abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219269445
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:26 schreef Lostit het volgende:
Even hypothetisch: MB en Wolf zijn pas gaan daten nadat alles uit elkaar ging bij de poly. Dat was begin september. Vervolgens heeft MB co ouderschap en heeft ze aardig wat weekenden in Amsterdam doorgebracht. Dan is het toch ook wel snel om nu al een city trip te doen?
Dit speelt al veel langer. De Wolf is nu waarschijnlijk pas vrij.
Is vast en zeker een heel gedoe geweest.

En ja, je kunt online lezen dat hij een vrouw/ vriendin heeft/ had en twee kinderen ( meisjes van wie de oudste nog maar 4 is)

Hij was bij club Brugge aangenomen als hoofdtrainer deze zomer en na 8 weken weer ontslag gekregen vanwege tegenvallende prestaties.
pi_219269476
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 23:18 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dit speelt al veel langer. De Wolf is nu waarschijnlijk pas vrij.
Is vast en zeker een heel gedoe geweest.

En ja, je kunt online lezen dat hij een vrouw/ vriendin heeft/ had en twee kinderen ( meisjes van wie de oudste nog maar 4 is)
Zal niet van een leien dakje zijn gegaan bij de Wolfjes (met twee kleintjes), vandaar denk ik de stress (afvallen) bij Mies.
pi_219269495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:26 schreef Lostit het volgende:
Even hypothetisch: MB en Wolf zijn pas gaan daten nadat alles uit elkaar ging bij de poly. Dat was begin september. Vervolgens heeft MB co ouderschap en heeft ze aardig wat weekenden in Amsterdam doorgebracht. Dan is het toch ook wel snel om nu al een city trip te doen?
Ze kent hem al net zo lang als ze Koen kent en volgens de juice gaat ze al twee jaar vreemd met hem. Dus hij is niet bepaald nieuw.
pi_219269509
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 23:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze kent hem al net zo lang als ze Koen kent en volgens de juice gaat ze al twee jaar vreemd met hem. Dus hij is niet bepaald nieuw.
Ze stond destijds al stiekem met hem te zoenen bij PSV.
pi_219269574
Maar ze kunnen niet in Nederland daten, want overal spionnen 😆
pi_219269621
Nu claimt AM ook de zin “voor haar” (naast “komt goed” natuurlijk).
Meid. Dat is geen zin. Dat zijn gewoon twee hele dagelijkse woorden. Ik vind het echt een beetje raar en naar hoe ze de dood van de paardrij-juf ineens helemaal uitmelkt in de promotie van haar boek.
pi_219269668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:00 schreef Louuuu_lou het volgende:
Meid. Dat is geen zin. Dat zijn gewoon twee hele dagelijkse woorden. Ik vind het echt een beetje raar en naar hoe ze de dood van de paardrij-juf ineens helemaal uitmelkt in de promotie van haar boek.
En wat omschrijft ze dit weer ontzettend moeilijk lezend. Snapte echt weinig van die story.
pi_219269843
Even terugkomend op Sanneke ( je moet iets als je niet kunt slapen... 🤣 )

Ik vind het echt triest om zo te schooien voor gratis spullen en geld.

Sorry maar als ik een bedrijf zou zijn zou ik liever bijvoorbeeld samenwerken met bijvoorbeeld DoorDemi ( hiervoor Budgetmeid ) als een Sanneke. Filmt alles netjes en leuk en soms klik ik bij haar wel eens op een linkje omdat zij altijd ook lief en vriendelijk reageert op DM's, nooit zeurt of zeikt en leuke content heeft in vergelijking met een Sanneke. En overigens ook veel meer volgers en veel minder reclame en advertenties en betaalde sponsors.
Kijk liever naar haar als in het kruis van Sanneke of haar neus in en dat eeuwige: Ik ben zo zielig, ik kan niet elke week op vakantie, ik kan niet elke week ergens eten, en Dion kan niet de hele week bij mij thuis zitten, mijn persoonlijke chauffeur zijn en met mij samen op de bank zitten omdat jullie niet genoeg op mijn linkjes klikken!

Sorry maar ik verafschuw die instelling. Er zijn maar een paar influencers zo lui als zij.

Als ik een bedrijf zou hebben zou ik een Sanneke mijden als de pest. Dat is echt antireclame. Vind het nog steeds bizar dat zij gewoon een gratis loopband heeft gekregen en misschien nog een extra bedrag, 1x heeft laten zien en deze nu stof ligt te happen bij de rest van haar zooi.

Enige reclame die ik passend bij haar vond was die reclame waarvan ze dus eenmalig zelf kleding had besteld om te kijken of het plussize was en daarna spullen opgestuurd kreeg. Dat vond ik nog passend en leuk maar dit gedrag vind ik zo verwend overkomen en absoluut overschat ook. Ze laat nooit leuke content zien, niet dat ze bijvoorbeeld lekker aan het wandelen is, aan het fietsen, lekker eten aan het maken is ( heeft ze blijkbaar de flesjes voor... 🤡 ) of andere leuke dingen. Ga lekker op de woensdagen die je samen hebt wandelen in het bos. Gratis en je hebt een heerlijke, frisse neus gehaald, ze heeft vast ook een kinderboerderij ergens in de buurt, ook hartstikke leuk met zo'n kleintje en helemaal als hij straks groter is.
Ze woont dichtbij het strand, ga daar lekker uitwaaien. Ik denk dat Mijan nog nooit het strand heeft gezien en dan woon je er zó dichtbij. Dat is toch triest voor zo'n jochie. Die ziet alleen de hele dag zijn moeder en indirect is dat toch een belemmering van de ontwikkeling van zo'n kleintje denk ik en heel eerlijk gezegd vind ik dat kwalijk. Prima dat je jezelf dingen ontneemt, maar ik vind niet dat je dit je kind mag ontnemen.
pi_219270072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het wel een beetje raar. Ze mag naar een vriendin, ze mag naar de stad, maar niet naar een winkelcentrum zonder doel?
Dat is nou net wat pubers doen. Ze willen afspreken maar niet persé in iemands huis.
En als ze de volgende keer zegt dat ze een milkshake met vriendinnen gaat eten/een nieuwe pen gaat kopen, dan mag het wel?

Zolang ze met "hangen" geen overlast veroorzaken zie ik geen probleem.
Ik denk ook niet dat er veel vriendinnen mee naar huis zullen/mogen komen.
pi_219270075
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:28 schreef SterreKaatje het volgende:
En oh...ik heb vanavond een feestje in Barneveld. Ik vermoed dat het extra feest wordt gezien de laatste stories van Debbie 8-)
Was het een gezellig feestje? 😇
pi_219270078
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vind haar dus hierin juist wel verfrissend. In tegenstelling tot menig influencers bedelt zij blijkbaar niet achter de schermen om samenwerkingen (AM die menig bedrijf aanschrijft voor een samenwerking ivm de reis met Jim)
Reken maar dat fluflu zoals Milou, AM, Bijzonder, HVK enz actief bedrijven benaderen.

Zonder dat ze het doorheeft stelt ze dingen aan de kaak wat mij betreft en dat vind ik hilarisch.
Een aantal van hen zit ook bij een agency, ik denk dat die dat (ook) voor hen regelen.
pi_219270393
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:48 schreef Beertjeteddy het volgende:

Sorry maar als ik een bedrijf zou zijn zou ik liever bijvoorbeeld samenwerken met bijvoorbeeld DoorDemi ( hiervoor Budgetmeid ) als een Sanneke. Filmt alles netjes en leuk en soms klik ik bij haar wel eens op een linkje omdat zij altijd ook lief en vriendelijk reageert op DM's, nooit zeurt of zeikt en leuke content heeft in vergelijking met een Sanneke. En overigens ook veel meer volgers en veel minder reclame en advertenties en betaalde sponsors.
Kijk liever naar haar als in het kruis van Sanneke of haar neus in en dat eeuwige: Ik ben zo zielig, ik kan niet elke week op vakantie, ik kan niet elke week ergens eten, en Dion kan niet de hele week bij mij thuis zitten, mijn persoonlijke chauffeur zijn en met mij samen op de bank zitten omdat jullie niet genoeg op mijn linkjes klikken!

Sorry maar ik verafschuw die instelling. Er zijn maar een paar influencers zo lui als zij.

Als ik een bedrijf zou hebben zou ik een Sanneke mijden als de pest. Dat is echt antireclame. Vind het nog steeds bizar dat zij gewoon een gratis loopband heeft gekregen en misschien nog een extra bedrag, 1x heeft laten zien en deze nu stof ligt te happen bij de rest van haar zooi.

Enige reclame die ik passend bij haar vond was die reclame waarvan ze dus eenmalig zelf kleding had besteld om te kijken of het plussize was en daarna spullen opgestuurd kreeg. Dat vond ik nog passend en leuk maar dit gedrag vind ik zo verwend overkomen en absoluut overschat ook. Ze laat nooit leuke content zien, niet dat ze bijvoorbeeld lekker aan het wandelen is, aan het fietsen, lekker eten aan het maken is ( heeft ze blijkbaar de flesjes voor... 🤡 ) of andere leuke dingen. Ga lekker op de woensdagen die je samen hebt wandelen in het bos. Gratis en je hebt een heerlijke, frisse neus gehaald, ze heeft vast ook een kinderboerderij ergens in de buurt, ook hartstikke leuk met zo'n kleintje en helemaal als hij straks groter is.
Ze woont dichtbij het strand, ga daar lekker uitwaaien. Ik denk dat Mijan nog nooit het strand heeft gezien en dan woon je er zó dichtbij. Dat is toch triest voor zo'n jochie. Die ziet alleen de hele dag zijn moeder en indirect is dat toch een belemmering van de ontwikkeling van zo'n kleintje denk ik en heel eerlijk gezegd vind ik dat kwalijk. Prima dat je jezelf dingen ontneemt, maar ik vind niet dat je dit je kind mag ontnemen.
Ik denk alleen maar aan Wellis
pi_219270451
Wat betreft het winkelcentrum: ik lees nu pas de verdere story's en zie dat het weer een opmaat was naar de promotie van een boek (ach ja, zoals zoveel story's). Er zal best wel iets dergelijks gespeeld hebben, wat dan weer perfect uitkwam voor de promotie. Ik ben zelf ook geen fan van hangen, maar ik zie er ook wel weer voordelen in, dus hier krijgen ze het voordeel van de twijfel.

Sneu voor S en S dat ze nu aangeduid worden met (naaimachine) en (dansjes). Annemarie vindt dat humor (zie de Mirjam van IJ), ik mis de grap, denk ik.
pi_219270457
Dat Annemarie nu zegt dat ze soms baalt van de aanlopende kinderen, vind ik wel wat apart. Voorheen leek ze echt wel druk om de kinderen bij het gezin te houden en aan zich te binden (inclusief aanhang).
pi_219270472
En ‘bril kwijt’ er ook nog bij.
pi_219270481
En Annemarie zegt natuurlijk maar net wat haar uitkomt. Ze staat nog net niet te juichen en te springen op de oprit als Jim aan komt rijden, maar opeens zegt ze dan weer dat ze het wel veel vindt dat ze komen.

Het is maar net hoe de wind waait..
pi_219270499
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:00 schreef Louuuu_lou het volgende:
Dat is niet raar, dat is van een stuitende grofheid.
Letterlijk over lijken gaan voor geld. Ziek!
  zaterdag 15 november 2025 @ 08:50:41 #243
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219270580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is niet raar, dat is van een stuitende grofheid.
Letterlijk over lijken gaan voor geld. Ziek!
Ja dat zei ik pas ook al, en niet de eerste keer dat ze dat doet. Wat een vreselijk lelijk karakter heeft ze!!!!
pi_219270599
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:08 schreef Tarantelle het volgende:
Sneu voor S en S dat ze nu aangeduid worden met (naaimachine) en (dansjes en bril kwijt). Annemarie vindt dat humor (zie de Mirjam van IJ), ik mis de grap, denk ik.
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
Verder eens. Ik mag hopen dat ze dit niet vaker gaat gebruiken.

Sorry, ik was mosterd.
pi_219270628
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 00:48 schreef Beertjeteddy het volgende:

Niks aan toe te voegen!
pi_219270647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ‘bril kwijt’ er ook nog bij.
En dat vind ik dus gewoon pesten van je eigen kind. Voor bijna 100.000 volgers. Waarbij ze weloverwogen besluit wat ze wel en niet deelt.
pi_219270717
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En dat vind ik dus gewoon pesten van je eigen kind. Voor bijna 100.000 volgers. Waarbij ze weloverwogen besluit wat ze wel en niet deelt.
Maar alles gaat in overleg....
pi_219270838
En dan moet Julia zich er ook nog even mee bemoeien als 2e moeder in een filmpje. Hihaho wat zijn we grappig dat we Saar belachelijk maken over naar een winkelcentrum gaan en ze mag lekker niet.. lekker puh.
pi_219270912
Terwijl Saar al gepest wordt op school? Of is dat Suus? Dat maakt eigenlijk helemaal niet uit want het gaat om veiligheid natuurlijk. Maar kan AM natuurlijk niets aan doen, zijn vast nog geen regels over, die moet het hulpje van de minister nog maken of ze heeft het juiste boek nog niet. Triest is het!
pi_219270941
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:47 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze heeft gewoon een WIA hoor. Ook in de groep gezegd waar al duizend dingen eruit zijn gekomen en gezegd hier. Dus waarschijnlijker geld van de belastingbetaler.
Ja dat van die wis had ik ook al
Gezegd tijd geleden maar hier werd beweerd dat dat niet zomaar, ze schrijft het zelf.
Tsja, als dat haar voldoening geeft , ik vind het triest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')