Maar dit is toch een natuurlijke proces. Althans zo werkt het in mijn brein. Op een gegeven moment weet je dat het genoeg is. Dan ben je blij dat ze ouder en zelfstandiger worden. Ik kan mij er serieus niks bij voorstellen dat de eeuwige drang naar baby’s blijft.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:04 schreef Tarantelle het volgende:
Ik denk soms dat het gewoon moeite is met afscheid nemen van een bepaalde periode in het leven. Het gevoel dat je een zwangerschap voor het laatst meemaakt, laatste keer een baby, bevalling, borstvoeding enzovoorts. En natuurlijk is dat ook wel een dingetje. Maar ja, een kind heb je, hopelijk, voor de rest van je leven en kan enorm veel zorgen met zich meebrengen. Collega van mij heeeft nu enorm veel zorgen over een kleinkind (kennis van mij heeft dagelijks zorgen over zijn dochter van 50+). De wens voor nog een keer een baby kan ook mogelijk ook enorm veel zorgen met zich meebrengen. Ik kan mij lastig inleven in dit soort keuzes en kan mij niet anders voorstellen dan dat het een verslaving is (vroeger lag dat anders uiteraard).
Ik dacht serieus dat Marylin of vriendin Quinten zwanger was. Was ook echt flabbergasted dat het Linda isquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik dacht dat ze opa en oma werden. Zij is 45 en hij 50. Dit moet je toch niet meer willen.
Bingo voor iedereen en nog drie cadeaus voor de nog gelovende kinderen. Al begreep ik vandaag dat Jet niet meer gelooft maar ik neem aan dat er ook voor haar nog iets uit de zak is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef sunny_8953 het volgende:
AM heeft van Sinterklaas een bingo gemaakt? Gisteren stond op haar stories dat alle kinderen 3 kados krijgen, een groot kado, een nuttig kado en nog iets.
Daar was ik ook een beetje verbaasd over. Er is nog geen enkel kind geweest dat na school even in de stad afsprak of wat ging hangen met anderen? Alle kinderen die puberden op professioneel niveau?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:21 schreef Kaascroissantje het volgende:
Saar mag van AM na school niet afspreken in the mall omdat ze verwacht dat iedereen na school thuiskomt 🤦🏼♀️
Ik ben geen AM fan maar dit is niet wat ze schrijft en daarmee frame je het anders.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:21 schreef Kaascroissantje het volgende:
Saar mag van AM na school niet afspreken in the mall omdat ze verwacht dat iedereen na school thuiskomt 🤦🏼♀️
Dat komt natuurlijk omdat het zo goed loopt en overal uitverkocht isquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:30 schreef NineMilka het volgende:
Vandaag in de boekenhandel even gezocht naar het boek van AM om door te bladeren, maar hier ligt het niet.
Vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef sunny_8953 het volgende:
AM heeft van Sinterklaas een bingo gemaakt? Gisteren stond op haar stories dat alle kinderen 3 kados krijgen, een groot kado, een nuttig kado en nog iets.
Ik vind het wel een beetje raar. Ze mag naar een vriendin, ze mag naar de stad, maar niet naar een winkelcentrum zonder doel?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Ik ben geen AM fan maar dit is niet wat ze schrijft en daarmee frame je het anders.
Haar conclusie was dat S had geen doel om naar de mall te gaan en hangen IN een grote mall wilt ze niet hebben. Het is geen klein winkelcentrumpje. Het is een wonder want ik ben het hier eens met haar eens hahaha!
Ze zegt ook niet dat ze verwacht dat iedereen thuiskomst. Maar dat dat is wat gebeurd en dit (een puber die ergens wilt gaan hangen) niet gewend is.
Dat mag natuurlijk . Maar niet elke puber hangt. En niet elke ouder vind het goed als kinderen ergens hangen. Dat is prima, ieder zijn ouderschap toch!quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar. Ze mag naar een vriendin, ze mag naar de stad, maar niet naar een winkelcentrum zonder doel?
Dat is nou net wat pubers doen. Ze willen afspreken maar niet persé in iemands huis.
En als ze de volgende keer zegt dat ze een milkshake met vriendinnen gaat eten/een nieuwe pen gaat kopen, dan mag het wel?
Zolang ze met "hangen" geen overlast veroorzaken zie ik geen probleem.
Misschien toch naar een andere club? Ze was zoveel aan het klagen 🤷quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bob heeft geen tennis meer op Vrijdag, zou hij vroegtijdig gestopt zijn met tennissen?
Misschien is er geen les in de wintermaanden? Bij mij stopte de tennislessen vroeger eind oktober.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien toch naar een andere club? Ze was zoveel aan het klagen 🤷
Zeker ieder zijn ouderschap. Ik sta er wel van te kijken dat pas puber nr 5 bij AM ergens wil hangen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:18 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk . Maar niet elke puber hangt. En niet elke ouder vind het goed als kinderen ergens hangen. Dat is prima, ieder zijn ouderschap toch!
Klagen is haar hobbyquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien toch naar een andere club? Ze was zoveel aan het klagen 🤷
🤮quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:35 schreef Missinglink24 het volgende:
Gatver die pluchen wc bril bij drielingmama tatiana
Why??
Haha ojaaaa natuurlijk. En Dan Brown, de ultieme bestseller van het moment, waar ik voor kwam lag er gelukkig volop!quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat het zo goed loopt en overal uitverkocht is
Ook optie.. ik heb 0 verstand van tennis lessenquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Misschien is er geen les in de wintermaanden? Bij mij stopte de tennislessen vroeger eind oktober.
Eens, pubers willen afspreken, maar liever niet bij iemand thuis. Ik zie het probleem niet zo, zolang ze geen overlast veroorzaken (en die kans moet je ze wel geven).quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar. Ze mag naar een vriendin, ze mag naar de stad, maar niet naar een winkelcentrum zonder doel?
Dat is nou net wat pubers doen. Ze willen afspreken maar niet persé in iemands huis.
En als ze de volgende keer zegt dat ze een milkshake met vriendinnen gaat eten/een nieuwe pen gaat kopen, dan mag het wel?
Zolang ze met "hangen" geen overlast veroorzaken zie ik geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |