Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noterenquote:
Nee, niks. Niet eens gehuild.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Strijderquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks. Niet eens gehuild.
ow het moest op de verjaardag zelf? ik was al 7 maand 30 toen ik ging skippyballen en mn pols had gebrokenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noteren
Was je ongeluk op je verjaardag?
Ja nogal.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He stig. Lekker gezapig hier.
Omarmd. Ik voel me jongquote:
Jij gaat mij zo alleen achterlaten in het rijk der twintigers hè?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Huilen omdat je 30 wordt is ook wel een beetje raar.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks. Niet eens gehuild.
Oh, ja misschien niet handig verwoord van me.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het moest op de verjaardag zelf? ik was al 7 maand 30 toen ik ging skippyballen en mn pols had gebroken
Nee dat niet, wel mijn verjaardag in het ziekenhuis 'gevierd' (al werd het toen 31)quote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noteren
Was je ongeluk op je verjaardag?
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is de schade?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omarmd. Ik voel me jong
In april pas, dat dan weer welquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat mij zo alleen achterlaten in het rijk der twintigers hè?
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Huilen omdat je 30 wordt is ook wel een beetje raar.
Oh, gezellie limoncelliquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel mijn verjaardag in het ziekenhuis 'gevierd' (al werd het toen 31)
Ohw, dan heb ik nog even gezelschap.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In april pas, dat dan weer wel
@Nattepoesquote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilen
Oeh, wat voor iets?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.
Wat irritant.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilen
Hahaha wat kutquote:
ik vier al sinds mn 20e ofzo mn verjaardag niet echt. Uit eten met mn grootouders ouders zusje en kinderen van zusje. Of gewoon alleen gebakje dat ze komen halen. Thats it. Geen fussquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja misschien niet handig verwoord van me.
Ik heb het idee dat ik wat bijzonders moet doen. Maar eigenlijk ook weer helemaal niet, want fack dat. M'n vrienden zijn allemaal al 30+ en hebben er zo'n ding van gemaakt dat ik nu het idee heb dat het een tragische dag word als ik niets bijzonders doe
Herkenbaar, maar dan niet eens iets met familie. Ik zorg altijd dat ik in het buitenland ben, doe ik nu ook wel weer gewoonquote:Op donderdag 6 november 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vier al sinds mn 20e ofzo mn verjaardag niet echt. Uit eten met mn grootouders ouders zusje en kinderen van zusje. Of gewoon alleen gebakje dat ze komen halen. Thats it. Geen fuss
Oooooof Citizen, jail timequote:Op donderdag 6 november 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ze is 16, dan kan ik het wel hebben
ook dat voel je nietquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.
heb ik een keer gedaan, maar is ietwat prijzig zo pal voor kerstquote:Op donderdag 6 november 2025 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan niet eens iets met familie. Ik zorg altijd dat ik in het buitenland ben, doe ik nu ook wel weer gewoon
De eerste krijgt een surprise-party met een thema feest. Kan ik me nog eens ouderwets verkleden. Met een ander gaan we naar een BBQ restaurant is het idee. Ik ben als 3e aan de beurt dus dan ga ik het vast wel meemaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |