Altijd toch?quote:
quote:
quote:
Ook vlees natuurlijk, wie denk je dat ik ben, de linkse elite?quote:
Een ongelukjequote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Godver de godver, sta ik net te koken en stoot ik de koekenpan waar de bakboter in stond warm te worden van het fornuis. Spring nog op tijd weg om dat ding niet op mijn poten te krijgen maar dat ding donderstraalt dus wel vol op de vloer met het vet dat alle kanten op spat. Heel mijn broek ook onder en eerst nog heel de keuken en halve woonkamer staan poetsen voordat ik kon gaan eten
Kaneelquote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt buitenissig in de oren!
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Godver de godver, sta ik net te koken en stoot ik de koekenpan waar de bakboter in stond warm te worden van het fornuis. Spring nog op tijd weg om dat ding niet op mijn poten te krijgen maar dat ding donderstraalt dus wel vol op de vloer met het vet dat alle kanten op spat. Heel mijn broek ook onder en eerst nog heel de keuken en halve woonkamer staan poetsen voordat ik kon gaan eten
Domino's op sneltoets.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?
Gewoon een teringzooi en nu na 8x boenen nog steeds een gladde vloerquote:
Mijn broek zit ook weleens onder na een ongelukje.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt buitenissig in de oren!
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook vlees natuurlijk, wie denk je dat ik ben, de linkse elite?
Dit bericht is zo Fles coded.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Groene zeep gebruiken!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een teringzooi en nu na 8x boenen nog steeds een gladde vloer
Nee want zit ook nog met die kaak die gisteren door de bouwvakker chirurg onder handen genomen is. En de chinees is met vakantiequote:Op donderdag 6 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel wat troostvoedsel besteld neem ik aan?
Ehm... wat.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broek zit ook weleens onder na een ongelukje.
Wat is iedereen hier bronstig vanavondquote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broek zit ook weleens onder na een ongelukje.
je dacht... een boom knuffelen is zo saai... laat ik maar met heet vet gaan spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
uhuquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier bronstig vanavond
Of bedoel je poep of plas? Nja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier bronstig vanavond
Of bedoel je poep of plas? Nja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
quote:
Of eenvoudiger: afwasmiddel.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groene zeep gebruiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |