Gaan dan!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om op tijd naar bed te gaan.
Wel goed spul ja.quote:
Slik wat supplementen, en dit is een bijeffectquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier bronstig vanavond
Of bedoel je poep of plas? Nja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
vroeg me even af wat JIJ met je vinger had... dacht dat ik wat gemist hadquote:
Ellende.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want zit ook nog met die kaak die gisteren door de bouwvakker chirurg onder handen genomen is. En de chinees is met vakantie
Die had ik een paar maanden geleden wel een keer gekocht, geen idee waar die is geblevenquote:
Oef, tragisch.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slik wat supplementen, en dit is een bijeffect
Neequote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik een paar maanden geleden wel een keer gekocht, geen idee waar die is gebleven
daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Hahahaquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik geen actieve herinnering aan
Looolquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik geen actieve herinnering aan
skippyballen en pols brekenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Een boom geknuffeldquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Oh dat is ook wel mijn vibe, ik noteer hemquote:
Nee, gewoon hetzelfde als bij 29 en 31.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noterenquote:
Nee, niks. Niet eens gehuild.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Strijderquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks. Niet eens gehuild.
ow het moest op de verjaardag zelf? ik was al 7 maand 30 toen ik ging skippyballen en mn pols had gebrokenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noteren
Was je ongeluk op je verjaardag?
Ja nogal.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He stig. Lekker gezapig hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |