Kinderen met arfid zien er ook niet altijd mager uit. Dat is een misverstand. Het ontbreken van voedingsstoffen kan er ook voor zorgen dat iemand juist chubby wordt. Vooral als het safe food de verkeerde dingen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Vind haar kind ook totaal niet klein of ondervoed ogen 🧐 Mogen niks over kinderen zeggen en bedoel dit ook niet negatief maar zag laatst bij Kyra een foto met haar middelste en toen dacht ik aan de boze mama. Daar is die van dbm mollig naast.
Die is wss ook ouder 😋quote:Op donderdag 13 november 2025 22:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dan haar nek die wel ouder lijkt
Dat was toch degene die de foto’s maakte? Niet de tuin-Wendy.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wendy zou toch gisteren ook langskomen bij AM? Daar had ze zo’n zin in zei ze. Heeft ze dat dan buiten beeld gelaten?
Nee, die komt volgende weekquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wendy zou toch gisteren ook langskomen bij AM? Daar had ze zo’n zin in zei ze. Heeft ze dat dan buiten beeld gelaten?
TuinWendy is verdwenen. Denk dat het daar niet helemaal goed gaat. Zo plotseling.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat was toch degene die de foto’s maakte? Niet de tuin-Wendy.
Ach ik vind het niet zo raar. Deden wij ook. Gaat vanzelf voorbij. Lekker groot gat in de speen. Vonden ze heerlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat een kind de speen steeds kapot bijt is wel een teken om ermee te stoppen toch? 😅
Wij hebben ook trage eters (heel frustrerend vind ik dat), wij staan gewoon wat eerder op (geen idee hoe laat zij op staan) en ja ben je te traag dan heb je mogelijk honger op school.
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
TuinWendy is verdwenen. Denk dat het daar niet helemaal goed gaat. Zo plotseling.
Ik zou het alleen om het feit dat spenen slijten en je ze moet vervangen al niet willen. Dat staat mij enorm tegen (glas, beker, borden gaan daarentegen jaren mee).quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:32 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet zo raar. Deden wij ook. Gaat vanzelf voorbij. Lekker groot gat in de speen. Vonden ze heerlijk.
Van Lieke kunnen we wel stellen dat ze geen problemen heeft met (over) consumptie 🙈.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:40 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik zou het alleen om het feit dat spenen slijten en je ze moet vervangen al niet willen. Dat staat mij enorm tegen (glas, beker, borden gaan daarentegen jaren mee).
O echt? Nee dan ben je niet goed wijs om dat te schrijven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 06:33 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Klopt. Wat Pascal zei was ook niet oké. Maar die ander zo mogelijk nog erger. Dat Pascal toch wel snel eindigt in de kist, hond erbij. Etc. Echt, wat bezielt je..
De fotograaf heet Sabine. Welke Wendy het ook is, er was geen Wendy in beeld 🤪quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat was toch degene die de foto’s maakte? Niet de tuin-Wendy.
Ik las het alsof ze nog net op tijd waren?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:59 schreef Maremare het volgende:
En Judith heeft zich lekker autonoom verslapen. Fijn voor de juf en klas dat ze zo enorm sch**t heeft aan normale waarden en normen. Koop een wekker!
Nou ja het was wel een beetje "plots" ze was een cursus aan het opzetten en een zaadjes handel en ineens poef.. weg..quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.
Ja, dat kan natuurlijk. Ik volgde haar niet meer actief de laatste tijd. Maar ze is nogal van de impulsieve beslissingen. Ik hoop voor haar dat het een weloverwogen beslissing wat en dat ze lekker geniet in het nieuwe huis.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja het was wel een beetje "plots" ze was een cursus aan het opzetten en een zaadjes handel en ineens poef.. weg..
Wat en of er iets mis is daar 🤷 geen idee! Maar vind het wel raar zo ineens en echt jammer (ik vond haar wel leuk)
Wat een ontzettend verdrietig verhaal. Ook de financiële ellende die hij schetst, inleveren van je eigen geld, zorg dragen voor de jongere kids etc. Heel sneu.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Marianka het volgende:
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
Oef. Ze zijn zelfs op tv nu toch? Een Huis Vol Herinneringen oid?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Marianka het volgende:
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
Ik vind een papfles voor het slapen gaan ook nog anders dan als vervanging voor ontbijt. Een tijdje geleden deelde ze ook dat die meiden het in bed opdrinken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Van Lieke kunnen we wel stellen dat ze geen problemen heeft met (over) consumptie 🙈.
Voor mij zou dat ook echt een grens zijn, wij zijn in de avond veel langer doorgegaan met de papfles waar dat allang werd afgeraden, maar als het kapot gemaakt wordt dan houdt t gauw op.
Wat een heftig verhaal. Niets is wat het lijkt, blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Marianka het volgende:
oh ik dacht al dat ik haar verwijdert hadquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
TuinWendy is verdwenen. Denk dat het daar niet helemaal goed gaat. Zo plotseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |