeteddy het volgende:

Sorry maar als ik een bedrijf zou zijn zou ik liever bijvoorbeeld samenwerken met bijvoorbeeld DoorDemi ( hiervoor Budgetmeid ) als een Sanneke. Filmt alles netjes en leuk en soms klik ik bij haar wel eens op een linkje omdat zij altijd ook lief en vriendelijk reageert op DM's, nooit zeurt of zeikt en leuke content heeft in vergelijking met een Sanneke. En overigens ook veel meer volgers en veel minder reclame en advertenties en betaalde sponsors.
Kijk liever naar haar als in het kruis van Sanneke of haar neus in en dat eeuwige: Ik ben zo zielig, ik kan niet elke week op vakantie, ik kan niet elke week ergens eten, en Dion kan niet de hele week bij mij thuis zitten, mijn persoonlijke chauffeur zijn en met mij samen op de bank zitten omdat jullie niet genoeg op mijn linkjes klikken!

Sorry maar ik verafschuw die instelling. Er zijn maar een paar influencers zo lui als zij.

Als ik een bedrijf zou hebben zou ik een Sanneke mijden als de pest. Dat is echt antireclame. Vind het nog steeds bizar dat zij gewoon een gratis loopband heeft gekregen en misschien nog een extra bedrag, 1x heeft laten zien en deze nu stof ligt te happen bij de rest van haar zooi.

Enige reclame die ik passend bij haar vond was die reclame waarvan ze dus eenmalig zelf kleding had besteld om te kijken of het plussize was en daarna spullen opgestuurd kreeg. Dat vond ik nog passend en leuk maar dit gedrag vind ik zo verwend overkomen en absoluut overschat ook. Ze laat nooit leuke content zien, niet dat ze bijvoorbeeld lekker aan het wandelen is, aan het fietsen, lekker eten aan het maken is ( heeft ze blijkbaar de flesjes voor... 🤡 ) of andere leuke dingen. Ga lekker op de woensdagen die je samen hebt wandelen in het bos. Gratis en je hebt een heerlijke, frisse neus gehaald, ze heeft vast ook een kinderboerderij ergens in de buurt, ook hartstikke leuk met zo'n kleintje en helemaal als hij straks groter is.
Ze woont dichtbij het strand, ga daar lekker uitwaaien. Ik denk dat Mijan nog nooit het strand heeft gezien en dan woon je er zó dichtbij. Dat is toch triest voor zo'n jochie. Die ziet alleen de hele dag zijn moeder en indirect is dat toch een belemmering van de ontwikkeling van zo'n kleintje denk ik en heel eerlijk gezegd vind ik dat kwalijk. Prima dat je jezelf dingen ontneemt, maar ik vind niet dat je dit je kind mag ontnemen.
Ik denk alleen maar aan Wellis
pi_219270451
Wat betreft het winkelcentrum: ik lees nu pas de verdere story's en zie dat het weer een opmaat was naar de promotie van een boek (ach ja, zoals zoveel story's). Er zal best wel iets dergelijks gespeeld hebben, wat dan weer perfect uitkwam voor de promotie. Ik ben zelf ook geen fan van hangen, maar ik zie er ook wel weer voordelen in, dus hier krijgen ze het voordeel van de twijfel.

Sneu voor S en S dat ze nu aangeduid worden met (naaimachine) en (dansjes). Annemarie vindt dat humor (zie de Mirjam van IJ), ik mis de grap, denk ik.
pi_219270457
Dat Annemarie nu zegt dat ze soms baalt van de aanlopende kinderen, vind ik wel wat apart. Voorheen leek ze echt wel druk om de kinderen bij het gezin te houden en aan zich te binden (inclusief aanhang).
pi_219270472
En ‘bril kwijt’ er ook nog bij.
pi_219270481
En Annemarie zegt natuurlijk maar net wat haar uitkomt. Ze staat nog net niet te juichen en te springen op de oprit als Jim aan komt rijden, maar opeens zegt ze dan weer dat ze het wel veel vindt dat ze komen.

Het is maar net hoe de wind waait..
pi_219270499
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:00 schreef Louuuu_lou het volgende:
Dat is niet raar, dat is van een stuitende grofheid.
Letterlijk over lijken gaan voor geld. Ziek!
  zaterdag 15 november 2025 @ 08:50:41 #243
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219270580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is niet raar, dat is van een stuitende grofheid.
Letterlijk over lijken gaan voor geld. Ziek!
Ja dat zei ik pas ook al, en niet de eerste keer dat ze dat doet. Wat een vreselijk lelijk karakter heeft ze!!!!
pi_219270599
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:08 schreef Tarantelle het volgende:
Sneu voor S en S dat ze nu aangeduid worden met (naaimachine) en (dansjes en bril kwijt). Annemarie vindt dat humor (zie de Mirjam van IJ), ik mis de grap, denk ik.
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
Verder eens. Ik mag hopen dat ze dit niet vaker gaat gebruiken.

Sorry, ik was mosterd.
pi_219270628
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:48 schreef Beertjeteddy het volgende:

Niks aan toe te voegen!
pi_219270647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ‘bril kwijt’ er ook nog bij.
En dat vind ik dus gewoon pesten van je eigen kind. Voor bijna 100.000 volgers. Waarbij ze weloverwogen besluit wat ze wel en niet deelt.
pi_219270717
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En dat vind ik dus gewoon pesten van je eigen kind. Voor bijna 100.000 volgers. Waarbij ze weloverwogen besluit wat ze wel en niet deelt.
Maar alles gaat in overleg....
pi_219270838
En dan moet Julia zich er ook nog even mee bemoeien als 2e moeder in een filmpje. Hihaho wat zijn we grappig dat we Saar belachelijk maken over naar een winkelcentrum gaan en ze mag lekker niet.. lekker puh.
pi_219270912
Terwijl Saar al gepest wordt op school? Of is dat Suus? Dat maakt eigenlijk helemaal niet uit want het gaat om veiligheid natuurlijk. Maar kan AM natuurlijk niets aan doen, zijn vast nog geen regels over, die moet het hulpje van de minister nog maken of ze heeft het juiste boek nog niet. Triest is het!
pi_219270941
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:47 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze heeft gewoon een WIA hoor. Ook in de groep gezegd waar al duizend dingen eruit zijn gekomen en gezegd hier. Dus waarschijnlijker geld van de belastingbetaler.
Ja dat van die wis had ik ook al
Gezegd tijd geleden maar hier werd beweerd dat dat niet zomaar, ze schrijft het zelf.
Tsja, als dat haar voldoening geeft , ik vind het triest
pi_219271322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 07:13 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Ik denk alleen maar aan Wellis
Wellis bij Debbie? Dat vind ik ook erg achterlijk. Zo'n risico zou ik in ieder geval niet lopen met mijn lc en andere ziektes. Maar goed... lekker makkelijk in je nest blijven liggen, spuitje doen en je valt magisch af... maar om te doen alsof het bij longcovid patiënten de klachten verlicht is echt niet oké. Ik vind het jammer dat er niet iets bestaat waarbij je dit soort reclames kan melden, want je verkoopt vooral andere zieke mensen hoop en dat vind ik héél erg kwalijk.

Zou trouwens dit middel voor een Sanneke logischer vinden als ze erbij ook haar leefstijl zou veranderen. Als jullie de foto zien van 7 jaar terug die ze deelt, kan ik toch niet de enige zijn die denkt: Zonde? En nee dit komt niet alleen door haar gewicht maar omdat ik weet dat ze toendertijd nog dingen ondernam. En nogmaals prima om jezelf dat te ontnemen, maar niet prima als jij je kind dat ontneemt.
pi_219271338
Tamara heeft de zwemles van een van de kinderen vandaag afgezegd vanwege allerlei redenen. Een van de redenen die ze noemt is dat de accu van de bakfiets geen twee ritjes naar het zwembad redt.
Ik mag hopen dat ze een tweede batterij voor de bakfiets heeft aangezien dit haar enige vervoersmiddel is??
Verder snap ik prima dat vandaag een drukke dag is, maar wat ze over de accu zegt vind ik wel erg vreemd.
  zaterdag 15 november 2025 @ 11:10:53 #253
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219271555
Elke keer die knipoog van Pascal 😫
pi_219271725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Elke keer die knipoog van Pascal 😫
Al die etenswaren op foto's. Iedereen weet dat ze dat niet opeet. Denk ze nou echt dat ze iemand voor de gek kan houden.
pi_219271747
Die roze outfit van Milou 🫣
pi_219271763
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die roze outfit van Milou 🫣
Maar ze heeft zichzelf even om een linkje gevraagd 😃 Je ziet het aan de schrijfstijl…
pi_219271783
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef Harper het volgende:
Tamara heeft de zwemles van een van de kinderen vandaag afgezegd vanwege allerlei redenen. Een van de redenen die ze noemt is dat de accu van de bakfiets geen twee ritjes naar het zwembad redt.
Ik mag hopen dat ze een tweede batterij voor de bakfiets heeft aangezien dit haar enige vervoersmiddel is??
Verder snap ik prima dat vandaag een drukke dag is, maar wat ze over de accu zegt vind ik wel erg vreemd.
Ik lees het ook als dat de batterij niet zo groot is. Ik zou, als ik zo afhankelijk zou zijn van mn fiets een 2de batterij willen hebben. Liefst nog een goede reserve fiets ernaast
pi_219271804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:57 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar ze heeft zichzelf even om een linkje gevraagd 😃 Je ziet het aan de schrijfstijl…
Er is nu een account waar je al die BNers en influencers met al die vragen in DM kan melden zag ik op realityfb
@ikkrijgvaakdevraag
pi_219271851
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:57 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Te sneu gewoon
pi_219271868
Maike met die creamy reclame 🫣 gelooft ze nu zelf dat die zo’n groot verschil maken als dat ze met die broek laat zien 🤦♀
pi_219271953
quote:

[..]
Jvp volgt Tim ook, ze wisselen toch niet Koen in? #grapjemoetkunnen
pi_219272076
Oeh, ik schrik wel een beetje van Maikekd in dat corrigerende pak. Ze ziet er euhm ongezond uit. 🙁
pi_219272219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef Johanna38 het volgende:
Oeh, ik schrik wel een beetje van Maikekd in dat corrigerende pak. Ze ziet er euhm ongezond uit. 🙁
Lijkt wel een alien

Sanneke ligt weer te vegeteren op de bank. kindje ziet ook pips. Moet lekker naar buiten dat kind. Hollandse wind in t gezichtje.

[ Bericht 12% gewijzigd door Muurbloem7 op 15-11-2025 13:18:12 (aanvulling ) ]
pi_219272233
Sanneke en Peppie weer mompelend op de bank
pi_219272350
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En als een kind er iets van zou vinden, dan wordt het afgedaan als "grapje". Waardoor je eigenlijk geen andere keuze hebt dan het leuk vinden. Ik heb hier een kind met zelfspot, die ontzettend om dit soort dingen kan lachen. Maar niet in de puberteit (en dus probeer ik het buiten de deur te vermijden),
pi_219272359
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef Harper het volgende:
Als je terug komt van zwemles en de accu dan 2 uur aan d'r oplader legt ben je een heel eind. Hier ook een bakfiets. De meeste bakfietsen kunnen echt wel 40 a 50 km rijden op max ondersteuning. Ze zal echt geen 20 km enkeltje rijden lijkt me?
pi_219272467
En Roy mag weer lekker alleen met de kinderen naar de optocht. Was zeker niet prikkelarm genoeg voor de diva?
pi_219272477
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:34 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Als je terug komt van zwemles en de accu dan 2 uur aan d'r oplader legt ben je een heel eind. Hier ook een bakfiets. De meeste bakfietsen kunnen echt wel 40 a 50 km rijden op max ondersteuning. Ze zal echt geen 20 km enkeltje rijden lijkt me?
Of neem desnoods de oplader mee naar zwemles, en laad hem daar op
pi_219272494
AM wat een vreselijk mens vind ik dat toch.
Kind wil chillen in winkelcentrum, mag niet. Want AM vindt dat MET AL HAAR ERVARING EN KENNIS geen plek om te chillen. Zij vind dat he, als jij dat anders vindt, kan hoor! Maar al die ervaring en kennis zoals AM dat heeft hebben wij allemaal niet dus eigenlijk ben je maf als je een andere mening hebt. Nare manier van schrijven en zich uitdrukken heeft ze toch.

Zal mij niets verbazen als er helemaal geen Saar/Suus was die in dat winkelcentrum wou hangen maar dat het gewoon weer om dat boekie ging wat ze in beeld moest brengen en dat ze daar schaamteloos een verhaaltje omheen verzint ten koste van haar dochter die het toch al moeilijk heeft op school.
Verder nog even gebedel om reviews voor haar eigen schrijfsel en kinderen in bad want er moest een bad bal gepromoot worden.
Julia vind ik zo'n chagrijnige en onaardige uitstraling hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 15-11-2025 13:57:53 (Type fout) ]
pi_219272590
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:55 schreef Weerikier het volgende:
Kind wil chillen in winkelcentrum, mag niet. Want AM vindt dat MET AL HAAR ERVARING EN KENNIS geen plek om te chillen. Zij vind dat he, als jij dat anders vindt, kan hoor! Maar al die ervaring en kennis zoals AM dat heeft hebben wij allemaal niet dus eigenlijk ben je maf als je een andere mening hebt. Nare manier van schrijven en zich uitdrukken heeft ze toch.

Zal mij niets verbazen als er helemaal geen Saar/Suus was die in dat winkelcentrum wou hangen maar dat het gewoon weer om dat boekie ging wat ze in beeld moest brengen en dat ze daar schaamteloos een verhaaltje omheen verzint ten koste van haar dochter die het toch al moeilijk heeft op school.
Verder nog even gebedel om reviews voor haar eigen schrijfsel en kinderen in bad want er moest een bad bal gepromoot worden.
Wat een zure schreeuwerd is dat inderdaad.
Onzekerheid misschien?
pi_219272599
En Debbie schermt haar eigen kinderen af, maar kinderen van anderen niet... zucht.
pi_219272603
quote:

Ik zie echt wat anders. Leuke meid.
pi_219272729
Als ik foto's van Sanneke van een aantal jaar geleden zie dan vind ik dat zo'n groot verschil met nu.
Schijn kan bedriegen natuurlijk, maar op die oude foto's straalde ze echt.
pi_219272810
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als ik foto's van Sanneke van een aantal jaar geleden zie dan vind ik dat zo'n groot verschil met nu.
Toen zat ze denk ik ook nog niet hele dagen op de bank
pi_219272845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Toen zat ze denk ik ook nog niet hele dagen op de bank
Ze had ook nog geen diagnose toen, sindsdien vind ik dat het flink bergafwaarts gegaan is….
pi_219272849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik zie echt wat anders. Leuke meid.
Vond ik een paar jaar geleden ook. Inmiddels laat ze overdreven vervelend gedrag zien. Maar dat komt door dat filmen van haar moeder denk
pi_219272933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Toen zeurde ze ook al zo. Ze was besties met Vera Camilla en Teske, ze begonnen alle 3 met Bloggen. En die 2 werden toen heel groot en zij niet. Het was 1 grote klaagzang.
pi_219272992
Vooruitgang bij Debbie gisteravond! Ze hoeft niet meer zittend te koken!! 🤩

Edit: wel heel treurig ander nieuws, geen korting bij kaartje2go via Debbie dit jaar helaas. Nu krijgen opa en oma waarschijnlijk ook geen kalender meer 😂
pi_219273071
Oei, wat staat B daar te mokken zeg na z’n zesde plaats. Ik zei het laatst al, maar hij kan helaas niet zo tegen z’n verlies. Kan natuurlijk deels karakter zijn, maar Judith doet er weer even een typisch prestatiedruk praatje over hoor: vorig jaar werd hij hier tweede, maar dit was niet z’n beste wedstrijd EN er waren veel sterke jongens bij gekomen. Terwijl hij laatst nog ‘erom streed’ met z’n beste vriendje van een andere club (waarbij uiteraard benoemd moest worden dat deze jongen ouder is) en je diezelfde beste vriend nu eerste ziet worden… Volgens mij had B gewoon een offday en heeft dat niks met andere sterke jongens te maken, laat Judith hem dat nou álsjeblieft ook eens leren…
pi_219273138
Wat absurd dat Judith weer al die andere kinderen filmt, bij de prijsuitreiking staat Bob er amper op maar wel anderen vol in beeld. Ik snap echt niet dat er blijkbaar niemand wat van zegt? Of zou niemand van die vereniging haar volgen? Sowieso sneu dat je dat zelf niet kan bedenken in het jaar 2025.
pi_219273224
quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wat een zure schreeuwerd is dat inderdaad.
Onzekerheid misschien?
Jezus, alleen om dit zou ik nooit mijn kinderen openbaar gebruiken.
Zou willen dat zo'n moeder dit zou lezen en dan nog zou denken dat het een goed idee was.
Ik denk als dit over die van mij zou gaan ze Yvonne uit haar winterslaap moesten halen hier op FOK!.
Go hard or go home
pi_219273240
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:50 schreef Danielle_ het volgende:
Oei, wat staat B daar te mokken zeg na z’n zesde plaats. Ik zei het laatst al, maar hij kan helaas niet zo tegen z’n verlies. Kan natuurlijk deels karakter zijn, maar Judith doet er weer even een typisch prestatiedruk praatje over hoor: vorig jaar werd hij hier tweede, maar dit was niet z’n beste wedstrijd EN er waren veel sterke jongens bij gekomen. Terwijl hij laatst nog ‘erom streed’ met z’n beste vriendje van een andere club (waarbij uiteraard benoemd moest worden dat deze jongen ouder is) en je diezelfde beste vriend nu eerste ziet worden… Volgens mij had B gewoon een offday en heeft dat niks met andere sterke jongens te maken, laat Judith hem dat nou álsjeblieft ook eens leren…
Wij zijn helemaal niet prestatie gericht, maar onze 7jarige kan ook niet tegen zijn verlies 🙈.
Het zal misschien deels opvoeding zijn, maar kinderen kunnen volgens mij over het algemeen slecht tegen hun verlies.

Maar ze hoeft niet te benoemen hoe hij eerder gepresenteerd heeft, vandaag was gewoon niet zijn dag, als ie t maar leuk gehad heeft zou ik denken
pi_219273277
Moet wel vaak lachen om de gerechtenkeuze van AM. Hartje zomer met 30+ graden aten ze elke week hutspot en op een koude druilerige novemberdag een koude aardappelsalade 😂 dat zou mij dan weer error geven haha
pi_219273294
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 16:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij zijn helemaal niet prestatie gericht, maar onze 7jarige kan ook niet tegen zijn verlies 🙈.
Het zal misschien deels opvoeding zijn, maar kinderen kunnen volgens mij over het algemeen slecht tegen hun verlies.

Maar ze hoeft niet te benoemen hoe hij eerder gepresenteerd heeft, vandaag was gewoon niet zijn dag, als ie t maar leuk gehad heeft zou ik denken
Is ook niet gek als een kind niet goed tegen z’n verlies kan, maar Judith zat kort geleden enorm te oreren over hoe goed b tegen z’n verlies kan omdat ze hem niet laat winnen met spelletjes. Daar werden hier toen al vraagtekens bij gezet.
pi_219273299
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 16:29 schreef Louuuu_lou het volgende:
Moet wel vaak lachen om de gerechtenkeuze van AM. Hartje zomer met 30+ graden aten ze elke week hutspot en op een koude druilerige novemberdag een koude aardappelsalade 😂 dat zou mij dan weer error geven haha
Of de kledingkeuze, laarzen en jurken met lange mouwen als het warm is en dunne kleding als het koud is.
pi_219273349
Vloggende moeder wil dat er regels komen: 'Ik heb dieptrieste dingen gedaan' - https://nos.nl/r/695170

Zucht.
  zaterdag 15 november 2025 @ 16:46:24 #287
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219273374
Het ene wrak eruit en het volgende wrak erin.
pi_219273405
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:39 schreef Danielle_ het volgende:
Vooruitgang bij Debbie gisteravond! Ze hoeft niet meer zittend te koken!! 🤩

Edit: wel heel treurig ander nieuws, geen korting bij kaartje2go via Debbie dit jaar helaas. Nu krijgen opa en oma waarschijnlijk ook geen kalender meer 😂
Jawel, van smartphoto 🫣
pi_219273449
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Vloggende moeder wil dat er regels komen: 'Ik heb dieptrieste dingen gedaan' - https://nos.nl/r/695170

Zucht.
‘Je hebt minder tijd, maar meer vertrouwen’. Hahaha. Haar kind mag niet doelloos hangen in the mall want dat vertrouwt ze niet. De tegenstrijdigheden altijd bij moeder Geerts…
pi_219273450
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 16:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Jawel, van smartphoto 🫣
Oh ja, hoe kon ik die nou vergeten 😂
pi_219273468
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:50 schreef Danielle_ het volgende:
Hoe hij ook dat papier uit die man zijn handen rukt. Ik hoop toch wel dat Judith daar wat van gezegd heeft
pi_219273471
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:01 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Oh ja, hoe kon ik die nou vergeten 😂
Of misschien krijgen ze wel een Debbie knuffel van Temu
pi_219273499
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:

Zucht.
Dus de afwezigheid van regels is de reden dat ze dieptrieste dingen heeft gedaan? Haar treft geen blaam? Normaal nadenken over de gevolgen van het jarenlang exposen van je kinderen is teveel gevraagd?
pi_219273742
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoe hij ook dat papier uit die man zijn handen rukt. Ik hoop toch wel dat Judith daar wat van gezegd heeft
Ja, dat was ook echt niet netjes hoe hij dat eruit griste…
pi_219273788
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Dus de afwezigheid van regels is de reden dat ze dieptrieste dingen heeft gedaan? Haar treft geen blaam? Normaal nadenken over de gevolgen van het jarenlang exposen van je kinderen is teveel gevraagd?
En altijd maar keihard liegen dat dingen geen samenwerking waren en dat de kinderen alles leuk vonden.
Maar nu ze uit de waarheid een slaatje kan slaan doet ze dat.

En afgeven op Waar doen ze het van terwijl ze daar de helft van haar volgers aan te danken heeft volgens mij.
pi_219273831
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jvp volgt Tim ook, ze wisselen toch niet Koen in? #grapjemoetkunnen
😱
pi_219273856
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Klaverblauwtje het volgende:

[..]
En altijd maar keihard liegen dat dingen geen samenwerking waren en dat de kinderen alles leuk vonden.
Maar nu ze uit de waarheid een slaatje kan slaan doet ze dat.

En afgeven op Waar doen ze het van terwijl ze daar de helft van haar volgers aan te danken heeft volgens mij.
Juist.

Wat ik opvallend vind: alle positieve reviews van haar boek gaan over de "haat". Niemand heeft het erover dat ze beschrijft hoe ze haar kinderen inzet voor geld. Over de "dieptrieste dingen" die ze heeft gedaan.
Maar dit artikel gaat juist daar op in. Is dit artikel een interview met AM of van iemand die haar boek heeft gelezen?
Ik vraag me dus af waar de nadruk op ligt in haar boek. Al kan ik dat wel raden...
pi_219274025
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 18:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Juist.

Wat ik opvallend vind: alle positieve reviews van haar boek gaan over de "haat". Niemand heeft het erover dat ze beschrijft hoe ze haar kinderen inzet voor geld. Over de "dieptrieste dingen" die ze heeft gedaan.
Maar dit artikel gaat juist daar op in. Is dit artikel een interview met AM of van iemand die haar boek heeft gelezen?
Ik vraag me dus af waar de nadruk op ligt in haar boek. Al kan ik dat wel raden...
En als voorbeeld van het “dieptrieste” noemt ze dan hoe een tv-programma in de montage zo knipt en plakt dat haar zwangerschap in aflevering niet meteen duidelijk was… de schuld lekker bij programmamakers leggen, en dan ook nog eens van een voorbeeld waar echt niemand over valt en wat iedereen al lang weet (dat tv redacties knippen en plakken om bepaalde verhaallijnen neer te zetten in realityprogramma’s).

Het voorbeeld waar ze haar kinderen blijft aansporen voor bepaald gewenst gedrag noemt ze daarentegen “gemengde gevoelens”
pi_219274191
En hoe ze alle samenwerkingen nu filmt, is kennelijk helemaal prima? Joh joh, kinderen poseren niet echt meer, maar zijn dagelijks een wandelend reclameblok. AM kan echt heel goed dom kijken.
pi_219274198
Hetgeen wat HVK mist bij Zayn is dat ze geen leuk jurkje of rokje of iets in z’n haren kan doen. 🫠
pi_219274215
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 19:28 schreef papierentas het volgende:
En hoe ze alle samenwerkingen nu filmt, is kennelijk helemaal prima? Joh joh, kinderen poseren niet echt meer, maar zijn dagelijks een wandelend reclameblok. AM kan echt heel goed dom kijken.
Ze poseren misschien niet, maar ze moeten nog wel even shirtje x aan omdat mama daar nog geen beelden van heeft. Dat is gewoon niks veranderd en nog steeds uitbuiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')