Okee ik hou opquote:Op donderdag 6 november 2025 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hou ooooooop, jij weet veel te veel
bij stig hoef je niet veel moeite te doenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ging verbazingwekkend makkelijk.
Zo heb ik ze het liefstquote:Op donderdag 6 november 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij stig hoef je niet veel moeite te doen
Begin dit jaar verhuisdquote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie? Iemand leuke levensupdates?
Ik woon nu sinds 2 maanden weer in een appartement waar alles voor mezelf is. Nog wel begeleid, maar de begeleiding zit elders in de wijk en komen en paar keer per week langs.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kon je bed al niet vindenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin dit jaar verhuisd
*schiet vuurpijl af*quote:Op donderdag 6 november 2025 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kon je bed al niet vinden
Vandaag 20 verkeersovetredingen begaan op de A10.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Dat klinkt ook echt U I T S T E K E L B A A R S, wat fijn manquote:Op donderdag 6 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon nu sinds 2 maanden weer in een appartement waar alles voor mezelf is. Nog wel begeleid, maar de begeleiding zit elders in de wijk en komen en paar keer per week langs.
Het bevalt me U I T S T E KE L BA A R S
Makker watquote:Op donderdag 6 november 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag 20 verkeersovetredingen begaan op de A10.
Was best leuk.
Ja even, moest aan jullie denkenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
*ziet naam*
Hé, RockNijntje is terug
Motorrijdenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Makker wat
Ik gisteren ook, nja op de openbare weg, niet per se de A10. Ze noemen het motorrijles
Even?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja even, moest aan jullie denken
Heel veel linksplakkers op de ringquote:Op donderdag 6 november 2025 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Makker wat
Ik gisteren ook, nja op de openbare weg, niet per se de A10. Ze noemen het motorrijles
Daar gaat je extra 200 euro van de nieuwe baan alweerquote:Op donderdag 6 november 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel linksplakkers op de ring![]()
En met een beetje pech geflitst in een trajectcontrole
Declarerenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel linksplakkers op de ring![]()
En met een beetje pech geflitst in een trajectcontrole
Als het al een boete wordt, was het voor 84 op een 80 weg. Volgens mij is dat wisselgeld.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaat je extra 200 euro van de nieuwe baan alweer
@bitterbal het gaat over jou.quote:Op zondag 2 november 2025 20:18 schreef iemand het volgende:
Er gaat in elk geval wel iets bereikt worden. Want in tegenstelling tot de geblondeerde sabotageclown en bitterballen mevrouw kan Jetten wel samenwerken en onderhandelen.
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.
Volgende week is er nog beurs met ALV. En iedereen die daar verbaasd gaat lopen doen is de klos want daarmee geef je al aan dat je de afgelopen 2 jaar het blad niet gelezen hebt. Dus ja, voor wie doe ik het? Voor jou niet
Maar goed, het zal verder ook wel hoor, ik ben er nu van af in ieder geval
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.
Volgende week is er nog beurs met ALV. En iedereen die daar verbaasd gaat lopen doen is de klos want daarmee geef je al aan dat je de afgelopen 2 jaar het blad niet gelezen hebt. Dus ja, voor wie doe ik het? Voor jou niet
Maar goed, het zal verder ook wel hoor, ik ben er nu van af in ieder geval
Hebben we nog een KSCGazet nodig?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?
ik leef nogik was niets anders van plan trouwens?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Niks. Er is geen "extra" vrije tijd. Gewoon het offloaden van iets waar ik geen energie of tijd meer voor had.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |