Wat moet JvP anders? MB blijft in de boerderie dus ze heeft geen keus. Ik gun de kinderen een vaste woonplek, ze hebben al zoveel moeten switchen. En beter een tijdelijke huurwoning dan een vakantie park. Ben juist blij voor de kids dat ze hun vriendjes weer om hun heen hebben en gun hen de wereld. Eindelijk weer ❤quote:Op maandag 10 november 2025 21:45 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dit, wat ze verder doen en met wie moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn uit elkaar.
Maar hoop toch dat ze aan de kinderen denken voor er weer gezinnen bij elkaar worden gezet .
De jongens van jvp weer naar een andere woonplek.
Vind het echt zielig, al snap ik dat centerparcs ook niet ideaal is.
Ik kan het me echt niet voorstellen. Er zijn hoe dan ook fillers in die lippen gegaan. Ze zal vast zeggen van niet maar dat zei MB ook die vervolgens ook gewoon Botox doet.quote:
Ja!quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris zeilstra heeft iets mannelijks over zich
Ja die hydrofielen zijn geweldig. Voor de rest ben ik altijd helemaal 'lost' in hun webshop. Er is zóveel. Merken, pakketten met verschillende merken door elkaar, eigen merk, niet logisch ingedeeld enz. Het moet verder trouwens vreselijk zijn om je kindje zo ziek te zien en al zolang in het ziekenhuis te hebben.quote:Op maandag 10 november 2025 20:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit vraag ik me dus ook wel af, ze hadden eerst een fysieke winkel, dat liep niet dus alleen een webshop. Toen (voor mijn gevoel best impulsief) weer een fysieke winkel. Maar heb niet het idee dat het super goed loopt. Alles is vrij duur, de hydrofiel doeken zijn wel echt helemaal geweldig vind ik.
Eens.quote:Op maandag 10 november 2025 21:18 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap al die speculaties over die poly niet, er wordt geoordeeld terwijl niemand weet hoe het zit.
Dingen bespreken die we in stories voorbij zien komen, irritaiment, allemaal leuk.
Maar we weten niet hoe dingen zijn gegaan, wij weten niet hoe het nu zit. Waarom wordt er zo over doorgegaan?
Ik zeg ook niet dat ze het anders moet doen, ook dat centerparcs niet ideaal is,alleen dat ik het zielig vind voor de jongens, weer verkassen en ja fijn dat ze dichter bij de vriendjes zijn. Maar dit is weer tijdelijk en dan?quote:Op maandag 10 november 2025 22:22 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Wat moet JvP anders? MB blijft in de boerderie dus ze heeft geen keus. Ik gun de kinderen een vaste woonplek, ze hebben al zoveel moeten switchen. En beter een tijdelijke huurwoning dan een vakantie park. Ben juist blij voor de kids dat ze hun vriendjes weer om hun heen hebben en gun hen de wereld. Eindelijk weer ❤
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.quote:Op maandag 10 november 2025 22:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het anders moet doen, ook dat centerparcs niet ideaal is,alleen dat ik het zielig vind voor de jongens, weer verkassen en ja fijn dat ze dichter bij de vriendjes zijn. Maar dit is weer tijdelijk en dan?
Because she does just likeequote:Op maandag 10 november 2025 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker? 😬
Net zo zeker dan dat jij hierboven schrijft; " er zijn hoe dan ook fillers ingegaan"?quote:Op maandag 10 november 2025 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker? 😬
Ik volg nog zo'n andere vrouw, had eerst een webshop in 2e hands kleding en is nu uitgebreid naar een fysieke winkel met ook nieuwe kleding en speelgoed etc. Ik gun het haar enorm, maar die webshop is ook niet door te komen. Zo zonde, want ze verkoopt echt wel leuke dingen.quote:Op maandag 10 november 2025 22:26 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ja die hydrofielen zijn geweldig. Voor de rest ben ik altijd helemaal 'lost' in hun webshop. Er is zóveel. Merken, pakketten met verschillende merken door elkaar, eigen merk, niet logisch ingedeeld enz. Het moet verder trouwens vreselijk zijn om je kindje zo ziek te zien en al zolang in het ziekenhuis te hebben.
Is dat die dame van die Belg?quote:Op maandag 10 november 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand juliaceciliavanhelvoirt? (Hele mond vol). Ik vind t knap hoor, maar mijn keizersnede litteken gaat pijn doen van alle inspanning die zij levert 🙈
Ik denk dat iedereen kan zien dat deze duckface en lippen onnatuurlijk zijn. En nu jij!quote:Op maandag 10 november 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Net zo zeker dan dat jij hierboven schrijft; " er zijn hoe dan ook fillers ingegaan"?
Maar stel je voor hè, stel je voor: Michelle heeft het geld om de boerderij te behouden en de rest niet,en ze hebben trammelant.quote:Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.
Nou dit idd. Michelle zit parttime op de boerderie, want ze 'woont' parttime in haar home away from home: 🌟Amsterdam🌟.quote:Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat moet ze anders? Niet iedereen kan zoals MB op de boerderij blijven. Ik vind dit sneu voor JvP en haar jongens. Zowel JvP als Koen zitten ergens anders met kinderen en MB is de queen op de boerderie.
Hun boerderij. Gezamenlijk betaald.quote:Op maandag 10 november 2025 22:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar stel je voor hè, stel je voor: Michelle heeft het geld om de boerderij te behouden en de rest niet,en ze hebben trammelant.
Zou jij dan je olek opgeven? Of zou je ook voor jezelf kiezen?
We weten nog steeds niet wat er gebeurd is.
Als Koen en jvp Michelle buiten spel hebben gezet dan snap
Ik dat Michelle ze haar boerderij uit heeft geknikkerd.
Ik denk niet jvp en kb de boerderij kunnen betalen? Moeten ze dan allemaal maar eruit en naar een andere plek?quote:Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ja eens, maar verliefdheid doet rare dingen.quote:Op maandag 10 november 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou dit idd. Michelle zit parttime op de boerderie, want ze 'woont' parttime in haar home away from home: 🌟Amsterdam🌟.
Ik vind het fijn voor Jacqueline dat ze weg is van centerparcs. Vraag me wel af hoe tijdelijk dit onderkomen weer is.
Het lijkt me ook lastig om in deze tijd zomaar weer ff iets anders te vinden.
Maar ik blijf erbij,: ze had een heel fijn huis met haar jongens, dat had ze nog kunnen hebben als ze haar verstand had gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |