Ja dat wist ik, maar om haar op te zoeken op mollygram. Zij heeft toch iets met - of .quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
O ja is ook zo, huisvolkids is het
Oja die staat echt ver van de wereld, sowieso in haar hele doen en laten. Verbaasd me dus niks dat ze haar zwangerschap zo zwaar vindquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:17 schreef sophierr het volgende:
Iemand die Jessie Jazz volgt? Zo vreselijk zweverig en zwaar op de hand. Heeft het even zwaar gehad in het eerste trimester en verbaast zich enorm over (gewone) vrouwen die dan moeten werken of al een kind hebben. Staat zo ver van de werkelijkheid af, deze meid.
huisvolkids_quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar om haar op te zoeken op mollygram. Zij heeft toch iets met - of .
Kwam hier om dit te posten. Van niet vaccineren tot elke avond junkfood voor dr kidsquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:
Hvk bij haar pot honing:
Alles zo goed en natuurlijk mogelijk voor mij.
Maar de kinderen worden wederom weer met pannenkoeken aan tafel gezet, vanavond droge pasta?
Of pizza want woensdag
Had zij vorig jaar niet de bingo geleend (gesponsord gekregen) ofzo, en die kon je ook huren bij een partij…quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:28 schreef Harper het volgende:
Is AM nu werkelijk aan het uitleggen wat bingo is, waar je Het Spel moet kopen (Hema? Ik dacht dat zij het van die oudehoutwinkel had?) en hoe je dat moet doen (zelf de cadeautjes kopen bij elkaar promoten)?
Gekregen natuurlijk. Van die schroothoutwinkel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:47 schreef Lostit het volgende:
[..]
Had zij vorig jaar niet de bingo geleend (gesponsord gekregen) ofzo, en die kon je ook huren bij een partij…
Zo dat vind ik wel jammer. Ik vond hem veel betrouwbaarder dan Juicechannel die meer reclame adverteert dan juice brengt. Ook vind ik Juicechannel in tegenstelling to FBI heel erg hun eigen mening doorschemeren. Jammer dat hij letterlijk kapot is gemaakt door één persoon. Ben benieuwd of hij zijn kanaal echt helemaal verwijderd of tijdelijk de-activeertquote:
En dan ook:quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Vorige week of zo kwamen er een paar potjes van Ahead pontificaal in beeld op de lunch tafel, toen dacht ik het zal wel weer een samenwerking zijn. En ja hoor 🙄 Ze probeert het allemaal nog te relativeren want ze had eerst echt nee gezegd hoor, maar ze hebben haar overgehaald. En nu vindt ze die repen echt super handig want een banaan of bakje yoghurt in je tas gaan altijd stuk. Heeft ze nog nooit gehoord van een bananen doosje? En waar is die enorm handige to go beker van my muesli??
Zou ze dit nu juist niet benoemen elke keer in de hoop dat Tim haar op gaat zoeken?quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:57 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ik vind het bizar dat AM Tim hofman nu steeds voor de bus gooit. Voorheen was ze lyrisch over hem. Nu ze zelf het lijdend voorwerp bleek, wordt hij te pas en te onpas genoemd als de kwaaie pier.
Dat AM haar hele hebben en houden voor de bus gooit, deert niet!
Tim heeft onderzocht wat vele van ons al zagen. En net als roken tijdens het autorijden met je gezin in de auto (de favoriete metafoor van AM), dat doen we ook niet meer. Met influencen kan je dus ook gewoon stoppen omdat het slecht blijkt te zijn.
#teamtim
Nee hoor, neemt even een pauze. Ik vind hem ook veel betrouwbaarder dan andere kanalen.quote:
Ik snap weinig van die berichten en wat er speeltquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:33 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Nee hoor, neemt even een pauze. Ik vind hem ook veel betrouwbaarder dan andere kanalen.
Hopelijk doet even rust hem goed.
Haar geweldige potjes met vitaminen zijn al weer afgelopen 😂quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:00 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM nu weer met haar eiwit reepjes zo geloofwaardig met die snoep la.
Toch blijft het sneu voor de kindren uit de klas die maar een klein kadootje krijgen .quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wij hebben de middelen en daar maken wij gebruik van en onze kinderen delen daar in mee.
Nu moet er ook ineens weer een reel van Lot Beukers gedeeld worden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:17 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
En dan ook:
“Suikervrij is niks voor mij!” Uhm ja…. behalve toen er een samenwerking met lot beukers was en er ineens suikervrije chocopasta werd gegeten en suikervrije baksels gemaakt werden. En behalve de samenwerking die je nu weer hebt omdat je het reisje naar IJsland niet helemaal zelf wilt betalen. En behalve een nieuwe samenwerking in de toekomst, want principes zijn er om lekker overboord te gooien!
Ik snap gewoon echt niet dat iemand zo vaak draait in haar mening alleen om die paar centen
Laat maar weer nieuwe update 😆quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:33 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Nee hoor, neemt even een pauze. Ik vind hem ook veel betrouwbaarder dan andere kanalen.
Hopelijk doet even rust hem goed.
Ik weet echt niet meer waar, maar een hele tijd terug zei Debbie hier zelf al over, dat ze niet in deze therapievorm gelooft en dat ze dit alleen gaat doen omdat de WMO dit wil.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:34 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ondersteunend, niet oplossend.
Dat we vooral niet denken dat ze opknapt....
En het staat weer goed op haar lijstje. Zoveel geprobeerd maar helaas geen herstel. En maar gebruik maken van allerlei potjes en voorzieningen die niet voor mensen als zij bedoeld zijn. Een opvreter is het, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:57 schreef Lokie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar, maar een hele tijd terug zei Debbie hier zelf al over, dat ze niet in deze therapievorm gelooft en dat ze dit alleen gaat doen omdat de WMO dit wil.
Als je dan op die Facebook pagina de wanhoop van andere mensen leest die echt ziek zijn en de potjes niet kunnen gebruiken... ik vind het echt vreselijk.. hoe kan ze met zichzelf leven op deze manier??? Ik zou me dood schamenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het staat weer goed op haar lijstje. Zoveel geprobeerd maar helaas geen herstel. En maar gebruik maken van allerlei potjes en voorzieningen die niet voor mensen als zij bedoeld zijn. Een opvreter is het, niet meer en niet minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |