Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @Ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.
Ik hoor ook echt het water lopen en vallen zeg maar. Ook alsof er niet genoeg waterdruk achterzit.
Waarom zouden ze dat niet weten?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Waarom is het zo erg vriendje?quote:
Lijkt me inderdaad iets dat een cv monteur juist wel zou wetenquote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
Wil je nu een schouderklopje of wat?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.quote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
Niet nodig.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je nu een schouderklopje of wat?
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.
De gemiddelde loodgieter vind ik niet veel waard.quote:Op maandag 3 november 2025 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.
Dat gaat wel heel ver.quote:
quote:
maar wel begrijpelijk.quote:
Ben je aan het ijlen?quote:
*psych belt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |