Ik vind hem ook altijd beetje sullig overkomen, zo'n knaapjequote:Op donderdag 13 november 2025 20:48 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat een sneue vertoning Roy in dat boekje. Die zit echt vet onder de plak. Dat is toch het lachertje op de zaterdag tijdens de derde helft.
Heeft Barneveld weer wat om over te praten 🫣quote:Op donderdag 13 november 2025 20:48 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat een sneue vertoning Roy in dat boekje. Die zit echt vet onder de plak. Dat is toch het lachertje op de zaterdag tijdens de derde helft.
Voor het 4 jarige kind dat bijna nooit iets eet koopt ze een pyama in maat 116.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef Danielle_ het volgende:
DBM regelmatig overal op social media ‘mijn jongste kind eet niks’. DBM op threads: ‘leuk, kcal tellen, tot je kinderen je bord plunderen’. Daar ging ze weer even hoor😂
Dit is weer een hoogtepuntje voor in de buurtappquote:Op donderdag 13 november 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heeft Barneveld weer wat om over te praten 🫣
C&A valt volgens mij altijd wel wat klein (lang geleden dat ik er iets kocht voor de kinderen, maar dat meen ik me te herinneren), maar dan nog zou ze in 110 zitten en dat is voor een 4jarige gewoon prima.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:31 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Voor het 4 jarige kind dat bijna nooit iets eet koopt ze een pyama in maat 116.
Ik zie het ook wel voor me dat Roy hem bij haar omdoet omdat ze zo'n ontzettende strijder is.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als ze haar armen maar omhoog krijgt om die medaille om te hangen 🙈
Vind haar kind ook totaal niet klein of ondervoed ogen 🧐 Mogen niks over kinderen zeggen en bedoel dit ook niet negatief maar zag laatst bij Kyra een foto met haar middelste en toen dacht ik aan de boze mama. Daar is die van dbm mollig naast.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
C&A valt volgens mij altijd wel wat klein (lang geleden dat ik er iets kocht voor de kinderen, maar dat meen ik me te herinneren), maar dan nog zou ze in 110 zitten en dat is voor een 4jarige gewoon prima.
En dan haar nek die wel ouder lijktquote:Op donderdag 13 november 2025 22:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Poeh Maaike KD. Die enorme bovenlip en enorme getatoeëerde wenkbrauwen. Niks beweegt meer in haar gezicht.
Ja zij kan heel agressief vijandig reageren.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:47 schreef Xmuis het volgende:
Pascal had eerder vanavond een compleet debiele rant over iemand die iets zei over haar eetgedrag. Met naam en screenshot en al. Nu uiteraard weer weg. Ze lijkt ook een door beheersingsprobleem te hebben met emoties. Mijn hemel
Blijkbaar vind zij het zelf erg mooi, ze had het niet nodig, vind haar altijd een knappe vrouw.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Poeh Maaike KD. Die enorme bovenlip en enorme getatoeëerde wenkbrauwen. Niks beweegt meer in haar gezicht.
Nog steeds? Geen oordeel verder hoor, smaken verschillen. Ik vind het jammer dat ze door de ingrepen zo’n hard, mannelijk gezicht heeft gekregen.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Blijkbaar vind zij het zelf erg mooi, ze had het niet nodig, vind haar altijd een knappe vrouw.
Vooral dat dom doen steeds. Ook over dit speelgoed. "Je hebt wel echt iemand met technische kennis nodig". Nee vrouw, ook jij snapt gewoon wat serie geschakeld betekent maar doe vooral alsof dat niet zo is voor je volgertjes.quote:Op vrijdag 14 november 2025 01:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM snapt geen zak van dat technische speelgoed.
‘Dus ik zou er in ieder geval 2 kopen’
Ik snap de logica niet?
En ze had er een hard hoofd in ‘want ze heeft vooral meisjes rondlopen (..) en ook omdat dit soort speelgoed (..) vaak (..) al snel in de kast blijft liggen na het eerste gebruik’
Maar vooral wel de refill case van die deo kopen, goed voor het miljeu.
En het gaat toch (met name met dit speelgoed) om het ontdekken? Wat gebeurt er als ik dit doe? Of dat? Het hoeft toch niet door iemand anders aangesloten te worden zodat je op een knopje kan drukken en er gaat een lichtje branden, klaar?quote:Op vrijdag 14 november 2025 01:23 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Vooral dat dom doen steeds. Ook over dit speelgoed. "Je hebt wel echt iemand met technische kennis nodig". Nee vrouw, ook jij snapt gewoon wat serie geschakeld betekent maar doe vooral alsof dat niet zo is voor je volgertjes.
Klopt. Wat Pascal zei was ook niet oké. Maar die ander zo mogelijk nog erger. Dat Pascal toch wel snel eindigt in de kist, hond erbij. Etc. Echt, wat bezielt je..quote:Op donderdag 13 november 2025 22:47 schreef Xmuis het volgende:
Pascal had eerder vanavond een compleet debiele rant over iemand die iets zei over haar eetgedrag. Met naam en screenshot en al. Nu uiteraard weer weg. Ze lijkt ook een door beheersingsprobleem te hebben met emoties. Mijn hemel
Voor AM is in de schuur aan brommers sleutelen of in de keuken aan een koffiemachine natuurlijk ook al een technisch hoogstandje😉quote:Op vrijdag 14 november 2025 03:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het gaat toch (met name met dit speelgoed) om het ontdekken? Wat gebeurt er als ik dit doe? Of dat? Het hoeft toch niet door iemand anders aangesloten te worden zodat je op een knopje kan drukken en er gaat een lichtje branden, klaar?
Ik vraag mij overigens af hóeveel pyjama 's flip en flap inmiddels hebben...quote:Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
C&A valt volgens mij altijd wel wat klein (lang geleden dat ik er iets kocht voor de kinderen, maar dat meen ik me te herinneren), maar dan nog zou ze in 110 zitten en dat is voor een 4jarige gewoon prima.
Volgens DBM zijn ze iedere 2 dagen ziek, dus dan weer lekker in pyjama op de bank met een filmpje. Daar heb je veel pyjama's voor nodig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:38 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik vraag mij overigens af hóeveel pyjama 's flip en flap inmiddels hebben...
Voor AM telt alleen het eindresultaat en een kind zou nog wel eens gefrustreerd kunnen raken van het feit dat het niet lukt en daar zit ze al helemaal niet op te wachten natuurlijk. Dus een oudere broer of zus moet het in elkaar zetten, zodat een jonger kind op het knopje kan drukken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 03:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het gaat toch (met name met dit speelgoed) om het ontdekken? Wat gebeurt er als ik dit doe? Of dat? Het hoeft toch niet door iemand anders aangesloten te worden zodat je op een knopje kan drukken en er gaat een lichtje branden, klaar?
Dat een kind de speen steeds kapot bijt is wel een teken om ermee te stoppen toch? 😅quote:Op donderdag 13 november 2025 23:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig krijgen die twee meiden van LiekeVM nog steeds een papfles? 😱 De jongste bijt de spenen kapot, lekker veilig dan.. Beetje apart excuus ook dat ze sloom eet, maar een krentenbol krijgt ze wel op op weg naar school 🤷♀️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |