Dit!quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Dat AM zich zo aangevallen voelt door Tim Hofman zegt genoeg. Ze weet zelf ook wel dat ze verkeerd bezig is. Maar het levert haar te veel op om er mee te willen stoppen.
Goh, ik kan me nog herinneren dat (volgens mij Jet) echt veel gesponsorde cadeaus kreeg voor haar verjaardag!quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik snap het stuk over Annemarie in het AD niet zo. Het is ook een beetje houterig opgeschreven en ze specificeert niet echt wat voor haat enzo ze dan allemaal krijgt. En ze zegt dat met Jet is begonnen met filmen (en Insta) maar dat was toch met Guus?
[..]
Of was dat dan alleen insta?
En wat ze zegt over het vieren van Sinterklaas en zo klopt ook geen hout van:
[..]
Heeft die interviewer uberhaupt op haar insta gekeken?
Heelquote:Op dinsdag 11 november 2025 07:53 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Maar hoezo breng je dit zo alsof het een feit is? Check de foto van &c van 2020. Echt een compleet ander mens. Zeg dan gewoon: 'Ik denk het wel.'
Ik snap echt niks van mensen die dat doen. En het dan ook nog zo laten zien op internet. Waarom?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:31 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
En lekker rijden met telefoon in de hand, waardoor je moet schakelen met links. 439¤ boete zou haar eens goed doen.
Jij brengt verhalen echt als feiten de wereld in.. Er is nergens bevestig door de poly dat Michelle een affaire zou hebben met Tim. En ik vind het knap dat jij op basis van de houding van Koen met een zelfverzonnen waarheid komt dat hij niet meer verder wilde. Misschien meer houden bij speculaties? maar dan moet je je verhaal even anders neerpennen.quote:Op maandag 10 november 2025 21:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat de breuk niet van haar komt betwijfel ik. In januari kwamen K en J er achter dat M al anderhalf jaar vreemd ging met Tim. Misschien dat Tim er toen niet aan toe was om voor Mies zijn gezin te verlaten. Daarom heeft ze misschien geprobeerd om de situatie die er was (de poly) te redden, maar dat wilde Koen in elk geval niet (als je kijkt hoe zijn houding tegenover haar veranderde op Insta).Er zal nog wel meer gebeurd zijn, want anders waren J en K meteen wel samen verdergegaan.
In de reacties legt ze het uit: ze neemt het Tim Hofman kwalijk dat hij zwartwit was, want er zijn familievloggers die het wel overwogen en goed aanpakken en die mensen zouden anderen moeten helpen het beter aan te pakken..quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:57 schreef Gooischevrouw het volgende:
Zo jammer dat ik het artikel van AM niet kan lezen. Mijn mond viel open toen ik las waar ze Tom van beschuldigd in de titel. Ik dacht je bent ook een familievlogger/influencer.
Ik mag hier niet over mee praten want ik heb mijn neefje ooit een PS4 gegeven voor Kerst 😆 en ook wel eens AirPods. Maar in my defence, ik heb zelf helaas geen kinderen dus ik maak mijn gemis goed door mijn enige neefje en nichtje te verwennen (en ja daar ben ik me goed bewust van!) wat jij doet vind ik gezonder. Ik kreeg dat soort dingen vroeger ook echt niet van de Sint of Kerstman. En zo worden kinderen ook meer bewust van de aankoop, hoe duur dit is en dat ze er zuinig op moeten zijn. Daarnaast heb ik mijn neefje toen ook gezegd dat hij niks mocht zeggen op school want er zijn genoeg kinderen die dit niet krijgen. Het feit dat ik dit tegen hem moest zeggen zegt al genoeg over het extravagante cadeau.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:12 schreef Nieve het volgende:
Hè, Judith die een Nintendo gaat geven met Sinterklaas?! Ik ben geen gier en we hebben het financieel goed, maar ik vind dat al een veel te groot cadeau voor Sinterklaas. De Playstations en Nintendo's die hier ooit gekocht zijn werden (deels) zelf gespaard door de kinderen. Ik weet nog dat het beste vriendje van mijn zoon een paar jaar geleden ook een switch kreeg voor Sinterklaas en dat mijn zoon in tranen was want hij had dat ook op zijn lijstje maar hij dacht dat Sinterklaas hem dan waarschijnlijk niet lief genoeg vond. Vond dat toen al bizar dat mensen zo'n groot cadeau geven met de Sint. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor, ik vind dat gewoon niet nodig. En ik vind het nogal haaks staan op het gedachtengoed van Judith.
Hoezo is dat geen doen? Je hebt het niet meteen nee, maar dat is ook het hele punt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:15 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn kinderen krijgen ook een iPhone, PlayStation, switch, AirPods, iPads of laptops (gecombineerd voor school).
Als ze dat op hun 12e zelf moeten sparen. Dat is toch geen doen 🤭. Of zijn jaren bezig met hun zakgeld.
Waarom is het bizar? Iedereen besteed zijn budget anders, ga echt geen rekening houden met andere kinderen omdat hun ouders bv liever het geld weg paffen om een voorbeeld te noemen.
Vond haar mega grappig. Nu niet meer. Geen idee waarom.quote:Op maandag 10 november 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand juliaceciliavanhelvoirt? (Hele mond vol). Ik vind t knap hoor, maar mijn keizersnede litteken gaat pijn doen van alle inspanning die zij levert 🙈
Wat voor soort; hoe lieg ik niet meer therapie?quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie begint met een nieuwe therapie vandaag 🫣
Ja toch, altijd negatiefquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Opvallend dat ze dat erbij vermeld
Mijn punt was dat ik het niet bij Judith vindt passen ivm haar normaal zo gierige houding, maar kennelijk voelen meer mensen zich aangesproken. Ik lig er verder niet wakker van hoor, wat anderen doen. You do you 🫶🏻😉quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:49 schreef Fenne het volgende:
Hier krijgen ze juist wel grotere cadeaus met Sint. En niks met kerst. Mag iedereen wat mij betreft lekker zelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |