SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ik zit ook op het balkon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1600 als het moet. 800 ingezet nu.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is 10 graden. Heb je een paar duizend watt aan terrasverwarmers?
Says who.quote:
Wat weet jij over mij?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even checken of je nog niet in een blender zit.
Carry on
Nog niks, dus vertel!quote:
Oh jee. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niks, dus vertel!
Sow.quote:
ALLES.quote:
Oké is goed, wiens bed?quote:
Hou ooooooop, jij weet veel te veelquote:
Kom maar hier, groot genoeg.quote:
Dat ging verbazingwekkend makkelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar hier, groot genoeg.
FOK! is al weken langzaam / offline.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik log ook weer eens in, legt mijn charm direct alle servers plat. Snap ik wel
Soms kan datquote:Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ging verbazingwekkend makkelijk.
Okee ik hou opquote:Op donderdag 6 november 2025 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hou ooooooop, jij weet veel te veel
bij stig hoef je niet veel moeite te doenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ging verbazingwekkend makkelijk.
Zo heb ik ze het liefstquote:Op donderdag 6 november 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij stig hoef je niet veel moeite te doen
Begin dit jaar verhuisdquote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie? Iemand leuke levensupdates?
Ik woon nu sinds 2 maanden weer in een appartement waar alles voor mezelf is. Nog wel begeleid, maar de begeleiding zit elders in de wijk en komen en paar keer per week langs.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kon je bed al niet vindenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin dit jaar verhuisd
*schiet vuurpijl af*quote:Op donderdag 6 november 2025 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kon je bed al niet vinden
Vandaag 20 verkeersovetredingen begaan op de A10.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Dat klinkt ook echt U I T S T E K E L B A A R S, wat fijn manquote:Op donderdag 6 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon nu sinds 2 maanden weer in een appartement waar alles voor mezelf is. Nog wel begeleid, maar de begeleiding zit elders in de wijk en komen en paar keer per week langs.
Het bevalt me U I T S T E KE L BA A R S
Makker watquote:Op donderdag 6 november 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag 20 verkeersovetredingen begaan op de A10.
Was best leuk.
Ja even, moest aan jullie denkenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
*ziet naam*
Hé, RockNijntje is terug
Motorrijdenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Makker wat
Ik gisteren ook, nja op de openbare weg, niet per se de A10. Ze noemen het motorrijles
Even?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja even, moest aan jullie denken
Heel veel linksplakkers op de ringquote:Op donderdag 6 november 2025 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Makker wat
Ik gisteren ook, nja op de openbare weg, niet per se de A10. Ze noemen het motorrijles
Daar gaat je extra 200 euro van de nieuwe baan alweerquote:Op donderdag 6 november 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel linksplakkers op de ring![]()
En met een beetje pech geflitst in een trajectcontrole
Declarerenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel linksplakkers op de ring![]()
En met een beetje pech geflitst in een trajectcontrole
Als het al een boete wordt, was het voor 84 op een 80 weg. Volgens mij is dat wisselgeld.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaat je extra 200 euro van de nieuwe baan alweer
@bitterbal het gaat over jou.quote:Op zondag 2 november 2025 20:18 schreef iemand het volgende:
Er gaat in elk geval wel iets bereikt worden. Want in tegenstelling tot de geblondeerde sabotageclown en bitterballen mevrouw kan Jetten wel samenwerken en onderhandelen.
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.
Volgende week is er nog beurs met ALV. En iedereen die daar verbaasd gaat lopen doen is de klos want daarmee geef je al aan dat je de afgelopen 2 jaar het blad niet gelezen hebt. Dus ja, voor wie doe ik het? Voor jou niet
Maar goed, het zal verder ook wel hoor, ik ben er nu van af in ieder geval
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.
Volgende week is er nog beurs met ALV. En iedereen die daar verbaasd gaat lopen doen is de klos want daarmee geef je al aan dat je de afgelopen 2 jaar het blad niet gelezen hebt. Dus ja, voor wie doe ik het? Voor jou niet
Maar goed, het zal verder ook wel hoor, ik ben er nu van af in ieder geval
Hebben we nog een KSCGazet nodig?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?
ik leef nogik was niets anders van plan trouwens?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Niks. Er is geen "extra" vrije tijd. Gewoon het offloaden van iets waar ik geen energie of tijd meer voor had.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?
Ja ik heb het toch veel te druk om hier de hele dag rond te hangen johquote:
Nou wat fijn dat je nog leeft danquote:Op donderdag 6 november 2025 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik leef nogik was niets anders van plan trouwens?
verder niks bijzonders gebeurd
Welke bug?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, dat mobiele bugje is nog steeds niet gefixt. Bueno.
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerquote:
niet raar om voelen, FOK! is gewoon FOK!quote:Op donderdag 6 november 2025 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerMisschien is het een feature, geen bug. Maar ik voel me dan wel altijd een beetje debiel, als dat weer eens gebeurt.
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch veel te druk om hier de hele dag rond te hangen joh
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maarquote:Op donderdag 6 november 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaker dan één keer per half jaar kan best
Dan komt @:4EverBlackEyed vast ook weer vaker dan alleen wanneer de muffins op zijn.
nu hopelijk zonder watervallen in de leidingenquote:Op donderdag 6 november 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
De verwarming is geheel ontlucht en doet het weer.
Gisteren meer dan een uur op standje 5 gehad en er kwam geen lucht uit.
Nu op 2 gezet, gaan wandelen en ik dacht probeer het nog eens. Ja hoor alle lucht onder druk eruit.
Make it make sense.
The math isn't mathing
Ja we missen @4EverBlackEyed allemaal. Ik wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
4Ebe ook niet meer vaak hier? Met wie moet ik dan memen
Gezeik?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maar
Heel irritant dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerMisschien is het een feature, geen bug. Maar ik voel me dan wel altijd een beetje debiel, als dat weer eens gebeurt.
Met ons allemaal!quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maar
Ja al dat "UitStraling en Los zijn stom, jij bent te links, jij bent te rechts, jij bent te emotioneel, jij bent te dom, UHHHHM ACTUALLY-, users die volgens een enkeling nooit wat goed kunnen doen, etc." gemiepquote:Op donderdag 6 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezeik?
Het enige gezeik komt nu nog van het forum zelf
En misschien heeft 4EB jouw aanwezigheid gewoon nodig
Nerdquote:Op donderdag 6 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Recently wel weer een biljetje gekauft natuurlijk @:rocknijntje
[ afbeelding ]
HALLO ik zie nu pas je sig, ben jij Brabo? Wat goedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op Fok zijn we allemaal gelijk
Al heel lang jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HALLO ik zie nu pas je sig, ben jij Brabo? Wat goed
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent weg uit Brabant![]()
Brabant will never be the samequote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja die twee zijn bijna helemaal weggepest inmiddels, hoeven we ons niet meer stuk om te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja al dat "UitStraling en Los zijn stom, jij bent te links, jij bent te rechts, jij bent te emotioneel, jij bent te dom, UHHHHM ACTUALLY-, users die volgens een enkeling nooit wat goed kunnen doen, etc." gemiep
het is FOK! .quote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op Fok zijn we allemaal gelijk
quote:
Zal jou eens in de kliko.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Direct in de kliko dat account.
Ik zeg gewoon FOK! en patat zoals het hoort.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens in de kliko.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal naief aan velen kanten ja
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haha godverdomme. Dit moet een sarcasm overload grap zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Stig, wat een droomman ben jijBrabo, motorrijder, makkelijk in bed te krijgen
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is waarquote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halen
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
*rolt die walgelijk VVD stemmende Haags dan maar van een duin*
Moet er wat Brabants in gestopt worden?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halen
Godver, moest lachen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?
Die duin is inmiddels gespleten.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?
Zin in worstenbroodjesquote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet er wat Brabants in gestopt worden?
Worstenbroodjequote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Goede keuze.quote:
#ambarvibesquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie mijn nieuwste biljetje zien?
Heb je net toch gepost?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zolang het geen Adult-opoly geld isquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
NEEquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, waarom zijn ze weggepest?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die twee zijn bijna helemaal weggepest inmiddels, hoeven we ons niet meer stuk om te maken.
Het enige te links zijn idioten die links blijven rijden
dud0r is wel dom, maar dat kan ik nu wel zeggen nu hij er niet is.
Ik heb D66 gestemd en ben niet verjaagd.
Rij jij ook motor?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, waarom zijn ze weggepest?
Ik moest vannacht wel lachen om die Insta reel die Los postte waarvan hij zei dat het UitStraling was
Zie PI. En wat is er gadverdamme? Ik ben best goedgemanierd in bedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha godverdomme. Dit moet een sarcasm overload grap zijn.
gelukkig anders moest ik hem eerst nog gaan scannenquote:
Wie?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu doen alsof het erg is dat US er nog amper is?
Sorry, zo ben ik tegenwoordig. Als de meme'pjes te ver gaan moeten jullie het zeggen hoor. Dan pas ik niets aanquote:
Hahahaha, gurlquote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, zo ben ik tegenwoordig. Als de meme'pjes te ver gaan moeten jullie het zeggen hoor. Dan pas ik niets aan
Gaat het op FOK te ver? Ongekend.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaat
Nja, les nog dus. Moet AVD nog halenquote:
Oh succes! Heb je al een motor op het oog?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja, les nog dus. Moet AVD nog halen
Jou ontgaat meestal niets toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, gebeurt stiekem achter mijn rug om.
Had best leuke gesprekken met hem. Maar ja, veel van de mensen waar ik leuke gesprekken mee had zijn hier nog maar weinig, of helemaal niet meer.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu doen alsof het erg is dat US er nog amper is?
Niets meer te horen daarom verdacht ookquote:Op donderdag 6 november 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu hopelijk zonder watervallen in de leidingen
Neuh, maar de vier likes. Ik weet dat ik debiele humor heb waar niet iedereen even goed op gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaat
Alleen de nachtdienst. En de sprintdienst.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou ontgaat meestal niets toch?
Thanks, ik heb het nodigquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh succes! Heb je al een motor op het oog?
Anderen waarderen mijn bijdrage gewoonquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar de vier likes. Ik weet dat ik debiele humor heb waar niet iedereen even goed op gaat
True.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen de nachtdienst. En de sprintdienst.
Niet iets wat ik zou durven ontkennenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI. En wat is er gadverdamme? Ik ben best goedgemanierd in bed
Ik rijd nu een Honda 600 CBF AS. En vanaf volgend jaar (als alles goed gaat) een Suzuki Hayabusa.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het nodigEn nee nog niet. Wat rij jij?
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat het op FOK te ver? Ongekend.
quote:
Zijn wij niet leuk genoeg voor leuke gesprekkenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had best leuke gesprekken met hem. Maar ja, veel van de mensen waar ik leuke gesprekken mee had zijn hier nog maar weinig, of helemaal niet meer.
quote:
Nice! Ik zou zelf niet gigantisch veel keuze hebben, ben helaas nogal klein. En veel kan wel verlaagd worden, maar ergens houdt het opquote:Op donderdag 6 november 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd nu een Honda 600 CBF AS. En vanaf volgend jaar (als alles goed gaat) een Suzuki Hayabusa.
Jij eet echt alles jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens een kliko altijd een kliko
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nice! Ik zou zelf niet gigantisch veel keuze hebben, ben helaas nogal klein. En veel kan wel verlaagd worden, maar ergens houdt het op
zolang je het compenseert met linksachteruitinparkerend melkzuur gaat het goedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog steeds niet weggepest ondanks mijn geregeld rechtsdraaiende opmerkingen
Daag ons niet uitquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog steeds niet weggepest ondanks mijn geregeld rechtsdraaiende opmerkingen
Ach, kennen we onderhand welquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Op dit moment eet ik niets omdat ik het bereiden van mijn eten aan het uitstellen benquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij eet echt alles ja
Daar ben jij goed inquote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang je het compenseert met linksachteruitinparkerend melkzuur gaat het goed
Je snapt dat dat te maken heeft met het feit dat we anders niemand meer hebben om de brug te bedienen?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Examenvrees?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment eet ik niets omdat ik het bereiden van mijn eten aan het uitstellen ben
Sinds ik weer thuis ben van dat examen ben ik echt totaal verrot, alsof alle spanning waarvan ik niet eens wist dat het er was van me af is gevallen.
Lalala nothing to see here just walk byquote:Op donderdag 6 november 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelukkig anders moest ik hem eerst nog gaan scannen
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn wij niet leuk genoeg voor leuke gesprekken
Ik ben er vol vertrouwen naartoe gegaan.quote:
je kan wat asielzoekers binnenlaten voor die jobquote:Op donderdag 6 november 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt dat dat te maken heeft met het feit dat we anders niemand meer hebben om de brug te bedienen?
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.
Oh dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er vol vertrouwen naartoe gegaan.
Ben nog nooit zo snel al mijn vertrouwen kwijtgeraakt als tijdens die eerste paar vragen
Nog meer?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan wat asielzoekers binnenlaten voor die job
Het kan hier zelfs nog af en toe.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.
Dan ken je vast ook wel mijn enorme verbazing dat ik het gewoon dik gehaald hebquote:
Ja dat dus. En dan vol goede zin weer naar huisquote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ken je vast ook wel mijn enorme verbazing dat ik het gewoon dik gehaald heb
Had een 8,1 waar een 7 nodig was.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.
Deze week is er nog een diepgaand gesprek geweestquote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan hier zelfs nog af en toe.
Maar tegenwoordig is dat diepgaandere contact vaak niet hier.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lalala nothing to see here just walk by![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waar. Ik ben er ook gewoon nog niet zo mee bezig eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.
quote:
daarmee heb ik mijn knieën in mijn nekquote:
Langzaamaan toch wel doen als je straks je rijbewijs hebtquote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben er ook gewoon nog niet zo mee bezig eigenlijk
En daar gaat het misquote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
post ik eens een linkse oplossing
Dit kan je wel je baan als brugwachter kosten, en dat is het enige wat je nu beschermt.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
post ik eens een linkse oplossing
Leipe Sinterklaasquote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lalala nothing to see here just walk by![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm emigreren is misschien niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 6 november 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan je wel je baan als brugwachter kosten, en dat is het enige wat je nu beschermt.
trustequote:
Nah, eerst andere plannen. Beetje onhandig, maar goed, zo loopt het leven soms. Ik neem wel weer wat lessen voor ik iets ga kopenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan toch wel doen als je straks je rijbewijs hebt
Nooit een slecht idee.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nah, eerst andere plannen. Beetje onhandig, maar goed, zo loopt het leven soms. Ik neem wel weer wat lessen voor ik iets ga kopen
Welke afslachting?? Ik vraag dit voor een Turkse vriendquote:Op donderdag 6 november 2025 19:43 schreef Koen66 het volgende:
rare letters die Armenen, toch een tik overgehouden aan de afslachting door de Turken
Ja, zou op zich wel al willen, maar dan ben ik natuurlijk om 3 uur weer wakker. Dat wil ik ook niet.quote:
Je gewoon uit laten kopen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm emigreren is misschien niet zo'n slecht idee
das idd wel een nadeelquote:Op donderdag 6 november 2025 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zou op zich wel al willen, maar dan ben ik natuurlijk om 3 uur weer wakker. Dat wil ik ook niet.
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke afslachting?? Ik vraag dit voor een Turkse vriend
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnen
Spiegel voorhouden.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnen
Diep raggen ook goed?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Valt hier nog wat te raggen? Of diepe gesprekken, ook goed.
Jij moet echt even rustig gaan doenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Diep raggen ook goed?
Ik ben Stig, ik ken rustig niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moet echt even rustig gaan doen
wowquote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Just the way I like itquote:Op donderdag 6 november 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben Stig, ik ken rustig niet.
Ik ben op zoek naar de beste Doner in Berlijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
I know.quote:
Mustafa's Gemüse Kebabquote:Op donderdag 6 november 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de beste Doner in Berlijn.
Altijd toch?quote:
quote:
quote:
Ook vlees natuurlijk, wie denk je dat ik ben, de linkse elite?quote:
Een ongelukjequote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Godver de godver, sta ik net te koken en stoot ik de koekenpan waar de bakboter in stond warm te worden van het fornuis. Spring nog op tijd weg om dat ding niet op mijn poten te krijgen maar dat ding donderstraalt dus wel vol op de vloer met het vet dat alle kanten op spat. Heel mijn broek ook onder en eerst nog heel de keuken en halve woonkamer staan poetsen voordat ik kon gaan eten
Kaneelquote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt buitenissig in de oren!
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Godver de godver, sta ik net te koken en stoot ik de koekenpan waar de bakboter in stond warm te worden van het fornuis. Spring nog op tijd weg om dat ding niet op mijn poten te krijgen maar dat ding donderstraalt dus wel vol op de vloer met het vet dat alle kanten op spat. Heel mijn broek ook onder en eerst nog heel de keuken en halve woonkamer staan poetsen voordat ik kon gaan eten
Domino's op sneltoets.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?
Gewoon een teringzooi en nu na 8x boenen nog steeds een gladde vloerquote:
Mijn broek zit ook weleens onder na een ongelukje.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt buitenissig in de oren!
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook vlees natuurlijk, wie denk je dat ik ben, de linkse elite?
Dit bericht is zo Fles coded.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Groene zeep gebruiken!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een teringzooi en nu na 8x boenen nog steeds een gladde vloer
Nee want zit ook nog met die kaak die gisteren door de bouwvakker chirurg onder handen genomen is. En de chinees is met vakantiequote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?
Ehm... wat.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broek zit ook weleens onder na een ongelukje.
Wat is iedereen hier bronstig vanavondquote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je dacht... een boom knuffelen is zo saai... laat ik maar met heet vet gaan spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
uhuquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier bronstig vanavond
Of bedoel je poep of plas? Nja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of bedoel je poep of plas? Nja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
quote:
Of eenvoudiger: afwasmiddel.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groene zeep gebruiken!
Wel blij dat het nu gebeurt en ik een lange broek aan had, met korte broek had ik nu half verbrande schenen gehadquote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dat kan ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of eenvoudiger: afwasmiddel.
Het is en blijft FOK! en ik wil niemand kinkshamen ayequote:
Dan had de hele straat je gehoord.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel blij dat het nu gebeurt en ik een lange broek aan had, met korte broek had ik nu half verbrande schenen gehad
Ben losgegaan met de keukenontvetter meuk, zal straks nog wel een ronde met groene zeep doenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groene zeep gebruiken!
#livingontheedgequote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
je dacht... een boom knuffelen is zo saai... laat ik maar met heet vet gaan spelen.
Dasty kan ook wonderen doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben losgegaan met de keukenontvetter meuk, zal straks nog wel een ronde met groene zeep doen
Gaan dan!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om op tijd naar bed te gaan.
Wel goed spul ja.quote:
Slik wat supplementen, en dit is een bijeffectquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
vroeg me even af wat JIJ met je vinger had... dacht dat ik wat gemist hadquote:
Ellende.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want zit ook nog met die kaak die gisteren door de bouwvakker chirurg onder handen genomen is. En de chinees is met vakantie
Die had ik een paar maanden geleden wel een keer gekocht, geen idee waar die is geblevenquote:
Oef, tragisch.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slik wat supplementen, en dit is een bijeffect
Neequote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik een paar maanden geleden wel een keer gekocht, geen idee waar die is gebleven
daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Hahahaquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik geen actieve herinnering aan
Looolquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik geen actieve herinnering aan
skippyballen en pols brekenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Een boom geknuffeldquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Oh dat is ook wel mijn vibe, ik noteer hemquote:
Nee, gewoon hetzelfde als bij 29 en 31.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noterenquote:
Nee, niks. Niet eens gehuild.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Strijderquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks. Niet eens gehuild.
ow het moest op de verjaardag zelf? ik was al 7 maand 30 toen ik ging skippyballen en mn pols had gebrokenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noteren
Was je ongeluk op je verjaardag?
Ja nogal.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He stig. Lekker gezapig hier.
Omarmd. Ik voel me jongquote:
Jij gaat mij zo alleen achterlaten in het rijk der twintigers hč?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Huilen omdat je 30 wordt is ook wel een beetje raar.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks. Niet eens gehuild.
Oh, ja misschien niet handig verwoord van me.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het moest op de verjaardag zelf? ik was al 7 maand 30 toen ik ging skippyballen en mn pols had gebroken
Nee dat niet, wel mijn verjaardag in het ziekenhuis 'gevierd' (al werd het toen 31)quote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noteren
Was je ongeluk op je verjaardag?
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is de schade?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omarmd. Ik voel me jong
In april pas, dat dan weer welquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat mij zo alleen achterlaten in het rijk der twintigers hč?
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Huilen omdat je 30 wordt is ook wel een beetje raar.
Oh, gezellie limoncelliquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel mijn verjaardag in het ziekenhuis 'gevierd' (al werd het toen 31)
Ohw, dan heb ik nog even gezelschap.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In april pas, dat dan weer wel
@Nattepoesquote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilen
Oeh, wat voor iets?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.
Wat irritant.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilen
Hahaha wat kutquote:
ik vier al sinds mn 20e ofzo mn verjaardag niet echt. Uit eten met mn grootouders ouders zusje en kinderen van zusje. Of gewoon alleen gebakje dat ze komen halen. Thats it. Geen fussquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja misschien niet handig verwoord van me.
Ik heb het idee dat ik wat bijzonders moet doen. Maar eigenlijk ook weer helemaal niet, want fack dat. M'n vrienden zijn allemaal al 30+ en hebben er zo'n ding van gemaakt dat ik nu het idee heb dat het een tragische dag word als ik niets bijzonders doe
Herkenbaar, maar dan niet eens iets met familie. Ik zorg altijd dat ik in het buitenland ben, doe ik nu ook wel weer gewoonquote:Op donderdag 6 november 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vier al sinds mn 20e ofzo mn verjaardag niet echt. Uit eten met mn grootouders ouders zusje en kinderen van zusje. Of gewoon alleen gebakje dat ze komen halen. Thats it. Geen fuss
Oooooof Citizen, jail timequote:Op donderdag 6 november 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ze is 16, dan kan ik het wel hebben
ook dat voel je nietquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.
heb ik een keer gedaan, maar is ietwat prijzig zo pal voor kerstquote:Op donderdag 6 november 2025 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan niet eens iets met familie. Ik zorg altijd dat ik in het buitenland ben, doe ik nu ook wel weer gewoon
De eerste krijgt een surprise-party met een thema feest. Kan ik me nog eens ouderwets verkleden. Met een ander gaan we naar een BBQ restaurant is het idee. Ik ben als 3e aan de beurt dus dan ga ik het vast wel meemaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |