het is FOK! .quote:Op donderdag 6 november 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op Fok zijn we allemaal gelijk
quote:
Zal jou eens in de kliko.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Direct in de kliko dat account.
Ik zeg gewoon FOK! en patat zoals het hoort.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens in de kliko.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal naief aan velen kanten ja
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent weg uit Brabant![]()
Haha godverdomme. Dit moet een sarcasm overload grap zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Stig, wat een droomman ben jijBrabo, motorrijder, makkelijk in bed te krijgen
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is waarquote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halen
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
*rolt die walgelijk VVD stemmende Haags dan maar van een duin*
Moet er wat Brabants in gestopt worden?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Brabant halen, maar je kunt Brabant nooit uit het meisje halen
Godver, moest lachen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?
Die duin is inmiddels gespleten.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het duin er ook wel een beetje klaar mee is inmiddels zou t niet?
Zin in worstenbroodjesquote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet er wat Brabants in gestopt worden?
Worstenbroodjequote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet er wat Brabants in gestopt worden?
quote:
Goede keuze.quote:
#ambarvibesquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie mijn nieuwste biljetje zien?
Heb je net toch gepost?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zolang het geen Adult-opoly geld isquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
NEEquote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, waarom zijn ze weggepest?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die twee zijn bijna helemaal weggepest inmiddels, hoeven we ons niet meer stuk om te maken.
Het enige te links zijn idioten die links blijven rijden
dud0r is wel dom, maar dat kan ik nu wel zeggen nu hij er niet is.
Ik heb D66 gestemd en ben niet verjaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |