Vond ik een paar jaar geleden ook. Inmiddels laat ze overdreven vervelend gedrag zien. Maar dat komt door dat filmen van haar moeder denkquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik zie echt wat anders. Leuke meid.
Toen zeurde ze ook al zo. Ze was besties met Vera Camilla en Teske, ze begonnen alle 3 met Bloggen. En die 2 werden toen heel groot en zij niet. Het was 1 grote klaagzang.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als ik foto's van Sanneke van een aantal jaar geleden zie dan vind ik dat zo'n groot verschil met nu.
Schijn kan bedriegen natuurlijk, maar op die oude foto's straalde ze echt.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:55 schreef Weerikier het volgende:
Julia vind ik zo'n chagrijnige en onaardige uitstraling hebben.
Jezus, alleen om dit zou ik nooit mijn kinderen openbaar gebruiken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wat een zure schreeuwerd is dat inderdaad.
Onzekerheid misschien?
Wij zijn helemaal niet prestatie gericht, maar onze 7jarige kan ook niet tegen zijn verlies 🙈.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:50 schreef Danielle_ het volgende:
Oei, wat staat B daar te mokken zeg na z’n zesde plaats. Ik zei het laatst al, maar hij kan helaas niet zo tegen z’n verlies. Kan natuurlijk deels karakter zijn, maar Judith doet er weer even een typisch prestatiedruk praatje over hoor: vorig jaar werd hij hier tweede, maar dit was niet z’n beste wedstrijd EN er waren veel sterke jongens bij gekomen. Terwijl hij laatst nog ‘erom streed’ met z’n beste vriendje van een andere club (waarbij uiteraard benoemd moest worden dat deze jongen ouder is) en je diezelfde beste vriend nu eerste ziet worden… Volgens mij had B gewoon een offday en heeft dat niks met andere sterke jongens te maken, laat Judith hem dat nou álsjeblieft ook eens leren…
Is ook niet gek als een kind niet goed tegen z’n verlies kan, maar Judith zat kort geleden enorm te oreren over hoe goed b tegen z’n verlies kan omdat ze hem niet laat winnen met spelletjes. Daar werden hier toen al vraagtekens bij gezet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal niet prestatie gericht, maar onze 7jarige kan ook niet tegen zijn verlies 🙈.
Het zal misschien deels opvoeding zijn, maar kinderen kunnen volgens mij over het algemeen slecht tegen hun verlies.
Maar ze hoeft niet te benoemen hoe hij eerder gepresenteerd heeft, vandaag was gewoon niet zijn dag, als ie t maar leuk gehad heeft zou ik denken
Of de kledingkeuze, laarzen en jurken met lange mouwen als het warm is en dunne kleding als het koud is.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:29 schreef Louuuu_lou het volgende:
Moet wel vaak lachen om de gerechtenkeuze van AM. Hartje zomer met 30+ graden aten ze elke week hutspot en op een koude druilerige novemberdag een koude aardappelsalade 😂 dat zou mij dan weer error geven haha
Jawel, van smartphoto 🫣quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:39 schreef Danielle_ het volgende:
Vooruitgang bij Debbie gisteravond! Ze hoeft niet meer zittend te koken!! 🤩
Edit: wel heel treurig ander nieuws, geen korting bij kaartje2go via Debbie dit jaar helaas. Nu krijgen opa en oma waarschijnlijk ook geen kalender meer 😂
‘Je hebt minder tijd, maar meer vertrouwen’. Hahaha. Haar kind mag niet doelloos hangen in the mall want dat vertrouwt ze niet. De tegenstrijdigheden altijd bij moeder Geerts…quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Vloggende moeder wil dat er regels komen: 'Ik heb dieptrieste dingen gedaan' - https://nos.nl/r/695170
Zucht.
Hoe hij ook dat papier uit die man zijn handen rukt. Ik hoop toch wel dat Judith daar wat van gezegd heeftquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:50 schreef Danielle_ het volgende:
Oei, wat staat B daar te mokken zeg na z’n zesde plaats. Ik zei het laatst al, maar hij kan helaas niet zo tegen z’n verlies. Kan natuurlijk deels karakter zijn, maar Judith doet er weer even een typisch prestatiedruk praatje over hoor: vorig jaar werd hij hier tweede, maar dit was niet z’n beste wedstrijd EN er waren veel sterke jongens bij gekomen. Terwijl hij laatst nog ‘erom streed’ met z’n beste vriendje van een andere club (waarbij uiteraard benoemd moest worden dat deze jongen ouder is) en je diezelfde beste vriend nu eerste ziet worden… Volgens mij had B gewoon een offday en heeft dat niks met andere sterke jongens te maken, laat Judith hem dat nou álsjeblieft ook eens leren…
Of misschien krijgen ze wel een Debbie knuffel van Temuquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:01 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kon ik die nou vergeten 😂
Dus de afwezigheid van regels is de reden dat ze dieptrieste dingen heeft gedaan? Haar treft geen blaam? Normaal nadenken over de gevolgen van het jarenlang exposen van je kinderen is teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Vloggende moeder wil dat er regels komen: 'Ik heb dieptrieste dingen gedaan' - https://nos.nl/r/695170
Zucht.
Ja, dat was ook echt niet netjes hoe hij dat eruit griste…quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoe hij ook dat papier uit die man zijn handen rukt. Ik hoop toch wel dat Judith daar wat van gezegd heeft
En altijd maar keihard liegen dat dingen geen samenwerking waren en dat de kinderen alles leuk vonden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Dus de afwezigheid van regels is de reden dat ze dieptrieste dingen heeft gedaan? Haar treft geen blaam? Normaal nadenken over de gevolgen van het jarenlang exposen van je kinderen is teveel gevraagd?
😱quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jvp volgt Tim ook, ze wisselen toch niet Koen in? #grapjemoetkunnen
Juist.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Klaverblauwtje het volgende:
[..]
En altijd maar keihard liegen dat dingen geen samenwerking waren en dat de kinderen alles leuk vonden.
Maar nu ze uit de waarheid een slaatje kan slaan doet ze dat.
En afgeven op Waar doen ze het van terwijl ze daar de helft van haar volgers aan te danken heeft volgens mij.
En als voorbeeld van het “dieptrieste” noemt ze dan hoe een tv-programma in de montage zo knipt en plakt dat haar zwangerschap in aflevering niet meteen duidelijk was… de schuld lekker bij programmamakers leggen, en dan ook nog eens van een voorbeeld waar echt niemand over valt en wat iedereen al lang weet (dat tv redacties knippen en plakken om bepaalde verhaallijnen neer te zetten in realityprogramma’s).quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Juist.
Wat ik opvallend vind: alle positieve reviews van haar boek gaan over de "haat". Niemand heeft het erover dat ze beschrijft hoe ze haar kinderen inzet voor geld. Over de "dieptrieste dingen" die ze heeft gedaan.
Maar dit artikel gaat juist daar op in. Is dit artikel een interview met AM of van iemand die haar boek heeft gelezen?
Ik vraag me dus af waar de nadruk op ligt in haar boek. Al kan ik dat wel raden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |