Net nog gekeken en bij beide geen streep door de naamquote:
Ik ga als een brave KSCert aan de broccoli.quote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga de airfryer aan zetten
als je niet oppast wel straksquote:Op maandag 3 november 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik krijg net dit voor Hedwig en zaterdag kreeg ze ook al iets van gestoomde kipfilet snack van mijn beste vriendin.Zwaar leven heeft ze.
[ link | afbeelding ]
Moet kunnen. Durk ik wel aan.quote:Op zondag 2 november 2025 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die in discussie gaan met torentje.
Die had ik ook gezien, om 6 uur in Arnhem zijnquote:Op maandag 3 november 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn pa heeft een leuk idee. Net uitgebreid uitgelegd dat ik twee weekendexcursies naar kerstmarkten gepland heb.
Nu heeft de AH een aanbieding. Een busdagtocht voor 37 euro NAAR EEN KERSTMARKT![]()
Ja je moet wel om 05:00 in Zwolle zijn of zo maar hey GOEDKOOP AARGH. #hoedan
Groningen 3am en dan ook nog een toeslag van 12,50 betalenquote:Op maandag 3 november 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn pa heeft een leuk idee. Net uitgebreid uitgelegd dat ik twee weekendexcursies naar kerstmarkten gepland heb.
Nu heeft de AH een aanbieding. Een busdagtocht voor 37 euro NAAR EEN KERSTMARKT![]()
Ja je moet wel om 05:00 in Zwolle zijn of zo maar hey GOEDKOOP AARGH. #hoedan
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.quote:
Nou ik heb Duitse kerstmarkten sowieso momenteel niet echt op mijn lijstje staan om heen te gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.
Beetje indrinken in de bus.quote:Op maandag 3 november 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Ik begin al moe te worden als ik het lees.
Kan je lekker slapen op de terugweg.quote:Op maandag 3 november 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje indrinken in de bus.
quote:Op maandag 3 november 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de heenweg al
Vond Keulen echt een drama dus weet niet waarom ik ernaar kijk.
Ja dat slaat toch goddamn nergens op manquote:Op maandag 3 november 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Groningen 3am en dan ook nog een toeslag van 12,50 betalen
ik niet in elk gevalquote:Op maandag 3 november 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch goddamn nergens op manWelke krankzinnige doet dat nou.
Monschau is tofquote:Op maandag 3 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.
ze zouden mij in een banaan die bus uit moeten tillenquote:Op maandag 3 november 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger gewoon lekker naar Lloret de Mar met de bus. Hele dag gaar in de bus en dan vanuit de bus meteen de kroeg in daar. Zou ik nu een week van bij moeten komen.
Ik met RyanAIr. Is denk ik wel vergelijkbaar qua comfort, Alleen duurde mijn reis wat korterquote:
Je hoefde ook niet door de hoerenbuurt denk ik.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik met RyanAIr. Is denk ik wel vergelijkbaar qua comfort, Alleen duurde mijn reis wat korter
ik ook.quote:
Volgens mij niet. Ben van het vliegveld eerst met de bus gegaan en daarna op de metro overgestapt om naar het hotel te gaan. Even later met de taxi naar een ander hotel gebracht. (was niet mijn fout)quote:Op maandag 3 november 2025 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoefde ook niet door de hoerenbuurt denk ik.
Wij gingen drie dagen naar Parijs.quote:Op maandag 3 november 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gingen in de 5e drie weken naar Griekenland
D'ahw.quote:Op maandag 3 november 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Tijd voor een cutie LEGO setje.
[ link | afbeelding ]
Oh dat was wel erg danquote:Op maandag 3 november 2025 19:32 schreef CherryLips het volgende:
O en een week naar Toscane maar ik vond die klas echt kut dus toen ging ik niet mee.
Lastig om met de bus in New York te komen hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Praag was de budget optie. De mensen met centen gingen naar New York of Rome toe.
Kan je gewoon heen rijden via Ruslandquote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig om met de bus in New York te komen hoor
Denk dat het veiliger is om met de bus de Atlantische Oceaan in te rijdenquote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je gewoon heen rijden via Rusland
Havo was Parijs, vwo was Toscane. Maar ik kende echt niemand en had ook geen moeite gedaan om mensen te leren kennenquote:
Dan mocht je met het vliegtuig.quote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig om met de bus in New York te komen hoor
Wowquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mocht je met het vliegtuig.
Raar.quote:Op maandag 3 november 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Ik had volgens mij de meeste schoolreisjes toen ik op de toerisme opleiding zat
Wij gingen ook met vliegtuig naar Noord Italië hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mocht je met het vliegtuig.
Ja je verwacht het niet hequote:
Nee, die van mij is net op drinktemperatuurquote:
Hier op vwo Parijs, Budapest, Rome en Japan (die laatste was vrijwillig).quote:Op maandag 3 november 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Havo was Parijs, vwo was Toscane. Maar ik kende echt niemand en had ook geen moeite gedaan om mensen te leren kennenMaar dat scheelde m'n ouders weer een paar honderd gulden.
Alleen eentje in het een na laatste jaar hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op wat voor scholen zaten jullie dat er zoveel uitjes waren
Ik zat echt op een karige school als ik dit zo hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Katholieke school, zou dat wat uitmaken?quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moest je kiezen of mocht alles?quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier op vwo Parijs, Budapest, Rome en Japan (die laatste was vrijwillig).
Alles, was in verschillende jaren.quote:Op maandag 3 november 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest je kiezen of mocht alles?
Ze gingen je oranjekoek force feeden?quote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht we zijn in de derde een midweekje naar Friesland geweest. Jezus wat een trauma, had het bijna verdrongen.
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.quote:Op maandag 3 november 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katholieke school, zou dat wat uitmaken?
klinkt fantastischquote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht we zijn in de derde een midweekje naar Friesland geweest. Jezus wat een trauma, had het bijna verdrongen.
Ben redelijk kapotgepest toenquote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze gingen je oranjekoek force feeden?
Wij gingen met de bus naar Xanten toequote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?quote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.
zou dat het zijn? ik ben ook in rome geweest met schoolquote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?
Moest even google mapsen waar dat wasquote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gingen met de bus naar Xanten toe
Van mijn best conservatieve protestantse school gingen ze van het gymnasium ook naar Romequote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?
quote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O ja, een dagje.quote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet zo heel erg bijzonderquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even google mapsen waar dat was
zijn ook 1 jaar naar de ardennen geweest. Moesten wel zelf er heel fietsenquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik hebt maar de mavo gedaan, daar kreeg je niet zulke luxe reisjes
Ziet er ook uit alsof het sinds de early 2000's geen layout update meer heeft gehadquote:Op maandag 3 november 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://latijnengrieks.nl
Bestaat nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |