quote:
Nice! Ik zou zelf niet gigantisch veel keuze hebben, ben helaas nogal klein. En veel kan wel verlaagd worden, maar ergens houdt het opquote:Op donderdag 6 november 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd nu een Honda 600 CBF AS. En vanaf volgend jaar (als alles goed gaat) een Suzuki Hayabusa.
Jij eet echt alles jaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens een kliko altijd een kliko
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nice! Ik zou zelf niet gigantisch veel keuze hebben, ben helaas nogal klein. En veel kan wel verlaagd worden, maar ergens houdt het op
zolang je het compenseert met linksachteruitinparkerend melkzuur gaat het goedquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog steeds niet weggepest ondanks mijn geregeld rechtsdraaiende opmerkingen
Daag ons niet uitquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog steeds niet weggepest ondanks mijn geregeld rechtsdraaiende opmerkingen
Ach, kennen we onderhand welquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Op dit moment eet ik niets omdat ik het bereiden van mijn eten aan het uitstellen benquote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij eet echt alles ja
Daar ben jij goed inquote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang je het compenseert met linksachteruitinparkerend melkzuur gaat het goed
Je snapt dat dat te maken heeft met het feit dat we anders niemand meer hebben om de brug te bedienen?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Examenvrees?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment eet ik niets omdat ik het bereiden van mijn eten aan het uitstellen ben
Sinds ik weer thuis ben van dat examen ben ik echt totaal verrot, alsof alle spanning waarvan ik niet eens wist dat het er was van me af is gevallen.
Lalala nothing to see here just walk byquote:Op donderdag 6 november 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelukkig anders moest ik hem eerst nog gaan scannen
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn wij niet leuk genoeg voor leuke gesprekken
Ik ben er vol vertrouwen naartoe gegaan.quote:
je kan wat asielzoekers binnenlaten voor die jobquote:Op donderdag 6 november 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt dat dat te maken heeft met het feit dat we anders niemand meer hebben om de brug te bedienen?
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.
Oh dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er vol vertrouwen naartoe gegaan.
Ben nog nooit zo snel al mijn vertrouwen kwijtgeraakt als tijdens die eerste paar vragen
Nog meer?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan wat asielzoekers binnenlaten voor die job
Het kan hier zelfs nog af en toe.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met sommige mensen kun je ook serieuze en interessante gesprekken voeren, van een ander niveau dan "wat eten we vandaag" en hihaho grappen. Dat mis ik wel.
Dan ken je vast ook wel mijn enorme verbazing dat ik het gewoon dik gehaald hebquote:
Ja dat dus. En dan vol goede zin weer naar huisquote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ken je vast ook wel mijn enorme verbazing dat ik het gewoon dik gehaald heb
Had een 8,1 waar een 7 nodig was.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je ook een sportmotor nemen, lage opstap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |