mijn ervaring was (in een 1 gezinswoning) om dan de boel te vullen en weer op te stoken, alles even goed open en dan kon je na een tijdje dezelfde radiator weer stukje ontluchten om echt alle lucht eruit te hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar er komt ook niets meer uit, dus ik ben er klaar mee
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.quote:Op maandag 3 november 2025 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring was (in een 1 gezinswoning) om dan de boel op te stoken, alles even goed open en dan kon je na een tijdje dezelfde radiator weer stukje ontluchten om echt alle lucht eruit te hebben
Gaat hier normaal gesproken wel vrij voorspoedig; maar vandaag mensen die geen zin hebben om antwoorden te geven op simpele vragen.quote:
klagen bij woningbouw of complexbeheer dan, geheid dat ze bij moeten vullen ofzoquote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.
Ik hoor ook echt het water lopen en vallen zeg maar. Ook alsof er niet genoeg waterdruk achterzit.
Al gedaanquote:Op maandag 3 november 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
klagen bij woningbouw of complexbeheer dan, geheid dat ze bij moeten vullen ofzo
Zit jij aan de gevende of ontvangende kant?quote:Op maandag 3 november 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat hier normaal gesproken wel vrij voorspoedig; maar vandaag mensen die geen zin hebben om antwoorden te geven op simpele vragen.
Ik moet nog antwoorden ontvangen; maar mensen hebben geen zin dat ze vastgepind worden op hun antwoorden.quote:Op maandag 3 november 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit jij aan de gevende of ontvangende kant?
Daarom anoniem laten antwoorden.quote:Op maandag 3 november 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog antwoorden ontvangen; maar mensen hebben geen zin dat ze vastgepind worden op hun antwoorden.
Met een mes lijkt me wel goede manier inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik geen antwoorden krijg van collega's dan zorg ik wel dat ik ze krijg. Ze in een hoekje jagen met een mes werkt daarvoor prima.
Vastgeplakt aan hun bureaustoel met ductape werkt ookquote:Op maandag 3 november 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een mes lijkt me wel goede manier inderdaad.
Het is koud in huis jaquote:Op maandag 3 november 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Of je wacht gewoon even af wat de woningbouw zegt en doet?
dat is gewoon klote ja, geen dekentjes enzo?quote:Op maandag 3 november 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is koud in huis ja
En de woningbouw komt dan toch pas eind van de week langs als je mazzel hebt.
ze heb een hondquote:Op maandag 3 november 2025 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is gewoon klote ja, geen dekentjes enzo?
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @Ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.
Ik hoor ook echt het water lopen en vallen zeg maar. Ook alsof er niet genoeg waterdruk achterzit.
Waarom zouden ze dat niet weten?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Waarom is het zo erg vriendje?quote:
Lijkt me inderdaad iets dat een cv monteur juist wel zou wetenquote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |