Fijn dat ik niet de enige ben @JaNeeDan.. het is mij allemaal te toevallig dat Koen ineens in een huurhuis zit en Jacqueline ineens vertrekt uit Center Parcs.quote:Op maandag 10 november 2025 19:03 schreef Gooischevrouw het volgende: Ben ik de enige die zich afvraagt of Jacqueline nu naar Koen zijn nieuwe huurhuis gaat?? 🫣
Net zoals Michelle zegt niet te daten met Tim 😉quote:Op maandag 10 november 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
Maar zij gaat in een tijdelijk huurhuis
Wat een plottwist zou het zijn als Jacqueline nu samen met Koen in een huurhuis gaat wonen.🤭quote:Op maandag 10 november 2025 19:26 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Net zoals Michelle zegt niet te daten met Tim 😉
Ik sluit het nog niet uit dat ze allemaal om de waarheid heen draaien.
Ja dat doen ze al maanden dus wat dat betreft.quote:Op maandag 10 november 2025 19:26 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Net zoals Michelle zegt niet te daten met Tim 😉
Ik sluit het nog niet uit dat ze allemaal om de waarheid heen draaien.
Ze ging weken terug al naar de Sint film hequote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en die Annemarie! Voorheen kwam Sinterklaas pas 1 week voor pakjesavond in huize Geerts, anders kon ze wekenlang niks met die kinderen. Belachelijk dus ook dat op school het Sinterklaasjournaal werd gekeken!
Er kan in een paar jaar veel gbeuren!
Zelf heb ik het gevoel dat ze vooral verliefd is geworden op het leven van Michelle, en Koen de grote trofee is. Dat heb ik namelijk al vanaf het begin. Omdat ik Michelle overal hoor zeggen dat ze het geprobeerd heeft en zelfs gesmeekt heeft, krijg ik sterk het idee dat de breuk niet van haar af komt. Ik vond haar, wat dat betreft, vorige week in de podcast wel oprecht overkomen. Het zal mij niets verbazen als er degelijk nog wel iets speelt tussen Jacq en Koen.quote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat doen ze al maanden dus wat dat betreft.
Maar jvp werd verliefd op mb. Dan is het toch vreemd dat ze nu met Koen verder gaat? Had ze net zo goed bij Jeroen kunnen blijven!
Voor al die kinderen is het toch ook een rollercoaster hoor dit hele gebeuren, dat is het enige wat ik triest vind.
Maar echt! Heel benieuwd of het zo is.quote:Op maandag 10 november 2025 19:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat een plottwist zou het zijn als Jacqueline nu samen met Koen in een huurhuis gaat wonen.🤭
Ik denk dat Koen gewoon klaar was met die vrouwen en het social media gebeuren en dat MB vreemd ging met Tim, dus dat die de stekker uit de poly heeft getrokken.. En dat toen JvP ook niet meer wilde, want die wilde alleen maar het leventje van MB en dus ook Koen.quote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat doen ze al maanden dus wat dat betreft.
Maar jvp werd verliefd op mb. Dan is het toch vreemd dat ze nu met Koen verder gaat? Had ze net zo goed bij Jeroen kunnen blijven!
Voor al die kinderen is het toch ook een rollercoaster hoor dit hele gebeuren, dat is het enige wat ik triest vind.
Vermoeiend die vrouw.quote:Op maandag 10 november 2025 19:57 schreef Hope88 het volgende:
(..) Ja meid, dan is het k.t dat je moet kolven, maar dat is nu eenmaal zo. Dan kan je wel blijven drammen dat live voeden beter is, maar soms gaat gezondheid even voor. Been there, done that.
Dit denk ik ook. Denk ook zeker niet dat j en k samen verder gaan of nu samen gaan wonen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:08 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen gewoon klaar was met die vrouwen en het social media gebeuren en dat MB vreemd ging met Tim, dus dat die de stekker uit de poly heeft getrokken.. En dat toen JvP ook niet meer wilde, want die wilde alleen maar het leventje van MB en dus ook Koen.
Dit vraag ik me dus ook wel af, ze hadden eerst een fysieke winkel, dat liep niet dus alleen een webshop. Toen (voor mijn gevoel best impulsief) weer een fysieke winkel. Maar heb niet het idee dat het super goed loopt. Alles is vrij duur, de hydrofiel doeken zijn wel echt helemaal geweldig vind ik.quote:Op maandag 10 november 2025 20:11 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Vermoeiend die vrouw.
Verschrikkelijk hoor wbt dochter maar ze kolft dus er komt borstvoeding in haar lijfje.
En net als Sanneke haar huid krijg ik bij haar ook altijd jeuk als ik naar haar kijk.
.Ik ben trouwens ook benieuwd naar hun huishoudboekje. Hoe die winkel überhaupt uit kan verbaasd me oprecht. Heb het ook niet zo op 'koop bij ons uit medelijden' enzo. Lief dat anderen dat wel doen maar zou dus nooit mijn keuze zijn
Daar hadden ze van de week een fotoshoot voorquote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Zie een artikel staan over AM op de website van het AD. Helaas wel premium. Of ben ik mosterd?
- doe maar niet -quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Zie een artikel staan over AM op de website van het AD. Helaas wel premium. Of ben ik mosterd?
Ik hoop dit eigenlijk!!quote:Op maandag 10 november 2025 20:08 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen gewoon klaar was met die vrouwen en het social media gebeuren en dat MB vreemd ging met Tim, dus dat die de stekker uit de poly heeft getrokken.. En dat toen JvP ook niet meer wilde, want die wilde alleen maar het leventje van MB en dus ook Koen.
Dat hele interview staat boordevol leugens en typische AM uitlatingen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:38 schreef papierentas het volgende:
En ze moet wederom vermelden dat ze overal heel goed over nadenkt, dat ze goed gaat op de likes, geen kinderen wilde maar na de vierde toch door wilde, dat Sinterklaascadeaus heel duur zijn en dat het de schuld is van Tim Hofman dat ze werd uitgekotst.
AM snapt het niet en gaat het niet snappen. Maar alles voor de likes en de centen dus.
Maar als MB idd vreemd ging, dan is dat toch een hele legitieme reden om een relatie te beëindigen? En jvp is niet de enige he.. Koen is ook niet gebleven. Ik denk dat ze vooral zieltjes wilde winnen door te zeggen dat zij er alles aan gedaan heeft. Terwijl het tijdsbestek duidelijk anders laat zien. Maar goed.quote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zelf heb ik het gevoel dat ze vooral verliefd is geworden op het leven van Michelle, en Koen de grote trofee is. Dat heb ik namelijk al vanaf het begin. Omdat ik Michelle overal hoor zeggen dat ze het geprobeerd heeft en zelfs gesmeekt heeft, krijg ik sterk het idee dat de breuk niet van haar af komt. Ik vond haar, wat dat betreft, vorige week in de podcast wel oprecht overkomen. Het zal mij niets verbazen als er degelijk nog wel iets speelt tussen Jacq en Koen.
Klopt, ze had een fysieke winkel in Leiden die ze moest sluiten, vlgs mij kon ze de huur niet meer opbrengen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Keesie123 het volgende:
Ik denk dat het bij Laura ook een soort van houvast/controle is die borstvoeding. Ze kan zo weinig zelf beïnvloeden nu rondom de gezondheid van haar baby, alleen de borstvoeding kan ze doen. Als moeder van een baby (die niet perse van de borstvoedingsmaffia is) kan ik me dat wel voorstellen.
Die winkel is wel waarom ik denk; gelukkig werk ik in loondienst. Jeetje wat kwetsbaar allemaal nu zeg. Was er ooit niet ook gedoe met haar winkel? Toen het een andere naam had?
Dit zeg ik ook al sinds dag 1. J wilde het leven van M.quote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zelf heb ik het gevoel dat ze vooral verliefd is geworden op het leven van Michelle, en Koen de grote trofee is. Dat heb ik namelijk al vanaf het begin. Omdat ik Michelle overal hoor zeggen dat ze het geprobeerd heeft en zelfs gesmeekt heeft, krijg ik sterk het idee dat de breuk niet van haar af komt. Ik vond haar, wat dat betreft, vorige week in de podcast wel oprecht overkomen. Het zal mij niets verbazen als er degelijk nog wel iets speelt tussen Jacq en Koen.
Áls ze is vreemd gegaan. Het is nergens bevestigd (of ontkent) door hunzelf en noem me naïef, i don’t care, maar ik wacht met het trekken van conclusies tot het uit hun eigen mond te horen is. Zo zou Koen ook vreemd gaan met Jacqueline en bleek dat uiteindelijk ook heel anders in elkaar te zitten. Die Juicechannels komen elke week met iets anders als het om de Bollens gaat en er zijn er maar drie die de echte waarheid kennen en die heb ik verder nog niet gehoord. Tot die tijd is alles speculeren.quote:Op maandag 10 november 2025 20:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar als MB idd vreemd ging, dan is dat toch een hele legitieme reden om een relatie te beëindigen? En jvp is niet de enige he.. Koen is ook niet gebleven. Ik denk dat ze vooral zieltjes wilde winnen door te zeggen dat zij er alles aan gedaan heeft. Terwijl het tijdsbestek duidelijk anders laat zien. Maar goed.
Even gekeken en ja, het staat er. Je mist er niets aan. Het staat in het artikel alsof Tim Hofman er persoonlijk voor gezorgd heeft dat Annemarie negatieve reacties kreeg als influencer. Oja, en alle chichés komen weer voorbij.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Nou precies dit.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Keesie123 het volgende:
(...)
Die winkel is wel waarom ik denk; gelukkig werk ik in loondienst. Jeetje wat kwetsbaar allemaal nu zeg. Was er ooit niet ook gedoe met haar winkel? Toen het een andere naam had?
Maar je trekt wel conclusies of veroordeelt jvp? Hmm oke.quote:Op maandag 10 november 2025 21:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Áls ze is vreemd gegaan. Het is nergens bevestigd (of ontkent) door hunzelf en noem me naïef, i don’t care, maar ik wacht met het trekken van conclusies tot het uit hun eigen mond te horen is. Zo zou Koen ook vreemd gaan met Jacqueline en bleek dat uiteindelijk ook heel anders in elkaar te zitten. Die Juicechannels komen elke week met iets anders als het om de Bollens gaat en er zijn er maar drie die de echte waarheid kennen en die heb ik verder nog niet gehoord. Tot die tijd is alles speculeren.
Dat het niet werkt kan ook een legitieme reden zijn om
Iets te stoppen. Het kan zomaar dat Jacq en Koen verliefd zijn geworden en Michelle buiten de poly gezet hebben.
En ja het kan ook dat M vreemd is gegaan en dat Koen en Jacq dit niet accepteerden.
Ze kunnen ook in goed overleg met elkaar de relatie beëindigd hebben omdat het gewoon niet werkte zonder dat er iets spannends speelt, en ieder zijn eigen weg gaat.
Alles kan! We zullen het pas weten als ze het zelf vertellen.
Ja, ik denk dat het door haar kaaklijn komt.quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris zeilstra heeft iets mannelijks over zich
Ik krijg jeuk van haar, irritant mens, hoe ze de hele tijd aan haar haren zit te vlooien 🫣quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
Net als Maikekdquote:Op maandag 10 november 2025 21:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het door haar kaaklijn komt.
En soms vind ze dat de uithuiswonende kinderen teveel langskomen. Ze gaat er toch zo prat op dat de kinderen zo vaak langs komen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Jenn1806 het volgende:
Lot mag morgen weer in die veel te korte jurk naar school en paraderen op moeders insta. Komt het nou echt niet in haar op om, als zij die jurk zo mooi vindt, een maatje groter te kopen?
Dat stuk in AD is ook weer een flinke aanfluiting. Ze is bang om de deur open te doen want er staan vaak mensen (volgers) onuitgenodigd voor de deur of ze staan haar op te wachten in de straat. Dat ze zelf haar adres maar blijft delen en haar huis/straat/weg ernaartoe maar blijft filmen laat ze achterwege. Ook bijzonder dat ze dag in dag uit filmt hoe ze 5x per dag thuis komt en er werkelijk nooit iemand te zien is. Iemand wenste dat Jim zich dood moest rijden (dat is absurd natuurlijk!), maar dat ze blijft filmen hoe diezelfde Jim zich als een idioot door het verkeer begeeft laat ze ook hier achterwege.
Dan begrijp je mij toch verkeerd, wat ik doe is speculeren, ik breng toch geen feiten. Ik zeg nergens dat ze samen woont met Koen toch? Ik zeg alleen dat het mij niks zal verbazen. Er speculeren ook zat mensen hier (waaronder jij) dat Michelle vreemd gaat. Ik zie niet in waarom we dan niet mogen speculeren over Jacq en Koen.quote:Op maandag 10 november 2025 21:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar je trekt wel conclusies of veroordeelt jvp? Hmm oke.
Dat de breuk niet van haar komt betwijfel ik. In januari kwamen K en J er achter dat M al anderhalf jaar vreemd ging met Tim. Misschien dat Tim er toen niet aan toe was om voor Mies zijn gezin te verlaten. Daarom heeft ze misschien geprobeerd om de situatie die er was (de poly) te redden, maar dat wilde Koen in elk geval niet (als je kijkt hoe zijn houding tegenover haar veranderde op Insta).Er zal nog wel meer gebeurd zijn, want anders waren J en K meteen wel samen verdergegaan.quote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Precies dit, wat ze verder doen en met wie moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn uit elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 19:46 schreef Mirp het volgende:
Ik hoop voor de kinderen dat zij en J gewoon een eigen huurhuis hebben nu, die verdienen onderhand wel wat rust.
Inderdaad. Kan me ook voorstellen dat Koen en Jacq woedend waren op Mies, omdat ze hun wel in het hele boerderie gedoe heeft meegesleept, terwijl ze ondertussen al die hele tijd met Tim ging.quote:Op maandag 10 november 2025 20:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar als MB idd vreemd ging, dan is dat toch een hele legitieme reden om een relatie te beëindigen? En jvp is niet de enige he.. Koen is ook niet gebleven. Ik denk dat ze vooral zieltjes wilde winnen door te zeggen dat zij er alles aan gedaan heeft. Terwijl het tijdsbestek duidelijk anders laat zien. Maar goed.
- doe maar niet -quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Maar is dat waarheid dat m al anderhalf jaar vreemd ging? Of zijn dat roddels?quote:Op maandag 10 november 2025 21:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat de breuk niet van haar komt betwijfel ik. In januari kwamen K en J er achter dat M al anderhalf jaar vreemd ging met Tim. Misschien dat Tim er toen niet aan toe was om voor Mies zijn gezin te verlaten. Daarom heeft ze misschien geprobeerd om de situatie die er was (de poly) te redden, maar dat wilde Koen in elk geval niet (als je kijkt hoe zijn houding tegenover haar veranderde op Insta).Er zal nog wel meer gebeurd zijn, want anders waren J en K meteen wel samen verdergegaan.
Is die duckface naturel?quote:Op maandag 10 november 2025 21:55 schreef Henrike het volgende:
[..]
Alleen heeft Iris niet gesleuteld
Wat moet JvP anders? MB blijft in de boerderie dus ze heeft geen keus. Ik gun de kinderen een vaste woonplek, ze hebben al zoveel moeten switchen. En beter een tijdelijke huurwoning dan een vakantie park. Ben juist blij voor de kids dat ze hun vriendjes weer om hun heen hebben en gun hen de wereld. Eindelijk weer ❤quote:Op maandag 10 november 2025 21:45 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dit, wat ze verder doen en met wie moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn uit elkaar.
Maar hoop toch dat ze aan de kinderen denken voor er weer gezinnen bij elkaar worden gezet .
De jongens van jvp weer naar een andere woonplek.
Vind het echt zielig, al snap ik dat centerparcs ook niet ideaal is.
Ik kan het me echt niet voorstellen. Er zijn hoe dan ook fillers in die lippen gegaan. Ze zal vast zeggen van niet maar dat zei MB ook die vervolgens ook gewoon Botox doet.quote:
Ja!quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja die hydrofielen zijn geweldig. Voor de rest ben ik altijd helemaal 'lost' in hun webshop. Er is zóveel. Merken, pakketten met verschillende merken door elkaar, eigen merk, niet logisch ingedeeld enz. Het moet verder trouwens vreselijk zijn om je kindje zo ziek te zien en al zolang in het ziekenhuis te hebben.quote:Op maandag 10 november 2025 20:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit vraag ik me dus ook wel af, ze hadden eerst een fysieke winkel, dat liep niet dus alleen een webshop. Toen (voor mijn gevoel best impulsief) weer een fysieke winkel. Maar heb niet het idee dat het super goed loopt. Alles is vrij duur, de hydrofiel doeken zijn wel echt helemaal geweldig vind ik.
Eens.quote:Op maandag 10 november 2025 21:18 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap al die speculaties over die poly niet, er wordt geoordeeld terwijl niemand weet hoe het zit.
Dingen bespreken die we in stories voorbij zien komen, irritaiment, allemaal leuk.
Maar we weten niet hoe dingen zijn gegaan, wij weten niet hoe het nu zit. Waarom wordt er zo over doorgegaan?
Ik zeg ook niet dat ze het anders moet doen, ook dat centerparcs niet ideaal is,alleen dat ik het zielig vind voor de jongens, weer verkassen en ja fijn dat ze dichter bij de vriendjes zijn. Maar dit is weer tijdelijk en dan?quote:Op maandag 10 november 2025 22:22 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Wat moet JvP anders? MB blijft in de boerderie dus ze heeft geen keus. Ik gun de kinderen een vaste woonplek, ze hebben al zoveel moeten switchen. En beter een tijdelijke huurwoning dan een vakantie park. Ben juist blij voor de kids dat ze hun vriendjes weer om hun heen hebben en gun hen de wereld. Eindelijk weer ❤
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.quote:Op maandag 10 november 2025 22:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het anders moet doen, ook dat centerparcs niet ideaal is,alleen dat ik het zielig vind voor de jongens, weer verkassen en ja fijn dat ze dichter bij de vriendjes zijn. Maar dit is weer tijdelijk en dan?
Because she does just likeequote:Op maandag 10 november 2025 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker? 😬
Net zo zeker dan dat jij hierboven schrijft; " er zijn hoe dan ook fillers ingegaan"?quote:Op maandag 10 november 2025 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker? 😬
Ik volg nog zo'n andere vrouw, had eerst een webshop in 2e hands kleding en is nu uitgebreid naar een fysieke winkel met ook nieuwe kleding en speelgoed etc. Ik gun het haar enorm, maar die webshop is ook niet door te komen. Zo zonde, want ze verkoopt echt wel leuke dingen.quote:Op maandag 10 november 2025 22:26 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ja die hydrofielen zijn geweldig. Voor de rest ben ik altijd helemaal 'lost' in hun webshop. Er is zóveel. Merken, pakketten met verschillende merken door elkaar, eigen merk, niet logisch ingedeeld enz. Het moet verder trouwens vreselijk zijn om je kindje zo ziek te zien en al zolang in het ziekenhuis te hebben.
Is dat die dame van die Belg?quote:Op maandag 10 november 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand juliaceciliavanhelvoirt? (Hele mond vol). Ik vind t knap hoor, maar mijn keizersnede litteken gaat pijn doen van alle inspanning die zij levert 🙈
Ik denk dat iedereen kan zien dat deze duckface en lippen onnatuurlijk zijn. En nu jij!quote:Op maandag 10 november 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Net zo zeker dan dat jij hierboven schrijft; " er zijn hoe dan ook fillers ingegaan"?
Maar stel je voor hè, stel je voor: Michelle heeft het geld om de boerderij te behouden en de rest niet,en ze hebben trammelant.quote:Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.
Nou dit idd. Michelle zit parttime op de boerderie, want ze 'woont' parttime in haar home away from home: 🌟Amsterdam🌟.quote:Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.
Hun boerderij. Gezamenlijk betaald.quote:Op maandag 10 november 2025 22:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar stel je voor hè, stel je voor: Michelle heeft het geld om de boerderij te behouden en de rest niet,en ze hebben trammelant.
Zou jij dan je olek opgeven? Of zou je ook voor jezelf kiezen?
We weten nog steeds niet wat er gebeurd is.
Als Koen en jvp Michelle buiten spel hebben gezet dan snap
Ik dat Michelle ze haar boerderij uit heeft geknikkerd.
Ik denk niet jvp en kb de boerderij kunnen betalen? Moeten ze dan allemaal maar eruit en naar een andere plek?quote:Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ja eens, maar verliefdheid doet rare dingen.quote:Op maandag 10 november 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou dit idd. Michelle zit parttime op de boerderie, want ze 'woont' parttime in haar home away from home: 🌟Amsterdam🌟.
Ik vind het fijn voor Jacqueline dat ze weg is van centerparcs. Vraag me wel af hoe tijdelijk dit onderkomen weer is.
Het lijkt me ook lastig om in deze tijd zomaar weer ff iets anders te vinden.
Maar ik blijf erbij,: ze had een heel fijn huis met haar jongens, dat had ze nog kunnen hebben als ze haar verstand had gebruikt.
Nee zeker niet hoor je mij niet zeggen. Vindt het alleen kinderachtig dat JvP wordt afgekat omdat ze van huis naar huis switcht om eindelijk een vast plekje te vinden.quote:Op maandag 10 november 2025 22:42 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik denk niet jvp en kb de boerderij kunnen betalen? Moeten ze dan allemaal maar eruit en naar een andere plek?
Weet ik niet of dat zo is, misschien zit het wel heel anders in elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 22:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hun boerderij. Gezamenlijk betaald.
Ja dat inderdaad. En dat reageren op posts vind ik ook zo irritant. Op het MamaNova account delen ze iets en met 1 van de tig andere accounts die ze hebben, reageren ze daar gelijk onder. Heel hinderlijk vind ik datquote:Op maandag 10 november 2025 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg nog zo'n andere vrouw, had eerst een webshop in 2e hands kleding en is nu uitgebreid naar een fysieke winkel met ook nieuwe kleding en speelgoed etc. Ik gun het haar enorm, maar die webshop is ook niet door te komen. Zo zonde, want ze verkoopt echt wel leuke dingen.
En dat heb ik bij Tess&Tobi/mama nova ook wel. Ik weet niet voor wat ik bij welke webshop ik moet kijken en waar ik t vinden moet. Dus dan stop ik weer met zoeken haha.
Waar wordt ze afgekat?quote:Op maandag 10 november 2025 22:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nee zeker niet hoor je mij niet zeggen. Vindt het alleen kinderachtig dat JvP wordt afgekat omdat ze van huis naar huis switcht om eindelijk een vast plekje te vinden.
En helemaal eens dat JvP gewoon dit hele driehoek niet had moeten doen. Maar om te zeggen dat het zielig voor de kids is…..
Nee hoor, geen discussie voor nodig.quote:Op maandag 10 november 2025 22:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen kan zien dat deze duckface en lippen onnatuurlijk zijn. En nu jij!
Hebben ze zelf verteld in een Q and A.quote:Op maandag 10 november 2025 22:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat zo is, misschien zit het wel heel anders in elkaar.
Waarschijnlijk kan mb het wel betalen in haar uppie en de rest niet.
Dan zouden ze het moeten verkopen, ( en koopt Michelle het alsnog)
Ze zullen wel een uitkoopregeling hebben.
HAHAHA oké duidelijk dit. 😂quote:Op maandag 10 november 2025 22:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee hoor, geen discussie voor nodig.
Ok, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 10 november 2025 22:59 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hebben ze zelf verteld in een Q and A.
Je reageerde op 'gezamenlijk betaald' dat is duidelijk op hun YouTube kanaal in die Q en A vermeld.quote:Op maandag 10 november 2025 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik dan gemist.
en koen en jvp die hadden geen interesse in de boerderij?
Heb de podcast niet geluisterd.
Sam doet toch iets met cypers veiligheid ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2025 01:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘ Zoon Sam heeft soms wel moeite met de bekendheid van zijn moeder. ,,Die zegt dat hij de jongste kinderen de moeder gunt die hij heeft gehad, die thuis zat, en niet de werkende moeder.''
Maar uiteraard niets over en onveiligheid waarin zijn zusjes opgroeien/opgroeiden.
Want dat is helemáál niet aan de orde volgens AM. Het zijn vooral die Vreselijke Volgers die constant bij haar voor de deur staan. Duh..
En op haatreacties reageert ze nu lief.
Dat ze iedereen blokkeert die wat kritisch is, dat wordt ook weer niet vermeld.
Ze staat al lange tijd op nr. 1 in de Pinokkio-ranglijst.
Deschattenvan? Heeeeeel irritant type. Wel mooi speelgoed.quote:Op maandag 10 november 2025 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg nog zo'n andere vrouw, had eerst een webshop in 2e hands kleding en is nu uitgebreid naar een fysieke winkel met ook nieuwe kleding en speelgoed etc. Ik gun het haar enorm, maar die webshop is ook niet door te komen. Zo zonde, want ze verkoopt echt wel leuke dingen.
En dat heb ik bij Tess&Tobi/mama nova ook wel. Ik weet niet voor wat ik bij welke webshop ik moet kijken en waar ik t vinden moet. Dus dan stop ik weer met zoeken haha.
Haha ja! Hele leuke winkel ook, heb er regelmatig tweedehands gekocht ook. Nu zie ik soms iets op de stories voorbij komen, maar die webshop kom ik dus niet doorheen, dus dan haak ik af 😅quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:26 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Deschattenvan? Heeeeeel irritant type. Wel mooi speelgoed.
Wie zegt dat JvP is uitgekocht door haar ex? Dat heb ik hier vaker voorbij zien komen maar voor zover ik mij kan herinneren is daar nooit iets over gezegd door JvP.quote:Op maandag 10 november 2025 22:55 schreef Lostit het volgende:
Die webshop is van MB en JvP samen. Dus ik denk dat ze beide geld hebben. JvP is ook uitgekocht door haar ex man, dus ze zal vast wel wat inbrengen.
Inderdaad. Danku!quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Iris Zeilstra: via Google afbeeldingen gezocht. Kwam een foto tegen uit. aug. 2020, heel ander gezicht en naar mijn idee niet alleen door de lippen die toen heel dun waren.
Dat heb ik ooit een keer voorbij zien komen in een q&a over haar huizenzoektocht (voordat ze die nieuwbouwwoning betrok).quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wie zegt dat JvP is uitgekocht door haar ex? Dat heb ik hier vaker voorbij zien komen maar voor zover ik mij kan herinneren is daar nooit iets over gezegd door JvP.
Ja, ik lees het net. Wat een huilie verhaal.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Ik vijd het diep triest dat een van de kinderen dat (al) zegtquote:Op dinsdag 11 november 2025 01:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘ Zoon Sam heeft soms wel moeite met de bekendheid van zijn moeder. ,,Die zegt dat hij de jongste kinderen de moeder gunt die hij heeft gehad, die thuis zat, en niet de werkende moeder.''
Maar uiteraard niets over en onveiligheid waarin zijn zusjes opgroeien/opgroeiden.
Want dat is helemáál niet aan de orde volgens AM. Het zijn vooral die Vreselijke Volgers die constant bij haar voor de deur staan. Duh..
En op haatreacties reageert ze nu lief.
Dat ze iedereen blokkeert die wat kritisch is, dat wordt ook weer niet vermeld.
Ze staat al lange tijd op nr. 1 in de Pinokkio-ranglijst.
Even gekeken, maar inderdaad!quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Iris Zeilstra: via Google afbeeldingen gezocht. Kwam een foto tegen uit. aug. 2020, heel ander gezicht en naar mijn idee niet alleen door de lippen die toen heel dun waren.
Maar hoezo breng je dit zo alsof het een feit is? Check de foto van &c van 2020. Echt een compleet ander mens. Zeg dan gewoon: 'Ik denk het wel.'quote:
Ik heb het idee dat haar cupmaat hoger is dan haar IQ, dus die picto's heeft ze geen idee van, zouden haar ook nog wel kunnen helpen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:56 schreef Miepje77 het volgende:
HvK, zus die broertje helpt met aankleden, want zelf kan hij dat nog niet. Moeders heeft er geen tijd voor, want die moet filmen.
Het helpt waarschijnlijk al om de tv eens uit te doen, zodat zijn focus bij het aankleden blijft. Maar dat zal voor moeders te lastig zijn, want dan heeft ze geen babysit. Niks ten nadele van het jongetje in kwestie! Ik denk dat moeders hem wel kan helpen met picto's bijv. In welke volgorde hij wat aan kan doen. Maar dat zal voor haar te veel moeite zijn.
😊quote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en die Annemarie! Voorheen kwam Sinterklaas pas 1 week voor pakjesavond in huize Geerts, anders kon ze wekenlang niks met die kinderen. Belachelijk dus ook dat op school het Sinterklaasjournaal werd gekeken!
Er kan in een paar jaar veel gbeuren!
Ja, en ook geen enkele kritische vraag stellen. Alhoewel, als ze dat wel willen zal AM geen interview willen doen. Ze moet kunnen liegen zoveel ze wil.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik zag het artikel van AM voorbij komen. Best stuitend dat zij Tim Hofman nu als schuldige aanwijst voor iets dat ze zelf iedere dag opnieuw weer veroorzaakt.
Bizar ook dat journalisten zich lenen voor dit soort riooljournalistiek.
Proest hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat haar cupmaat hoger is dan haar IQ, dus die picto's heeft ze geen idee van, zouden haar ook nog wel kunnen helpen.
Zou er een picto bestaan voor 'benen bij elkaar houden'?
Ik vind het bij deze vrouw onbegrijpelijk dat school o.i.d. (ogenschijnlijk) niks signaleert.
Maar daarin spreekt ze zichzelf tegen, het meisje hoeft bv geen spreekbeurten te doen en dus werkt school wél mee. (Ook zonder een duidelijke diagnose)quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat haar cupmaat hoger is dan haar IQ, dus die picto's heeft ze geen idee van, zouden haar ook nog wel kunnen helpen.
Zou er een picto bestaan voor 'benen bij elkaar houden'?
Ik vind het bij deze vrouw onbegrijpelijk dat school o.i.d. (ogenschijnlijk) niks signaleert.
Hij heeft een uitzending gemaakt over familievloggers. AM vind dat ze niks fout doet en deed en de Bellingas, die waren pas fout.. want die gebruikten hun kinderen voor reclame, en dat deed zij niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef proud_mami het volgende:
Heeft Tim Hofman iets specifieks over AM gezegd? Zo ja, wat dan? Of was het is algemeens?
hij heeft volgens mij in die aflevering AM niet eens genoemd, maar wel andere familie accounts.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef proud_mami het volgende:
Heeft Tim Hofman iets specifieks over AM gezegd? Zo ja, wat dan? Of was het is algemeens?
Hij heeft AM nooit genoemd, niet gequote en geen info over haar vermeld in die uitzending.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef proud_mami het volgende:
Ondersteunend, niet oplossend.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie begint met een nieuwe therapie vandaag 🫣
Heeft ze de anderen allemaal afgerond dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
En de hulp van vrijdag is nu woensdag 😂 tja duh... vrijdag zitten de meeste kinderen de hele dag op school.. woensdag moet ze de halve dag mama spelen... fijn dat iemand anders dat nu voor haar doet! Ook (vooral) voor de kinderenquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:34 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ondersteunend, niet oplossend.
Dat we vooral niet denken dat ze opknapt....
Of was dat dan alleen insta?quote:Haar momfluencerschap begon ook door de kinderen. „Toen Jet was geboren, kreeg ik een digitale camera en ging ik veel foto’s maken. Ik had er oog voor. Toen zei Julia dat ik aan Maarten een nieuwe telefoon moest vragen die, anders dan mijn oude Nokia, kon filmen. Dan kon ik het op Insta zetten. Ik kende dat niet. De likes deden wel wat met me en voor ik het wist had ik heel veel volgers. Nu verdien ik er goed aan”, zegt Geerts, met nu 96.600 volgers.
Heeft die interviewer uberhaupt op haar insta gekeken?quote:Dat betekent niet dat het gezin in extreme luxe leeft. „Ik ben nog gewoon Annemarie op klompen en met een tuinbroek aan. Op hun verjaardagen krijgen de kinderen van ons een cadeau, vaak tweedehands, en van de andere kinderen een knutselwerk. Van Sinterklaas hebben we een bingo gemaakt. Cadeaus zijn zo duur. Ik vind het belangrijk dat ik geld op de goede manier uitgeef en ik leer de kinderen dat niet alles draait om geld.”
Opvallend dat ze dat erbij vermeldquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:34 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En lekker rijden met telefoon in de hand, waardoor je moet schakelen met links. 439¤ boete zou haar eens goed doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die helemaal naar Zwolle rijd voor een Nintendo switch2? Ik ben beetje in shock merk ik... een trampoline en een switch2
Judith laat de euro's ineens rollen
Zelf in sale of 2e hands is dat niet goedkoop
Ik gun haar al tijden een flinke verkeersboete 🫣 met haar aso gedragquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:31 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
En lekker rijden met telefoon in de hand, waardoor je moet schakelen met links. 439¤ boete zou haar eens goed doen.
Dit!quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Dat AM zich zo aangevallen voelt door Tim Hofman zegt genoeg. Ze weet zelf ook wel dat ze verkeerd bezig is. Maar het levert haar te veel op om er mee te willen stoppen.
Goh, ik kan me nog herinneren dat (volgens mij Jet) echt veel gesponsorde cadeaus kreeg voor haar verjaardag!quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik snap het stuk over Annemarie in het AD niet zo. Het is ook een beetje houterig opgeschreven en ze specificeert niet echt wat voor haat enzo ze dan allemaal krijgt. En ze zegt dat met Jet is begonnen met filmen (en Insta) maar dat was toch met Guus?
[..]
Of was dat dan alleen insta?
En wat ze zegt over het vieren van Sinterklaas en zo klopt ook geen hout van:
[..]
Heeft die interviewer uberhaupt op haar insta gekeken?
Heelquote:Op dinsdag 11 november 2025 07:53 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Maar hoezo breng je dit zo alsof het een feit is? Check de foto van &c van 2020. Echt een compleet ander mens. Zeg dan gewoon: 'Ik denk het wel.'
Ik snap echt niks van mensen die dat doen. En het dan ook nog zo laten zien op internet. Waarom?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:31 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
En lekker rijden met telefoon in de hand, waardoor je moet schakelen met links. 439¤ boete zou haar eens goed doen.
Jij brengt verhalen echt als feiten de wereld in.. Er is nergens bevestig door de poly dat Michelle een affaire zou hebben met Tim. En ik vind het knap dat jij op basis van de houding van Koen met een zelfverzonnen waarheid komt dat hij niet meer verder wilde. Misschien meer houden bij speculaties? maar dan moet je je verhaal even anders neerpennen.quote:Op maandag 10 november 2025 21:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat de breuk niet van haar komt betwijfel ik. In januari kwamen K en J er achter dat M al anderhalf jaar vreemd ging met Tim. Misschien dat Tim er toen niet aan toe was om voor Mies zijn gezin te verlaten. Daarom heeft ze misschien geprobeerd om de situatie die er was (de poly) te redden, maar dat wilde Koen in elk geval niet (als je kijkt hoe zijn houding tegenover haar veranderde op Insta).Er zal nog wel meer gebeurd zijn, want anders waren J en K meteen wel samen verdergegaan.
In de reacties legt ze het uit: ze neemt het Tim Hofman kwalijk dat hij zwartwit was, want er zijn familievloggers die het wel overwogen en goed aanpakken en die mensen zouden anderen moeten helpen het beter aan te pakken..quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:57 schreef Gooischevrouw het volgende:
Zo jammer dat ik het artikel van AM niet kan lezen. Mijn mond viel open toen ik las waar ze Tom van beschuldigd in de titel. Ik dacht je bent ook een familievlogger/influencer.
Ik mag hier niet over mee praten want ik heb mijn neefje ooit een PS4 gegeven voor Kerst 😆 en ook wel eens AirPods. Maar in my defence, ik heb zelf helaas geen kinderen dus ik maak mijn gemis goed door mijn enige neefje en nichtje te verwennen (en ja daar ben ik me goed bewust van!) wat jij doet vind ik gezonder. Ik kreeg dat soort dingen vroeger ook echt niet van de Sint of Kerstman. En zo worden kinderen ook meer bewust van de aankoop, hoe duur dit is en dat ze er zuinig op moeten zijn. Daarnaast heb ik mijn neefje toen ook gezegd dat hij niks mocht zeggen op school want er zijn genoeg kinderen die dit niet krijgen. Het feit dat ik dit tegen hem moest zeggen zegt al genoeg over het extravagante cadeau.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:12 schreef Nieve het volgende:
Hè, Judith die een Nintendo gaat geven met Sinterklaas?! Ik ben geen gier en we hebben het financieel goed, maar ik vind dat al een veel te groot cadeau voor Sinterklaas. De Playstations en Nintendo's die hier ooit gekocht zijn werden (deels) zelf gespaard door de kinderen. Ik weet nog dat het beste vriendje van mijn zoon een paar jaar geleden ook een switch kreeg voor Sinterklaas en dat mijn zoon in tranen was want hij had dat ook op zijn lijstje maar hij dacht dat Sinterklaas hem dan waarschijnlijk niet lief genoeg vond. Vond dat toen al bizar dat mensen zo'n groot cadeau geven met de Sint. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor, ik vind dat gewoon niet nodig. En ik vind het nogal haaks staan op het gedachtengoed van Judith.
Hoezo is dat geen doen? Je hebt het niet meteen nee, maar dat is ook het hele punt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:15 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn kinderen krijgen ook een iPhone, PlayStation, switch, AirPods, iPads of laptops (gecombineerd voor school).
Als ze dat op hun 12e zelf moeten sparen. Dat is toch geen doen 🤭. Of zijn jaren bezig met hun zakgeld.
Waarom is het bizar? Iedereen besteed zijn budget anders, ga echt geen rekening houden met andere kinderen omdat hun ouders bv liever het geld weg paffen om een voorbeeld te noemen.
Vond haar mega grappig. Nu niet meer. Geen idee waarom.quote:Op maandag 10 november 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand juliaceciliavanhelvoirt? (Hele mond vol). Ik vind t knap hoor, maar mijn keizersnede litteken gaat pijn doen van alle inspanning die zij levert 🙈
Wat voor soort; hoe lieg ik niet meer therapie?quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja toch, altijd negatiefquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Opvallend dat ze dat erbij vermeld
Mijn punt was dat ik het niet bij Judith vindt passen ivm haar normaal zo gierige houding, maar kennelijk voelen meer mensen zich aangesproken. Ik lig er verder niet wakker van hoor, wat anderen doen. You do you 🫶🏻😉quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:49 schreef Fenne het volgende:
Hier krijgen ze juist wel grotere cadeaus met Sint. En niks met kerst. Mag iedereen wat mij betreft lekker zelf weten.
Precies. Ik hoef hier niet van iedereen te lezen wat zij doen met Sint en Kerstquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
Mijn punt was dat ik het niet bij Judith vindt passen ivm haar normaal zo gierige houding, maar kennelijk voelen meer mensen zich aangesproken. Ik lig er verder niet wakker van hoor, wat anderen doen. You do you 🫶🏻😉
Het is dinsdag hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:
Hvk bij haar pot honing:
Alles zo goed en natuurlijk mogelijk voor mij.
Maar de kinderen worden wederom weer met pannenkoeken aan tafel gezet, vanavond droge pasta?
Of pizza want woensdag
En daar was Janneke ook aan het lezen want ze gaf likes maar verwijderen kan ze natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:11 schreef poohenzo het volgende:
op een fb pagina van Linda stond een artikel over de Jelies en hoe machtig, prachtig ze het hebben in spanje
De commentaren stellen niet teleur hahaha, vooral op fb blijven mensen aanhalen dat Janneke mensen aanzet tot ongezond eten en slechte pillen.
Even vergeten dat ze haar kinderen op hele kwetsbare momenten heeft gedeeld denk ik. Van bevalling tot aan borstvoeding tot aan de halve medische geschiedenis. Ze is kennelijk enigszins tot inkeer gekomen wat heel fijn is voor de meisjes, maar andere flu’s de les lezen is niet echt gepast vanuit haar positie. Zij heeft laatst nog hele reels over de kwetsbare eerste weken van haar kleintje gedeeld dus tjaquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:38 schreef Danielle_ het volgende:
Kyra gaat ook even hypocriet doen bij Annemarie 😂 Ze deelt haar kinderen inmiddels matig afgeschermd en ze heeft ze niet zoveel gedeeld en ingezet voor inkomen als Annemarie, maar nu gaan zeggen dat het allemaal zo slecht is wat aaaal die influencers doen is ook een beetje krom uit de mond van Kyra hoor. Oermoeder. 🤣
Ha, oké. Nooit iets over gezien/gehoord en ik ga er ook niet vanuit dat dit altijd goed geregeld is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:25 schreef Lostit het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit een keer voorbij zien komen in een q&a over haar huizenzoektocht (voordat ze die nieuwbouwwoning betrok).
En anders fietst ze toch met de bakfiets ergens heen?! God. Wat een zeikerd is het toch.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke wou dat ze fysiek kon shoppen. Maar dat doet ze toch regelmatig, bij haar weekendjes weg? Dat ze o.a. bij de Hema en de Zeeman dingen koopt?
Maar B mocht toch bijna niet op schermpjes, dan snap ik zo’n switch niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
Mijn punt was dat ik het niet bij Judith vindt passen ivm haar normaal zo gierige houding, maar kennelijk voelen meer mensen zich aangesproken. Ik lig er verder niet wakker van hoor, wat anderen doen. You do you 🫶🏻😉
Bij kleinere kinderen check/ voel je toch ook hoe vol de luier voelt? Dan kan je bij Z toch ook gewoon nog doen? Komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK
Waarom moeten we de natte plekken in de broek van Z zien en de vermelding dat hij nog lang niet zindelijk is?
Dit inderdaad. Wij hebben de middelen en daar maken wij gebruik van en onze kinderen delen daar in mee.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:15 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn kinderen krijgen ook een iPhone, PlayStation, switch, AirPods, iPads of laptops (gecombineerd voor school).
Als ze dat op hun 12e zelf moeten sparen. Dat is toch geen doen 🤭. Of zijn jaren bezig met hun zakgeld.
Waarom is het bizar? Iedereen besteed zijn budget anders, ga echt geen rekening houden met andere kinderen omdat hun ouders bv liever het geld weg paffen om een voorbeeld te noemen.
Bijna verontwaardigd klinkt ze. De meeste mensen betalen alles zelf als ze iets willen ondernemen. En voor 'ons'/de volgers/kijkers hoeft ze het niet te doen, he. Ik vermoed niet dat haar volgers de doelgroep zijn van bedrijven in motoren/motorkleding/crossgebeuren. En ze doet het toch voor de band met haar oudste kind?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:04 schreef Harper het volgende:
AM is sinds vorige zomer op zoek naar sponsoren en samenwerkingen voor de reis naar IJsland. Want ze betaalt namelijk alles zelf dus elke deal is mooi meegenomen.
Huh? Dan betaal je dus niet alles zelf.
Je zou ook eens he?
Zijn we het voor de verandering een keer niet eens.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wij hebben de middelen en daar maken wij gebruik van en onze kinderen delen daar in mee.
Dat lijkt me ook. Ze zegt dat hij uren met een natte broek loopt. Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Bij kleinere kinderen check/ voel je toch ook hoe vol de luier voelt? Dan kan je bij Z toch ook gewoon nog doen? Komt op hetzelfde neer
Haha, helemaal goed toch? En het is niet zo dat mijn kinderen dat niet hebben geleerd maar we vonden het ook gewoon altijd leuk om ze te verwennen. En nog af en toe. Ondanks dat ze volwassen zijn en zelf een baan en huis hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:57 schreef Nieve het volgende:
[..]
Zijn we het voor de verandering een keer niet eens.![]()
Wij hebben ook ruim de middelen, maar ik vind het fijn dat mijn kinderen leren dat niet alles wat ze willen zomaar komt aanwaaien.
Ontopic: moest wel lachen om hvk met haar pot honing. "liefst zo natuurlijk mogelijk"
Ik zie daar alleen maar pannenkoeken, frikandellen, aardappelkroketten en droge pasta voorbij komen.
Heel natuurlijk idd
O ja is ook zo, huisvolkids is hetquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Het is dinsdag hahaha
Wat is haar insta ook alweer? Ben ooit geblokkeerd door haar maar wil nu toch even spieken
Ja of je stopt er iets meer energie en aandacht in, wil niet zeggen dat het dan lukt maar proberen kan altijd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Bij kleinere kinderen check/ voel je toch ook hoe vol de luier voelt? Dan kan je bij Z toch ook gewoon nog doen? Komt op hetzelfde neer
Precies, als het kan waarom niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wij hebben de middelen en daar maken wij gebruik van en onze kinderen delen daar in mee.
Ja dat vond ik ook al raar.. en vraag me af hoeveel ze er voor betaald heeft ookquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vraag me dan wel af waarom iemand een switch 2 na 8 weken al verkoopt, ik zou daar vraagtekens bij hebben maar goed ik neem aan dat Judith hem getest heeft. Ben wel voorstander van tweedehands dus dat doet ze goed.
Ja dat wist ik, maar om haar op te zoeken op mollygram. Zij heeft toch iets met - of .quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
O ja is ook zo, huisvolkids is het
Oja die staat echt ver van de wereld, sowieso in haar hele doen en laten. Verbaasd me dus niks dat ze haar zwangerschap zo zwaar vindquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:17 schreef sophierr het volgende:
Iemand die Jessie Jazz volgt? Zo vreselijk zweverig en zwaar op de hand. Heeft het even zwaar gehad in het eerste trimester en verbaast zich enorm over (gewone) vrouwen die dan moeten werken of al een kind hebben. Staat zo ver van de werkelijkheid af, deze meid.
huisvolkids_quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar om haar op te zoeken op mollygram. Zij heeft toch iets met - of .
Kwam hier om dit te posten. Van niet vaccineren tot elke avond junkfood voor dr kidsquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:
Hvk bij haar pot honing:
Alles zo goed en natuurlijk mogelijk voor mij.
Maar de kinderen worden wederom weer met pannenkoeken aan tafel gezet, vanavond droge pasta?
Of pizza want woensdag
Had zij vorig jaar niet de bingo geleend (gesponsord gekregen) ofzo, en die kon je ook huren bij een partij…quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:28 schreef Harper het volgende:
Is AM nu werkelijk aan het uitleggen wat bingo is, waar je Het Spel moet kopen (Hema? Ik dacht dat zij het van die oudehoutwinkel had?) en hoe je dat moet doen (zelf de cadeautjes kopen bij elkaar promoten)?
Gekregen natuurlijk. Van die schroothoutwinkel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:47 schreef Lostit het volgende:
[..]
Had zij vorig jaar niet de bingo geleend (gesponsord gekregen) ofzo, en die kon je ook huren bij een partij…
Zo dat vind ik wel jammer. Ik vond hem veel betrouwbaarder dan Juicechannel die meer reclame adverteert dan juice brengt. Ook vind ik Juicechannel in tegenstelling to FBI heel erg hun eigen mening doorschemeren. Jammer dat hij letterlijk kapot is gemaakt door één persoon. Ben benieuwd of hij zijn kanaal echt helemaal verwijderd of tijdelijk de-activeertquote:
En dan ook:quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Vorige week of zo kwamen er een paar potjes van Ahead pontificaal in beeld op de lunch tafel, toen dacht ik het zal wel weer een samenwerking zijn. En ja hoor 🙄 Ze probeert het allemaal nog te relativeren want ze had eerst echt nee gezegd hoor, maar ze hebben haar overgehaald. En nu vindt ze die repen echt super handig want een banaan of bakje yoghurt in je tas gaan altijd stuk. Heeft ze nog nooit gehoord van een bananen doosje? En waar is die enorm handige to go beker van my muesli??
Zou ze dit nu juist niet benoemen elke keer in de hoop dat Tim haar op gaat zoeken?quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:57 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ik vind het bizar dat AM Tim hofman nu steeds voor de bus gooit. Voorheen was ze lyrisch over hem. Nu ze zelf het lijdend voorwerp bleek, wordt hij te pas en te onpas genoemd als de kwaaie pier.
Dat AM haar hele hebben en houden voor de bus gooit, deert niet!
Tim heeft onderzocht wat vele van ons al zagen. En net als roken tijdens het autorijden met je gezin in de auto (de favoriete metafoor van AM), dat doen we ook niet meer. Met influencen kan je dus ook gewoon stoppen omdat het slecht blijkt te zijn.
#teamtim
Nee hoor, neemt even een pauze. Ik vind hem ook veel betrouwbaarder dan andere kanalen.quote:
Ik snap weinig van die berichten en wat er speeltquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:33 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Nee hoor, neemt even een pauze. Ik vind hem ook veel betrouwbaarder dan andere kanalen.
Hopelijk doet even rust hem goed.
Haar geweldige potjes met vitaminen zijn al weer afgelopen 😂quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:00 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM nu weer met haar eiwit reepjes zo geloofwaardig met die snoep la.
Toch blijft het sneu voor de kindren uit de klas die maar een klein kadootje krijgen .quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nu moet er ook ineens weer een reel van Lot Beukers gedeeld worden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:17 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
En dan ook:
“Suikervrij is niks voor mij!” Uhm ja…. behalve toen er een samenwerking met lot beukers was en er ineens suikervrije chocopasta werd gegeten en suikervrije baksels gemaakt werden. En behalve de samenwerking die je nu weer hebt omdat je het reisje naar IJsland niet helemaal zelf wilt betalen. En behalve een nieuwe samenwerking in de toekomst, want principes zijn er om lekker overboord te gooien!
Ik snap gewoon echt niet dat iemand zo vaak draait in haar mening alleen om die paar centen
Laat maar weer nieuwe update 😆quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:33 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Nee hoor, neemt even een pauze. Ik vind hem ook veel betrouwbaarder dan andere kanalen.
Hopelijk doet even rust hem goed.
Ik weet echt niet meer waar, maar een hele tijd terug zei Debbie hier zelf al over, dat ze niet in deze therapievorm gelooft en dat ze dit alleen gaat doen omdat de WMO dit wil.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:34 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En het staat weer goed op haar lijstje. Zoveel geprobeerd maar helaas geen herstel. En maar gebruik maken van allerlei potjes en voorzieningen die niet voor mensen als zij bedoeld zijn. Een opvreter is het, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:57 schreef Lokie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar, maar een hele tijd terug zei Debbie hier zelf al over, dat ze niet in deze therapievorm gelooft en dat ze dit alleen gaat doen omdat de WMO dit wil.
Als je dan op die Facebook pagina de wanhoop van andere mensen leest die echt ziek zijn en de potjes niet kunnen gebruiken... ik vind het echt vreselijk.. hoe kan ze met zichzelf leven op deze manier??? Ik zou me dood schamenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het staat weer goed op haar lijstje. Zoveel geprobeerd maar helaas geen herstel. En maar gebruik maken van allerlei potjes en voorzieningen die niet voor mensen als zij bedoeld zijn. Een opvreter is het, niet meer en niet minder.
Haar CV met behandelingen is tegenwoordig langer dan haar werk CVquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het staat weer goed op haar lijstje. Zoveel geprobeerd maar helaas geen herstel. En maar gebruik maken van allerlei potjes en voorzieningen die niet voor mensen als zij bedoeld zijn. Een opvreter is het, niet meer en niet minder.
Debbie kent geen schaamte. Het enige wat zij kent is ‘ikke ikke ikke.’quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als je dan op die Facebook pagina de wanhoop van andere mensen leest die echt ziek zijn en de potjes niet kunnen gebruiken... ik vind het echt vreselijk.. hoe kan ze met zichzelf leven op deze manier??? Ik zou me dood schamen
Dat verschil zal er altijd zijn. Er zullen ook weer kinderen zijn die meer kregen dan mijn kinderen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch blijft het sneu voor de kindren uit de klas die maar een klein kadootje krijgen .
Maar goed dat houd je toch
Plus nog hulp voor de kinderen. Schaamteloos.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:31 schreef lila01 het volgende:
Zo dan, Debbie krijgt 2 uur huishoudelijke hulp via de WMO.
En dat terwijl daar steeds meer op bezuinigd wordt.
Ja. Ze wil gewoon dat McDonald's bestelscherm in haar kamer hebben net als bzzonder, want het is nog niet druk genoeg daar in huis.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Debbie aan het schooien naar een samenwerking met Hyve? (Had bzzonder dat laatst ook niet?)
Terecht dat WMO dat wil. Zij vraagt ook veel van de WMO, het is niet alleen nemen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:57 schreef Lokie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar, maar een hele tijd terug zei Debbie hier zelf al over, dat ze niet in deze therapievorm gelooft en dat ze dit alleen gaat doen omdat de WMO dit wil.
Debbie schaamt zich niet want zij vind zichzelf het allerbelangrijkst.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als je dan op die Facebook pagina de wanhoop van andere mensen leest die echt ziek zijn en de potjes niet kunnen gebruiken... ik vind het echt vreselijk.. hoe kan ze met zichzelf leven op deze manier??? Ik zou me dood schamen
Kan je me bijpraten? Wat is dit? Wat doet het? Waar gebruik je het voor?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja. Ze wil gewoon dat McDonald's bestelscherm in haar kamer hebben net als bzzonder, want het is nog niet druk genoeg daar in huis.
Ja daar pochte ze op in die COVID groep.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Plus nog hulp voor de kinderen. Schaamteloos.
En dan nog een hulp die ze zelf betaald, oppasmeisje en Roy in het weekend.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Plus nog hulp voor de kinderen. Schaamteloos.
Wat een onwijs ding was dat, je vergelijking is 👍quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja. Ze wil gewoon dat McDonald's bestelscherm in haar kamer hebben net als bzzonder, want het is nog niet druk genoeg daar in huis.
Het is een soort ipad maar dan groter en daar kan je echt heel veel in plannen.. je kunt voor ieder kind bv een picto schema maken wat ze voor school moeten doen voor ze weg kunnen en dan kunnen ze punten verdienen en kan je een beloning instellen.. je kunt je boodschappenlijst erop voorbereiden... je voorraad bij houden al je afspraken bijhouden maar ook die van de rest van het gezin... echt enorm uitgebreid en erg handig... vet prijzig ook 😂 naast de aanschaf van dat scherm betaal je ook maandelijks voor het gebruik van het programmaquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kan je me bijpraten? Wat is dit? Wat doet het? Waar gebruik je het voor?
O dan kan ze nog meer delegeren vanuit haar bed.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het is een soort ipad maar dan groter en daar kan je echt heel veel in plannen.. je kunt voor ieder kind bv een picto schema maken wat ze voor school moeten doen voor ze weg kunnen en dan kunnen ze punten verdienen en kan je een beloning instellen.. je kunt je boodschappenlijst erop voorbereiden... je voorraad bij houden al je afspraken bijhouden maar ook die van de rest van het gezin... echt enorm uitgebreid en erg handig... vet prijzig ook 😂 naast de aanschaf van dat scherm betaal je ook maandelijks voor het gebruik van het programma
Die hulp had ze al hoor. Maar wordt nu blijkbaar verplaatst van vrijdag naar woensdag.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja daar pochte ze op in die COVID groep.
Dat ze meer ondersteuning wou voor de kinderen, ik eb dat toen al voorspelt dat haar dat ging lukken, en zie... prinses Debbie hoeft nog minder met haar kids te doen.
Daarom misschien die vraag over die app, kan ze vanaf de bank of bed haar kinderen sturen😂
Ze is echt maf.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het is een soort ipad maar dan groter en daar kan je echt heel veel in plannen.. je kunt voor ieder kind bv een picto schema maken wat ze voor school moeten doen voor ze weg kunnen en dan kunnen ze punten verdienen en kan je een beloning instellen.. je kunt je boodschappenlijst erop voorbereiden... je voorraad bij houden al je afspraken bijhouden maar ook die van de rest van het gezin... echt enorm uitgebreid en erg handig... vet prijzig ook 😂 naast de aanschaf van dat scherm betaal je ook maandelijks voor het gebruik van het programma
Eerlijk? Ik hoop dat dit gaat gebeuren. De oudste weet nu al precies wat ze wil en krijgt het voor elkaar. Dat gaat een pittige worden denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:48 schreef Henrike het volgende:
Maar ik geloof werkelijk in karma.
Debbie gaat zo'n spijt krijgen van haar gedrag.
Haar kinderen , in ieder geval Zoë is op een leeftijd dat ze heel goed ziet wat er speelt.
Ze zadelt haar kinderen op met haar egoïstische gedrag en drang naar aandacht.
Ooit gaan de kinderen zich hiertegen afzetten en krijgt ze het voor de voeten gegooid.
Nou ja denk dat voor een druk en actief gezin (ouders die werken, kinderen diverse clubjes, kinderen die taakjes moeten doen om te helpen, enzovoort) kan dit echt wel een handig iets zijn (aanschaf scherm is 500¤ en daarna betaal je volgens mij 5¤ per maand voor het gebruik)quote:
Het enige wat Debbie nodig heeft is een systeem om haar leugens bij te houden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja denk dat voor een druk en actief gezin (ouders die werken, kinderen diverse clubjes, kinderen die taakjes moeten doen om te helpen, enzovoort) kan dit echt wel een handig iets zijn (aanschaf scherm is 500¤ en daarna betaal je volgens mij 5¤ per maand voor het gebruik)
Maar wat moet Debbie bijhouden verder?
Ik heb net het boek van Edino gelezen en vind het echt bizar hoe loyaal kinderen kunnen zijn naar hun ouders terwijl ze gewoon wel door hebben dat dingen niet kloppen..quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik hoop dat dit gaat gebeuren. De oudste weet nu al precies wat ze wil en krijgt het voor elkaar. Dat gaat een pittige worden denk ik.
Meestal duurt het voor mensen (kinderen) vrij lang voordat je je ouders echt leert kennen en ziet hoe ze echt zijn. Ook gewoon in de normale gezinnen, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb net het boek van Edino gelezen en vind het echt bizar hoe loyaal kinderen kunnen zijn naar hun ouders terwijl ze gewoon wel door hebben dat dingen niet kloppen..
Ben bang dat de lether kinderen ook pas echt door krijgen wat voor schade ze opgelopen hebben als ze zelf een gezin krijgen
Bij mijn dochter gebeurde dit inderdaad vanaf eind basisschool (totaal andere situatie dan bij Debbie hoor).quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:21 schreef Nieve het volgende:
Het besef waardoor je je problemen precies ervaart komt over het algemeen inderdaad vrij laat. De (inter)persoonlijke en hechtingsproblematiek, stemmingsklachten, angsten etc als gevolg van je (jonge) jeugd openbaren zich regelmatig al wel vanaf de puberteit of soms helaas zelfs eerder.
Maar ze doet dit zelf doordat ze vroeger waarschijnlijk niet genoeg aandacht kreeg, de thuissituatie was niet gemiddeld zeg maar. Grote kans dat de geschiedenis zich herhaalt en dat de kinderen ook hulp nodig hebben later. Als ze als moeder nou echt ziek is dan is dat het gewoon niet anders of hoe leg ik dat uit, maar dit is bewust de kinderen negeren omdat moeders graag in bed ligt en dat is gewoon zorgelijk. Iedere zieke moeder/ouder zal het verschrikkelijk vinden dat de kinderen aandacht te kort komen omdat een van de ouders ziek is maar Debbie geniet er gewoon van.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:48 schreef Henrike het volgende:
Maar ik geloof werkelijk in karma.
Debbie gaat zo'n spijt krijgen van haar gedrag.
Haar kinderen , in ieder geval Zoë is op een leeftijd dat ze heel goed ziet wat er speelt.
Ze zadelt haar kinderen op met haar egoïstische gedrag en drang naar aandacht.
Ooit gaan de kinderen zich hiertegen afzetten en krijgt ze het voor de voeten gegooid.
En gewoon zeggen dat haar kinderen niet belast worden met haar trauma. Haar eigen woorden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:30 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar ze doet dit zelf doordat ze vroeger waarschijnlijk niet genoeg aandacht kreeg, de thuissituatie was niet gemiddeld zeg maar. Grote kans dat de geschiedenis zich herhaalt en dat de kinderen ook hulp nodig hebben later. Als ze als moeder nou echt ziek is dan is dat het gewoon niet anders of hoe leg ik dat uit, maar dit is bewust de kinderen negeren omdat moeders graag in bed ligt en dat is gewoon zorgelijk. Iedere zieke moeder/ouder zal het verschrikkelijk vinden dat de kinderen aandacht te kort komen omdat een van de ouders ziek is maar Debbie geniet er gewoon van.
Ik ben zelf ook chronisch ziek en kan hier dus heel boos om worden.
Haar eettafel is later leeg hoor, met kerst.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En gewoon zeggen dat haar kinderen niet belast worden met haar trauma. Haar eigen woorden.
Veel gewerkt met kinderen uit een kwetsbare thuissituatie (om wat voor reden dan ook) en dan zie je inderdaad vaak het 'resultaat' als ze de tienerleeftijd bereiken. Gelukkig is er dan nog heel veel te winnen als ouders adequate hulp (kunnen) inzetten. (En als disclaimer dan nog dat niet alle problematiek die kinderen ervaren direct vanuit (1 van de) ouders komt natuurlijk.)quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij mijn dochter gebeurde dit inderdaad vanaf eind basisschool (totaal andere situatie dan bij Debbie hoor).
Wij hebben al heel snel hulp ingeschakeld. Dat heeft mijn dochter en ons heel goed gedaan. Het was zwaar maar elke minuut en elke euro waard.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
[..]
Veel gewerkt met kinderen uit een kwetsbare thuissituatie (om wat voor reden dan ook) en dan zie je inderdaad vaak het 'resultaat' als ze de tienerleeftijd bereiken. Gelukkig is er dan nog heel veel te winnen als ouders adequate hulp (kunnen) inzetten. (En als disclaimer dan nog dat niet alle problematiek die kinderen ervaren direct vanuit (1 van de) ouders komt natuurlijk.)
Ik vind het vanuit mijn werkveld aan de ene kant intrigerend om het bij bv Debbie zo voor m'n neus af zien te spelen en aan de andere kant vind ik het dieptriest omdat ik vaak gezien heb waar het toen kan leiden voor kinderen.
Debbie en haar kinderen zouden meer baat hebben bij een behandeling voor haar eigen psychische problematiek al dan niet vanuit haar eigen jeugd, dan allemaal lc behandelingen en emdr vanwege haar 'diagnose'.
😂😂quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En degene doet zelfs de was voor haar. Schaamteloos mokkel! En dan ‘voor de bovendieping heb ik zelf iemand in dienst genomen’, wat doet ze zelf dan nogquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:31 schreef lila01 het volgende:
Zo dan, Debbie krijgt 2 uur huishoudelijke hulp via de WMO.
En dat terwijl daar steeds meer op bezuinigd wordt.
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij hebben al heel snel hulp ingeschakeld. Dat heeft mijn dochter en ons heel goed gedaan. Het was zwaar maar elke minuut en elke euro waard.
Waar zie je dit?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En degene doet zelfs de was voor haar. Schaamteloos mokkel! En dan ‘voor de bovendieping heb ik zelf iemand in dienst genomen’, wat doet ze zelf dan nog
+1quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:30 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar ze doet dit zelf doordat ze vroeger waarschijnlijk niet genoeg aandacht kreeg, de thuissituatie was niet gemiddeld zeg maar. Grote kans dat de geschiedenis zich herhaalt en dat de kinderen ook hulp nodig hebben later. Als ze als moeder nou echt ziek is dan is dat het gewoon niet anders of hoe leg ik dat uit, maar dit is bewust de kinderen negeren omdat moeders graag in bed ligt en dat is gewoon zorgelijk. Iedere zieke moeder/ouder zal het verschrikkelijk vinden dat de kinderen aandacht te kort komen omdat een van de ouders ziek is maar Debbie geniet er gewoon van.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:20 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB skipt Tim even bij de brunch 😂 maar de brunch klopt dus wel.
Ze had het in de groep over dat ze WMO had gevraagd om extra uren voor de kids.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die hulp had ze al hoor. Maar wordt nu blijkbaar verplaatst van vrijdag naar woensdag.
En deze tijd kan ze nooit meer over doen... zo domquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik hoop dat dit gaat gebeuren. De oudste weet nu al precies wat ze wil en krijgt het voor elkaar. Dat gaat een pittige worden denk ik.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:30 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar zal een WMO daar dan niet alert op zijn? Ze hadden toch ook zo'n thuiscoach?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
[..]
Veel gewerkt met kinderen uit een kwetsbare thuissituatie (om wat voor reden dan ook) en dan zie je inderdaad vaak het 'resultaat' als ze de tienerleeftijd bereiken. Gelukkig is er dan nog heel veel te winnen als ouders adequate hulp (kunnen) inzetten. (En als disclaimer dan nog dat niet alle problematiek die kinderen ervaren direct vanuit (1 van de) ouders komt natuurlijk.)
Ik vind het vanuit mijn werkveld aan de ene kant intrigerend om het bij bv Debbie zo voor m'n neus af zien te spelen en aan de andere kant vind ik het dieptriest omdat ik vaak gezien heb waar het toen kan leiden voor kinderen.
Debbie en haar kinderen zouden meer baat hebben bij een behandeling voor haar eigen psychische problematiek al dan niet vanuit haar eigen jeugd, dan allemaal lc behandelingen en emdr vanwege haar 'diagnose'.
Slapenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En degene doet zelfs de was voor haar. Schaamteloos mokkel! En dan ‘voor de bovendieping heb ik zelf iemand in dienst genomen’, wat doet ze zelf dan nog
Te lui om te poepen...quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:48 schreef papierentas het volgende:
[..]
En reageren onder de post van het AD over haar bestie AM. Tijd en energie zat die meid.
Wel minder spannend dan 't klonk, want blijkbaar was 't een half influencer event 😂quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:20 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik begrijp haar ook echt niet. Ik begrijp dat je als echt chronische zieke niet altijd alles kan wat je graag wil. Dat je keuzes moet maken en soms ook je kinderen moet teleurstellen. Maar zij stelt alleen maar zichzelf als prioriteit, alles moet om haar gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:06 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
+1
Echt elke dag x10000 over mijn grens die na het ontbijt eigenlijk al op is. Zolang mijn kinderen maar niets te kort komen. Als de chronische ellende er eerder was geweest, had ik niet eens een kind op de wereld gezet.
Kan me echt niet voorstellen dat je eigenlijk gewoon je middelvinger naar je kind opsteekt.. Het is bizar.
Ja helemaal mee eens. Ik kies ook soms voor mijzelf, dat doet iedereen en is je goed recht. Ik ben allereerst vrouw, dan pas vrouw van en moeder. Maar daarin doe ik de rest nooit iets te kort en dat vind ik het belangrijkste. Dat ik een emotioneel goed gehecht gezin en kind op laat groeien met duizend fijne herinneringen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook echt niet. Ik begrijp dat je als echt chronische zieke niet altijd alles kan wat je graag wil. Dat je keuzes moet maken en soms ook je kinderen moet teleurstellen. Maar zij stelt alleen maar zichzelf als prioriteit, alles moet om haar gaan.
Ik snap het ook als je daadwerkelijk ziek bent dat je soms ook ff voor jezelf kiest en wel je nagels laat doen of extensions laat zetten als je daar puf voor hebt. Maar bij Debbie is t self care, me time, lodderig in haar rollie rondcrossen en naar bed. En haar kinderen mogen t lekker uitzoeken.
Maar ze doet alles voor de kinderen hoor!
Die is nergens oprecht mee. Zogenaamd een cadeau kopen voor haar vriendin was ook al een samenwerking.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natalievdlet brengt haar buurvrouw een bloemetje om haar te bedanken, blijkt het een samenwerking 🤦♀
Wat mij ook opvalt is dat de besties die elke dag bij haar waren en waarmee ze op Curaçao was, ineens (bijna?) niet meer in beeld zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:20 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zij had nooit aan kinderen moeten beginnen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook echt niet. Ik begrijp dat je als echt chronische zieke niet altijd alles kan wat je graag wil. Dat je keuzes moet maken en soms ook je kinderen moet teleurstellen. Maar zij stelt alleen maar zichzelf als prioriteit, alles moet om haar gaan.
Ik snap het ook als je daadwerkelijk ziek bent dat je soms ook ff voor jezelf kiest en wel je nagels laat doen of extensions laat zetten als je daar puf voor hebt. Maar bij Debbie is t self care, me time, lodderig in haar rollie rondcrossen en naar bed. En haar kinderen mogen t lekker uitzoeken.
Maar ze doet alles voor de kinderen hoor!
Daar zie je ook nooit meer wat van. Zou de oplader nog steeds kwijt zijn? Zou ze niet genoeg kunnen hangen zonder de aanpassingen?quote:Op woensdag 12 november 2025 00:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zij had nooit aan kinderen moeten beginnen.
Ze heeft er gewoon totaal niks voor over.
En dat is heel hard maar zo zie ik het wel.
Ze noemt weleens dat ze een schuldgevoel heeft maar ik zie dat niet.
Je ziet haar nooit bijv een keer met Liam naar een speeltuintje gaan. En daar word ze echt niet moe van, zet m in de zandbak en ga ernaast zitten met een kop koffie.
Of zet m op schoot als je blokje omgaat met de rolstoel.
Zet m in de bakfuets( hoeft niet ver)
Zo triest die kinderen, zien allen maar een klagende moeder.
Ja dit!! MB heeft het achter haar ellebogen hoor. Sneakyquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:58 schreef Annika2016 het volgende:
In de podcast vertelde MB al dat ze naar een brunch ging het weekend, maar in haar Stories van vandaag over zondag staat: we hadden geen plannen maar werden geappt door vrienden of we mee gingen brunchen.. MB is tegenwoordig wel aan het jokkebrokken om alles interessanter te doen lijken.
Die besties waren voor Cura ook nooit in beeld. Zij plukt haar besties zo van straat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:42 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Wat mij ook opvalt is dat de besties die elke dag bij haar waren en waarmee ze op Curaçao was, ineens (bijna?) niet meer in beeld zijn.
(Zal dat met haar relatie met Tim te maken hebben?)
Ik denk werkelijk dat het zo is gegaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 00:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daar zie je ook nooit meer wat van. Zou de oplader nog steeds kwijt zijn? Zou ze niet genoeg kunnen hangen zonder de aanpassingen?
Volgens mij staat dat ding werkeloos in de schuur, maar wilde ze hem hebbûh-hebbûh zodat de WMO denkt dat ze echt ziek is.
Misschien kan de spion bij de Barneveldse courant een keer een update geven.
Die besties waren toch dagelijks bij haar?quote:Op woensdag 12 november 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Die besties waren voor Cura ook nooit in beeld. Zij plukt haar besties zo van straat.
Dit! Ik heb de bolide al in geen tijden gezien!quote:Op woensdag 12 november 2025 00:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daar zie je ook nooit meer wat van. Zou de oplader nog steeds kwijt zijn? Zou ze niet genoeg kunnen hangen zonder de aanpassingen?
Volgens mij staat dat ding werkeloos in de schuur, maar wilde ze hem hebbûh-hebbûh zodat de WMO denkt dat ze echt ziek is.
Misschien is het ook gewoon teveel voor het meisje, VWO en topsport. Maar dat mag de conclusie daar sowieso niet zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:33 schreef Nieve het volgende:
Bij minibelle worden de slechte cijfers van haar brugklasser weer op hb gegooid...
Mijn oudste zit in de tweede, hij is niet hb maar haalde in de eerste periode van de brugklas ook de ene na de andere voldoende en dacht dat hij alles wel prima geleerd had. Is goed op zijn snuit gegaan en daarna gaan leren hoe het beter kan. Brugklassers moeten gewoon enorm wennen aan het huiswerk maken, plannen, hoe moet je precies leren etc. Training van executieve functies is dan heel nuttig. Maar nee hoor, bij haar is het weer alleen de hb en moet er een specialist op gezet worden.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat het zo is gegaan.
Weer extra aandacht.
Schandalig dat ze zo'n duur ding heeft staan en niet gebruikt.
Maar ze leest hier mee dus zullen we m vandaag of morgen wel ineens zien verschijnen.
Maar ze had m juist om meer vrijheid te krijgen.
We hebben zulke heerlijke herfstdagen gehad, alleen Liam is thuis.
Dan ga je toch ff lekker naar buiten?
Geen idee wanneer de intocht van Sinterklaas is maar dan wordt de bolide vast van staal gehaald. Of Debbie gaat niet mee, zou me ook niet verbazen. Klusje voor Roy.quote:Op woensdag 12 november 2025 00:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Denk het wel, dan mag ze vooraan staan/ zitten in de rolstoel, want ze is zoooo zielig en ziek. Zien jullie me wel? Misschien kan ze vlaggetjes aan haar rolstoel maken?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de intocht van Sinterklaas is maar dan wordt de bolide vast van staal gehaald. Of Debbie gaat niet mee, zou me ook niet verbazen. Klusje voor Roy.
Denk het wel, dan mag ze vooraan staan/ zitten in de rolstoel, want ze is zoooo zielig en ziek. Zien jullie me wel? Misschien kan ze vlaggetjes aan haar rolstoel maken?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de intocht van Sinterklaas is maar dan wordt de bolide vast van staal gehaald. Of Debbie gaat niet mee, zou me ook niet verbazen. Klusje voor Roy.
ik kijk daar al niet meer.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:57 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon teveel voor het meisje, VWO en topsport. Maar dat mag de conclusie daar sowieso niet zijn natuurlijk!
Het klinkt vooral als opstartproblemen en de realisatie dat je niet meer wegkomt met opletten in de klas en thuis een keer overlezen. Hebben mijn kinderen ook gehad, de overstap is gewoon groot en dan heb ik niet eens kinderen die aan topsport doen, dus met veel trainen zal het nog meer wennen zijn. 15-30 min leren voor een toets i.p.v. overlezen hielp hier al enorm.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:57 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon teveel voor het meisje, VWO en topsport. Maar dat mag de conclusie daar sowieso niet zijn natuurlijk!
Waarschijnlijk koopt ze zo'n vlaggetje waar ze mee kan zwaaien zodat iedereen kan zien dat ze echt alles voor haar kinderen over heeftquote:Op woensdag 12 november 2025 08:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk het wel, dan mag ze vooraan staan/ zitten in de rolstoel, want ze is zoooo zielig en ziek. Zien jullie me wel? Misschien kan ze vlaggetjes aan haar rolstoel maken?
Vlaggenlijn met haar eigen foto's 👌quote:Op woensdag 12 november 2025 08:47 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk koopt ze zo'n vlaggetje waar ze mee kan zwaaien zodat iedereen kan zien dat ze echt alles voor haar kinderen over heeft
Dit herken ik ook. Het is een enorme omslag en dan kan hulp bij leren van ouders al heel veel schelen. Maar dat kost tijd en als ik het schema zie bij moeder dan is dan een lastig iets.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:19 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het klinkt vooral als opstartproblemen en de realisatie dat je niet meer wegkomt met opletten in de klas en thuis een keer overlezen. Hebben mijn kinderen ook gehad, de overstap is gewoon groot en dan heb ik niet eens kinderen die aan topsport doen, dus met veel trainen zal het nog meer wennen zijn. 15-30 min leren voor een toets i.p.v. overlezen hielp hier al enorm.
Dat vind ik bij Lotte Balijns ook zo.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:42 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Wat mij ook opvalt is dat de besties die elke dag bij haar waren en waarmee ze op Curaçao was, ineens (bijna?) niet meer in beeld zijn.
(Zal dat met haar relatie met Tim te maken hebben?)
terwijl het de eerste weken zo enorm goed ging! Ik heb ook een brugpiep in 1 vwo zitten, nooit getest op HB (bewust) en die moet toch ook echt alle zeilen bij zetten. Hij is iedere dag bezig met huiswerk en het leren gaat hem niet perse makkelijk af. 'Hij weet het allemaal al'. Tsja zo werkte dat op de basisschool, maar nu wordt er toch echt iets anders verwacht. Ik zit zeker 4 avonden in de week met hem aan de keukentafel om iets door te nemen en hem te leren leren. Hij sport ook 5 x in de week en dat is best pittig daarnaast.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:57 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Bij mijn kinderen vond ik de overgang naar het voortgezet onderwijs een lastige tijd, nieuwe school huiswerk etc., alsof ze zichzelf opnieuw uit moeten vinden. (En dan deden mijn kinderen gewoon vmbo en praktijkonderwijs en geen topsport 🤭)quote:Op woensdag 12 november 2025 08:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit herken ik ook. Het is een enorme omslag en dan kan hulp bij leren van ouders al heel veel schelen. Maar dat kost tijd en als ik het schema zie bij moeder dan is dan een lastig iets.
😂of een kussen met foto in haar rolstoelquote:Op woensdag 12 november 2025 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vlaggenlijn met haar eigen foto's 👌
Niet of... gewoon en! En 1 om te geven aan sinterklaas samen met haar kleurplaatquote:Op woensdag 12 november 2025 09:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
😂of een kussen met foto in haar rolstoel
Ze kan toch ook al donderdag geappt zijn? Ik dacht ook eerst het klopt niet, daarna dacht ik als iemand mij donderdag appt wat ik zondag doe en ik heb geen plannen, dan ga ik ga mee. Dan zou ik het ook zo formuleren. Het is maar net hoe je het wil lezen. Iets met zout en slak.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:58 schreef Annika2016 het volgende:
In de podcast vertelde MB al dat ze naar een brunch ging het weekend, maar in haar Stories van vandaag over zondag staat: we hadden geen plannen maar werden geappt door vrienden of we mee gingen brunchen.. MB is tegenwoordig wel aan het jokkebrokken om alles interessanter te doen lijken.
Nou inderdaad, niks oprechts aan. Maar ik vind B zo´n leuk en guitig meisje!quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Die is nergens oprecht mee. Zogenaamd een cadeau kopen voor haar vriendin was ook al een samenwerking.
Lampjes erbij.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vlaggenlijn met haar eigen foto's 👌
Ja dat zijn gewoon haar twee beste vriendinnen die echt overal op de foto’s staan + hun echtgenoten. Als je oude carnavalfotos terug kijkt zie je die mannen er ook gewoon op staan.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die besties waren toch dagelijks bij haar?
Misschien vind ze ergens nog een prikkelarme intocht 🙊quote:Op woensdag 12 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die twee vriendinnen van haar zijn er toch ook al jaren? Daar heb ik 0 twijfels bij dat die nog gewoon in beeld zijn. Alleen niet letterlijk in haar story's. Maar hebben ook allebei gezinnen met jonge kinderen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja dat zijn gewoon haar twee beste vriendinnen die echt overal op de foto’s staan + hun echtgenoten. Als je oude carnavalfotos terug kijkt zie je die mannen er ook gewoon op staan.
* Staan ze elke dag met elkaar op de foto is het niet goed want wat doen die vriendinnen elke dag daar.
* Staan ze een week niet op de foto is het niet goed, want ze zijn niet meer zichtbaar, ze zullen alleen maar goed geweest zijn voor de vakantie.
Je zal maar een influencer zijn en dit lezen. Zou kapot moe worden van iedereen omdat je het nooit goed doet.
Ik wordt gelijk weer meegesleurd hahaha, heb het ook wel gemist! Heb jullie gemist!!quote:Op woensdag 12 november 2025 09:56 schreef Mirp het volgende:
[..]
Die twee vriendinnen van haar zijn er toch ook al jaren? Daar heb ik 0 twijfels bij dat die nog gewoon in beeld zijn. Alleen niet letterlijk in haar story's. Maar hebben ook allebei gezinnen met jonge kinderen.
Btw, leuk dat je weer actiever bent Gooischevrouw!
Pyjama's zouden veiliger zijn én beter passendquote:Op woensdag 12 november 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O jee Debbie heeft een samenwerking met een onderbroekenbox 🤔 je hebt 7 dagen om alles op je gemak te passen en weer terug te sturen.. ik heb altijd het geluk dat er iets mis gaat met terug sturen 😂
Maar foto's van jezelf in lingerie sturen 🤔 ik krijg daar toch beetje kriebels van... zit daar straks zo een marktkoop mannetje foto's van klanten in lingerie te verzamelen 🥴
Ik sla over 👌
Stond gister op zijn insta maar dat is weer weg gehaald en veranderd naar dat hij tijdelijk stopt.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:36 schreef SophiaLoren het volgende:
Leuk dat Judith een switch voor Bob koopt. Vind t wel mooi als je overal op beknibbeld en daardoor dit soort dingen kunt doen.
Waar is te zien dat reality fbi stopt?
Ik woon in dezelfde wijk als zij en zie ze regelmatig, dan is het helemaal cringe om dit soort dingen te zienquote:Op woensdag 12 november 2025 10:53 schreef Nooomi het volgende:
Pff die AD van ikvrouwvanjou van gister avond 🤣. Vreselijk.
Ik ben in de war met die besties van Mallorca. Die man met die rode haren bijv. Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die besties waren toch dagelijks bij haar?
Ik zou dit ook nooit doen. Lekker hyper de pieper is ze ook.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O jee Debbie heeft een samenwerking met een onderbroekenbox 🤔 je hebt 7 dagen om alles op je gemak te passen en weer terug te sturen.. ik heb altijd het geluk dat er iets mis gaat met terug sturen 😂
Maar foto's van jezelf in lingerie sturen 🤔 ik krijg daar toch beetje kriebels van... zit daar straks zo een marktkoop mannetje foto's van klanten in lingerie te verzamelen 🥴
Ik sla over 👌
En precies dit is dus wat me zo stoort: heen en weer sturen van spullen. Maar o zo begaan met het milieu. Kom gewoon met je luie reet van de bank af en ga naar een winkel. Tenzij dat echt niet mogelijk is natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik sla over 👌
Lijkt me idd gek om dit dan te zien..quote:Op woensdag 12 november 2025 11:12 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik woon in dezelfde wijk als zij en zie ze regelmatig, dan is het helemaal cringe om dit soort dingen te zien
Die besties van Mallorca waren er inderdaad opeens en werden direct bestempeld als besties. Grenzeloos gedrag.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:12 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik ben in de war met die besties van Mallorca. Die man met die rode haren bijv. Nog nooit gezien.
Die van Cura zie je idd heel vaak voorbij komen
Dat denk ik nou ook weleens bij Debbiequote:Op woensdag 12 november 2025 09:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Je zal maar een influencer zijn en dit lezen. Zou kapot moe worden van iedereen omdat je het nooit goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |