abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219246413
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En het staat weer goed op haar lijstje. Zoveel geprobeerd maar helaas geen herstel. En maar gebruik maken van allerlei potjes en voorzieningen die niet voor mensen als zij bedoeld zijn. Een opvreter is het, niet meer en niet minder.
Haar CV met behandelingen is tegenwoordig langer dan haar werk CV
pi_219246417
Is Debbie aan het schooien naar een samenwerking met Hyve? (Had bzzonder dat laatst ook niet?)
pi_219246419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je dan op die Facebook pagina de wanhoop van andere mensen leest die echt ziek zijn en de potjes niet kunnen gebruiken... ik vind het echt vreselijk.. hoe kan ze met zichzelf leven op deze manier??? Ik zou me dood schamen
Debbie kent geen schaamte. Het enige wat zij kent is ‘ikke ikke ikke.’
pi_219246440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 18:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Toch blijft het sneu voor de kindren uit de klas die maar een klein kadootje krijgen .
Maar goed dat houd je toch
Dat verschil zal er altijd zijn. Er zullen ook weer kinderen zijn die meer kregen dan mijn kinderen.
pi_219246450
Zo dan, Debbie krijgt 2 uur huishoudelijke hulp via de WMO.
En dat terwijl daar steeds meer op bezuinigd wordt.
pi_219246460
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:31 schreef lila01 het volgende:
Zo dan, Debbie krijgt 2 uur huishoudelijke hulp via de WMO.
En dat terwijl daar steeds meer op bezuinigd wordt.
Plus nog hulp voor de kinderen. Schaamteloos.
pi_219246474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Debbie aan het schooien naar een samenwerking met Hyve? (Had bzzonder dat laatst ook niet?)
Ja. Ze wil gewoon dat McDonald's bestelscherm in haar kamer hebben net als bzzonder, want het is nog niet druk genoeg daar in huis.
pi_219246481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 18:57 schreef Lokie het volgende:

[..]
Ik weet echt niet meer waar, maar een hele tijd terug zei Debbie hier zelf al over, dat ze niet in deze therapievorm gelooft en dat ze dit alleen gaat doen omdat de WMO dit wil.
Terecht dat WMO dat wil. Zij vraagt ook veel van de WMO, het is niet alleen nemen.
Ik heb in een besloten groep gelezen dat ze graag meer steun wou wat betreft de kinderen.
Misschien is dit wel waar ze aan willen werken, dat ze zelf meer met haar gezin bezig is.
We weten dat Debbie toch nooit eerlijk zegt wat er speelt.
pi_219246512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je dan op die Facebook pagina de wanhoop van andere mensen leest die echt ziek zijn en de potjes niet kunnen gebruiken... ik vind het echt vreselijk.. hoe kan ze met zichzelf leven op deze manier??? Ik zou me dood schamen
Debbie schaamt zich niet want zij vind zichzelf het allerbelangrijkst.
pi_219246516
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja. Ze wil gewoon dat McDonald's bestelscherm in haar kamer hebben net als bzzonder, want het is nog niet druk genoeg daar in huis.
Kan je me bijpraten? Wat is dit? Wat doet het? Waar gebruik je het voor?
pi_219246559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja daar pochte ze op in die COVID groep.
Dat ze meer ondersteuning wou voor de kinderen, ik eb dat toen al voorspelt dat haar dat ging lukken, en zie... prinses Debbie hoeft nog minder met haar kids te doen.
Daarom misschien die vraag over die app, kan ze vanaf de bank of bed haar kinderen sturen😂
pi_219246588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan nog een hulp die ze zelf betaald, oppasmeisje en Roy in het weekend.
Zo, mevrouw kan weer floaten, nagels doen, lippen opspuiten, koeien in de kont kijken en naar de zeeman rennen, wanneer gaat ze op vakantie?
pi_219246601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat een onwijs ding was dat, je vergelijking is 👍
pi_219246613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kan je me bijpraten? Wat is dit? Wat doet het? Waar gebruik je het voor?
Het is een soort ipad maar dan groter en daar kan je echt heel veel in plannen.. je kunt voor ieder kind bv een picto schema maken wat ze voor school moeten doen voor ze weg kunnen en dan kunnen ze punten verdienen en kan je een beloning instellen.. je kunt je boodschappenlijst erop voorbereiden... je voorraad bij houden al je afspraken bijhouden maar ook die van de rest van het gezin... echt enorm uitgebreid en erg handig... vet prijzig ook 😂 naast de aanschaf van dat scherm betaal je ook maandelijks voor het gebruik van het programma
pi_219246623
Maar ik geloof werkelijk in karma.
Debbie gaat zo'n spijt krijgen van haar gedrag.
Haar kinderen , in ieder geval Zoë is op een leeftijd dat ze heel goed ziet wat er speelt.
Ze zadelt haar kinderen op met haar egoïstische gedrag en drang naar aandacht.
Ooit gaan de kinderen zich hiertegen afzetten en krijgt ze het voor de voeten gegooid.
pi_219246645
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het is een soort ipad maar dan groter en daar kan je echt heel veel in plannen.. je kunt voor ieder kind bv een picto schema maken wat ze voor school moeten doen voor ze weg kunnen en dan kunnen ze punten verdienen en kan je een beloning instellen.. je kunt je boodschappenlijst erop voorbereiden... je voorraad bij houden al je afspraken bijhouden maar ook die van de rest van het gezin... echt enorm uitgebreid en erg handig... vet prijzig ook 😂 naast de aanschaf van dat scherm betaal je ook maandelijks voor het gebruik van het programma
O dan kan ze nog meer delegeren vanuit haar bed.
Zal wel als smoes zeggen dat de therapie dit aanbeveelt omdat ze zo haar rust beter kan waarborgen.
Er was toch toen ook iets met pacen? Dat kon ze niet, verbruikte altijd teveel energie.
Nou nu kan ze het in een app zetten.
pi_219246748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja daar pochte ze op in die COVID groep.
Dat ze meer ondersteuning wou voor de kinderen, ik eb dat toen al voorspelt dat haar dat ging lukken, en zie... prinses Debbie hoeft nog minder met haar kids te doen.
Daarom misschien die vraag over die app, kan ze vanaf de bank of bed haar kinderen sturen😂
Die hulp had ze al hoor. Maar wordt nu blijkbaar verplaatst van vrijdag naar woensdag.
pi_219246763
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze is echt maf.
pi_219246781
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:48 schreef Henrike het volgende:
Maar ik geloof werkelijk in karma.
Debbie gaat zo'n spijt krijgen van haar gedrag.
Haar kinderen , in ieder geval Zoë is op een leeftijd dat ze heel goed ziet wat er speelt.
Ze zadelt haar kinderen op met haar egoïstische gedrag en drang naar aandacht.
Ooit gaan de kinderen zich hiertegen afzetten en krijgt ze het voor de voeten gegooid.
Eerlijk? Ik hoop dat dit gaat gebeuren. De oudste weet nu al precies wat ze wil en krijgt het voor elkaar. Dat gaat een pittige worden denk ik.
pi_219246818
Kankrsterk volgde ik. Tot op 20 minuten geleden. Ze plaatst gewoon 3 verschillende samenwerkingen achter elkaar in 20 minuten tijd. Schaamteloos.
pi_219246838
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is echt maf.
Nou ja denk dat voor een druk en actief gezin (ouders die werken, kinderen diverse clubjes, kinderen die taakjes moeten doen om te helpen, enzovoort) kan dit echt wel een handig iets zijn (aanschaf scherm is 500¤ en daarna betaal je volgens mij 5¤ per maand voor het gebruik)
Maar wat moet Debbie bijhouden verder?
pi_219246882
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja denk dat voor een druk en actief gezin (ouders die werken, kinderen diverse clubjes, kinderen die taakjes moeten doen om te helpen, enzovoort) kan dit echt wel een handig iets zijn (aanschaf scherm is 500¤ en daarna betaal je volgens mij 5¤ per maand voor het gebruik)
Maar wat moet Debbie bijhouden verder?
Het enige wat Debbie nodig heeft is een systeem om haar leugens bij te houden.
pi_219246884
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eerlijk? Ik hoop dat dit gaat gebeuren. De oudste weet nu al precies wat ze wil en krijgt het voor elkaar. Dat gaat een pittige worden denk ik.
Ik heb net het boek van Edino gelezen en vind het echt bizar hoe loyaal kinderen kunnen zijn naar hun ouders terwijl ze gewoon wel door hebben dat dingen niet kloppen..
Ben bang dat de lether kinderen ook pas echt door krijgen wat voor schade ze opgelopen hebben als ze zelf een gezin krijgen
  Moderator / Colorchick dinsdag 11 november 2025 @ 20:16:53 #224
382129 crew  Donna
pi_219246910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb net het boek van Edino gelezen en vind het echt bizar hoe loyaal kinderen kunnen zijn naar hun ouders terwijl ze gewoon wel door hebben dat dingen niet kloppen..
Ben bang dat de lether kinderen ook pas echt door krijgen wat voor schade ze opgelopen hebben als ze zelf een gezin krijgen
Meestal duurt het voor mensen (kinderen) vrij lang voordat je je ouders echt leert kennen en ziet hoe ze echt zijn. Ook gewoon in de normale gezinnen, zeg maar.

Dusja. Dat zal nog wel even duren idd.
pi_219246957
Het besef waardoor je je problemen precies ervaart komt over het algemeen inderdaad vrij laat. De (inter)persoonlijke en hechtingsproblematiek, stemmingsklachten, angsten etc als gevolg van je (jonge) jeugd openbaren zich regelmatig al wel vanaf de puberteit of soms helaas zelfs eerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')