Nou wat fijn dat je nog leeft danquote:Op donderdag 6 november 2025 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik leef nogik was niets anders van plan trouwens?
verder niks bijzonders gebeurd
Welke bug?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, dat mobiele bugje is nog steeds niet gefixt. Bueno.
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerquote:
niet raar om voelen, FOK! is gewoon FOK!quote:Op donderdag 6 november 2025 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerMisschien is het een feature, geen bug. Maar ik voel me dan wel altijd een beetje debiel, als dat weer eens gebeurt.
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch veel te druk om hier de hele dag rond te hangen joh
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maarquote:Op donderdag 6 november 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaker dan één keer per half jaar kan best
Dan komt @:4EverBlackEyed vast ook weer vaker dan alleen wanneer de muffins op zijn.
nu hopelijk zonder watervallen in de leidingenquote:Op donderdag 6 november 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
De verwarming is geheel ontlucht en doet het weer.
Gisteren meer dan een uur op standje 5 gehad en er kwam geen lucht uit.
Nu op 2 gezet, gaan wandelen en ik dacht probeer het nog eens. Ja hoor alle lucht onder druk eruit.
Make it make sense.
The math isn't mathing
Ja we missen @4EverBlackEyed allemaal. Ik wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
4Ebe ook niet meer vaak hier? Met wie moet ik dan memen
Gezeik?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maar
Heel irritant dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerMisschien is het een feature, geen bug. Maar ik voel me dan wel altijd een beetje debiel, als dat weer eens gebeurt.
Met ons allemaal!quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maar
Ja al dat "UitStraling en Los zijn stom, jij bent te links, jij bent te rechts, jij bent te emotioneel, jij bent te dom, UHHHHM ACTUALLY-, users die volgens een enkeling nooit wat goed kunnen doen, etc." gemiepquote:Op donderdag 6 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezeik?
Het enige gezeik komt nu nog van het forum zelf
En misschien heeft 4EB jouw aanwezigheid gewoon nodig
Nerdquote:Op donderdag 6 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Recently wel weer een biljetje gekauft natuurlijk @:rocknijntje
[ afbeelding ]
HALLO ik zie nu pas je sig, ben jij Brabo? Wat goedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op Fok zijn we allemaal gelijk
Al heel lang jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HALLO ik zie nu pas je sig, ben jij Brabo? Wat goed
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent weg uit Brabant![]()
Brabant will never be the samequote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent weg uit Brabant![]()
Ja die twee zijn bijna helemaal weggepest inmiddels, hoeven we ons niet meer stuk om te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja al dat "UitStraling en Los zijn stom, jij bent te links, jij bent te rechts, jij bent te emotioneel, jij bent te dom, UHHHHM ACTUALLY-, users die volgens een enkeling nooit wat goed kunnen doen, etc." gemiep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |