quote:
quote:
Dekentje meequote:
Ik heb een dekentje op schootquote:Op maandag 3 november 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een zwart witte gevlekte panter op schoot zitten.
Sowieso.quote:Op maandag 3 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tip van flip slaan we over vandaag
quote:Op maandag 3 november 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een zwart witte gevlekte panter op schoot zitten.
ik heb niks op schootquote:
Ik ook nietquote:
Wij hadden een ruwharige teckel. Da's elke dag stofzuigen, maar een hoop liefde. Als ik een grafdag had gehad kwam ie 'me troosten.quote:Op maandag 3 november 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Alle kattenharen nemen we maar voor lief omdat ze zo cute is.
CSI en NCIS zijn al opgeroepenquote:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat wekelijks overkomt.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslik me weer eens in m'n eigen speeksel.
Ze mocht geen spullen van tafel vegen (echt super gek) dus nu ligt ze maar weer bovenop de koelkast.quote:
Oh, dan is het denk ik niet @dud0rquote:
Godverquote:Op maandag 3 november 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan is het denk ik niet @:dud0r
*arrestatieteam inschakeltquote:
Komquote:Op maandag 3 november 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan is het denk ik niet @:dud0r
Sinterklaas is nog niet eens in het landquote:Op maandag 3 november 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn kerstlampjes wel heel leuk maar ik vind het toch nog te vroeg. Hangt ook nog een sneeuwpopje enz aan.
[ link | afbeelding ]
Ik zeg toch ook letterlijk ik vind het nog te vroeg? Maar ik had ze twee weken geleden in de reclame gekocht.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens in het land
Vanaf vandaag of morgen komen er al kerstfilms op tv.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
die moet je gewoon overslaanquote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |