abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219241747
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 21:45 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies dit, wat ze verder doen en met wie moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn uit elkaar.
Maar hoop toch dat ze aan de kinderen denken voor er weer gezinnen bij elkaar worden gezet .
De jongens van jvp weer naar een andere woonplek.
Vind het echt zielig, al snap ik dat centerparcs ook niet ideaal is.
Wat moet JvP anders? MB blijft in de boerderie dus ze heeft geen keus. Ik gun de kinderen een vaste woonplek, ze hebben al zoveel moeten switchen. En beter een tijdelijke huurwoning dan een vakantie park. Ben juist blij voor de kids dat ze hun vriendjes weer om hun heen hebben en gun hen de wereld. Eindelijk weer ❤
pi_219241748
Dat vreemdgaan van Michelle is toch nooit bevestigd?

Ik vraag me in dit soort situaties altijd af wie er als eerste met een boek komt 😂 iedereen en zijn moeder schrijft tegenwoordig een boek, hier valt ook vast nog een slaatje uit te slaan wat diepgaander is dan die podcast van MB.
pi_219241758
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:02 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Is die duckface naturel?
Ik kan het me echt niet voorstellen. Er zijn hoe dan ook fillers in die lippen gegaan. Ze zal vast zeggen van niet maar dat zei MB ook die vervolgens ook gewoon Botox doet.
pi_219241762
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris zeilstra heeft iets mannelijks over zich
Ja!
pi_219241776
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 20:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit vraag ik me dus ook wel af, ze hadden eerst een fysieke winkel, dat liep niet dus alleen een webshop. Toen (voor mijn gevoel best impulsief) weer een fysieke winkel. Maar heb niet het idee dat het super goed loopt. Alles is vrij duur, de hydrofiel doeken zijn wel echt helemaal geweldig vind ik.
Ja die hydrofielen zijn geweldig. Voor de rest ben ik altijd helemaal 'lost' in hun webshop. Er is zóveel. Merken, pakketten met verschillende merken door elkaar, eigen merk, niet logisch ingedeeld enz. Het moet verder trouwens vreselijk zijn om je kindje zo ziek te zien en al zolang in het ziekenhuis te hebben.
pi_219241778
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 21:18 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap al die speculaties over die poly niet, er wordt geoordeeld terwijl niemand weet hoe het zit.

Dingen bespreken die we in stories voorbij zien komen, irritaiment, allemaal leuk.

Maar we weten niet hoe dingen zijn gegaan, wij weten niet hoe het nu zit. Waarom wordt er zo over doorgegaan?
Eens.
Al vind ik het ook vermakelijk om alle speculaties en kronkels hier te lezen. Maar het zinnetje wat de influencers vaak zeggen komt ook bij me op. “Hebben ze niks beters te doen?” Ondertussen lees ik lekker verder mee 😀.

Ellen die haar ex stalkt op tinder. O o o, zij is zelf de grootste rode vlag!?
pi_219241785
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:02 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Is die duckface naturel?
Ja
pi_219241789
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja
Hoe weet jij dit zo zeker? 😬
pi_219241793
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:22 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wat moet JvP anders? MB blijft in de boerderie dus ze heeft geen keus. Ik gun de kinderen een vaste woonplek, ze hebben al zoveel moeten switchen. En beter een tijdelijke huurwoning dan een vakantie park. Ben juist blij voor de kids dat ze hun vriendjes weer om hun heen hebben en gun hen de wereld. Eindelijk weer ❤
Ik zeg ook niet dat ze het anders moet doen, ook dat centerparcs niet ideaal is,alleen dat ik het zielig vind voor de jongens, weer verkassen en ja fijn dat ze dichter bij de vriendjes zijn. Maar dit is weer tijdelijk en dan?
pi_219241820
Volgt iemand juliaceciliavanhelvoirt? (Hele mond vol). Ik vind t knap hoor, maar mijn keizersnede litteken gaat pijn doen van alle inspanning die zij levert 🙈
pi_219241823
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 22:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat ze het anders moet doen, ook dat centerparcs niet ideaal is,alleen dat ik het zielig vind voor de jongens, weer verkassen en ja fijn dat ze dichter bij de vriendjes zijn. Maar dit is weer tijdelijk en dan?
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.
pi_219241825
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Because she does just likee
pi_219241834
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Net zo zeker dan dat jij hierboven schrijft; " er zijn hoe dan ook fillers ingegaan"?
pi_219241836
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:26 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Ja die hydrofielen zijn geweldig. Voor de rest ben ik altijd helemaal 'lost' in hun webshop. Er is zóveel. Merken, pakketten met verschillende merken door elkaar, eigen merk, niet logisch ingedeeld enz. Het moet verder trouwens vreselijk zijn om je kindje zo ziek te zien en al zolang in het ziekenhuis te hebben.
Ik volg nog zo'n andere vrouw, had eerst een webshop in 2e hands kleding en is nu uitgebreid naar een fysieke winkel met ook nieuwe kleding en speelgoed etc. Ik gun het haar enorm, maar die webshop is ook niet door te komen. Zo zonde, want ze verkoopt echt wel leuke dingen.
En dat heb ik bij Tess&Tobi/mama nova ook wel. Ik weet niet voor wat ik bij welke webshop ik moet kijken en waar ik t vinden moet. Dus dan stop ik weer met zoeken haha.
pi_219241847
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Because she does just likee
😂😂😂.
Je moest eens weten
pi_219241849
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand juliaceciliavanhelvoirt? (Hele mond vol). Ik vind t knap hoor, maar mijn keizersnede litteken gaat pijn doen van alle inspanning die zij levert 🙈
Is dat die dame van die Belg?
pi_219241853
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Net zo zeker dan dat jij hierboven schrijft; " er zijn hoe dan ook fillers ingegaan"?
Ik denk dat iedereen kan zien dat deze duckface en lippen onnatuurlijk zijn. En nu jij!
pi_219241868
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.
Maar stel je voor hè, stel je voor: Michelle heeft het geld om de boerderij te behouden en de rest niet,en ze hebben trammelant.
Zou jij dan je olek opgeven? Of zou je ook voor jezelf kiezen?
We weten nog steeds niet wat er gebeurd is.
Als Koen en jvp Michelle buiten spel hebben gezet dan snap
Ik dat Michelle ze haar boerderij uit heeft geknikkerd.
En ik ben het zeker met je eens : voor de jongens van jvp is het zielig, maar ook de andere 4 vind ik het zielig voor.
Eerst gezellig met 10, jvp was ook dol op de 4 bonuskids.
De 3 volwassenen wisten waar ze aan begonnen en dat het een risico was.
Ik hoop oprecht dat ze alle 3 hun weg vinden, en wie er schuld is maakt me niet veel uit.
pi_219241871
quote:

[..]
Nou dit idd. Michelle zit parttime op de boerderie, want ze 'woont' parttime in haar home away from home: 🌟Amsterdam🌟.

Ik vind het fijn voor Jacqueline dat ze weg is van centerparcs. Vraag me wel af hoe tijdelijk dit onderkomen weer is.
Het lijkt me ook lastig om in deze tijd zomaar weer ff iets anders te vinden.
Maar ik blijf erbij,: ze had een heel fijn huis met haar jongens, dat had ze nog kunnen hebben als ze haar verstand had gebruikt.
pi_219241874
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is dat die dame van die Belg?
Ja
pi_219241875
Ik vind jvp zo 'veranderlijk'? Eerst was ze thuisblijfmoeder en moest ze denk ik ook veel koken? En daarna met de poly kookte ze nooit meer, nu weer volop in de keuken content. Destijds moest ze neem ik aan, ook veel heen en weer rijden? Daarna werd opeens de BMW helemaal het ding? Vraag me af of ze die nog heeft.
Sinds de breuk is ze ook weer heeeeeeeel vaak bij haar ouders, terwijl ze dat vrijwel nooit deelde toen ze in de poly zat. Of zouden haar ouders de poly hebben afgekeurd en geen/minder contact hebben?
pi_219241880
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar stel je voor hè, stel je voor: Michelle heeft het geld om de boerderij te behouden en de rest niet,en ze hebben trammelant.
Zou jij dan je olek opgeven? Of zou je ook voor jezelf kiezen?
We weten nog steeds niet wat er gebeurd is.
Als Koen en jvp Michelle buiten spel hebben gezet dan snap
Ik dat Michelle ze haar boerderij uit heeft geknikkerd.
Hun boerderij. Gezamenlijk betaald.
pi_219241885
quote:

[..]
Ik denk niet jvp en kb de boerderij kunnen betalen? Moeten ze dan allemaal maar eruit en naar een andere plek?
pi_219241895
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou dit idd. Michelle zit parttime op de boerderie, want ze 'woont' parttime in haar home away from home: 🌟Amsterdam🌟.

Ik vind het fijn voor Jacqueline dat ze weg is van centerparcs. Vraag me wel af hoe tijdelijk dit onderkomen weer is.
Het lijkt me ook lastig om in deze tijd zomaar weer ff iets anders te vinden.
Maar ik blijf erbij,: ze had een heel fijn huis met haar jongens, dat had ze nog kunnen hebben als ze haar verstand had gebruikt.
Ja eens, maar verliefdheid doet rare dingen.
En op zich als ze alleen zou zijn tsja, maar haar 3 kinderen worden er in meegetrokken.
En ze zal echt haar best doen voor de jongens maar dit gesleep gun je ze niet.
pi_219241901
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja
Die vind ik even leuk maar verveelde snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')