Moest je kiezen of mocht alles?quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier op vwo Parijs, Budapest, Rome en Japan (die laatste was vrijwillig).
Alles, was in verschillende jaren.quote:Op maandag 3 november 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest je kiezen of mocht alles?
Ze gingen je oranjekoek force feeden?quote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht we zijn in de derde een midweekje naar Friesland geweest. Jezus wat een trauma, had het bijna verdrongen.
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.quote:Op maandag 3 november 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katholieke school, zou dat wat uitmaken?
klinkt fantastischquote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht we zijn in de derde een midweekje naar Friesland geweest. Jezus wat een trauma, had het bijna verdrongen.
Ben redelijk kapotgepest toenquote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze gingen je oranjekoek force feeden?
Wij gingen met de bus naar Xanten toequote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?quote:Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had enkel Trier en de verplichte gymnasiumbestemming Rome.
zou dat het zijn? ik ben ook in rome geweest met schoolquote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?
Moest even google mapsen waar dat wasquote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gingen met de bus naar Xanten toe
Van mijn best conservatieve protestantse school gingen ze van het gymnasium ook naar Romequote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat op alle katholieke scholen gesponsord worden door de kerk?
quote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O ja, een dagje.quote:Op maandag 3 november 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet zo heel erg bijzonderquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even google mapsen waar dat was
zijn ook 1 jaar naar de ardennen geweest. Moesten wel zelf er heel fietsenquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik hebt maar de mavo gedaan, daar kreeg je niet zulke luxe reisjes
Ziet er ook uit alsof het sinds de early 2000's geen layout update meer heeft gehadquote:Op maandag 3 november 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://latijnengrieks.nl
Bestaat nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |