abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219262825
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:08 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik vind een papfles voor het slapen gaan ook nog anders dan als vervanging voor ontbijt. Een tijdje geleden deelde ze ook dat die meiden het in bed opdrinken.
Ik deed het wel smorgens , toen de kinderen nog klein waren omdat ik toen nog een lichtelijk gevoel had van een ochtendhumeur en ik zo makkelijker wakker kon worden zonder zeuren 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219262846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:25 schreef Lodelie het volgende:
Am laat zich kennen zeg.

Ze blijft heel hard roepen dat haar boek slecht ter verkrijgen is.

Meid, het verkoopt gewoon niet zo goed. Get over it.
Ik ben ook heel benieuwd naar de animo voor al die signeersessies. Ze is hier een weekend in de buurt, als ik dat programma zie dan vraag ik me echt af wie dat zo inplant. Halfuurtje hier, driekwartier daar, en weer door naar de volgende. Wat een drukdoenerij, blijf gewoon langer op 1 plek, je echte fans stappen echt wel een kwartiertje voor je in de auto. Of is dit ook met het idee dat op hoe meer locaties je bent, mensen denken dat je een belangrijk persoon bent ofzo.
pi_219262867
Sanneke weer brabbelen over de Yfood reclame die ze maakt en het voor hen extra inkomen is. Dion neemt kennelijk 2 van die flesjes mee naar zijn werk. Heel gezond inderdaad.
pi_219262900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:06 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik las het alsof ze nog net op tijd waren?
Ja misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Zag 08.46 uur en lichtelijk verslapen. Dus ging er eigenlijk dat dat het tijdstip was waarop ze wakker werden of dat B zo laat op school was. Kan ook zijn zoals jij zegt. Hoop het voor de juf en klas.
pi_219262974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:52 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]. Bij AM zorgen ze uiteraard prima voor de kids, maar een podoloog orthodontist fysiotherapeut of oefentherapeut voor kids wordt (zo lijkt het) allemaal niet bezocht.

Is dat dan nodig?
pi_219262989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:40 schreef papierentas het volgende:
Sanneke weer brabbelen over de Yfood reclame die ze maakt en het voor hen extra inkomen is. Dion neemt kennelijk 2 van die flesjes mee naar zijn werk. Heel gezond inderdaad.
En of we wel snappen dat we op die linkjes moeten klikken en waarom 🙄
pi_219263019
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze denkt dat al haar volgers zo simpel zijn als zij 🫣
pi_219263021
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Zag 08.46 uur en lichtelijk verslapen. Dus ging er eigenlijk dat dat het tijdstip was waarop ze wakker werden of dat B zo laat op school was. Kan ook zijn zoals jij zegt. Hoop het voor de juf en klas.
Ik las het ook alsof ze om 8.45 wakker werden
pi_219263042
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:59 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Is dat dan nodig?
ja, om meerdere redenen. Ik zal er niet over uitweiden want het gaat over de kinderen maar als je goed kijkt dan zul je zien dat er echt wel wat zorg nodig is op diverse fronten.
pi_219263116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat snappen wij heel goed, doordat wij op linkjes klikken (op open tikkies betalen) kunnen zij lekker samen lunchen en op vakantie. (En daarom klink ik beslist nooit op dat sport linkjes, bij niemand!)
pi_219263183
Snapt AM nou echt niet hoe dom zij klinkt met haar "hoe minder speelgoed hoe beter ze spelen".. Elke f*cking week komt daar een shitload aan speelgoedmeuk binnen!! Maar waarschijnlijk beland dat in de container want als ze het naar de kringloop of goed doel zou brengen zou dat breed uitgemeten worden.
pi_219263287
Ik heb echt te doen met Roemillo Baumgard. Wat een schrijnend in verdrietig verhaal.

En zorgwekkend ook dat je de dynamiek die hij treffend beschrijft terug ziet bij meerdere gezinnen, die zich in de media profileren. Een zeer controlerende moeder die haar gezin als haar bezit/verdienste beschouwt in plaats van als individuele mensen met hun eigen persoonlijkheid/mening. Een moeder die in haar pogingen om naar de buitenwereld een gewenst plaatje te schetsen regelmatig veel te ver gaat en over de grenzen van het gezin gaat.

Ik heb met deze jongen te doen. Opgegroeid in een gezin, waar hij nooit zichzelf heeft kunnen zijn. Dat gemis compenseren met overeten en veel goede dingen doen voor het gezin. Op zijn 26ste nog steeds bezig zijn zich los te maken van het gezin en te ontdekken wie hij is en wat hij wil.

Ik hoop dat hij goede hulp krijgt. Het geeft eigenlijk wel de gevaren weer en waarom gezinnen niet in of op (massa)media zichtbaar zouden moeten zijn. Ik vermoed dat we hier over 10 jaar totaal anders naar kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 14-11-2025 12:22:59 ]
pi_219263335
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dat snappen wij heel goed, doordat wij op linkjes klikken (op open tikkies betalen) kunnen zij lekker samen lunchen en op vakantie. (En daarom klink ik beslist nooit op dat sport linkjes, bij niemand!)
Iemand had tegen haar gezegt dat ze blij was met betaalde linkjes .
Wie zegt zoiets? Kan mij niet voorstellen dat die personen er zijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219263345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Snapt AM nou echt niet hoe dom zij klinkt met haar "hoe minder speelgoed hoe beter ze spelen".. Elke f*cking week komt daar een shitload aan speelgoedmeuk binnen!! Maar waarschijnlijk beland dat in de container want als ze het naar de kringloop of goed doel zou brengen zou dat breed uitgemeten worden.
Ze lult maar een eind raak
pi_219263503
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Marianka het volgende:
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
Zat dit net te luisteren en toen las ik je reactie. Mijn hart breekt. En eerlijk, het verbaasd me niets dat die eenzaamheid er is in zulke grote gezinnen. Dat ‘holladiejee gezellig samen’ is zo vaak schijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door KeurigeKakatoe op 14-11-2025 12:12:53 (Typfouten fixen) ]
pi_219263528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.
Zeker waar. Maar Wendy is wel vaker opeens verdwenen en weer terug gekomen. Ze vertelde jaren terug zelf dat ze het (dus online zijn, een groot account hebben) allemaal niet meer trok. Ze is toen een nieuws account gestart en daarmee veel minder volgers. Dus snap de aanname van Beppie wel.
pi_219263580
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:53 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Zat dit net te luisteren en toen las ik je reactie. Mijn hart breekt. En eerlijk, het vervaasd me niets dat die eenzaam er is in zulke grote gezinnen. Dat ‘holladiejee gezellig samen’ is zo vaak schijn.
Dat kan toch ook niet anders. We maken toch allemaal in grote lijnen het zelfde mee. Net als die schoolruns, kinderen gepikt en gedreven in de auto. Hier is het strijd met schoenen aan doen. Snot, huilen.
Gezeik met avondeten, tandpoetsen.. niet luisteren.

En .... dat is overal t zelfde. En dat is normaal. Op insta js alles perfect. Ligt een vent niet lui te ademen op een bank en luisteren alle kinderen braaf. En dat is gevaarlijk... een kind die altijd braaf luistert. Dit las ik weer bij een opvoed influ.
pi_219263627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar de animo voor al die signeersessies. Ze is hier een weekend in de buurt, als ik dat programma zie dan vraag ik me echt af wie dat zo inplant. Halfuurtje hier, driekwartier daar, en weer door naar de volgende. Wat een drukdoenerij, blijf gewoon langer op 1 plek, je echte fans stappen echt wel een kwartiertje voor je in de auto. Of is dit ook met het idee dat op hoe meer locaties je bent, mensen denken dat je een belangrijk persoon bent ofzo.
Ik moest lachen dat Annemarie bang was dat de boekhandels in het noorden niet goed te bezoeken zouden zijn als de signeersessies tegelijk met de plaatselijke intocht waren geweest. Hoe belangrijk vindt zij zichzelf?!
pi_219263666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:02 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Dat kan toch ook niet anders. We maken toch allemaal in grote lijnen het zelfde mee. Net als die schoolruns, kinderen gepikt en gedreven in de auto. Hier is het strijd met schoenen aan doen. Snot, huilen.
Gezeik met avondeten, tandpoetsen.. niet luisteren.

En .... dat is overal t zelfde. En dat is normaal. Op insta js alles perfect. Ligt een vent niet lui te ademen op een bank en luisteren alle kinderen braaf. En dat is gevaarlijk... een kind die altijd braaf luistert. Dit las ik weer bij een opvoed influ.
Ik ken wel grote gezinnen waar het geen schijn is gelukkig. Maar vaak is het ieder voorzich en te weinig persoonlijke aandacht, en dus volgt er eenzaamheid.

Zelf ben ik een kind (uit klein gezin) dat vroeger onwijs braaf luisterde. Het perfecte kind was ik. Maar werd eigenlijk emotioneel verwaarloosd. Nu zegt mijn psycholoog: ‘we weten nu dat dat een grote alarmbel is. Kinderen horen niet altijd braaf te luisteren.’

[ Bericht 6% gewijzigd door KeurigeKakatoe op 14-11-2025 12:16:45 (Aanvulling) ]
pi_219263678
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:25 schreef Lodelie het volgende:
Am laat zich kennen zeg.

Ze blijft heel hard roepen dat haar boek slecht ter verkrijgen is.

Meid, het verkoopt gewoon niet zo goed. Get over it.
Het is ook alleen een soort van interessant voor haar volgers. De rest van Nederland is niet haar doelgroep.
pi_219263694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:59 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Is dat dan nodig?
Ja nogal.
pi_219263695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Precies dat. Ik klik nergens op🫠
pi_219263885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik moest lachen dat Annemarie bang was dat de boekhandels in het noorden niet goed te bezoeken zouden zijn als de signeersessies tegelijk met de plaatselijke intocht waren geweest. Hoe belangrijk vindt zij zichzelf?!
Grootheidswaanzin
pi_219263889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:20 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Precies dat. Ik klik nergens op🫠
Ja de vakantie naar de Lommerbergen zal er wel aankomen, iemand moet daar alle etentjes, shopsessies en uitjes betalen.
pi_219263906
De blije mama gaat het nu op TikTok proberen maar had ruzie met de app.

Haar posts van de laatste week op threads. Veel kut, fuck en wtf.
En dan zeggen dat er veel mensen met gedragsproblematiek op threads zitten. :+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')