abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219266186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker ieder zijn ouderschap. Ik sta er wel van te kijken dat pas puber nr 5 bij AM ergens wil hangen.
Hahahaha ja of de andere kids waren slimmer en zeiden het gewoon niet. Maargoed, ik vond daar ook geen reet aan, ik hing liever thuis. Mijn zus was altijd kwijt haha!
pi_219266360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Ik ben geen AM fan maar dit is niet wat ze schrijft en daarmee frame je het anders.

Haar conclusie was dat S had geen doel om naar de mall te gaan en hangen IN een grote mall wilt ze niet hebben. Het is geen klein winkelcentrumpje. Het is een wonder want ik ben het hier eens met haar eens hahaha!

Ze zegt ook niet dat ze verwacht dat iedereen thuiskomst. Maar dat dat is wat gebeurd en dit (een puber die ergens wilt gaan hangen) niet gewend is.
Ze wilt het niet hebben. Wat een onzin, wat kan daar nou gebeuren. Ze kan zich beter zorgen maken over alle klasgenoten en vreemde mensen die allerlei inside info van de kinderen hebben.
pi_219266369
Ik loop twee topics achter, maar deze titel is weer 'spot on' hoor. Heel benieuwd waar die 'Walk off shame' eindigt. Oh nee zonder dollen, we noemen haar uiteraard mevrouw Bollen (want zo wil hare Majesteit nog steeds genoemd worden)

Weten we al waar Wendy is gebleven? Meende ik te lezen dat AM naar haar toeging?

En oh...ik heb vanavond een feestje in Barneveld. Ik vermoed dat het extra feest wordt gezien de laatste stories van Debbie 8-)

[ Bericht 14% gewijzigd door SterreKaatje op 14-11-2025 18:49:50 ]
pi_219266375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Ik ben geen AM fan maar dit is niet wat ze schrijft en daarmee frame je het anders.

Haar conclusie was dat S had geen doel om naar de mall te gaan en hangen IN een grote mall wilt ze niet hebben. Het is geen klein winkelcentrumpje. Het is een wonder want ik ben het hier eens met haar eens hahaha!

Ze zegt ook niet dat ze verwacht dat iedereen thuiskomst. Maar dat dat is wat gebeurd en dit (een puber die ergens wilt gaan hangen) niet gewend is.
Zo schrijft ze het wel:
Ik vind dit niet goed
Ik ben dit niet gewend.
Na school komt iedereen normaal naar huis.
Als ze dit niet bedoeld moet ze het fatsoenlijk opschrijven.
En de hele actie vind ik bezopen, ze mag wel een bril zoeken, maar niet doelloos.
Als ik haar kind was had ik gewoon gezegd dat ik een bril ging zoeken en dat het niet gelukt is.
Ik blijf me verbazen over de idioterie daar thuis.
pi_219266494
Ach het was allemaal weer een voortgezet plan om een boek te promoten 🙄
pi_219266521
MB in ieder geval in Barcelona 😅
pi_219266547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Zo schrijft ze het wel:
Ik vind dit niet goed
Ik ben dit niet gewend.
Na school komt iedereen normaal naar huis.
Als ze dit niet bedoeld moet ze het fatsoenlijk opschrijven.
En de hele actie vind ik bezopen, ze mag wel een bril zoeken, maar niet doelloos.
Als ik haar kind was had ik gewoon gezegd dat ik een bril ging zoeken en dat het niet gelukt is.
Ik blijf me verbazen over de idioterie daar thuis.
Dat bril verhaal zag ik pas na eerdere reactie. Die vond ik ook heel raar.

Ik vind zelf ook ongeveer 80% idioot in haar huishouden. Maar dit soort dingen, ach als zij als ouder niet wilt dat haar eerste klasser ergens buiten hangt, en ze wilt dat ze eerst gewoon thuis komen, succes ermee dan. Veel dingen beschadigingen haar kids, maar ik denk dat ze het niet mogen hangen in die mega mall of the netherlands wel overleven.

En kunnen we hierin toch accepteren dat we het anders zien.
pi_219266576
Sanneke kan het woord influencer niet goed uitspreken. Toch raar als dat je beroep is...
En zit ze niet bij een agentschap? Dat maakt ik op uit hoe ze nu praat over babyvoeding die iedereen krijgt en zei niet terwijl zei een baby heeft. Dit is was een verkapte hint naar dat ze het ook wil hebben.
pi_219266601
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach het was allemaal weer een voortgezet plan om een boek te promoten 🙄
Zodat ze ook haar ‘vriendin’ marina vd wal weer even kon noemen
pi_219266605
Milou is ook wel geloofwaardig met haar content. 14 oktober werkte ze samen met Picnic en nu is de Albert Heijn alweer geweest.
pi_219266607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke kan het woord influencer niet goed uitspreken. Toch raar als dat je beroep is...
En zit ze niet bij een agentschap? Dat maakt ik op uit hoe ze nu praat over babyvoeding die iedereen krijgt en zei niet terwijl zei een baby heeft. Dit is was een verkapte hint naar dat ze het ook wil hebben.
Gek he dat niemand haar vraagt. Het filmen van haar kruis is over gegaan in haar neusgaten.
En maar klagen
pi_219266608
Zeg Debby L ?
Ga eens op tijd naar bed met je Pem aanvallen en LC. Ipv gisteren om 22:42 uur je mysteryzak te laten unboxen in mysterybox op TT. 😉
En dan nog ouwehoeren dat je panterprint niks vind.
Snap je het woord mysterybox niet?
Daar ging Roy zijn poen.
Het is trouwens wel een leuk tasje waar je je ozempicpennen in kan stoppen en nog wat losse pilletjes en je thermometer past er vast ook wel in. 🤣
pi_219266609
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Iemand reageert: geniet ervan, de liefde.😉

Ben benieuwd of meneer Wolf in beeld komt en of dit blijft staan.
pi_219266669
KC die haar ‘sexy’ moves thuis nog even oefent, en haar dochtertje die dat dan na gaat doen 🤦♀
pi_219266717
Ik begrijp vooral niet dat AM altijd doet alsof ze alles heeft meegemaakt wat er maar mogelijk is met haar “professionele pubers”. Volgens mij heeft ze echt schatten van kinderen die juist heel gemakkelijk en braaf zijn en héééél veel slikken wat betreft de nukken, de routines, de regels, de eigenaardigheden en de camera van AM.

Een puber die naar de stad of een winkelcentrum wil met vrienden, “doelloos” (als in: zonder boodschappenlijstje), daar kan ik me echt geen seconde druk om maken. En ik zou mezelf daarna ook geen veren in m’n reet steken omdat ik zo goed heb losgelaten, zoals zij nu doet omdat ze zo goed “grenzen en veilige keuzes” biedt, ze maakt dingen zo vaak onnodig groot en ingewikkeld. Pffff.
pi_219266723
Jemig wat schaamteloos hoe Sanneke zit te bedelen om een samenwerking, het komt echt zo jaloers over🫣
pi_219266735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Zeg Debby L ?
Ga eens op tijd naar bed met je Pem aanvallen en LC. Ipv gisteren om 22:42 uur je mysteryzak te laten unboxen in mysterybox op TT. 😉
En dan nog ouwehoeren dat je panterprint niks vind.
Snap je het woord mysterybox niet?
Daar ging Roy zijn poen.
Het is trouwens wel een leuk tasje waar je je ozempicpennen in kan stoppen en nog wat losse pilletjes en je thermometer past er vast ook wel in. 🤣
Waar zie je dit?

Daar heeft ze geen tasje voor nodig, die zit permanent op een plek waar de zon niet schijnt
pi_219266746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:18 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Dat mag natuurlijk . Maar niet elke puber hangt. En niet elke ouder vind het goed als kinderen ergens hangen. Dat is prima, ieder zijn ouderschap toch!
Natuurlijk, ieder zijn/haar eigen ouderschap! In dit geval maakt moeder Annemarie er hangen van 😉. S. wil gewoon naar de mall, zonder bijzonder doel. Misschien lopen ze winkels bij langs, spuiten wat parfum, proberen een lipstickje, eten een donut.

Een uitstekende manier voor een brugklasser om je klas-/leeftijdgenootjes te leren kennen, misschien een vriendschap te vormen buiten je eigen gezin. In het geval van de familie Geerts ontzettend nodig.
pi_219266755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jemig wat schaamteloos hoe Sanneke zit te bedelen om een samenwerking, het komt echt zo jaloers over🫣
Ik vind haar dus hierin juist wel verfrissend. In tegenstelling tot menig influencers bedelt zij blijkbaar niet achter de schermen om samenwerkingen (AM die menig bedrijf aanschrijft voor een samenwerking ivm de reis met Jim)
Reken maar dat fluflu zoals Milou, AM, Bijzonder, HVK enz actief bedrijven benaderen.

Zonder dat ze het doorheeft stelt ze dingen aan de kaak wat mij betreft en dat vind ik hilarisch.
pi_219266857
Ik vind het leuk voor Linda en Ivan! Ze zullen er zelf vast goed over nagedacht hebben of het was een soort bonus/cadeautje. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap hebben!
pi_219266868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:10 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Iemand reageert: geniet ervan, de liefde.😉

Ben benieuwd of meneer Wolf in beeld komt en of dit blijft staan.
Had ook al iemand gereageerd met "groetjes aan Tim" die reactie is alweer weg 🤣
pi_219266928
Ik kom regelmatig in the Mall maar tot nu toe nooit wat vervelends meegemaakt.
pi_219267003
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Maar 'nee hoor, er is niemand, ben niet aan het daten', zei ze in de podcast.

Haar neus wordt steeds langer #Pinokkio
pi_219267016
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef Shuri het volgende:

[..]
Natuurlijk, ieder zijn/haar eigen ouderschap! In dit geval maakt moeder Annemarie er hangen van 😉. S. wil gewoon naar de mall, zonder bijzonder doel. Misschien lopen ze winkels bij langs, spuiten wat parfum, proberen een lipstickje, eten een donut.

Een uitstekende manier voor een brugklasser om je klas-/leeftijdgenootjes te leren kennen, misschien een vriendschap te vormen buiten je eigen gezin. In het geval van de familie Geerts ontzettend nodig.
En daarom wil AM het niet hebben. In haar hechte kluwen gezin mag niemand de vleugels uitslaan, tenzij het in het plaatje van moe past.
pi_219267027
MB is nog meer oranje dan anders op die foto' s. Tim is nog niet goed in fotograferen, want foto' s zijn wazig.
pi_219267082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:44 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het leuk voor Linda en Ivan! Ze zullen er zelf vast goed over nagedacht hebben of het was een soort bonus/cadeautje. Ik hoop dat ze een goede zwangerschap hebben!
Mooi bericht.... ik heb mijn jongste met 46 gekregen en herken zeer weinig in de (voor)oordelen....
pi_219267088
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:03 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En daarom wil AM het niet hebben. In haar hechte kluwen gezin mag niemand de vleugels uitslaan, tenzij het in het plaatje van moe past.
Yep!
pi_219267105
De Kraantjes:Ik vind er wat van als je als ouders besluit te emigreren en dat daardoor kinderen in hun tienerjaren hun hele leven weer moeten opbouwen, geen familie in de buurt maar alleen het gezin, etc. Dat hebben de Kraantjes gedaan. Ook denk ik: waarom nog een kind, voor wie is dit nou leuk? Zoveel kinderen, ik denk dat er voor niemand echt aandacht is, een gezin wordt zo meer een bedrijf.
En gelukkig kan ik dit anoniem zeggen, want ik vind ook dat iedereen moet weten wat hij zelf doet, als hij daar anderen geen schade mee berokkent. Ik hoop dat alles goed met ze gaat maar zelf snap ik niks van dit soort beslissingen.
AM:
Hoezo mag je dochter niet met vriendinnen afspreken in de Mall? Die snap ik ook niet. Ze zegt nota bene dat ze vroeger ook op straat rondhing...
pi_219267133
AM kan gewoon niet loslaten.
pi_219267144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef Vingerkeautje het volgende:
De Kraantjes:Ik vind er wat van als je als ouders besluit te emigreren en dat daardoor kinderen in hun tienerjaren hun hele leven weer moeten opbouwen, geen familie in de buurt maar alleen het gezin, etc. Dat hebben de Kraantjes gedaan. Ook denk ik: waarom nog een kind, voor wie is dit nou leuk? Zoveel kinderen, ik denk dat er voor niemand echt aandacht is, een gezin wordt zo meer een bedrijf.
En gelukkig kan ik dit anoniem zeggen, want ik vind ook dat iedereen moet weten wat hij zelf doet, als hij daar anderen geen schade mee berokkent. Ik hoop dat alles goed met ze gaat maar zelf snap ik niks van dit soort beslissingen.
AM:
Hoezo mag je dochter niet met vriendinnen afspreken in de Mall? Die snap ik ook niet. Ze zegt nota bene dat ze vroeger ook op straat rondhing...
Ik vind juist dat er heel veel aandacht is in dit gezin.
En wanneer zij vinden dat daar nog een kindje bij kan dan zal dag zeker ook weer goed komen. Heel stabiel en liefdevol gezin !!
pi_219267149
AM heeft weer eens een boek (‘Laat je kind niet los’) nodig voor haar kaders en regels, kan blijkbaar niet zelf dingen bedenken c.q. beslissen.
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:25:37 #182
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219267279
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Mooi bericht.... ik heb mijn jongste met 46 gekregen en herken zeer weinig in de (voor)oordelen....
Ik vind haar leeftijd niet zozeer een ding maar wel het aantal kinderen.
pi_219267290
Zie nu of op fb weer de Wellis Health reclame met Debbie. Ze zit aan tafel achter de laptop. Die foto is me toch slecht bewerkt!! Dr rechterarm is tekort gemaakt, waardoor het lijkt of ze echt een te korte atm heeft. Heel slordig
pi_219267296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
Begrijp ik goed dat jij vindt dat mensen met jonge kinderen niet kuntemigreren want nooit goed voor kinderen?
pi_219267298
@byjolienoe hebben ze het over een engelenspel. Had daar nog nooit van gehoord, maar klinkt heel leuk!
pi_219267418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:04 schreef lila01 het volgende:
MB is nog meer oranje dan anders op die foto' s. Tim is nog niet goed in fotograferen, want foto' s zijn wazig.
😅
pi_219267449
Ah ik moet wel zeggen, ik heb Tim gegoogled want ik wist niet wie het was, ik heb totaal geen interesse in voetbal. Maar leuke man, vind hem wel passen bij MB.
pi_219267476
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Zie nu of op fb weer de Wellis Health reclame met Debbie. Ze zit aan tafel achter de laptop. Die foto is me toch slecht bewerkt!! Dr rechterarm is tekort gemaakt, waardoor het lijkt of ze echt een te korte atm heeft. Heel slordig
Misschien is dit niet bewerkt maar een nieuwe diagnose
pi_219267522
Debbie mag haar lade in de keuken (en de eettafel) wel weer eens opruimen
pi_219267585
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie mag haar lade in de keuken (en de eettafel) wel weer eens opruimen
Dat dacht ik ook, tijd om weer te ontspullen!
pi_219267596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:27 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Begrijp ik goed dat jij vindt dat mensen met jonge kinderen niet kuntemigreren want nooit goed voor kinderen?
Hele jonge kinderen zullen zich wel voegen, juist kinderen in hun tienerjaren moeten veel bewuster afscheid nemen van hun vrienden en familie, en een nieuw leven opbouwen. Je zag aan de tieners daar dat die daar echt moeite mee hadden. En de oudste zoon van Ivan leeft zonder het gezin op, want is in NL gebleven, en de oudste zoon van Linda is na Luxemburg ook weer naar NL vertrokken, dus het gezin is zo incompleet. En de grootouders moeten de opgroeiende kinderen missen..vind ik ook sneu. (Ondanks kunnen beeldbellen).
pi_219267666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vind haar dus hierin juist wel verfrissend. In tegenstelling tot menig influencers bedelt zij blijkbaar niet achter de schermen om samenwerkingen (AM die menig bedrijf aanschrijft voor een samenwerking ivm de reis met Jim)
Reken maar dat fluflu zoals Milou, AM, Bijzonder, HVK enz actief bedrijven benaderen.

Zonder dat ze het doorheeft stelt ze dingen aan de kaak wat mij betreft en dat vind ik hilarisch.
Oh grappig, zo kun je er idd ook naar kijken. Ik vind alleen dat ze er teveel een klaagzang van maakt. Ik zou het oprecht leuk vinden als zij zelf op zoiets inhaakt met een leuk en positief filmpje en daarna een samenwerking krijgt. Dat had ze een tijdje terug ook met een of andere webshop; zelf kleding gekocht om te testen of die site plussize friendly was. En daar echt een leuk filmpje van gemaakt, dat deed het goed en daarna kreeg ze daar een samenwerking door. Maar op de bank zitten en klagen dat anderen allemaal iets krijgen en jij niet, tja… het is zeker anders dan anderen, maar ik vind het jaloersig ipv verfrissend overkomen.
pi_219267687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien is dit niet bewerkt maar een nieuwe diagnose
😂
pi_219267728
Jvp heeft de liefde uit haat bio gehaald..
pi_219267750
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:49 schreef Vingerkeautje het volgende:

[..]
Hele jonge kinderen zullen zich wel voegen, juist kinderen in hun tienerjaren moeten veel bewuster afscheid nemen van hun vrienden en familie, en een nieuw leven opbouwen. Je zag aan de tieners daar dat die daar echt moeite mee hadden. En de oudste zoon van Ivan leeft zonder het gezin op, want is in NL gebleven, en de oudste zoon van Linda is na Luxemburg ook weer naar NL vertrokken, dus het gezin is zo incompleet. En de grootouders moeten de opgroeiende kinderen missen..vind ik ook sneu. (Ondanks kunnen beeldbellen).
Maar als de oudste kinderen volwassen zijn (en je woont bovendien op drie 3-4 uur rijden van je oude huis), dan is dat toch niet het einde van de wereld? Voor hetzelfde geld vertrekken die kinderen zelf naar het buitenland of de andere kant van Nederland. Wel eens dat zo’n emigratie voor tieners/schoolgaande kinderen het moeilijkst kan zijn.
pi_219267763
Is CreatodaPris met insta gestopt?
pi_219267790
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ah ik moet wel zeggen, ik heb Tim gegoogled want ik wist niet wie het was, ik heb totaal geen interesse in voetbal. Maar leuke man, vind hem wel passen bij MB.
Eens. 2e Koen 🫠
pi_219267846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp heeft de liefde uit haat bio gehaald..
En de 4 bonuskinderen ook. Vraag me af waarom ze daar zo lang mee heeft gewacht.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219267901
Bleghh die Minibelle weer met een overduidelijke boodschap dat ze voor Lotus naar havo/vwo scholen kijken. Terwijl uit alles blijkt dat het meisje veel beter af is op een practische opleiding.
pi_219267909
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:04 schreef lila01 het volgende:
😆 Hij moet waarschijnlijk nog even oefenen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')