abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219244595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:04 schreef Nieve het volgende:

[..]
Mijn punt was dat ik het niet bij Judith vindt passen ivm haar normaal zo gierige houding, maar kennelijk voelen meer mensen zich aangesproken. Ik lig er verder niet wakker van hoor, wat anderen doen. You do you 🫶🏻😉
Precies. Ik hoef hier niet van iedereen te lezen wat zij doen met Sint en Kerst
pi_219244597
Hvk bij haar pot honing:
Alles zo goed en natuurlijk mogelijk voor mij.
Maar de kinderen worden wederom weer met pannenkoeken aan tafel gezet, vanavond droge pasta?
Of pizza want woensdag
pi_219244604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:
Hvk bij haar pot honing:
Alles zo goed en natuurlijk mogelijk voor mij.
Maar de kinderen worden wederom weer met pannenkoeken aan tafel gezet, vanavond droge pasta?
Of pizza want woensdag
Het is dinsdag hahaha
Wat is haar insta ook alweer? Ben ooit geblokkeerd door haar maar wil nu toch even spieken
pi_219244616
op een fb pagina van Linda stond een artikel over de Jelies en hoe machtig, prachtig ze het hebben in spanje

De commentaren stellen niet teleur hahaha, vooral op fb blijven mensen aanhalen dat Janneke mensen aanzet tot ongezond eten en slechte pillen.
pi_219244633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:11 schreef poohenzo het volgende:
op een fb pagina van Linda stond een artikel over de Jelies en hoe machtig, prachtig ze het hebben in spanje

De commentaren stellen niet teleur hahaha, vooral op fb blijven mensen aanhalen dat Janneke mensen aanzet tot ongezond eten en slechte pillen.
En daar was Janneke ook aan het lezen want ze gaf likes maar verwijderen kan ze natuurlijk niet
pi_219244645
Misschien moet HvK de kinderen eens zonder tablet aan tafel zetten. Het eten de dag erop opwarmen… heb ze hier eens 3 dagen hutspot voorgeschoteld 😉. Of gewoon blijven liggen op de bank om 18.30… “waarom koken als jullie toch niks eten”.

Ik heb hier ook een pasta eter, maar daar kun je genoeg groente in verstoppen.
pi_219244672
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 13:38 schreef Danielle_ het volgende:
Kyra gaat ook even hypocriet doen bij Annemarie 😂 Ze deelt haar kinderen inmiddels matig afgeschermd en ze heeft ze niet zoveel gedeeld en ingezet voor inkomen als Annemarie, maar nu gaan zeggen dat het allemaal zo slecht is wat aaaal die influencers doen is ook een beetje krom uit de mond van Kyra hoor. Oermoeder. 🤣
Even vergeten dat ze haar kinderen op hele kwetsbare momenten heeft gedeeld denk ik. Van bevalling tot aan borstvoeding tot aan de halve medische geschiedenis. Ze is kennelijk enigszins tot inkeer gekomen wat heel fijn is voor de meisjes, maar andere flu’s de les lezen is niet echt gepast vanuit haar positie. Zij heeft laatst nog hele reels over de kwetsbare eerste weken van haar kleintje gedeeld dus tja
pi_219244694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 07:25 schreef Lostit het volgende:

[..]
Dat heb ik ooit een keer voorbij zien komen in een q&a over haar huizenzoektocht (voordat ze die nieuwbouwwoning betrok).
Ha, oké. Nooit iets over gezien/gehoord en ik ga er ook niet vanuit dat dit altijd goed geregeld is.
  dinsdag 11 november 2025 @ 14:32:16 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219244723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke wou dat ze fysiek kon shoppen. Maar dat doet ze toch regelmatig, bij haar weekendjes weg? Dat ze o.a. bij de Hema en de Zeeman dingen koopt?
En anders fietst ze toch met de bakfiets ergens heen?! God. Wat een zeikerd is het toch.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219244728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:04 schreef Nieve het volgende:

[..]
Mijn punt was dat ik het niet bij Judith vindt passen ivm haar normaal zo gierige houding, maar kennelijk voelen meer mensen zich aangesproken. Ik lig er verder niet wakker van hoor, wat anderen doen. You do you 🫶🏻😉
Maar B mocht toch bijna niet op schermpjes, dan snap ik zo’n switch niet.
pi_219244731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 13:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK

Waarom moeten we de natte plekken in de broek van Z zien en de vermelding dat hij nog lang niet zindelijk is?
Bij kleinere kinderen check/ voel je toch ook hoe vol de luier voelt? Dan kan je bij Z toch ook gewoon nog doen? Komt op hetzelfde neer
pi_219244752
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 13:15 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn kinderen krijgen ook een iPhone, PlayStation, switch, AirPods, iPads of laptops (gecombineerd voor school).

Als ze dat op hun 12e zelf moeten sparen. Dat is toch geen doen 🤭. Of zijn jaren bezig met hun zakgeld.

Waarom is het bizar? Iedereen besteed zijn budget anders, ga echt geen rekening houden met andere kinderen omdat hun ouders bv liever het geld weg paffen om een voorbeeld te noemen.
Dit inderdaad. Wij hebben de middelen en daar maken wij gebruik van en onze kinderen delen daar in mee.
pi_219244850
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:04 schreef Harper het volgende:
AM is sinds vorige zomer op zoek naar sponsoren en samenwerkingen voor de reis naar IJsland. Want ze betaalt namelijk alles zelf dus elke deal is mooi meegenomen.

Huh? Dan betaal je dus niet alles zelf.
Je zou ook eens he? :wtf:
Bijna verontwaardigd klinkt ze. De meeste mensen betalen alles zelf als ze iets willen ondernemen. En voor 'ons'/de volgers/kijkers hoeft ze het niet te doen, he. Ik vermoed niet dat haar volgers de doelgroep zijn van bedrijven in motoren/motorkleding/crossgebeuren. En ze doet het toch voor de band met haar oudste kind?

En wat betreft het interview: Annemarie is een ster in het verdraaien/verfraaien/het verhaal naar haar hand zetten. Voorspelbaar.
pi_219244876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Wij hebben de middelen en daar maken wij gebruik van en onze kinderen delen daar in mee.
Zijn we het voor de verandering een keer niet eens. ;)
Wij hebben ook ruim de middelen, maar ik vind het fijn dat mijn kinderen leren dat niet alles wat ze willen zomaar komt aanwaaien.

Ontopic: moest wel lachen om hvk met haar pot honing. "liefst zo natuurlijk mogelijk"
Ik zie daar alleen maar pannenkoeken, frikandellen, aardappelkroketten en droge pasta voorbij komen.
Heel natuurlijk idd ;(
pi_219244882
AM heeft toch al geweldige regenkleding gekregen van een merk. Dat dat totaal geen motorrij kleding is en waarschijnlijk voor geen meter zit over motorkleding heen, tja, dat krijg je als je wel zulke reizen wil maken maar alles gratis wil.
pi_219244887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Bij kleinere kinderen check/ voel je toch ook hoe vol de luier voelt? Dan kan je bij Z toch ook gewoon nog doen? Komt op hetzelfde neer
Dat lijkt me ook. Ze zegt dat hij uren met een natte broek loopt. Hoe dan?
pi_219244896
AM nu weer met haar eiwit reepjes zo geloofwaardig met die snoep la.
pi_219244900
AM las dat wat je van een ander vindt, het eigenlijk meer zegt over jezelf. Ze vindt dit een prachtzin!

Ook AM die aan de lopende band oordeelt over de moeders op het schoolplein, andere gezinnen, ouders die kinderfeestjes geven en vooral over Tim Hofman! #teamtim
pi_219244976
Iemand die Jessie Jazz volgt? Zo vreselijk zweverig en zwaar op de hand. Heeft het even zwaar gehad in het eerste trimester en verbaast zich enorm over (gewone) vrouwen die dan moeten werken of al een kind hebben. Staat zo ver van de werkelijkheid af, deze meid.
pi_219244987
Zou lachen zijn als Tim Hofman daar onverwacht voor de deur staat net draaiende camera. Kijken wat er dan nog voor zinnigs uitkomt🫣
pi_219244989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:57 schreef Nieve het volgende:

[..]
Zijn we het voor de verandering een keer niet eens. ;)
Wij hebben ook ruim de middelen, maar ik vind het fijn dat mijn kinderen leren dat niet alles wat ze willen zomaar komt aanwaaien.

Ontopic: moest wel lachen om hvk met haar pot honing. "liefst zo natuurlijk mogelijk"
Ik zie daar alleen maar pannenkoeken, frikandellen, aardappelkroketten en droge pasta voorbij komen.
Heel natuurlijk idd ;(
Haha, helemaal goed toch? En het is niet zo dat mijn kinderen dat niet hebben geleerd maar we vonden het ook gewoon altijd leuk om ze te verwennen. En nog af en toe. Ondanks dat ze volwassen zijn en zelf een baan en huis hebben.
pi_219245087
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Het is dinsdag hahaha
Wat is haar insta ook alweer? Ben ooit geblokkeerd door haar maar wil nu toch even spieken
O ja is ook zo, huisvolkids is het
pi_219245098
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ja of je stopt er iets meer energie en aandacht in, wil niet zeggen dat het dan lukt maar proberen kan altijd.
Maar het is makkelijker om te zeggen; hij is nog lang niet zindelijk en hij kan zich nog lang niet aankleden.
Keertje bieb overslaan en proberen in een onderbroekje in huis te laten lopen .
Kind krijgt de kans ook niet.
En dan louay met die reclame van die gehoorbescherming😂🤣zou er paar aan de buren schenken
pi_219245107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Precies, als het kan waarom niet.
pi_219245123
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 13:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vraag me dan wel af waarom iemand een switch 2 na 8 weken al verkoopt, ik zou daar vraagtekens bij hebben maar goed ik neem aan dat Judith hem getest heeft. Ben wel voorstander van tweedehands dus dat doet ze goed.
Ja dat vond ik ook al raar.. en vraag me af hoeveel ze er voor betaald heeft ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')