Dan geldt nog steeds dat ik het niet in huis heb en vandaag niet meer van de bank afkomquote:Op maandag 3 november 2025 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar de smaak van passievrucht is echt heel goed
ga toch fietsen!quote:Op maandag 3 november 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan geldt nog steeds dat ik het niet in huis heb en vandaag niet meer van de bank afkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
meer reden om lego bouwenquote:Op maandag 3 november 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Je verwacht het niet maar het regent weer.
Hier enkel grijs.quote:Op maandag 3 november 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Je verwacht het niet maar het regent weer.
quote:Op maandag 3 november 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga toch fietsen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:
Dekentje meequote:
Ik heb een dekentje op schootquote:Op maandag 3 november 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een zwart witte gevlekte panter op schoot zitten.
Sowieso.quote:Op maandag 3 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tip van flip slaan we over vandaag
quote:Op maandag 3 november 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een zwart witte gevlekte panter op schoot zitten.
ik heb niks op schootquote:
Ik ook nietquote:
Wij hadden een ruwharige teckel. Da's elke dag stofzuigen, maar een hoop liefde. Als ik een grafdag had gehad kwam ie 'me troosten.quote:Op maandag 3 november 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Alle kattenharen nemen we maar voor lief omdat ze zo cute is.
CSI en NCIS zijn al opgeroepenquote:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat wekelijks overkomt.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslik me weer eens in m'n eigen speeksel.
Ze mocht geen spullen van tafel vegen (echt super gek) dus nu ligt ze maar weer bovenop de koelkast.quote:
Oh, dan is het denk ik niet @dud0rquote:
Godverquote:Op maandag 3 november 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan is het denk ik niet @:dud0r
*arrestatieteam inschakeltquote:
Komquote:Op maandag 3 november 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan is het denk ik niet @:dud0r
Sinterklaas is nog niet eens in het landquote:Op maandag 3 november 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn kerstlampjes wel heel leuk maar ik vind het toch nog te vroeg. Hangt ook nog een sneeuwpopje enz aan.
[ link | afbeelding ]
Ik zeg toch ook letterlijk ik vind het nog te vroeg? Maar ik had ze twee weken geleden in de reclame gekocht.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens in het land
Vanaf vandaag of morgen komen er al kerstfilms op tv.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
die moet je gewoon overslaanquote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Gooit propje vanaf de bankquote:
verhoogde verkopen kerst media is al minimaal een maand gaandequote:Op maandag 3 november 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf vandaag of morgen komen er al kerstfilms op tv.
quote:Op maandag 3 november 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
Er leek ineens iets lichtgewichts op mijn oor te vallen, en het kriebelde
Schrok en dacht even "een muis!”
Het was mijn eigen haar
* dud0r gooit propje terugquote:
Ja, maar ik kon zo snel niet bedenken wat het anders kon zijnquote:Op maandag 3 november 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ook wel vreemd zijn als het muizen regent bij je
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op maandag 3 november 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
Er leek ineens iets lichtgewichts op mijn oor te vallen, en het kriebelde
Schrok en dacht even "een muis!”
Het was mijn eigen haar
NOOIT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |