daarmee heb ik mijn knieën in mijn nekquote:
Langzaamaan toch wel doen als je straks je rijbewijs hebtquote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben er ook gewoon nog niet zo mee bezig eigenlijk
En daar gaat het misquote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
post ik eens een linkse oplossing
Dit kan je wel je baan als brugwachter kosten, en dat is het enige wat je nu beschermt.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
post ik eens een linkse oplossing
Leipe Sinterklaasquote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lalala nothing to see here just walk by![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm emigreren is misschien niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 6 november 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan je wel je baan als brugwachter kosten, en dat is het enige wat je nu beschermt.
trustequote:
Nah, eerst andere plannen. Beetje onhandig, maar goed, zo loopt het leven soms. Ik neem wel weer wat lessen voor ik iets ga kopenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan toch wel doen als je straks je rijbewijs hebt
Nooit een slecht idee.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nah, eerst andere plannen. Beetje onhandig, maar goed, zo loopt het leven soms. Ik neem wel weer wat lessen voor ik iets ga kopen
Welke afslachting?? Ik vraag dit voor een Turkse vriendquote:Op donderdag 6 november 2025 19:43 schreef Koen66 het volgende:
rare letters die Armenen, toch een tik overgehouden aan de afslachting door de Turken
Ja, zou op zich wel al willen, maar dan ben ik natuurlijk om 3 uur weer wakker. Dat wil ik ook niet.quote:
Je gewoon uit laten kopen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm emigreren is misschien niet zo'n slecht idee
das idd wel een nadeelquote:Op donderdag 6 november 2025 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zou op zich wel al willen, maar dan ben ik natuurlijk om 3 uur weer wakker. Dat wil ik ook niet.
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke afslachting?? Ik vraag dit voor een Turkse vriend
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnen
Spiegel voorhouden.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnen
Diep raggen ook goed?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Valt hier nog wat te raggen? Of diepe gesprekken, ook goed.
Jij moet echt even rustig gaan doenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Diep raggen ook goed?
Ik ben Stig, ik ken rustig niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moet echt even rustig gaan doen
wowquote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Just the way I like itquote:Op donderdag 6 november 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben Stig, ik ken rustig niet.
Ik ben op zoek naar de beste Doner in Berlijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
I know.quote:
Mustafa's Gemüse Kebabquote:Op donderdag 6 november 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de beste Doner in Berlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |