SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nietes, ik fiets geen 5 km.quote:Op maandag 3 november 2025 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Jullie zijn praktisch hetzelfde.
Leugens!quote:Op maandag 3 november 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent nog erger dan essn met onleesbare teksten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leugens!
koop dan goeie handschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
krijg je ook een like van me jaquote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik 5 km heb gefietst en dat hier vier, zijn jullie dan ook blij voor mij?
jaquote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jazeker!quote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WOGGENquote:Op maandag 3 november 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen heeft vakantie volgens mij
quote:Op maandag 3 november 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leugens!
Wil je geen vriendjes met me zijn ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit zou ik echt nooit durven te zeggen. Ik maakte een foutje en werd daar op gewezen, waarvoor mijn excuses.quote:Op maandag 3 november 2025 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Jullie zijn praktisch hetzelfde.
Heul niet, ik heb net heel hard gewerkt op de fietsquote:Op maandag 3 november 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
Hoe is je vinger?quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslik me weer eens in m'n eigen speeksel.
Arme muis moet weer 2,5e km teruglopen, die heeft het pas zwaar. Met die korte pootjes.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb net heel hard gewerkt op de fiets
quote:Op maandag 3 november 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme muis moet weer 2,5e km teruglopen, die heeft het pas zwaar. Met die korte pootjes.
grinninggirl punt gifquote:
Bedankt voor deze tip maar hier doe ik niks mee.quote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn tip: eet vandaag een passievrucht
phoa, vaak extra knopjes, een betere sensor (gevoeliger, dus precierzer muizen)quote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel verschil zit er in een muis van 20 euro en eentje van 75? Behalve 55 euro.
Computermuis, niet essies muis.
de tip van flip slaan we over vandaagquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb niks met passie, dus ik heb een banaan opquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
ja schande... het sneeuwt niet eensquote:
Ik was al een heel verhaal begonnenquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel verschil zit er in een muis van 20 euro en eentje van 75? Behalve 55 euro.
sadquote:Op maandag 3 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tip van flip slaan we over vandaag
Maar dat heb ik niet in huis en ik kom vandaag niet meer van de bank afquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
helaas, maar banaan is ook wel top tier fruitquote:Op maandag 3 november 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niks met passie, dus ik heb een banaan op
Jawelquote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je geen vriendjes met me zijn ofzo
maar de smaak van passievrucht is echt heel goedquote:Op maandag 3 november 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet in huis en ik kom vandaag niet meer van de bank af
Bouwkwalieit vooral. Maar ook ergonomisch.quote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Wat was er met je oog?quote:Op maandag 3 november 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten lopen was wel beter voor mijn oog trouwens.
beter dan binnen zwemmen?quote:Op maandag 3 november 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten lopen was wel beter voor mijn oog trouwens.
Dan geldt nog steeds dat ik het niet in huis heb en vandaag niet meer van de bank afkomquote:Op maandag 3 november 2025 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar de smaak van passievrucht is echt heel goed
ga toch fietsen!quote:Op maandag 3 november 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan geldt nog steeds dat ik het niet in huis heb en vandaag niet meer van de bank afkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
meer reden om lego bouwenquote:Op maandag 3 november 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Je verwacht het niet maar het regent weer.
Hier enkel grijs.quote:Op maandag 3 november 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Je verwacht het niet maar het regent weer.
quote:Op maandag 3 november 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga toch fietsen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:
Dekentje meequote:
Ik heb een dekentje op schootquote:Op maandag 3 november 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een zwart witte gevlekte panter op schoot zitten.
Sowieso.quote:Op maandag 3 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tip van flip slaan we over vandaag
quote:Op maandag 3 november 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een zwart witte gevlekte panter op schoot zitten.
ik heb niks op schootquote:
Ik ook nietquote:
Wij hadden een ruwharige teckel. Da's elke dag stofzuigen, maar een hoop liefde. Als ik een grafdag had gehad kwam ie 'me troosten.quote:Op maandag 3 november 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Alle kattenharen nemen we maar voor lief omdat ze zo cute is.
CSI en NCIS zijn al opgeroepenquote:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat wekelijks overkomt.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslik me weer eens in m'n eigen speeksel.
Ze mocht geen spullen van tafel vegen (echt super gek) dus nu ligt ze maar weer bovenop de koelkast.quote:
Oh, dan is het denk ik niet @dud0rquote:
Godverquote:Op maandag 3 november 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan is het denk ik niet @:dud0r
*arrestatieteam inschakeltquote:
Komquote:Op maandag 3 november 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan is het denk ik niet @:dud0r
Sinterklaas is nog niet eens in het landquote:Op maandag 3 november 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn kerstlampjes wel heel leuk maar ik vind het toch nog te vroeg. Hangt ook nog een sneeuwpopje enz aan.
[ link | afbeelding ]
Ik zeg toch ook letterlijk ik vind het nog te vroeg? Maar ik had ze twee weken geleden in de reclame gekocht.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens in het land
Vanaf vandaag of morgen komen er al kerstfilms op tv.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
die moet je gewoon overslaanquote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Gooit propje vanaf de bankquote:
verhoogde verkopen kerst media is al minimaal een maand gaandequote:Op maandag 3 november 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf vandaag of morgen komen er al kerstfilms op tv.
quote:Op maandag 3 november 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
Er leek ineens iets lichtgewichts op mijn oor te vallen, en het kriebelde
Schrok en dacht even "een muis!”
Het was mijn eigen haar
* dud0r gooit propje terugquote:
Ja, maar ik kon zo snel niet bedenken wat het anders kon zijnquote:Op maandag 3 november 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ook wel vreemd zijn als het muizen regent bij je
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op maandag 3 november 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
Er leek ineens iets lichtgewichts op mijn oor te vallen, en het kriebelde
Schrok en dacht even "een muis!”
Het was mijn eigen haar
NOOIT.quote:
Helaas wel tegenwoordigquote:Op maandag 3 november 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
enige waar die goed voor is zijn kruidnoten
Daar hoef je toch niet mee te trainen?quote:
daarom gewoon overslaanquote:Op maandag 3 november 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas wel tegenwoordig
Neinquote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie bezorgbedrijf Dragonfly?
Bezorgen die de Libelle??quote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, nooit van gehoord.quote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
geheugentraining geslaagd muisquote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn pakketje wordt bezorgd door Dragonfly. Nog nooit van gehoord
Hoe kun je levensbehoefte 1 vergeten te kopenquote:
RIPquote:
Oh dat is wel irritant.quote:Op maandag 3 november 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een kut bezorgbedrijf. Ze mail gewoon: we komen. Geen tijdstip, niets. Geen bezorgpunt.
mja heb nog wel gember thee maar das morgen ochtend denk ik niet zo lekkerquote:Op maandag 3 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je levensbehoefte 1 vergeten te kopen
Dat kan alleen maar goed gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dragonflyshipping.nl
Iedereen is laaiend enthousiast.
We biddenquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar goed gaan.
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Beetje zoals DPD . Wat een idioten waren dat
Hadden honger blijkbaar.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.
ah, de "allezeurpietenverzamelen.nl" review site ; sounds legitquote:Op maandag 3 november 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dragonflyshipping.nl
Iedereen is laaiend enthousiast.
Ja, weet ik ook alles van.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Beetje zoals DPD . Wat een idioten waren dat
tja, zo ken ik er ook een paar van UPS en postnl..quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.
Als je helemaal bovenin zit en andere nooit ontluchten? Nou...quote:Op maandag 3 november 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel lucht kan er in een verwarming zitten? Zeg
Huehuehuequote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als alleen de eerste 10 cm warm worden, dan gaat het nooit werken
het wordt nu alweer donkerquote:Op maandag 3 november 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vroeg aan de hond: wandelen? Noppes geen respons, want hij is net 1,5 uur thuis. Ik dacht kan het nog proberen. Dat wordt straks in het donker wandelen
heb je wel water toegevoegd om de lucht te vervangen?quote:Op maandag 3 november 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de lucht komt er ook niet meer uit, omdat de verwarming niet warm wordt
Ik doe nog een poging en dan bel ik de woningbouw
Centrale ketel, geen idee waar die staat.quote:Op maandag 3 november 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel water toegevoegd om de lucht te vervangen?
hmm... dan verwacht ik niet dat je het probleem bij jou opgelost krijgtquote:Op maandag 3 november 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Centrale ketel, geen idee waar die staat.
Ik heb woningbouw gemaild. Ondertussen wordt het wel max 18 graden in huisquote:Op maandag 3 november 2025 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... dan verwacht ik niet dat je het probleem bij jou opgelost krijgt
dan ga je een rondje rennenquote:Op maandag 3 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil wel naar bed maar geloof dat ik nog niet moe genoeg ben
helemaal vol? #eigen ervaringquote:Op maandag 3 november 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel lucht kan er in een verwarming zitten? Zeg
Zo ongeveer, maar er komt ook niets meer uit, dus ik ben er klaar meequote:
mijn ervaring was (in een 1 gezinswoning) om dan de boel te vullen en weer op te stoken, alles even goed open en dan kon je na een tijdje dezelfde radiator weer stukje ontluchten om echt alle lucht eruit te hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar er komt ook niets meer uit, dus ik ben er klaar mee
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.quote:Op maandag 3 november 2025 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring was (in een 1 gezinswoning) om dan de boel op te stoken, alles even goed open en dan kon je na een tijdje dezelfde radiator weer stukje ontluchten om echt alle lucht eruit te hebben
Gaat hier normaal gesproken wel vrij voorspoedig; maar vandaag mensen die geen zin hebben om antwoorden te geven op simpele vragen.quote:
klagen bij woningbouw of complexbeheer dan, geheid dat ze bij moeten vullen ofzoquote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.
Ik hoor ook echt het water lopen en vallen zeg maar. Ook alsof er niet genoeg waterdruk achterzit.
Al gedaanquote:Op maandag 3 november 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
klagen bij woningbouw of complexbeheer dan, geheid dat ze bij moeten vullen ofzo
Zit jij aan de gevende of ontvangende kant?quote:Op maandag 3 november 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat hier normaal gesproken wel vrij voorspoedig; maar vandaag mensen die geen zin hebben om antwoorden te geven op simpele vragen.
Ik moet nog antwoorden ontvangen; maar mensen hebben geen zin dat ze vastgepind worden op hun antwoorden.quote:Op maandag 3 november 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit jij aan de gevende of ontvangende kant?
Daarom anoniem laten antwoorden.quote:Op maandag 3 november 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog antwoorden ontvangen; maar mensen hebben geen zin dat ze vastgepind worden op hun antwoorden.
Met een mes lijkt me wel goede manier inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik geen antwoorden krijg van collega's dan zorg ik wel dat ik ze krijg. Ze in een hoekje jagen met een mes werkt daarvoor prima.
Vastgeplakt aan hun bureaustoel met ductape werkt ookquote:Op maandag 3 november 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een mes lijkt me wel goede manier inderdaad.
Het is koud in huis jaquote:Op maandag 3 november 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Of je wacht gewoon even af wat de woningbouw zegt en doet?
dat is gewoon klote ja, geen dekentjes enzo?quote:Op maandag 3 november 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is koud in huis ja
En de woningbouw komt dan toch pas eind van de week langs als je mazzel hebt.
ze heb een hondquote:Op maandag 3 november 2025 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is gewoon klote ja, geen dekentjes enzo?
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @Ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.
Ik hoor ook echt het water lopen en vallen zeg maar. Ook alsof er niet genoeg waterdruk achterzit.
Waarom zouden ze dat niet weten?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Waarom is het zo erg vriendje?quote:
Lijkt me inderdaad iets dat een cv monteur juist wel zou wetenquote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
Wil je nu een schouderklopje of wat?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.quote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
Niet nodig.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je nu een schouderklopje of wat?
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.
De gemiddelde loodgieter vind ik niet veel waard.quote:Op maandag 3 november 2025 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.
Dat gaat wel heel ver.quote:
quote:
maar wel begrijpelijk.quote:
Ben je aan het ijlen?quote:
*psych belt*quote:
Net nog gekeken en bij beide geen streep door de naamquote:
Ik ga als een brave KSCert aan de broccoli.quote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga de airfryer aan zetten
als je niet oppast wel straksquote:Op maandag 3 november 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik krijg net dit voor Hedwig en zaterdag kreeg ze ook al iets van gestoomde kipfilet snack van mijn beste vriendin.Zwaar leven heeft ze.
[ link | afbeelding ]
Moet kunnen. Durk ik wel aan.quote:Op zondag 2 november 2025 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die in discussie gaan met torentje.
Die had ik ook gezien, om 6 uur in Arnhem zijnquote:Op maandag 3 november 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn pa heeft een leuk idee. Net uitgebreid uitgelegd dat ik twee weekendexcursies naar kerstmarkten gepland heb.
Nu heeft de AH een aanbieding. Een busdagtocht voor 37 euro NAAR EEN KERSTMARKT![]()
Ja je moet wel om 05:00 in Zwolle zijn of zo maar hey GOEDKOOP AARGH. #hoedan
Groningen 3am en dan ook nog een toeslag van 12,50 betalenquote:Op maandag 3 november 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn pa heeft een leuk idee. Net uitgebreid uitgelegd dat ik twee weekendexcursies naar kerstmarkten gepland heb.
Nu heeft de AH een aanbieding. Een busdagtocht voor 37 euro NAAR EEN KERSTMARKT![]()
Ja je moet wel om 05:00 in Zwolle zijn of zo maar hey GOEDKOOP AARGH. #hoedan
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.quote:
Nou ik heb Duitse kerstmarkten sowieso momenteel niet echt op mijn lijstje staan om heen te gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.
Beetje indrinken in de bus.quote:Op maandag 3 november 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Ik begin al moe te worden als ik het lees.
Kan je lekker slapen op de terugweg.quote:Op maandag 3 november 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje indrinken in de bus.
quote:Op maandag 3 november 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de heenweg al
Vond Keulen echt een drama dus weet niet waarom ik ernaar kijk.
Ja dat slaat toch goddamn nergens op manquote:Op maandag 3 november 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Groningen 3am en dan ook nog een toeslag van 12,50 betalen
ik niet in elk gevalquote:Op maandag 3 november 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch goddamn nergens op manWelke krankzinnige doet dat nou.
Monschau is tofquote:Op maandag 3 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.
ze zouden mij in een banaan die bus uit moeten tillenquote:Op maandag 3 november 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger gewoon lekker naar Lloret de Mar met de bus. Hele dag gaar in de bus en dan vanuit de bus meteen de kroeg in daar. Zou ik nu een week van bij moeten komen.
Ik met RyanAIr. Is denk ik wel vergelijkbaar qua comfort, Alleen duurde mijn reis wat korterquote:
Je hoefde ook niet door de hoerenbuurt denk ik.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik met RyanAIr. Is denk ik wel vergelijkbaar qua comfort, Alleen duurde mijn reis wat korter
ik ook.quote:
Volgens mij niet. Ben van het vliegveld eerst met de bus gegaan en daarna op de metro overgestapt om naar het hotel te gaan. Even later met de taxi naar een ander hotel gebracht. (was niet mijn fout)quote:Op maandag 3 november 2025 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoefde ook niet door de hoerenbuurt denk ik.
Wij gingen drie dagen naar Parijs.quote:Op maandag 3 november 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gingen in de 5e drie weken naar Griekenland
D'ahw.quote:Op maandag 3 november 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Tijd voor een cutie LEGO setje.
[ link | afbeelding ]
Oh dat was wel erg danquote:Op maandag 3 november 2025 19:32 schreef CherryLips het volgende:
O en een week naar Toscane maar ik vond die klas echt kut dus toen ging ik niet mee.
Lastig om met de bus in New York te komen hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Praag was de budget optie. De mensen met centen gingen naar New York of Rome toe.
Kan je gewoon heen rijden via Ruslandquote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig om met de bus in New York te komen hoor
Denk dat het veiliger is om met de bus de Atlantische Oceaan in te rijdenquote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je gewoon heen rijden via Rusland
Havo was Parijs, vwo was Toscane. Maar ik kende echt niemand en had ook geen moeite gedaan om mensen te leren kennenquote:
Dan mocht je met het vliegtuig.quote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig om met de bus in New York te komen hoor
Wowquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mocht je met het vliegtuig.
Raar.quote:Op maandag 3 november 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Ik had volgens mij de meeste schoolreisjes toen ik op de toerisme opleiding zat
Wij gingen ook met vliegtuig naar Noord Italië hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mocht je met het vliegtuig.
Ja je verwacht het niet hequote:
Nee, die van mij is net op drinktemperatuurquote:
Hier op vwo Parijs, Budapest, Rome en Japan (die laatste was vrijwillig).quote:Op maandag 3 november 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Havo was Parijs, vwo was Toscane. Maar ik kende echt niemand en had ook geen moeite gedaan om mensen te leren kennenMaar dat scheelde m'n ouders weer een paar honderd gulden.
Alleen eentje in het een na laatste jaar hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op wat voor scholen zaten jullie dat er zoveel uitjes waren
Ik zat echt op een karige school als ik dit zo hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Katholieke school, zou dat wat uitmaken?quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moest je kiezen of mocht alles?quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier op vwo Parijs, Budapest, Rome en Japan (die laatste was vrijwillig).
Alles, was in verschillende jaren.quote:Op maandag 3 november 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest je kiezen of mocht alles?
Ze gingen je oranjekoek force feeden?quote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht we zijn in de derde een midweekje naar Friesland geweest. Jezus wat een trauma, had het bijna verdrongen.
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.quote:Op maandag 3 november 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katholieke school, zou dat wat uitmaken?
klinkt fantastischquote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht we zijn in de derde een midweekje naar Friesland geweest. Jezus wat een trauma, had het bijna verdrongen.
Ben redelijk kapotgepest toenquote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze gingen je oranjekoek force feeden?
Wij gingen met de bus naar Xanten toequote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?quote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.
zou dat het zijn? ik ben ook in rome geweest met schoolquote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?
Moest even google mapsen waar dat wasquote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gingen met de bus naar Xanten toe
Van mijn best conservatieve protestantse school gingen ze van het gymnasium ook naar Romequote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?
quote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O ja, een dagje.quote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet zo heel erg bijzonderquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even google mapsen waar dat was
zijn ook 1 jaar naar de ardennen geweest. Moesten wel zelf er heel fietsenquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik hebt maar de mavo gedaan, daar kreeg je niet zulke luxe reisjes
Ziet er ook uit alsof het sinds de early 2000's geen layout update meer heeft gehadquote:Op maandag 3 november 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://latijnengrieks.nl
Bestaat nog steeds
Nu gaan ze op de fatbikes.quote:Op maandag 3 november 2025 20:03 schreef gianni61 het volgende:
tegenwoordig had ik dat leuk gevonden. toen fietste ik niet graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |