D'ahw.quote:Op maandag 3 november 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Tijd voor een cutie LEGO setje.
[ link | afbeelding ]
Oh dat was wel erg danquote:Op maandag 3 november 2025 19:32 schreef CherryLips het volgende:
O en een week naar Toscane maar ik vond die klas echt kut dus toen ging ik niet mee.
Lastig om met de bus in New York te komen hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Praag was de budget optie. De mensen met centen gingen naar New York of Rome toe.
Kan je gewoon heen rijden via Ruslandquote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig om met de bus in New York te komen hoor
Denk dat het veiliger is om met de bus de Atlantische Oceaan in te rijdenquote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je gewoon heen rijden via Rusland
Havo was Parijs, vwo was Toscane. Maar ik kende echt niemand en had ook geen moeite gedaan om mensen te leren kennenquote:
Dan mocht je met het vliegtuig.quote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig om met de bus in New York te komen hoor
Wowquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mocht je met het vliegtuig.
Raar.quote:Op maandag 3 november 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Ik had volgens mij de meeste schoolreisjes toen ik op de toerisme opleiding zat
Wij gingen ook met vliegtuig naar Noord Italië hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mocht je met het vliegtuig.
Ja je verwacht het niet hequote:
Nee, die van mij is net op drinktemperatuurquote:
Hier op vwo Parijs, Budapest, Rome en Japan (die laatste was vrijwillig).quote:Op maandag 3 november 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Havo was Parijs, vwo was Toscane. Maar ik kende echt niemand en had ook geen moeite gedaan om mensen te leren kennenMaar dat scheelde m'n ouders weer een paar honderd gulden.
Alleen eentje in het een na laatste jaar hoorquote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op wat voor scholen zaten jullie dat er zoveel uitjes waren
Ik zat echt op een karige school als ik dit zo hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Katholieke school, zou dat wat uitmaken?quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |