Helaas wel tegenwoordigquote:Op maandag 3 november 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
enige waar die goed voor is zijn kruidnoten
Daar hoef je toch niet mee te trainen?quote:
daarom gewoon overslaanquote:Op maandag 3 november 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas wel tegenwoordig
Neinquote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie bezorgbedrijf Dragonfly?
Bezorgen die de Libelle??quote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, nooit van gehoord.quote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
geheugentraining geslaagd muisquote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn pakketje wordt bezorgd door Dragonfly. Nog nooit van gehoord
Hoe kun je levensbehoefte 1 vergeten te kopenquote:
RIPquote:
Oh dat is wel irritant.quote:Op maandag 3 november 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een kut bezorgbedrijf. Ze mail gewoon: we komen. Geen tijdstip, niets. Geen bezorgpunt.
mja heb nog wel gember thee maar das morgen ochtend denk ik niet zo lekkerquote:Op maandag 3 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je levensbehoefte 1 vergeten te kopen
Dat kan alleen maar goed gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dragonflyshipping.nl
Iedereen is laaiend enthousiast.
We biddenquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar goed gaan.
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Beetje zoals DPD . Wat een idioten waren dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |