abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219261771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Vind haar kind ook totaal niet klein of ondervoed ogen 🧐 Mogen niks over kinderen zeggen en bedoel dit ook niet negatief maar zag laatst bij Kyra een foto met haar middelste en toen dacht ik aan de boze mama. Daar is die van dbm mollig naast.
Kinderen met arfid zien er ook niet altijd mager uit. Dat is een misverstand. Het ontbreken van voedingsstoffen kan er ook voor zorgen dat iemand juist chubby wordt. Vooral als het safe food de verkeerde dingen zijn.

Nu denk ik niet dat zij dat heeft hoor. DBM houdt wel van een leugentje of 2 en dikt graag aa .
pi_219261773
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En dan haar nek die wel ouder lijkt
Die is wss ook ouder 😋
pi_219261782
Wendy zou toch gisteren ook langskomen bij AM? Daar had ze zo’n zin in zei ze. Heeft ze dat dan buiten beeld gelaten?
pi_219261820
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wendy zou toch gisteren ook langskomen bij AM? Daar had ze zo’n zin in zei ze. Heeft ze dat dan buiten beeld gelaten?
Dat was toch degene die de foto’s maakte? Niet de tuin-Wendy.
pi_219261853
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Nee, die komt volgende week
pi_219261854
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
TuinWendy is verdwenen. Denk dat het daar niet helemaal goed gaat. Zo plotseling.
pi_219261868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat een kind de speen steeds kapot bijt is wel een teken om ermee te stoppen toch? 😅
Wij hebben ook trage eters (heel frustrerend vind ik dat), wij staan gewoon wat eerder op (geen idee hoe laat zij op staan) en ja ben je te traag dan heb je mogelijk honger op school.
Ach ik vind het niet zo raar. Deden wij ook. Gaat vanzelf voorbij. Lekker groot gat in de speen. Vonden ze heerlijk.
pi_219261870
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
TuinWendy is verdwenen. Denk dat het daar niet helemaal goed gaat. Zo plotseling.
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.
pi_219261883
Ik snap nog niets van Annemarie en het minderen met samenwerkingen die om de kinderen draaien. Ik zie alleen al de afgelopen dagen Ot en Sien-kleding voorbij komen en de plastic spullen van de Drukke dames. Twee samenwerkingen die vrijwel louter op kinderen draaien. Ik vraag mij ook af of die doos met spullen van de Drukke m. weer teruggestuurd wordt of weggegeven wordt aan de voedselbank? Het is teveel om in huis te houden, zeker voor Annemarie die altijd zo vasthoudt aan haar tweedehands speelgoed (het lijkt mij naar om elke maand zo'n doos met promotiemateriaal toegestuurd te krijgen).
pi_219261891
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:32 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ach ik vind het niet zo raar. Deden wij ook. Gaat vanzelf voorbij. Lekker groot gat in de speen. Vonden ze heerlijk.
Ik zou het alleen om het feit dat spenen slijten en je ze moet vervangen al niet willen. Dat staat mij enorm tegen (glas, beker, borden gaan daarentegen jaren mee).
pi_219261927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:40 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zou het alleen om het feit dat spenen slijten en je ze moet vervangen al niet willen. Dat staat mij enorm tegen (glas, beker, borden gaan daarentegen jaren mee).
Van Lieke kunnen we wel stellen dat ze geen problemen heeft met (over) consumptie 🙈.

Voor mij zou dat ook echt een grens zijn, wij zijn in de avond veel langer doorgegaan met de papfles waar dat allang werd afgeraden, maar als het kapot gemaakt wordt dan houdt t gauw op.
pi_219261962
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
pi_219261966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 06:33 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Klopt. Wat Pascal zei was ook niet oké. Maar die ander zo mogelijk nog erger. Dat Pascal toch wel snel eindigt in de kist, hond erbij. Etc. Echt, wat bezielt je..
O echt? Nee dan ben je niet goed wijs om dat te schrijven.
pi_219262003
Ik schrik weer een beetje van Minibelle: kind heeft een paar onvoldoendes gehaald (niet ongewoon voor een brugklasser) en meteen wordt er een hele santenkraam opgestart met begeleiding/verplicht huiswerk thuis e.d. Natuurlijk heeft een brugklasser soms begeleiding nodig, maar het is hier meteen zo veel en dat na 1 toetsronde. Waarom niet een beetje begeleiden in de planning en kind zelf een kans geven het op te lossen?
pi_219262005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De fotograaf heet Sabine. Welke Wendy het ook is, er was geen Wendy in beeld 🤪
pi_219262020
En Judith heeft zich lekker autonoom verslapen. Fijn voor de juf en klas dat ze zo enorm sch**t heeft aan normale waarden en normen. Koop een wekker!
pi_219262052
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:59 schreef Maremare het volgende:
En Judith heeft zich lekker autonoom verslapen. Fijn voor de juf en klas dat ze zo enorm sch**t heeft aan normale waarden en normen. Koop een wekker!
Ik las het alsof ze nog net op tijd waren?
pi_219262160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat hoeft toch niet per se te betekenen dat het niet goed gaat daar? Misschien had ze er gewoon geen zin meer in. Leuk dat ze bij Annemarie langskomt, gewoon fysiek op de koffie.
Nou ja het was wel een beetje "plots" ze was een cursus aan het opzetten en een zaadjes handel en ineens poef.. weg..
Wat en of er iets mis is daar 🤷 geen idee! Maar vind het wel raar zo ineens en echt jammer (ik vond haar wel leuk)
pi_219262283
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja het was wel een beetje "plots" ze was een cursus aan het opzetten en een zaadjes handel en ineens poef.. weg..
Wat en of er iets mis is daar 🤷 geen idee! Maar vind het wel raar zo ineens en echt jammer (ik vond haar wel leuk)
Ja, dat kan natuurlijk. Ik volgde haar niet meer actief de laatste tijd. Maar ze is nogal van de impulsieve beslissingen. Ik hoop voor haar dat het een weloverwogen beslissing wat en dat ze lekker geniet in het nieuwe huis.
pi_219262374
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Marianka het volgende:
Kwam zonet toevallig het tiktok account tegen van Roemillo Baumgard. Hoe hij daar spreekt over zijn moeder is niet mals. Dat ze narcistisch is, onveilige jeugd heeft gehad. Schrok hier enorm van. Zo'n kwetsbare jongen. Zo zie maar...niet is wat het lijkt.
Wat een ontzettend verdrietig verhaal. Ook de financiële ellende die hij schetst, inleveren van je eigen geld, zorg dragen voor de jongere kids etc. Heel sneu.

Ik vind wel dat dit duidelijk zichtbaar is in meerdere grote gezinnen. Bij AM zorgen ze uiteraard prima voor de kids, maar een podoloog orthodontist fysiotherapeut of oefentherapeut voor kids wordt (zo lijkt het) allemaal niet bezocht.
Bij dat gezin met de Shevaugn namen uit Duitsland/België vond ik ook altijd zo zichtbaar dat 'ze zich maar moesten vermaken' en alles dus kapot werd geramd of er altijd onderling gevochten werd.
Ik denk dat je in een groot gezin heel snel mee moet lopen in de pas omdat er geen tijd is voor deze zorg doordat er altijd andere kids zijn die meer zorg of door jongere leeftijd verzorging nodig hebben.
pi_219262524
quote:
Oef. Ze zijn zelfs op tv nu toch? Een Huis Vol Herinneringen oid?
pi_219262590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Van Lieke kunnen we wel stellen dat ze geen problemen heeft met (over) consumptie 🙈.

Voor mij zou dat ook echt een grens zijn, wij zijn in de avond veel langer doorgegaan met de papfles waar dat allang werd afgeraden, maar als het kapot gemaakt wordt dan houdt t gauw op.
Ik vind een papfles voor het slapen gaan ook nog anders dan als vervanging voor ontbijt. Een tijdje geleden deelde ze ook dat die meiden het in bed opdrinken.
pi_219262694
quote:
Wat een heftig verhaal. Niets is wat het lijkt, blijkt maar weer.
pi_219262780
Am laat zich kennen zeg.

Ze blijft heel hard roepen dat haar boek slecht ter verkrijgen is.

Meid, het verkoopt gewoon niet zo goed. Get over it.
pi_219262792
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
oh ik dacht al dat ik haar verwijdert had
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')