Rij jij ook motor?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, waarom zijn ze weggepest?
Ik moest vannacht wel lachen om die Insta reel die Los postte waarvan hij zei dat het UitStraling was
Zie PI. En wat is er gadverdamme? Ik ben best goedgemanierd in bedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha godverdomme. Dit moet een sarcasm overload grap zijn.
gelukkig anders moest ik hem eerst nog gaan scannenquote:
Wie?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu doen alsof het erg is dat US er nog amper is?
Sorry, zo ben ik tegenwoordig. Als de meme'pjes te ver gaan moeten jullie het zeggen hoor. Dan pas ik niets aanquote:
Hahahaha, gurlquote:Op donderdag 6 november 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet er wat Brabants in gestopt worden?
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, zo ben ik tegenwoordig. Als de meme'pjes te ver gaan moeten jullie het zeggen hoor. Dan pas ik niets aan
Gaat het op FOK te ver? Ongekend.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaat
Nja, les nog dus. Moet AVD nog halenquote:
Oh succes! Heb je al een motor op het oog?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja, les nog dus. Moet AVD nog halen
Jou ontgaat meestal niets toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, gebeurt stiekem achter mijn rug om.
Had best leuke gesprekken met hem. Maar ja, veel van de mensen waar ik leuke gesprekken mee had zijn hier nog maar weinig, of helemaal niet meer.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu doen alsof het erg is dat US er nog amper is?
Niets meer te horen daarom verdacht ookquote:Op donderdag 6 november 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu hopelijk zonder watervallen in de leidingen
Neuh, maar de vier likes. Ik weet dat ik debiele humor heb waar niet iedereen even goed op gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een meme als reactie op meme impliceert doorgaans niet dat het te ver gaat
Alleen de nachtdienst. En de sprintdienst.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou ontgaat meestal niets toch?
Thanks, ik heb het nodigquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh succes! Heb je al een motor op het oog?
Anderen waarderen mijn bijdrage gewoonquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar de vier likes. Ik weet dat ik debiele humor heb waar niet iedereen even goed op gaat
True.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen de nachtdienst. En de sprintdienst.
Niet iets wat ik zou durven ontkennenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI. En wat is er gadverdamme? Ik ben best goedgemanierd in bed
Ik rijd nu een Honda 600 CBF AS. En vanaf volgend jaar (als alles goed gaat) een Suzuki Hayabusa.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het nodigEn nee nog niet. Wat rij jij?
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat het op FOK te ver? Ongekend.
quote:
Zijn wij niet leuk genoeg voor leuke gesprekkenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had best leuke gesprekken met hem. Maar ja, veel van de mensen waar ik leuke gesprekken mee had zijn hier nog maar weinig, of helemaal niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |