Declarerenquote:Op donderdag 6 november 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel linksplakkers op de ring![]()
En met een beetje pech geflitst in een trajectcontrole
Als het al een boete wordt, was het voor 84 op een 80 weg. Volgens mij is dat wisselgeld.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaat je extra 200 euro van de nieuwe baan alweer
@bitterbal het gaat over jou.quote:Op zondag 2 november 2025 20:18 schreef iemand het volgende:
Er gaat in elk geval wel iets bereikt worden. Want in tegenstelling tot de geblondeerde sabotageclown en bitterballen mevrouw kan Jetten wel samenwerken en onderhandelen.
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie? Iemand leuke levensupdates?
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.
Volgende week is er nog beurs met ALV. En iedereen die daar verbaasd gaat lopen doen is de klos want daarmee geef je al aan dat je de afgelopen 2 jaar het blad niet gelezen hebt. Dus ja, voor wie doe ik het? Voor jou niet
Maar goed, het zal verder ook wel hoor, ik ben er nu van af in ieder geval
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja voor wie het betreft. Vandaag is de laatste BiljetGazet onder mijn redacteurschap op de mat gevallen. Ik stop ermee. Te weinig mensen doen nu te veel omdat te veel mensen te weinig doen, en dat kan best eens het einde van de club betekenen. Het zij zo.
Volgende week is er nog beurs met ALV. En iedereen die daar verbaasd gaat lopen doen is de klos want daarmee geef je al aan dat je de afgelopen 2 jaar het blad niet gelezen hebt. Dus ja, voor wie doe ik het? Voor jou niet
Maar goed, het zal verder ook wel hoor, ik ben er nu van af in ieder geval
Hebben we nog een KSCGazet nodig?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?
ik leef nogik was niets anders van plan trouwens?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie? Iemand leuke levensupdates?
Niks. Er is geen "extra" vrije tijd. Gewoon het offloaden van iets waar ik geen energie of tijd meer voor had.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je met de extra vrije tijd doen?
Ja ik heb het toch veel te druk om hier de hele dag rond te hangen johquote:
Nou wat fijn dat je nog leeft danquote:Op donderdag 6 november 2025 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik leef nogik was niets anders van plan trouwens?
verder niks bijzonders gebeurd
Welke bug?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, dat mobiele bugje is nog steeds niet gefixt. Bueno.
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerquote:
niet raar om voelen, FOK! is gewoon FOK!quote:Op donderdag 6 november 2025 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerMisschien is het een feature, geen bug. Maar ik voel me dan wel altijd een beetje debiel, als dat weer eens gebeurt.
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch veel te druk om hier de hele dag rond te hangen joh
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maarquote:Op donderdag 6 november 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaker dan één keer per half jaar kan best
Dan komt @:4EverBlackEyed vast ook weer vaker dan alleen wanneer de muffins op zijn.
nu hopelijk zonder watervallen in de leidingenquote:Op donderdag 6 november 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
De verwarming is geheel ontlucht en doet het weer.
Gisteren meer dan een uur op standje 5 gehad en er kwam geen lucht uit.
Nu op 2 gezet, gaan wandelen en ik dacht probeer het nog eens. Ja hoor alle lucht onder druk eruit.
Make it make sense.
The math isn't mathing
Ja we missen @4EverBlackEyed allemaal. Ik wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
4Ebe ook niet meer vaak hier? Met wie moet ik dan memen
Gezeik?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maar
Heel irritant dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je iemand quote en die post verzendt, staat die post er na terugnavigeren weer. Quote je vervolgens iemand anders en verzend je die post, dan verzend je je eerste post nog een keerMisschien is het een feature, geen bug. Maar ik voel me dan wel altijd een beetje debiel, als dat weer eens gebeurt.
Met ons allemaal!quote:Op donderdag 6 november 2025 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel en ik denk stiekem ook wel vaker aan jullie. Maar dan denk ik weer aan al het gezeik hier en heb ik zoiets van laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |