Echt hoor, waarom word dat meisje zo gedwongen, die word straks doodongelukkigquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:12 schreef Ballerina888 het volgende:
Bleghh die Minibelle weer met een overduidelijke boodschap dat ze voor Lotus naar havo/vwo scholen kijken. Terwijl uit alles blijkt dat het meisje veel beter af is op een practische opleiding.
Ze wil ook nog dat het haar komt aanwaaien. Ja, zo werkt het niet in de wereld! Zij moet inderdaad gaan mailen met bedrijven waar ze wel een samenwerking mee ziet zitten. En dat kan gewoon vanuit het huisje, op de bank, zonder last te hebben van de wind.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:54 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh grappig, zo kun je er idd ook naar kijken. Ik vind alleen dat ze er teveel een klaagzang van maakt. Ik zou het oprecht leuk vinden als zij zelf op zoiets inhaakt met een leuk en positief filmpje en daarna een samenwerking krijgt. Dat had ze een tijdje terug ook met een of andere webshop; zelf kleding gekocht om te testen of die site plussize friendly was. En daar echt een leuk filmpje van gemaakt, dat deed het goed en daarna kreeg ze daar een samenwerking door. Maar op de bank zitten en klagen dat anderen allemaal iets krijgen en jij niet, tja… het is zeker anders dan anderen, maar ik vind het jaloersig ipv verfrissend overkomen.
neequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
Is CreatodaPris met insta gestopt?
Volgens mij haar gisteren of vanochtend nog voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
Is CreatodaPris met insta gestopt?
Die opruim coach lijkt ook alweer verleden tijd 🙃 Ze moet flink zoeken in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie mag haar lade in de keuken (en de eettafel) wel weer eens opruimen
Vraag me ook af hoe mevrouw Wolf dit vindt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Iemand reageert: geniet ervan, de liefde.😉
Ben benieuwd of meneer Wolf in beeld komt en of dit blijft staan.
En dan zo'n idyllisch muziekje eronder terwijl ze in haar veel te volle huis in een rommelige la graaftquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Waarom kijken we naar een Debbie die een halve minuut graaft in haar rommel la? Noemen ze dat content tegenwoordig?
Ze heeft iig geplaatst dat ze in het vliegtuig zit naar Barca. Aan de alcohol. Maar nog geen Wolf in beeld.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe mevrouw Wolf dit vindt.
Reacties onder haar post:quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze heeft iig geplaatst dat ze in het vliegtuig zit naar Barca. Aan de alcohol. Maar nog geen Wolf in beeld.
Ik denk dat AM zelf nog een hele hoop traumatherapie nodig heeft om haar dochters vrij te laten. Jammer dat ze daar geen echte hulp voor zoekt maar weer zo een zelfhulpboek pakt 🤦🏼♀quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef Shuri het volgende:
[..]
Natuurlijk, ieder zijn/haar eigen ouderschap! In dit geval maakt moeder Annemarie er hangen van 😉. S. wil gewoon naar de mall, zonder bijzonder doel. Misschien lopen ze winkels bij langs, spuiten wat parfum, proberen een lipstickje, eten een donut.
Een uitstekende manier voor een brugklasser om je klas-/leeftijdgenootjes te leren kennen, misschien een vriendschap te vormen buiten je eigen gezin. In het geval van de familie Geerts ontzettend nodig.
Graaiend in haar rommellade potjes kruiden pakken. Echt verbazingwekkend hoe veel energie zij opeens ‘s avonds heeft. De headspace om een recept te kunnen volgen, een nieuw apparaat uit te zoeken, en nog een gerecht te bereiden. Waar is de brainfog opeens.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Waarom kijken we naar een Debbie die een halve minuut graaft in haar rommel la? Noemen ze dat content tegenwoordig?
In haar stories laat ze zien dat ze alleen een glaasje drinkt in het vliegtuig. Nope die wordt nog niet gelanceerd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Reacties onder haar post:
"Veel plezier samen"
"Veel plezier saampjes"
"Geniet van de liefde"
Lijkt erop dat Tim officieel gelaunched is.
Zal hij binnenkort op de boerderie wonen?
Ze heeft gewoon een WIA hoor. Ook in de groep gezegd waar al duizend dingen eruit zijn gekomen en gezegd hier. Dus waarschijnlijker geld van de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Zeg Debby L ?
Ga eens op tijd naar bed met je Pem aanvallen en LC. Ipv gisteren om 22:42 uur je mysteryzak te laten unboxen in mysterybox op TT. 😉
En dan nog ouwehoeren dat je panterprint niks vind.
Snap je het woord mysterybox niet?
Daar ging Roy zijn poen.
Het is trouwens wel een leuk tasje waar je je ozempicpennen in kan stoppen en nog wat losse pilletjes en je thermometer past er vast ook wel in. 🤣
..en dan één die haar straatje past. Lang genoeg gewacht om een voorbeeld te pakken waarbij haar pedagogische kwaliteiten worden bevestigd door een boek. De kinderen zullen maar eens hun eigen pad volgen..quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:15 schreef proud_mami het volgende:
AM heeft weer eens een boek (‘Laat je kind niet los’) nodig voor haar kaders en regels, kan blijkbaar niet zelf dingen bedenken c.q. beslissen.
Ze doet weer eens alsof haar volgers debiel zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
In haar stories laat ze zien dat ze alleen een glaasje drinkt in het vliegtuig. Nope die wordt nog niet gelanceerd.
Wat is 't verhaal van familie Wolf? Waar is dat voorbij gekomen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe mevrouw Wolf dit vindt.
Ik bedoel dat veel mensen op de hoogte lijken te zijn, aan de reacties te zien.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
In haar stories laat ze zien dat ze alleen een glaasje drinkt in het vliegtuig. Nope die wordt nog niet gelanceerd.
Tim en MB zouden (al heel lang?) een affaire hebben, hij heeft een gezin met jonge kinderen en zij natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:01 schreef slowie het volgende:
[..]
Wat is 't verhaal van familie Wolf? Waar is dat voorbij gekomen?
Waarschijnlijk ook omdat Mies en Tim allebei nog niet (officieel) gescheiden zijn?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef lila01 het volgende:
MB die door Barcelona loopt, naar het hotel gaat en naar een restaurant, allemaal gefilmd door Tim, wiens naam niet genoemd mag worden en die niet in beeld mag.
O, en Jacq heeft eindelijk ' liefdes Koen en Michelle' uit haar bio gehaald
Alles moet in maximaal tempoquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:26 schreef Lostit het volgende:
Even hypothetisch: MB en Wolf zijn pas gaan daten nadat alles uit elkaar ging bij de poly. Dat was begin september. Vervolgens heeft MB co ouderschap en heeft ze aardig wat weekenden in Amsterdam doorgebracht. Dan is het toch ook wel snel om nu al een city trip te doen?
Jawel, maar aangezien iedereen die Michelle gisteren ontmoet heeft een nieuwe liefste BFF is, sta ik wat dat betreft nergens meer van te kijken🙈quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:26 schreef Lostit het volgende:
Even hypothetisch: MB en Wolf zijn pas gaan daten nadat alles uit elkaar ging bij de poly. Dat was begin september. Vervolgens heeft MB co ouderschap en heeft ze aardig wat weekenden in Amsterdam doorgebracht. Dan is het toch ook wel snel om nu al een city trip te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |