Nee zeker niet hoor je mij niet zeggen. Vindt het alleen kinderachtig dat JvP wordt afgekat omdat ze van huis naar huis switcht om eindelijk een vast plekje te vinden.quote:Op maandag 10 november 2025 22:42 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik denk niet jvp en kb de boerderij kunnen betalen? Moeten ze dan allemaal maar eruit en naar een andere plek?
Weet ik niet of dat zo is, misschien zit het wel heel anders in elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 22:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hun boerderij. Gezamenlijk betaald.
Ja dat inderdaad. En dat reageren op posts vind ik ook zo irritant. Op het MamaNova account delen ze iets en met 1 van de tig andere accounts die ze hebben, reageren ze daar gelijk onder. Heel hinderlijk vind ik datquote:Op maandag 10 november 2025 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg nog zo'n andere vrouw, had eerst een webshop in 2e hands kleding en is nu uitgebreid naar een fysieke winkel met ook nieuwe kleding en speelgoed etc. Ik gun het haar enorm, maar die webshop is ook niet door te komen. Zo zonde, want ze verkoopt echt wel leuke dingen.
En dat heb ik bij Tess&Tobi/mama nova ook wel. Ik weet niet voor wat ik bij welke webshop ik moet kijken en waar ik t vinden moet. Dus dan stop ik weer met zoeken haha.
Waar wordt ze afgekat?quote:Op maandag 10 november 2025 22:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nee zeker niet hoor je mij niet zeggen. Vindt het alleen kinderachtig dat JvP wordt afgekat omdat ze van huis naar huis switcht om eindelijk een vast plekje te vinden.
En helemaal eens dat JvP gewoon dit hele driehoek niet had moeten doen. Maar om te zeggen dat het zielig voor de kids is…..
Nee hoor, geen discussie voor nodig.quote:Op maandag 10 november 2025 22:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen kan zien dat deze duckface en lippen onnatuurlijk zijn. En nu jij!
Hebben ze zelf verteld in een Q and A.quote:Op maandag 10 november 2025 22:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat zo is, misschien zit het wel heel anders in elkaar.
Waarschijnlijk kan mb het wel betalen in haar uppie en de rest niet.
Dan zouden ze het moeten verkopen, ( en koopt Michelle het alsnog)
Ze zullen wel een uitkoopregeling hebben.
HAHAHA oké duidelijk dit. 😂quote:Op maandag 10 november 2025 22:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee hoor, geen discussie voor nodig.
Ok, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 10 november 2025 22:59 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hebben ze zelf verteld in een Q and A.
Je reageerde op 'gezamenlijk betaald' dat is duidelijk op hun YouTube kanaal in die Q en A vermeld.quote:Op maandag 10 november 2025 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik dan gemist.
en koen en jvp die hadden geen interesse in de boerderij?
Heb de podcast niet geluisterd.
Sam doet toch iets met cypers veiligheid ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2025 01:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘ Zoon Sam heeft soms wel moeite met de bekendheid van zijn moeder. ,,Die zegt dat hij de jongste kinderen de moeder gunt die hij heeft gehad, die thuis zat, en niet de werkende moeder.''
Maar uiteraard niets over en onveiligheid waarin zijn zusjes opgroeien/opgroeiden.
Want dat is helemáál niet aan de orde volgens AM. Het zijn vooral die Vreselijke Volgers die constant bij haar voor de deur staan. Duh..
En op haatreacties reageert ze nu lief.
Dat ze iedereen blokkeert die wat kritisch is, dat wordt ook weer niet vermeld.
Ze staat al lange tijd op nr. 1 in de Pinokkio-ranglijst.
Deschattenvan? Heeeeeel irritant type. Wel mooi speelgoed.quote:Op maandag 10 november 2025 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg nog zo'n andere vrouw, had eerst een webshop in 2e hands kleding en is nu uitgebreid naar een fysieke winkel met ook nieuwe kleding en speelgoed etc. Ik gun het haar enorm, maar die webshop is ook niet door te komen. Zo zonde, want ze verkoopt echt wel leuke dingen.
En dat heb ik bij Tess&Tobi/mama nova ook wel. Ik weet niet voor wat ik bij welke webshop ik moet kijken en waar ik t vinden moet. Dus dan stop ik weer met zoeken haha.
Haha ja! Hele leuke winkel ook, heb er regelmatig tweedehands gekocht ook. Nu zie ik soms iets op de stories voorbij komen, maar die webshop kom ik dus niet doorheen, dus dan haak ik af 😅quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:26 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Deschattenvan? Heeeeeel irritant type. Wel mooi speelgoed.
Wie zegt dat JvP is uitgekocht door haar ex? Dat heb ik hier vaker voorbij zien komen maar voor zover ik mij kan herinneren is daar nooit iets over gezegd door JvP.quote:Op maandag 10 november 2025 22:55 schreef Lostit het volgende:
Die webshop is van MB en JvP samen. Dus ik denk dat ze beide geld hebben. JvP is ook uitgekocht door haar ex man, dus ze zal vast wel wat inbrengen.
Inderdaad. Danku!quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Iris Zeilstra: via Google afbeeldingen gezocht. Kwam een foto tegen uit. aug. 2020, heel ander gezicht en naar mijn idee niet alleen door de lippen die toen heel dun waren.
Dat heb ik ooit een keer voorbij zien komen in een q&a over haar huizenzoektocht (voordat ze die nieuwbouwwoning betrok).quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wie zegt dat JvP is uitgekocht door haar ex? Dat heb ik hier vaker voorbij zien komen maar voor zover ik mij kan herinneren is daar nooit iets over gezegd door JvP.
Ja, ik lees het net. Wat een huilie verhaal.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Zie een artikel staan over AM op de website van het AD. Helaas wel premium. Of ben ik mosterd?
Ik vijd het diep triest dat een van de kinderen dat (al) zegtquote:Op dinsdag 11 november 2025 01:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘ Zoon Sam heeft soms wel moeite met de bekendheid van zijn moeder. ,,Die zegt dat hij de jongste kinderen de moeder gunt die hij heeft gehad, die thuis zat, en niet de werkende moeder.''
Maar uiteraard niets over en onveiligheid waarin zijn zusjes opgroeien/opgroeiden.
Want dat is helemáál niet aan de orde volgens AM. Het zijn vooral die Vreselijke Volgers die constant bij haar voor de deur staan. Duh..
En op haatreacties reageert ze nu lief.
Dat ze iedereen blokkeert die wat kritisch is, dat wordt ook weer niet vermeld.
Ze staat al lange tijd op nr. 1 in de Pinokkio-ranglijst.
Even gekeken, maar inderdaad!quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Iris Zeilstra: via Google afbeeldingen gezocht. Kwam een foto tegen uit. aug. 2020, heel ander gezicht en naar mijn idee niet alleen door de lippen die toen heel dun waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |