abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219264104
Linda Kraan weer zwanger 🫣 Sorry maar ik denk dat haar drang naar baby's gewoon nooit gestild kan worden. Ik ben benieuwd hoe ze het straks gaat doen met een newborn vol in het camping seizoen. Ik zie wel dat ze het verder financieel en qua liefde/verzorging prima op de rit hebben. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap heeft!
pi_219264151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Linda Kraan weer zwanger 🫣 Sorry maar ik denk dat haar drang naar baby's gewoon nooit gestild kan worden. Ik ben benieuwd hoe ze het straks gaat doen met een newborn vol in het camping seizoen. Ik zie wel dat ze het verder financieel en qua liefde/verzorging prima op de rit hebben. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap heeft!
Nou hoeveel aandacht zal dat nieuwe kind krijgen ? Niet veel denk ik , Ik snap het ook niet , waarom je nog een kind wil nu .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219264165
quote:
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Ik dacht eerst ze worden opa en oma.

Rijnekerrebels had laatst ook zo'n vraagstelling in een post. Of meer mensen last hadden van blijvende rammelende eierstokken. Ik heb daar geen last van gehad. Baby's zijn erg leuk maar ik krijg er geen baby kriebels meer van. Eerder dat ik blij ben dat we geen gebroken nachten etc meer hebben😅
pi_219264195
Aah ik vind het wel leuk, weer een klein Kraantje erbij 😊
pi_219264210
Linda Kraan is nu 45 jaar , dat je jezelf daar ook op een gegeven ogenblik niet te oud voor voelt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219264216
ik snap er echt niks van dat mensen zoveel kinderen willen, ik zie het als een vorm van egoïsme, net zoals mensen met 20 katten en 15 honden. Dat doe je niet voor het welzijn van anderen, dat doe je alleen om je eigen ego te strelen of zo.
pi_219264248
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:35 schreef Jannetje91 het volgende:
Aah ik vind het wel leuk, weer een klein Kraantje erbij 😊
Eens... geen oordeel over verder.. het is een leuk liefdevol gezin dus denk dat ze het prima bedacht hebben 🤷 dat ik er echt niet meer aan moet denken op mijn leeftijd heeft niets met linda te maken 👌 dus hoop dat alles voorspoedig loopt
pi_219264260
Ik schrok mij kapot van het nieuws van Linda Kraan (waar lezen jullie dat trouwens?). Nou ja, hun leven, hun keuze, maar ik zou er niet aan moeten denken om op je 60e nog een puber te hebben. Op mijn 45e had ik best nog een baby gewild, maar nu zo blij dat verstand won, en het nooit een reële overweging was (en ik al in de overgang bleek te zitten).

[ Bericht 38% gewijzigd door Tarantelle op 14-11-2025 13:52:30 ]
pi_219264264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:37 schreef poohenzo het volgende:
ik snap er echt niks van dat mensen zoveel kinderen willen, ik zie het als een vorm van egoïsme, net zoals mensen met 20 katten en 15 honden. Dat doe je niet voor het welzijn van anderen, dat doe je alleen om je eigen ego te strelen of zo.
Waarom ze nu nog zo nodig nog een kind wil snap ik ook echt niet , ik zou op die leeftijd ook bang zijn dat het kindje niet goed is , en dan ?
Zij zal het ind wel geweldig vinden en Ivan ook die al 50 is
pi_219264297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Waarom ze nu nog zo nodig nog een kind wil snap ik ook echt niet , ik zou op die leeftijd ook bang zijn dat het kindje niet goed is , en dan ?
Zij zal het ind wel geweldig vinden en Ivan ook die al 50 is
precies, zij stappen daar overheen want egoïsme, schattig een baby etc. Kijk maar naar Wildeman, niet levensvatbaar kindje, ontzettend triest natuurlijk maar ook niet heel raar als midden /eind 40-er dat het niet goed gaat.
pi_219264324
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Ik dacht eerst ze worden opa en oma.

Rijnekerrebels had laatst ook zo'n vraagstelling in een post. Of meer mensen last hadden van blijvende rammelende eierstokken. Ik heb daar geen last van gehad. Baby's zijn erg leuk maar ik krijg er geen baby kriebels meer van. Eerder dat ik blij ben dat we geen gebroken nachten etc meer hebben😅
Haha dat was ook mijn eerste gedachte, dat Marlynn zwanger zou zijn. Hier ook geen rammelende eierstokken mee gelukkig. Ieder kind heeft een eigen slaapkamer, alles past in onze auto, we hebben het financieel goed dus niks meer aan doen haha!
  vrijdag 14 november 2025 @ 13:52:50 #112
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219264340
quote:
Oh verschrikkelijk!!!
pi_219264346
Dag 5 van Judith’s krokante trui. Echt, waarom?!
pi_219264354
quote:
😱
Hoe oud is zij eigenlijk?
pi_219264366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Linda Kraan is nu 45 jaar , dat je jezelf daar ook op een gegeven ogenblik niet te oud voor voelt
Dan ben je 60 en heb je nog een puber in huis
pi_219264427
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:48 schreef poohenzo het volgende:

[..]
precies, zij stappen daar overheen want egoïsme, schattig een baby etc. Kijk maar naar Wildeman, niet levensvatbaar kindje, ontzettend triest natuurlijk maar ook niet heel raar als midden /eind 40-er dat het niet goed gaat.
Egoistisch ind , denkt linda dat het kind dat leuk gaat vinden dat als ze 15 is bv dan zijn de ouders al 60 en 65.
pi_219264500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dag 5 van Judith’s krokante trui. Echt, waarom?!
En de hele trampoline erin gedaan. Hou vooral dat ook even in gedachten 🤣
pi_219264725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
🤢
Zou ze deze week al gedouched hebben?
pi_219264729
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
🫣🤢🤮
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:31:43 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219264806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤢
Zou ze deze week al gedouched hebben?
Ik denk het niet, die vrouw is echt viezig!!
pi_219264852
Bij AM zie je dat ook. Ze is nu ergens wel klaar met het kleine grut. En dan moet zwemles nog beginnen voor Lot. Ze trekt nu meer richting de oudte kinderen qua hobby's en vakanties. Denk niet dat ze er bij stil heeft gestaan dat je op een gegeven moment ook een stukje overgang krijgt en dan weinig/ geen zin meer hebt in zorgen voor kleine kinderen die ook hun behoeften hebben
pi_219264936
Ik dacht ook serieus inderdaad dat er een kleinkind op weg was. Lijkt me persoonlijk vreselijk om op die leeftijd weer een baby te krijgen. Ik wens haar een fijne zwangerschap toe en ben heel benieuwd hoe ze het gaan combineren met voorseizoen/hoogseizoen van de camping.
pi_219265000
quote:
Omg!!
Ze is 45 jaar en heeft al tig kinderen. Waarom dan? En ook, waar laten ze het?
Ze hebben het goed in Luxemburg maar leven in een vrij kleine ruimte. Met kinderen die slaapkamers moeten delen ondanks dat ze ouder worden.
pi_219265119
Ik denk soms dat het gewoon moeite is met afscheid nemen van een bepaalde periode in het leven. Het gevoel dat je een zwangerschap voor het laatst meemaakt, laatste keer een baby, bevalling, borstvoeding enzovoorts. En natuurlijk is dat ook wel een dingetje. Maar ja, een kind heb je, hopelijk, voor de rest van je leven en kan enorm veel zorgen met zich meebrengen. Collega van mij heeeft nu enorm veel zorgen over een kleinkind (kennis van mij heeft dagelijks zorgen over zijn dochter van 50+). De wens voor nog een keer een baby kan ook mogelijk ook enorm veel zorgen met zich meebrengen. Ik kan mij lastig inleven in dit soort keuzes en kan mij niet anders voorstellen dan dat het een verslaving is (vroeger lag dat anders uiteraard).
pi_219265131
Ik dacht dat ze opa en oma werden. Zij is 45 en hij 50. Dit moet je toch niet meer willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')