Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent weg uit Brabant![]()
Haha godverdomme. Dit moet een sarcasm overload grap zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Stig, wat een droomman ben jijBrabo, motorrijder, makkelijk in bed te krijgen
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is waarquote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halen
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
*rolt die walgelijk VVD stemmende Haags dan maar van een duin*
Moet er wat Brabants in gestopt worden?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halen
Godver, moest lachen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?
Die duin is inmiddels gespleten.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?
Zin in worstenbroodjesquote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet er wat Brabants in gestopt worden?
Worstenbroodjequote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Goede keuze.quote:
#ambarvibesquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie mijn nieuwste biljetje zien?
Heb je net toch gepost?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zolang het geen Adult-opoly geld isquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
NEEquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, waarom zijn ze weggepest?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die twee zijn bijna helemaal weggepest inmiddels, hoeven we ons niet meer stuk om te maken.
Het enige te links zijn idioten die links blijven rijden
dud0r is wel dom, maar dat kan ik nu wel zeggen nu hij er niet is.
Ik heb D66 gestemd en ben niet verjaagd.
Rij jij ook motor?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, waarom zijn ze weggepest?
Ik moest vannacht wel lachen om die Insta reel die Los postte waarvan hij zei dat het UitStraling was
Zie PI. En wat is er gadverdamme? Ik ben best goedgemanierd in bedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha godverdomme. Dit moet een sarcasm overload grap zijn.
gelukkig anders moest ik hem eerst nog gaan scannenquote:
Wie?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu doen alsof het erg is dat US er nog amper is?
Sorry, zo ben ik tegenwoordig. Als de meme'pjes te ver gaan moeten jullie het zeggen hoor. Dan pas ik niets aanquote:
Hahahaha, gurlquote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, zo ben ik tegenwoordig. Als de meme'pjes te ver gaan moeten jullie het zeggen hoor. Dan pas ik niets aan
Gaat het op FOK te ver? Ongekend.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaat
Nja, les nog dus. Moet AVD nog halenquote:
Oh succes! Heb je al een motor op het oog?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja, les nog dus. Moet AVD nog halen
Jou ontgaat meestal niets toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, gebeurt stiekem achter mijn rug om.
Had best leuke gesprekken met hem. Maar ja, veel van de mensen waar ik leuke gesprekken mee had zijn hier nog maar weinig, of helemaal niet meer.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu doen alsof het erg is dat US er nog amper is?
Niets meer te horen daarom verdacht ookquote:Op donderdag 6 november 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu hopelijk zonder watervallen in de leidingen
Neuh, maar de vier likes. Ik weet dat ik debiele humor heb waar niet iedereen even goed op gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaat
Alleen de nachtdienst. En de sprintdienst.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou ontgaat meestal niets toch?
Thanks, ik heb het nodigquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh succes! Heb je al een motor op het oog?
Anderen waarderen mijn bijdrage gewoonquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar de vier likes. Ik weet dat ik debiele humor heb waar niet iedereen even goed op gaat
True.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen de nachtdienst. En de sprintdienst.
Niet iets wat ik zou durven ontkennenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI. En wat is er gadverdamme? Ik ben best goedgemanierd in bed
Ik rijd nu een Honda 600 CBF AS. En vanaf volgend jaar (als alles goed gaat) een Suzuki Hayabusa.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het nodigEn nee nog niet. Wat rij jij?
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat het op FOK te ver? Ongekend.
quote:
Zijn wij niet leuk genoeg voor leuke gesprekkenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had best leuke gesprekken met hem. Maar ja, veel van de mensen waar ik leuke gesprekken mee had zijn hier nog maar weinig, of helemaal niet meer.
quote:
Nice! Ik zou zelf niet gigantisch veel keuze hebben, ben helaas nogal klein. En veel kan wel verlaagd worden, maar ergens houdt het opquote:Op donderdag 6 november 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd nu een Honda 600 CBF AS. En vanaf volgend jaar (als alles goed gaat) een Suzuki Hayabusa.
Jij eet echt alles jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens een kliko altijd een kliko
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nice! Ik zou zelf niet gigantisch veel keuze hebben, ben helaas nogal klein. En veel kan wel verlaagd worden, maar ergens houdt het op
zolang je het compenseert met linksachteruitinparkerend melkzuur gaat het goedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog steeds niet weggepest ondanks mijn geregeld rechtsdraaiende opmerkingen
Daag ons niet uitquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog steeds niet weggepest ondanks mijn geregeld rechtsdraaiende opmerkingen
Ach, kennen we onderhand welquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Op dit moment eet ik niets omdat ik het bereiden van mijn eten aan het uitstellen benquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij eet echt alles ja
Daar ben jij goed inquote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang je het compenseert met linksachteruitinparkerend melkzuur gaat het goed
Je snapt dat dat te maken heeft met het feit dat we anders niemand meer hebben om de brug te bedienen?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Examenvrees?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment eet ik niets omdat ik het bereiden van mijn eten aan het uitstellen ben
Sinds ik weer thuis ben van dat examen ben ik echt totaal verrot, alsof alle spanning waarvan ik niet eens wist dat het er was van me af is gevallen.
Lalala nothing to see here just walk byquote:Op donderdag 6 november 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelukkig anders moest ik hem eerst nog gaan scannen
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn wij niet leuk genoeg voor leuke gesprekken
Ik ben er vol vertrouwen naartoe gegaan.quote:
je kan wat asielzoekers binnenlaten voor die jobquote:Op donderdag 6 november 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt dat dat te maken heeft met het feit dat we anders niemand meer hebben om de brug te bedienen?
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.
Oh dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er vol vertrouwen naartoe gegaan.
Ben nog nooit zo snel al mijn vertrouwen kwijtgeraakt als tijdens die eerste paar vragen
Nog meer?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan wat asielzoekers binnenlaten voor die job
Het kan hier zelfs nog af en toe.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.
Dan ken je vast ook wel mijn enorme verbazing dat ik het gewoon dik gehaald hebquote:
Ja dat dus. En dan vol goede zin weer naar huisquote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ken je vast ook wel mijn enorme verbazing dat ik het gewoon dik gehaald heb
Had een 8,1 waar een 7 nodig was.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.
Deze week is er nog een diepgaand gesprek geweestquote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan hier zelfs nog af en toe.
Maar tegenwoordig is dat diepgaandere contact vaak niet hier.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lalala nothing to see here just walk by![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waar. Ik ben er ook gewoon nog niet zo mee bezig eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.
quote:
daarmee heb ik mijn knieën in mijn nekquote:
Langzaamaan toch wel doen als je straks je rijbewijs hebtquote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben er ook gewoon nog niet zo mee bezig eigenlijk
En daar gaat het misquote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
post ik eens een linkse oplossing
Dit kan je wel je baan als brugwachter kosten, en dat is het enige wat je nu beschermt.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
post ik eens een linkse oplossing
Leipe Sinterklaasquote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lalala nothing to see here just walk by![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm emigreren is misschien niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 6 november 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan je wel je baan als brugwachter kosten, en dat is het enige wat je nu beschermt.
trustequote:
Nah, eerst andere plannen. Beetje onhandig, maar goed, zo loopt het leven soms. Ik neem wel weer wat lessen voor ik iets ga kopenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan toch wel doen als je straks je rijbewijs hebt
Nooit een slecht idee.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nah, eerst andere plannen. Beetje onhandig, maar goed, zo loopt het leven soms. Ik neem wel weer wat lessen voor ik iets ga kopen
Welke afslachting?? Ik vraag dit voor een Turkse vriendquote:Op donderdag 6 november 2025 19:43 schreef Koen66 het volgende:
rare letters die Armenen, toch een tik overgehouden aan de afslachting door de Turken
Ja, zou op zich wel al willen, maar dan ben ik natuurlijk om 3 uur weer wakker. Dat wil ik ook niet.quote:
Je gewoon uit laten kopen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm emigreren is misschien niet zo'n slecht idee
das idd wel een nadeelquote:Op donderdag 6 november 2025 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zou op zich wel al willen, maar dan ben ik natuurlijk om 3 uur weer wakker. Dat wil ik ook niet.
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke afslachting?? Ik vraag dit voor een Turkse vriend
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker zo'n Turkse vriend die om het hardst roept dat Israel genocide pleegt op de Palestijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |