Spiegel voorhouden.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnen
Diep raggen ook goed?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Valt hier nog wat te raggen? Of diepe gesprekken, ook goed.
Jij moet echt even rustig gaan doenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Diep raggen ook goed?
Ik ben Stig, ik ken rustig niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moet echt even rustig gaan doen
wowquote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Just the way I like itquote:Op donderdag 6 november 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben Stig, ik ken rustig niet.
Ik ben op zoek naar de beste Doner in Berlijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
I know.quote:
Mustafa's Gemüse Kebabquote:Op donderdag 6 november 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de beste Doner in Berlijn.
Altijd toch?quote:
quote:
quote:
Ook vlees natuurlijk, wie denk je dat ik ben, de linkse elite?quote:
Een ongelukjequote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Godver de godver, sta ik net te koken en stoot ik de koekenpan waar de bakboter in stond warm te worden van het fornuis. Spring nog op tijd weg om dat ding niet op mijn poten te krijgen maar dat ding donderstraalt dus wel vol op de vloer met het vet dat alle kanten op spat. Heel mijn broek ook onder en eerst nog heel de keuken en halve woonkamer staan poetsen voordat ik kon gaan eten
Kaneelquote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt buitenissig in de oren!
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Godver de godver, sta ik net te koken en stoot ik de koekenpan waar de bakboter in stond warm te worden van het fornuis. Spring nog op tijd weg om dat ding niet op mijn poten te krijgen maar dat ding donderstraalt dus wel vol op de vloer met het vet dat alle kanten op spat. Heel mijn broek ook onder en eerst nog heel de keuken en halve woonkamer staan poetsen voordat ik kon gaan eten
Domino's op sneltoets.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?
Gewoon een teringzooi en nu na 8x boenen nog steeds een gladde vloerquote:
Mijn broek zit ook weleens onder na een ongelukje.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt buitenissig in de oren!
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook vlees natuurlijk, wie denk je dat ik ben, de linkse elite?
Dit bericht is zo Fles coded.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Groene zeep gebruiken!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een teringzooi en nu na 8x boenen nog steeds een gladde vloer
Nee want zit ook nog met die kaak die gisteren door de bouwvakker chirurg onder handen genomen is. En de chinees is met vakantiequote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?
Ehm... wat.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broek zit ook weleens onder na een ongelukje.
Wat is iedereen hier bronstig vanavondquote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je dacht... een boom knuffelen is zo saai... laat ik maar met heet vet gaan spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
uhuquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier bronstig vanavond
Of bedoel je poep of plas? Nja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of bedoel je poep of plas? Nja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
quote:
Of eenvoudiger: afwasmiddel.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groene zeep gebruiken!
Wel blij dat het nu gebeurt en ik een lange broek aan had, met korte broek had ik nu half verbrande schenen gehadquote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dat kan ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of eenvoudiger: afwasmiddel.
Het is en blijft FOK! en ik wil niemand kinkshamen ayequote:
Dan had de hele straat je gehoord.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel blij dat het nu gebeurt en ik een lange broek aan had, met korte broek had ik nu half verbrande schenen gehad
Ben losgegaan met de keukenontvetter meuk, zal straks nog wel een ronde met groene zeep doenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groene zeep gebruiken!
#livingontheedgequote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
je dacht... een boom knuffelen is zo saai... laat ik maar met heet vet gaan spelen.
Dasty kan ook wonderen doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben losgegaan met de keukenontvetter meuk, zal straks nog wel een ronde met groene zeep doen
Gaan dan!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om op tijd naar bed te gaan.
Wel goed spul ja.quote:
Slik wat supplementen, en dit is een bijeffectquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
vroeg me even af wat JIJ met je vinger had... dacht dat ik wat gemist hadquote:
Ellende.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want zit ook nog met die kaak die gisteren door de bouwvakker chirurg onder handen genomen is. En de chinees is met vakantie
Die had ik een paar maanden geleden wel een keer gekocht, geen idee waar die is geblevenquote:
Oef, tragisch.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slik wat supplementen, en dit is een bijeffect
Neequote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik een paar maanden geleden wel een keer gekocht, geen idee waar die is gebleven
daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Hahahaquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik geen actieve herinnering aan
Looolquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik geen actieve herinnering aan
skippyballen en pols brekenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Een boom geknuffeldquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Oh dat is ook wel mijn vibe, ik noteer hemquote:
Nee, gewoon hetzelfde als bij 29 en 31.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noterenquote:
Nee, niks. Niet eens gehuild.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Strijderquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks. Niet eens gehuild.
ow het moest op de verjaardag zelf? ik was al 7 maand 30 toen ik ging skippyballen en mn pols had gebrokenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noteren
Was je ongeluk op je verjaardag?
Ja nogal.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He stig. Lekker gezapig hier.
Omarmd. Ik voel me jongquote:
Jij gaat mij zo alleen achterlaten in het rijk der twintigers hè?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Huilen omdat je 30 wordt is ook wel een beetje raar.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks. Niet eens gehuild.
Oh, ja misschien niet handig verwoord van me.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het moest op de verjaardag zelf? ik was al 7 maand 30 toen ik ging skippyballen en mn pols had gebroken
Nee dat niet, wel mijn verjaardag in het ziekenhuis 'gevierd' (al werd het toen 31)quote:Op donderdag 6 november 2025 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien toch maar die motor kopen, dan kan ik deze ook noteren
Was je ongeluk op je verjaardag?
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is de schade?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omarmd. Ik voel me jong
In april pas, dat dan weer welquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat mij zo alleen achterlaten in het rijk der twintigers hè?
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Huilen omdat je 30 wordt is ook wel een beetje raar.
Oh, gezellie limoncelliquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel mijn verjaardag in het ziekenhuis 'gevierd' (al werd het toen 31)
Ohw, dan heb ik nog even gezelschap.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In april pas, dat dan weer wel
@Nattepoesquote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilen
Oeh, wat voor iets?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.
Wat irritant.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een jonge zus die er niet over op kon houden op m'n verjaardag. Dat gaat 10x erger worden als het moment dan eindelijk aan is gebroken. Dat is wel reden tot huilen
Hahaha wat kutquote:
ik vier al sinds mn 20e ofzo mn verjaardag niet echt. Uit eten met mn grootouders ouders zusje en kinderen van zusje. Of gewoon alleen gebakje dat ze komen halen. Thats it. Geen fussquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja misschien niet handig verwoord van me.
Ik heb het idee dat ik wat bijzonders moet doen. Maar eigenlijk ook weer helemaal niet, want fack dat. M'n vrienden zijn allemaal al 30+ en hebben er zo'n ding van gemaakt dat ik nu het idee heb dat het een tragische dag word als ik niets bijzonders doe
Herkenbaar, maar dan niet eens iets met familie. Ik zorg altijd dat ik in het buitenland ben, doe ik nu ook wel weer gewoonquote:Op donderdag 6 november 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vier al sinds mn 20e ofzo mn verjaardag niet echt. Uit eten met mn grootouders ouders zusje en kinderen van zusje. Of gewoon alleen gebakje dat ze komen halen. Thats it. Geen fuss
Oooooof Citizen, jail timequote:Op donderdag 6 november 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ze is 16, dan kan ik het wel hebben
ook dat voel je nietquote:Op donderdag 6 november 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Aankomend jaar gaat een deel van mijn vrienden 40 worden, daar zijn we wel al voor aan het plannen.
heb ik een keer gedaan, maar is ietwat prijzig zo pal voor kerstquote:Op donderdag 6 november 2025 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan niet eens iets met familie. Ik zorg altijd dat ik in het buitenland ben, doe ik nu ook wel weer gewoon
De eerste krijgt een surprise-party met een thema feest. Kan ik me nog eens ouderwets verkleden. Met een ander gaan we naar een BBQ restaurant is het idee. Ik ben als 3e aan de beurt dus dan ga ik het vast wel meemaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |