abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219271322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 07:13 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Ik denk alleen maar aan Wellis
Wellis bij Debbie? Dat vind ik ook erg achterlijk. Zo'n risico zou ik in ieder geval niet lopen met mijn lc en andere ziektes. Maar goed... lekker makkelijk in je nest blijven liggen, spuitje doen en je valt magisch af... maar om te doen alsof het bij longcovid patiënten de klachten verlicht is echt niet oké. Ik vind het jammer dat er niet iets bestaat waarbij je dit soort reclames kan melden, want je verkoopt vooral andere zieke mensen hoop en dat vind ik héél erg kwalijk.

Zou trouwens dit middel voor een Sanneke logischer vinden als ze erbij ook haar leefstijl zou veranderen. Als jullie de foto zien van 7 jaar terug die ze deelt, kan ik toch niet de enige zijn die denkt: Zonde? En nee dit komt niet alleen door haar gewicht maar omdat ik weet dat ze toendertijd nog dingen ondernam. En nogmaals prima om jezelf dat te ontnemen, maar niet prima als jij je kind dat ontneemt.
pi_219271338
Tamara heeft de zwemles van een van de kinderen vandaag afgezegd vanwege allerlei redenen. Een van de redenen die ze noemt is dat de accu van de bakfiets geen twee ritjes naar het zwembad redt.
Ik mag hopen dat ze een tweede batterij voor de bakfiets heeft aangezien dit haar enige vervoersmiddel is??
Verder snap ik prima dat vandaag een drukke dag is, maar wat ze over de accu zegt vind ik wel erg vreemd.
  zaterdag 15 november 2025 @ 11:10:53 #253
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219271555
Elke keer die knipoog van Pascal 😫
pi_219271725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Elke keer die knipoog van Pascal 😫
Al die etenswaren op foto's. Iedereen weet dat ze dat niet opeet. Denk ze nou echt dat ze iemand voor de gek kan houden.
pi_219271747
Die roze outfit van Milou 🫣
pi_219271763
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die roze outfit van Milou 🫣
Maar ze heeft zichzelf even om een linkje gevraagd 😃 Je ziet het aan de schrijfstijl…
pi_219271783
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef Harper het volgende:
Tamara heeft de zwemles van een van de kinderen vandaag afgezegd vanwege allerlei redenen. Een van de redenen die ze noemt is dat de accu van de bakfiets geen twee ritjes naar het zwembad redt.
Ik mag hopen dat ze een tweede batterij voor de bakfiets heeft aangezien dit haar enige vervoersmiddel is??
Verder snap ik prima dat vandaag een drukke dag is, maar wat ze over de accu zegt vind ik wel erg vreemd.
Ik lees het ook als dat de batterij niet zo groot is. Ik zou, als ik zo afhankelijk zou zijn van mn fiets een 2de batterij willen hebben. Liefst nog een goede reserve fiets ernaast
pi_219271804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:57 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar ze heeft zichzelf even om een linkje gevraagd 😃 Je ziet het aan de schrijfstijl…
Er is nu een account waar je al die BNers en influencers met al die vragen in DM kan melden zag ik op realityfb
@ikkrijgvaakdevraag
pi_219271851
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:57 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Te sneu gewoon
pi_219271868
Maike met die creamy reclame 🫣 gelooft ze nu zelf dat die zo’n groot verschil maken als dat ze met die broek laat zien 🤦♀
pi_219271953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Vraag me ook af hoe mevrouw Wolf dit vindt.
Jvp volgt Tim ook, ze wisselen toch niet Koen in? #grapjemoetkunnen
pi_219272076
Oeh, ik schrik wel een beetje van Maikekd in dat corrigerende pak. Ze ziet er euhm ongezond uit. 🙁
pi_219272219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef Johanna38 het volgende:
Oeh, ik schrik wel een beetje van Maikekd in dat corrigerende pak. Ze ziet er euhm ongezond uit. 🙁
Lijkt wel een alien

Sanneke ligt weer te vegeteren op de bank. kindje ziet ook pips. Moet lekker naar buiten dat kind. Hollandse wind in t gezichtje.

[ Bericht 12% gewijzigd door Muurbloem7 op 15-11-2025 13:18:12 (aanvulling ) ]
pi_219272233
Sanneke en Peppie weer mompelend op de bank
pi_219272350
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En dat vind ik dus gewoon pesten van je eigen kind. Voor bijna 100.000 volgers. Waarbij ze weloverwogen besluit wat ze wel en niet deelt.
En als een kind er iets van zou vinden, dan wordt het afgedaan als "grapje". Waardoor je eigenlijk geen andere keuze hebt dan het leuk vinden. Ik heb hier een kind met zelfspot, die ontzettend om dit soort dingen kan lachen. Maar niet in de puberteit (en dus probeer ik het buiten de deur te vermijden),
pi_219272359
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef Harper het volgende:
Als je terug komt van zwemles en de accu dan 2 uur aan d'r oplader legt ben je een heel eind. Hier ook een bakfiets. De meeste bakfietsen kunnen echt wel 40 a 50 km rijden op max ondersteuning. Ze zal echt geen 20 km enkeltje rijden lijkt me?
pi_219272467
En Roy mag weer lekker alleen met de kinderen naar de optocht. Was zeker niet prikkelarm genoeg voor de diva?
pi_219272477
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:34 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Als je terug komt van zwemles en de accu dan 2 uur aan d'r oplader legt ben je een heel eind. Hier ook een bakfiets. De meeste bakfietsen kunnen echt wel 40 a 50 km rijden op max ondersteuning. Ze zal echt geen 20 km enkeltje rijden lijkt me?
Of neem desnoods de oplader mee naar zwemles, en laad hem daar op
pi_219272494
AM wat een vreselijk mens vind ik dat toch.
Kind wil chillen in winkelcentrum, mag niet. Want AM vindt dat MET AL HAAR ERVARING EN KENNIS geen plek om te chillen. Zij vind dat he, als jij dat anders vindt, kan hoor! Maar al die ervaring en kennis zoals AM dat heeft hebben wij allemaal niet dus eigenlijk ben je maf als je een andere mening hebt. Nare manier van schrijven en zich uitdrukken heeft ze toch.

Zal mij niets verbazen als er helemaal geen Saar/Suus was die in dat winkelcentrum wou hangen maar dat het gewoon weer om dat boekie ging wat ze in beeld moest brengen en dat ze daar schaamteloos een verhaaltje omheen verzint ten koste van haar dochter die het toch al moeilijk heeft op school.
Verder nog even gebedel om reviews voor haar eigen schrijfsel en kinderen in bad want er moest een bad bal gepromoot worden.
Julia vind ik zo'n chagrijnige en onaardige uitstraling hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 15-11-2025 13:57:53 (Type fout) ]
pi_219272590
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:55 schreef Weerikier het volgende:
Kind wil chillen in winkelcentrum, mag niet. Want AM vindt dat MET AL HAAR ERVARING EN KENNIS geen plek om te chillen. Zij vind dat he, als jij dat anders vindt, kan hoor! Maar al die ervaring en kennis zoals AM dat heeft hebben wij allemaal niet dus eigenlijk ben je maf als je een andere mening hebt. Nare manier van schrijven en zich uitdrukken heeft ze toch.

Zal mij niets verbazen als er helemaal geen Saar/Suus was die in dat winkelcentrum wou hangen maar dat het gewoon weer om dat boekie ging wat ze in beeld moest brengen en dat ze daar schaamteloos een verhaaltje omheen verzint ten koste van haar dochter die het toch al moeilijk heeft op school.
Verder nog even gebedel om reviews voor haar eigen schrijfsel en kinderen in bad want er moest een bad bal gepromoot worden.
Wat een zure schreeuwerd is dat inderdaad.
Onzekerheid misschien?
pi_219272599
En Debbie schermt haar eigen kinderen af, maar kinderen van anderen niet... zucht.
pi_219272603
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:55 schreef Weerikier het volgende:

Ik zie echt wat anders. Leuke meid.
pi_219272729
Als ik foto's van Sanneke van een aantal jaar geleden zie dan vind ik dat zo'n groot verschil met nu.
Schijn kan bedriegen natuurlijk, maar op die oude foto's straalde ze echt.
pi_219272810
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als ik foto's van Sanneke van een aantal jaar geleden zie dan vind ik dat zo'n groot verschil met nu.
Schijn kan bedriegen natuurlijk, maar op die oude foto's straalde ze echt.
Toen zat ze denk ik ook nog niet hele dagen op de bank
pi_219272845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Toen zat ze denk ik ook nog niet hele dagen op de bank
Ze had ook nog geen diagnose toen, sindsdien vind ik dat het flink bergafwaarts gegaan is….
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')