Dat hele interview staat boordevol leugens en typische AM uitlatingen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:38 schreef papierentas het volgende:
En ze moet wederom vermelden dat ze overal heel goed over nadenkt, dat ze goed gaat op de likes, geen kinderen wilde maar na de vierde toch door wilde, dat Sinterklaascadeaus heel duur zijn en dat het de schuld is van Tim Hofman dat ze werd uitgekotst.
AM snapt het niet en gaat het niet snappen. Maar alles voor de likes en de centen dus.
Maar als MB idd vreemd ging, dan is dat toch een hele legitieme reden om een relatie te beëindigen? En jvp is niet de enige he.. Koen is ook niet gebleven. Ik denk dat ze vooral zieltjes wilde winnen door te zeggen dat zij er alles aan gedaan heeft. Terwijl het tijdsbestek duidelijk anders laat zien. Maar goed.quote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zelf heb ik het gevoel dat ze vooral verliefd is geworden op het leven van Michelle, en Koen de grote trofee is. Dat heb ik namelijk al vanaf het begin. Omdat ik Michelle overal hoor zeggen dat ze het geprobeerd heeft en zelfs gesmeekt heeft, krijg ik sterk het idee dat de breuk niet van haar af komt. Ik vond haar, wat dat betreft, vorige week in de podcast wel oprecht overkomen. Het zal mij niets verbazen als er degelijk nog wel iets speelt tussen Jacq en Koen.
Klopt, ze had een fysieke winkel in Leiden die ze moest sluiten, vlgs mij kon ze de huur niet meer opbrengen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Keesie123 het volgende:
Ik denk dat het bij Laura ook een soort van houvast/controle is die borstvoeding. Ze kan zo weinig zelf beïnvloeden nu rondom de gezondheid van haar baby, alleen de borstvoeding kan ze doen. Als moeder van een baby (die niet perse van de borstvoedingsmaffia is) kan ik me dat wel voorstellen.
Die winkel is wel waarom ik denk; gelukkig werk ik in loondienst. Jeetje wat kwetsbaar allemaal nu zeg. Was er ooit niet ook gedoe met haar winkel? Toen het een andere naam had?
Dit zeg ik ook al sinds dag 1. J wilde het leven van M.quote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zelf heb ik het gevoel dat ze vooral verliefd is geworden op het leven van Michelle, en Koen de grote trofee is. Dat heb ik namelijk al vanaf het begin. Omdat ik Michelle overal hoor zeggen dat ze het geprobeerd heeft en zelfs gesmeekt heeft, krijg ik sterk het idee dat de breuk niet van haar af komt. Ik vond haar, wat dat betreft, vorige week in de podcast wel oprecht overkomen. Het zal mij niets verbazen als er degelijk nog wel iets speelt tussen Jacq en Koen.
Áls ze is vreemd gegaan. Het is nergens bevestigd (of ontkent) door hunzelf en noem me naïef, i don’t care, maar ik wacht met het trekken van conclusies tot het uit hun eigen mond te horen is. Zo zou Koen ook vreemd gaan met Jacqueline en bleek dat uiteindelijk ook heel anders in elkaar te zitten. Die Juicechannels komen elke week met iets anders als het om de Bollens gaat en er zijn er maar drie die de echte waarheid kennen en die heb ik verder nog niet gehoord. Tot die tijd is alles speculeren.quote:Op maandag 10 november 2025 20:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar als MB idd vreemd ging, dan is dat toch een hele legitieme reden om een relatie te beëindigen? En jvp is niet de enige he.. Koen is ook niet gebleven. Ik denk dat ze vooral zieltjes wilde winnen door te zeggen dat zij er alles aan gedaan heeft. Terwijl het tijdsbestek duidelijk anders laat zien. Maar goed.
Even gekeken en ja, het staat er. Je mist er niets aan. Het staat in het artikel alsof Tim Hofman er persoonlijk voor gezorgd heeft dat Annemarie negatieve reacties kreeg als influencer. Oja, en alle chichés komen weer voorbij.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Zie een artikel staan over AM op de website van het AD. Helaas wel premium. Of ben ik mosterd?
Nou precies dit.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Keesie123 het volgende:
(...)
Die winkel is wel waarom ik denk; gelukkig werk ik in loondienst. Jeetje wat kwetsbaar allemaal nu zeg. Was er ooit niet ook gedoe met haar winkel? Toen het een andere naam had?
Maar je trekt wel conclusies of veroordeelt jvp? Hmm oke.quote:Op maandag 10 november 2025 21:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Áls ze is vreemd gegaan. Het is nergens bevestigd (of ontkent) door hunzelf en noem me naïef, i don’t care, maar ik wacht met het trekken van conclusies tot het uit hun eigen mond te horen is. Zo zou Koen ook vreemd gaan met Jacqueline en bleek dat uiteindelijk ook heel anders in elkaar te zitten. Die Juicechannels komen elke week met iets anders als het om de Bollens gaat en er zijn er maar drie die de echte waarheid kennen en die heb ik verder nog niet gehoord. Tot die tijd is alles speculeren.
Dat het niet werkt kan ook een legitieme reden zijn om
Iets te stoppen. Het kan zomaar dat Jacq en Koen verliefd zijn geworden en Michelle buiten de poly gezet hebben.
En ja het kan ook dat M vreemd is gegaan en dat Koen en Jacq dit niet accepteerden.
Ze kunnen ook in goed overleg met elkaar de relatie beëindigd hebben omdat het gewoon niet werkte zonder dat er iets spannends speelt, en ieder zijn eigen weg gaat.
Alles kan! We zullen het pas weten als ze het zelf vertellen.
Ja, ik denk dat het door haar kaaklijn komt.quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris zeilstra heeft iets mannelijks over zich
Ik krijg jeuk van haar, irritant mens, hoe ze de hele tijd aan haar haren zit te vlooien 🫣quote:Op maandag 10 november 2025 20:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris zeilstra heeft iets mannelijks over zich
Net als Maikekdquote:Op maandag 10 november 2025 21:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het door haar kaaklijn komt.
En soms vind ze dat de uithuiswonende kinderen teveel langskomen. Ze gaat er toch zo prat op dat de kinderen zo vaak langs komen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Jenn1806 het volgende:
Lot mag morgen weer in die veel te korte jurk naar school en paraderen op moeders insta. Komt het nou echt niet in haar op om, als zij die jurk zo mooi vindt, een maatje groter te kopen?
Dat stuk in AD is ook weer een flinke aanfluiting. Ze is bang om de deur open te doen want er staan vaak mensen (volgers) onuitgenodigd voor de deur of ze staan haar op te wachten in de straat. Dat ze zelf haar adres maar blijft delen en haar huis/straat/weg ernaartoe maar blijft filmen laat ze achterwege. Ook bijzonder dat ze dag in dag uit filmt hoe ze 5x per dag thuis komt en er werkelijk nooit iemand te zien is. Iemand wenste dat Jim zich dood moest rijden (dat is absurd natuurlijk!), maar dat ze blijft filmen hoe diezelfde Jim zich als een idioot door het verkeer begeeft laat ze ook hier achterwege.
Dan begrijp je mij toch verkeerd, wat ik doe is speculeren, ik breng toch geen feiten. Ik zeg nergens dat ze samen woont met Koen toch? Ik zeg alleen dat het mij niks zal verbazen. Er speculeren ook zat mensen hier (waaronder jij) dat Michelle vreemd gaat. Ik zie niet in waarom we dan niet mogen speculeren over Jacq en Koen.quote:Op maandag 10 november 2025 21:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar je trekt wel conclusies of veroordeelt jvp? Hmm oke.
Dat de breuk niet van haar komt betwijfel ik. In januari kwamen K en J er achter dat M al anderhalf jaar vreemd ging met Tim. Misschien dat Tim er toen niet aan toe was om voor Mies zijn gezin te verlaten. Daarom heeft ze misschien geprobeerd om de situatie die er was (de poly) te redden, maar dat wilde Koen in elk geval niet (als je kijkt hoe zijn houding tegenover haar veranderde op Insta).Er zal nog wel meer gebeurd zijn, want anders waren J en K meteen wel samen verdergegaan.quote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Precies dit, wat ze verder doen en met wie moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn uit elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 19:46 schreef Mirp het volgende:
Ik hoop voor de kinderen dat zij en J gewoon een eigen huurhuis hebben nu, die verdienen onderhand wel wat rust.
Inderdaad. Kan me ook voorstellen dat Koen en Jacq woedend waren op Mies, omdat ze hun wel in het hele boerderie gedoe heeft meegesleept, terwijl ze ondertussen al die hele tijd met Tim ging.quote:Op maandag 10 november 2025 20:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar als MB idd vreemd ging, dan is dat toch een hele legitieme reden om een relatie te beëindigen? En jvp is niet de enige he.. Koen is ook niet gebleven. Ik denk dat ze vooral zieltjes wilde winnen door te zeggen dat zij er alles aan gedaan heeft. Terwijl het tijdsbestek duidelijk anders laat zien. Maar goed.
- doe maar niet -quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Maremare het volgende:
Zie een artikel staan over AM op de website van het AD. Helaas wel premium. Of ben ik mosterd?
Maar is dat waarheid dat m al anderhalf jaar vreemd ging? Of zijn dat roddels?quote:Op maandag 10 november 2025 21:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat de breuk niet van haar komt betwijfel ik. In januari kwamen K en J er achter dat M al anderhalf jaar vreemd ging met Tim. Misschien dat Tim er toen niet aan toe was om voor Mies zijn gezin te verlaten. Daarom heeft ze misschien geprobeerd om de situatie die er was (de poly) te redden, maar dat wilde Koen in elk geval niet (als je kijkt hoe zijn houding tegenover haar veranderde op Insta).Er zal nog wel meer gebeurd zijn, want anders waren J en K meteen wel samen verdergegaan.
Is die duckface naturel?quote:Op maandag 10 november 2025 21:55 schreef Henrike het volgende:
[..]
Alleen heeft Iris niet gesleuteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |