Ik deed het wel smorgens , toen de kinderen nog klein waren omdat ik toen nog een lichtelijk gevoel had van een ochtendhumeur en ik zo makkelijker wakker kon worden zonder zeuren 😂quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:08 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik vind een papfles voor het slapen gaan ook nog anders dan als vervanging voor ontbijt. Een tijdje geleden deelde ze ook dat die meiden het in bed opdrinken.
Ik ben ook heel benieuwd naar de animo voor al die signeersessies. Ze is hier een weekend in de buurt, als ik dat programma zie dan vraag ik me echt af wie dat zo inplant. Halfuurtje hier, driekwartier daar, en weer door naar de volgende. Wat een drukdoenerij, blijf gewoon langer op 1 plek, je echte fans stappen echt wel een kwartiertje voor je in de auto. Of is dit ook met het idee dat op hoe meer locaties je bent, mensen denken dat je een belangrijk persoon bent ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:25 schreef Lodelie het volgende:
Am laat zich kennen zeg.
Ze blijft heel hard roepen dat haar boek slecht ter verkrijgen is.
Meid, het verkoopt gewoon niet zo goed. Get over it.
Ja misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Zag 08.46 uur en lichtelijk verslapen. Dus ging er eigenlijk dat dat het tijdstip was waarop ze wakker werden of dat B zo laat op school was. Kan ook zijn zoals jij zegt. Hoop het voor de juf en klas.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:06 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik las het alsof ze nog net op tijd waren?
Is dat dan nodig?quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:52 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]. Bij AM zorgen ze uiteraard prima voor de kids, maar een podoloog orthodontist fysiotherapeut of oefentherapeut voor kids wordt (zo lijkt het) allemaal niet bezocht.
En of we wel snappen dat we op die linkjes moeten klikken en waarom 🙄quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:40 schreef papierentas het volgende:
Sanneke weer brabbelen over de Yfood reclame die ze maakt en het voor hen extra inkomen is. Dion neemt kennelijk 2 van die flesjes mee naar zijn werk. Heel gezond inderdaad.
Ze denkt dat al haar volgers zo simpel zijn als zij 🫣quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef Earring het volgende:
[..]
En of we wel snappen dat we op die linkjes moeten klikken en waarom 🙄
Ik las het ook alsof ze om 8.45 wakker werdenquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:44 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Zag 08.46 uur en lichtelijk verslapen. Dus ging er eigenlijk dat dat het tijdstip was waarop ze wakker werden of dat B zo laat op school was. Kan ook zijn zoals jij zegt. Hoop het voor de juf en klas.
ja, om meerdere redenen. Ik zal er niet over uitweiden want het gaat over de kinderen maar als je goed kijkt dan zul je zien dat er echt wel wat zorg nodig is op diverse fronten.quote:
Dat snappen wij heel goed, doordat wij op linkjes klikken (op open tikkies betalen) kunnen zij lekker samen lunchen en op vakantie. (En daarom klink ik beslist nooit op dat sport linkjes, bij niemand!)quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef Earring het volgende:
[..]
En of we wel snappen dat we op die linkjes moeten klikken en waarom 🙄
Iemand had tegen haar gezegt dat ze blij was met betaalde linkjes .quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat snappen wij heel goed, doordat wij op linkjes klikken (op open tikkies betalen) kunnen zij lekker samen lunchen en op vakantie. (En daarom klink ik beslist nooit op dat sport linkjes, bij niemand!)
Ze lult maar een eind raakquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Snapt AM nou echt niet hoe dom zij klinkt met haar "hoe minder speelgoed hoe beter ze spelen".. Elke f*cking week komt daar een shitload aan speelgoedmeuk binnen!! Maar waarschijnlijk beland dat in de container want als ze het naar de kringloop of goed doel zou brengen zou dat breed uitgemeten worden.
Zat dit net te luisteren en toen las ik je reactie. Mijn hart breekt. En eerlijk, het verbaasd me niets dat die eenzaamheid er is in zulke grote gezinnen. Dat ‘holladiejee gezellig samen’ is zo vaak schijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Marianka het volgende:
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
Zeker waar. Maar Wendy is wel vaker opeens verdwenen en weer terug gekomen. Ze vertelde jaren terug zelf dat ze het (dus online zijn, een groot account hebben) allemaal niet meer trok. Ze is toen een nieuws account gestart en daarmee veel minder volgers. Dus snap de aanname van Beppie wel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.
Dat kan toch ook niet anders. We maken toch allemaal in grote lijnen het zelfde mee. Net als die schoolruns, kinderen gepikt en gedreven in de auto. Hier is het strijd met schoenen aan doen. Snot, huilen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:53 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Zat dit net te luisteren en toen las ik je reactie. Mijn hart breekt. En eerlijk, het vervaasd me niets dat die eenzaam er is in zulke grote gezinnen. Dat ‘holladiejee gezellig samen’ is zo vaak schijn.
Ik moest lachen dat Annemarie bang was dat de boekhandels in het noorden niet goed te bezoeken zouden zijn als de signeersessies tegelijk met de plaatselijke intocht waren geweest. Hoe belangrijk vindt zij zichzelf?!quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:37 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar de animo voor al die signeersessies. Ze is hier een weekend in de buurt, als ik dat programma zie dan vraag ik me echt af wie dat zo inplant. Halfuurtje hier, driekwartier daar, en weer door naar de volgende. Wat een drukdoenerij, blijf gewoon langer op 1 plek, je echte fans stappen echt wel een kwartiertje voor je in de auto. Of is dit ook met het idee dat op hoe meer locaties je bent, mensen denken dat je een belangrijk persoon bent ofzo.
Ik ken wel grote gezinnen waar het geen schijn is gelukkig. Maar vaak is het ieder voorzich en te weinig persoonlijke aandacht, en dus volgt er eenzaamheid.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:02 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet anders. We maken toch allemaal in grote lijnen het zelfde mee. Net als die schoolruns, kinderen gepikt en gedreven in de auto. Hier is het strijd met schoenen aan doen. Snot, huilen.
Gezeik met avondeten, tandpoetsen.. niet luisteren.
En .... dat is overal t zelfde. En dat is normaal. Op insta js alles perfect. Ligt een vent niet lui te ademen op een bank en luisteren alle kinderen braaf. En dat is gevaarlijk... een kind die altijd braaf luistert. Dit las ik weer bij een opvoed influ.
Het is ook alleen een soort van interessant voor haar volgers. De rest van Nederland is niet haar doelgroep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:25 schreef Lodelie het volgende:
Am laat zich kennen zeg.
Ze blijft heel hard roepen dat haar boek slecht ter verkrijgen is.
Meid, het verkoopt gewoon niet zo goed. Get over it.
Precies dat. Ik klik nergens op🫠quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat snappen wij heel goed, doordat wij op linkjes klikken (op open tikkies betalen) kunnen zij lekker samen lunchen en op vakantie. (En daarom klink ik beslist nooit op dat sport linkjes, bij niemand!)
Grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen dat Annemarie bang was dat de boekhandels in het noorden niet goed te bezoeken zouden zijn als de signeersessies tegelijk met de plaatselijke intocht waren geweest. Hoe belangrijk vindt zij zichzelf?!
Ja de vakantie naar de Lommerbergen zal er wel aankomen, iemand moet daar alle etentjes, shopsessies en uitjes betalen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:20 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Precies dat. Ik klik nergens op🫠
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |