Ja al dat "UitStraling en Los zijn stom, jij bent te links, jij bent te rechts, jij bent te emotioneel, jij bent te dom, UHHHHM ACTUALLY-, users die volgens een enkeling nooit wat goed kunnen doen, etc." gemiepquote:Op donderdag 6 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezeik?
Het enige gezeik komt nu nog van het forum zelf
En misschien heeft 4EB jouw aanwezigheid gewoon nodig
Nerdquote:Op donderdag 6 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Recently wel weer een biljetje gekauft natuurlijk @:rocknijntje
[ afbeelding ]
HALLO ik zie nu pas je sig, ben jij Brabo? Wat goedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op Fok zijn we allemaal gelijk
Al heel lang jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HALLO ik zie nu pas je sig, ben jij Brabo? Wat goed
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent weg uit Brabant![]()
Brabant will never be the samequote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent weg uit Brabant![]()
Ja die twee zijn bijna helemaal weggepest inmiddels, hoeven we ons niet meer stuk om te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja al dat "UitStraling en Los zijn stom, jij bent te links, jij bent te rechts, jij bent te emotioneel, jij bent te dom, UHHHHM ACTUALLY-, users die volgens een enkeling nooit wat goed kunnen doen, etc." gemiep
het is FOK! .quote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op Fok zijn we allemaal gelijk
quote:
Zal jou eens in de kliko.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Direct in de kliko dat account.
Ik zeg gewoon FOK! en patat zoals het hoort.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens in de kliko.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal naief aan velen kanten ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |