Dat kan alleen maar goed gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dragonflyshipping.nl
Iedereen is laaiend enthousiast.
We biddenquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar goed gaan.
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Beetje zoals DPD . Wat een idioten waren dat
Hadden honger blijkbaar.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.
ah, de "allezeurpietenverzamelen.nl" review site ; sounds legitquote:Op maandag 3 november 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dragonflyshipping.nl
Iedereen is laaiend enthousiast.
Ja, weet ik ook alles van.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Beetje zoals DPD . Wat een idioten waren dat
tja, zo ken ik er ook een paar van UPS en postnl..quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.
Als je helemaal bovenin zit en andere nooit ontluchten? Nou...quote:Op maandag 3 november 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel lucht kan er in een verwarming zitten? Zeg
Huehuehuequote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als alleen de eerste 10 cm warm worden, dan gaat het nooit werken
het wordt nu alweer donkerquote:Op maandag 3 november 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vroeg aan de hond: wandelen? Noppes geen respons, want hij is net 1,5 uur thuis. Ik dacht kan het nog proberen. Dat wordt straks in het donker wandelen
heb je wel water toegevoegd om de lucht te vervangen?quote:Op maandag 3 november 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de lucht komt er ook niet meer uit, omdat de verwarming niet warm wordt
Ik doe nog een poging en dan bel ik de woningbouw
Centrale ketel, geen idee waar die staat.quote:Op maandag 3 november 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel water toegevoegd om de lucht te vervangen?
hmm... dan verwacht ik niet dat je het probleem bij jou opgelost krijgtquote:Op maandag 3 november 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Centrale ketel, geen idee waar die staat.
Ik heb woningbouw gemaild. Ondertussen wordt het wel max 18 graden in huisquote:Op maandag 3 november 2025 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... dan verwacht ik niet dat je het probleem bij jou opgelost krijgt
dan ga je een rondje rennenquote:Op maandag 3 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil wel naar bed maar geloof dat ik nog niet moe genoeg ben
helemaal vol? #eigen ervaringquote:Op maandag 3 november 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel lucht kan er in een verwarming zitten? Zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |